abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 08:24:45 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221455424
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:13 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Had ik ook een keer. Toen was ik een hele dag bezig met een post, foto's erbij en alles, liedjes erbij zoeken. Was gewoon echt een hele goede post. Toen zeiden ze dat het in het verkeerde topic was. Gelukkig was alles toen goed gekomen en konden veel mensen genieten van mijn post in het goede topic.
Ik kan me dat nog goed herinneren ja, een van de beste posts ooit was dat _O_
5 - 28 februari Thailand O+
  woensdag 29 juli 2026 @ 08:38:23 #152
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_221455500

Die Arie is toch ook gewoon een typetje van Michiel Romeijn?
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 09:44:58 #153
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221455958
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:38 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
Die Arie is toch ook gewoon een typetje van Michiel Romeijn?
Je bent pas de vierde die het zegt ;)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_221457606
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 17:10 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Wat ? Laat Iris gasten in tenten logeren ?
Ik zou hard weglopen. Wat is dat voor onzin dat je de mannen die komen minder belangrijk vindt dat de BB gasten . Wat is dat voor krenterigheid ? Hoop dat de mannen dit niet gaan pikken en een normaal slaapverblijf vragen .
Haar B&B zit vol en dan is de oplossing dat je de kandidaten ergens anders laat slapen en die tenten zijn erg luxe hoor, niks mee mee. B&B is nu eenmaal haar inkomen. :{w
pi_221457762
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:30 schreef kwiwi het volgende:
"Waar bent u? Hallo? Oh wat een mooie huis zeg" _O-
Loopt zó voorbij Arie, de 1ste kandidaat, en stelt zich niet eens voor aan hem. Wat een vreselijke kerel zeg, beetje popiejopie uit lopen hangen en o wat vindt hij haar mooi vooral die ogen. Is die man blind? En dan gewoon een behoorlijke tuk gaan doen onder het eten klaarmaken en liggen snurken waar de honden geen brood van lusten. Heb nu al te doen met Arie die met hem de kamer moet delen. :{w

[ Bericht 2% gewijzigd door Chea49 op 29-07-2026 13:16:53 ]
pi_221457820
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Fred vindt Yvonne geweldig, althans zolang ze zich niet met zijn kunstwerk bemoeit en haar mond houdt als Fred dat wil. Ik blijf het een engnek vinden. Ja Yvonne lult de oren van je kop en wil graag alles benoemen, maar zoals hij zich over haar uit zowel in persoon als bij de tussenstukjes maakt het voor mij wel duidelijk waarom deze man nog vrijgezel is
Helemaal eens. Als je je ergert omdat zij wat nerveus druk is dan zeg je dat toch gewoon even? Ik denk dat dit een man is waarbij je het nooit goed kunt doen, dat gevoel krijg ik bij hem. :{w
pi_221457838
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Die is vooral verliefd op zichzelf, die betrekt alles op hem. Beschamend gewoon en klopt zich op de borst dat ze elkaar zo goed begrijpen. Al vind ik Iris wel een hoog Sylvie Meis gehalte hebben, alles klopt alles is mooi en goed en altijd een vriendelijke glimlach (terwijl ze die vent graag wil wiebberren)
Vergelijking met Sylvie Meis vind ik niet echt kloppen, dat is een mens die vol is van zichzelf. Dat zie ik niet bij Iris. Ik denk dat ze zich nog even zit in te houden en nog niet goed durft zich open te stellen, juist doordat hij zo overheersend is. Ze zal hem binnenkort wel pijnloos terug sturen denk ik. :Y
pi_221457864
Je ziet de regie er wel erg in terug dit seizoen. Ze willen overal iets teveel een typetje van maken. Ik heb wel 5 shots gezien van Thomas die schoonmaakt. En dat vele praten van die vrouw bij Fred komt ook een beetje gekunsteld/geknipt over.
pi_221457892
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 00:05 schreef Blues het volgende:
Zonde om te praten? Het moet echt niet gekker worden. Bel de krant, app het achtuurjournaal, mail Telegraaf punt nl: YVONNE VINDT HET ZONDE OM TE PRATEN.

Goed nieuws voor Fred: er zit dus toch een uitknopje op. Je moet er wel eerst een stukje voor rijden, maar dan heb je ook wat. Of alle energiedrankjes in huis verstoppen, want daar bleef Yvonne 48 uur wakker van. Bovendien zijn de smoothies van Fred veel gezonder. Wat deed hij er ook alweer in? Een rauw ei, spinazie, rode appel en zaadjes geloof ik. Niet te hachelen, maar je kunt er duizend maanden oud mee worden.

In de middag had Fred bedacht om samen de strandstoelen te versieren. Als je een spatpatroon van verf wil, dan kun je een kwast in de verf dippen en het dan tegen de stoel aangooien. Dat is optie 1. Optie 2 is: Naar een winkel gaan voor een gieter. Thuis verf in de gieter doen. Een parasol opzetten. Een trap ervoor zetten. Op de trap klimmen met de gieter in de hand. De verf over de parasol gieten en op de stoel laten druppen. Het resultaat van beide opties is exact hetzelfde, alleen is bij optie 2 je parasol naar de gallemiezen.

Het zijn de bijzondere keuzes van Fred Tonijn. Net als je spullen in de fik steken om meer licht te hebben. Sommige mensen doen een lampje aan. Fred steekt de boel in de hens. Of je uitlaat onder de auto wegzagen om te voorkomen dat ie gestolen wordt. Heel apart. Geef Fred de nieuwste iPhone en het eerste dat ie doet is met een klauwhamer en het schermpje aan gruzelementen slaan. Wordt ie ook niet gestolen. De bijzondere keuzes van Fred Tonijn.

Bij Donatella heeft Arie concurrentie gekregen van Carolie. Carolie & Caroline. Leuk naambordje bij de voordeur. Qua naam past het dus goed. Qua lengte iets minder, maar dat compenseert Carolie ruimschoots met zijn flirterige enthousiasme. Hij is vooral onder de indruk van Donatella’s ogen. Zozeer zelfs dat hij niet in de gaten had dat Arie er ook was. Of was het nou Adie?

Donatella: ‘Had je al kennisgemaakt met Adie?’
Carolie: ‘Adie?’
Arie: ‘Arie.’
Carolie: ‘Adie, hey hoe gaat het?’

Het gesprek kwam natuurlijk al snel op honden. Carolie vindt honden wel leuk, maar hij heeft ze zelf niet. Hij heeft zijn hond op de weggeefhoek gezet, want hij moest er steeds voor thuisblijven. Vreselijk lastig. Nee, Carolie heeft andere hobby’s: zingen, dansen, koken en slapen. Maar dan in omgekeerde volgorde.

Niets is fijner dan een middagslaapje tussen de mise en place en het koken. Even lekker een bos omzagen. Het heeft Carolie wel de nodige strafpunten opgeleverd, want Donatella vindt slapen tijdverspilling. Dat deed ze vroeger alleen onder de zonnebank. Functioneel slapen, noemde ze dat. Het zal de zingende chef allemaal worst wezen. Die doet morgen nog een dansje, slaapt nog een keertje flink uit en dan gaat ie vrolijk weer naar huis.

Snel door naar de enige mens ter wereld die een volledige yogazaal heeft, maar zelf niet aan yoga doet. Ze gaf Edwin een ongemakkelijke ochtendknuffel. Edwin heeft niet goed geslapen, maar dat geeft niets. Edwin vindt slapen tijdverspilling, want dan kun je niet over jezelf praten. Daarom verheugde hij zich weer op de ochtend. Dan kan hij mooi weer alle gesprekken van Iris overnemen via de zin: ‘zo had ik eens…’

Voor Iris was het trouwens een verdrietige dag, want ze moest met haar kat naar de dierenarts. Op zulke momenten is het fijn als er iemand bij is om je te steunen. Een arm op je schouder te leggen. Een luisterend oor te bieden. Helaas was Edwin er.

Het was trouwens een echte dierenaflevering vandaag, want van de dierenarts gaan we naar de hondenopvang. Elena nam haar Boy mee naar de zielige hondjes. Ze heeft nog geen kriebeltje, maar misschien ontstaat het ineens als ze Boy met de hondjes bezig ziet. Of door de vlooien, kan ook.

Elena is meer een hondenmens dan een mensenmens. Ik zeg altijd: je hebt vier soorten mensen. Mensenmensen, hondenmensen, kattenvrouwtjes en mensen die op rotondes vlak voor je neus afslaan zonder richting aan te geven terwijl jij met je goeie gedrag netjes op ze zat te wachten. Het heeft verder niets met B&B Vol Liefde te maken, maar ik vind het ook wel eens lekker om gewoon mijn eigen frustratie kwijt te kunnen op dit platform.

Terug naar Elena. Die wil Boy het liefst koppelen aan een van haar vriendinnen, maar die zaten daar niet zo op te wachten. Bovendien is dat eigenlijk niet de bedoeling van het programma. Dus pakt Boy zijn groene koffers en vertrekt hij naar Nederland. Even nog piepend met zijn Prins Albert door de douanepoortjes en gaan met die banaan.

Tot slot Fatbike Thomas. De eerste dame die bij hem op bezoek komt is Naomi. Ze spreekt Spaans, is avontuurlijk en heeft meerdere lange relaties gehad. Ze vindt vooral de kuiltjes van Thomas aantrekkelijk. En zijn blonde haar. Zijn blauwe ogen. Zijn lichaam. Het hondje. Het huis met zwembad. De omgeving. Verder niets eigenlijk.

Naomi ontwerpt zelf sieraden en maakte een armbandje en een ketting voor de vroegere partyboy. Het armbandje viel in de smaak, maar aan de ketting moet Thomas even wennen. Ze had ook nog twee oorbellen, een haarknip en een teenring voor hem in de tas, maar besloot die wijselijk op zak te houden.

Tot morgen. Dan gaat Arie vragen wat Donatella voor hem voelt en heeft Fred opnieuw een bezweet voorhoofd. Je verwacht het niet.
[ link | afbeelding ]

(Rick Evers)
Weer geweldig!!!!!!!!!!! _O-
pi_221458301
Je zult als volwassen kerel Boy heten _O-. Of überhaupt als je geen hond of paard bent.
pi_221458330
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 13:06 schreef Remco het volgende:
Je ziet de regie er wel erg in terug dit seizoen. Ze willen overal iets teveel een typetje van maken. Ik heb wel 5 shots gezien van Thomas die schoonmaakt. En dat vele praten van die vrouw bij Fred komt ook een beetje gekunsteld/geknipt over.
Nou ja, Fred zegt het zelf ook. Die vrouw blijft ouwehoeren en alles benoemen.
Als je er op gaat letten, wordt dat irritant. Net als die date van Iris is alleen en altijd over zichzelf begint.
pi_221458339
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Je zult als volwassen kerel Boy heten _O-. Of überhaupt als je geen hond of paard bent.
Aan de andere kant: hij komt wat kinderlijk simpel en enthousiast over. Lijkt me een gezellige gozer hoor maar of je er intelligente gesprekken mee kan voeren, valt te betwijfelen.

Hoewel ik dat van fitgirl ook even niet weet. :P
pi_221458762
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Boy is toch meestal de categorie Kelly, Britney, Wesley, Samantha. Boy laat ook zien dat dit klopt. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221459769
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:31 schreef Pisces het volgende:

[..]
Boy is toch meestal de categorie Kelly, Britney, Wesley, Samantha. Boy laat ook zien dat dit klopt. :D
Als Boy eigenlijk Roderik of Willem had geheten zouden we ook lachen. :D
pi_221459776
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:23 schreef vencodark het volgende:

[..]
Als Boy eigenlijk Roderik of Willem had geheten zouden we ook lachen. :D
Willem had ook gepast. :D
pi_221460126
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:20 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nou ja, Fred zegt het zelf ook. Die vrouw blijft ouwehoeren en alles benoemen.
Ja misschien wat cynisch gedacht maar ook dat kan geknipt zijn. Maar ik snap dat verhaallijnen nodig zijn dit programma populair te houden.
pi_221460221
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:34 schreef Remco het volgende:

[..]
Ja misschien wat cynisch gedacht maar ook dat kan geknipt zijn. Maar ik snap dat verhaallijnen nodig zijn dit programma populair te houden.
Denk het ook. Want verder is het oersaai.

Dan denk ik met weemoed terug aan bv 2024. O+
Met een Robert-Jan, Thijz, Mike, Iris, Mirjam en Arno.
Sprekende b&b eigenaren hebben we nu niet. Maar misschien komen ze nog.
pi_221460930
Dat shirt van Arie, daar scoort hij punten mee. Sowieso een leuke kerel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221460960
Is Nisha Tara misschien een typetje van Tosca Niterink?
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  woensdag 29 juli 2026 @ 21:39:48 #170
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221461055
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:21 schreef Soury het volgende:
Dat shirt van Arie, daar scoort hij punten mee. Sowieso een leuke kerel.
Vrees dat Arie iets te veel mollige boomer is voor 65+ cougar Caroline
pi_221461077
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:39 schreef kibo het volgende:

[..]
Ja ik ben er ook bang voor, maar het is een vrolijke lieve kerel met humor.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221461082
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:24 schreef De_Melkboer het volgende:
Is Nisha Tara misschien een typetje van Tosca Niterink?
Nu krijg ik dat beeld niet meer weg :D
pi_221461212
Die Naomi praat heel vervelend met de klemTOon raar.
pi_221461282
Wat onwijs leuk die tekening van Mandy. O+

Ben ik hier alleen
pi_221461337
Monique moet maar geen Engels meer praten. :{w En ook niet meer schilderen op een action doekje.
pi_221461526
Het bitchy gedrag van Yvonne komt al snel naar voren. Monique laat zich niet ondersneeuwen die heeft dat prima in de smiezen Yvonne is niet zekerder eigenlijk helemaal niet ~O>
pi_221461530
quote:
8s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
Die Naomi praat heel vervelend met de klemTOon raar.
Ja gadverdamme het lijkt hoe heet ze ook alweer, die van Mike en moeder Moniek.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_221461540
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:43 schreef casita het volgende:

[..]
Ja gadverdamme het lijkt hoe heet ze ook alweer, die van Mike en moeder Moniek.
Ja dat ja beetje een slinger/zinger er achteraan. Is dat hip ofzo net als een vocal fry :r
pi_221461573
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:39 schreef kibo het volgende:

[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook maar ik vind Caroline alles meevallen. Alleen al dat ze zo open staar voor een type Arie had ik niet zo gedacht.
pi_221461579
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:52 schreef Remco het volgende:

[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook maar ik vind Caroline alles meevallen. Alleen al dat ze zo open staar voor een type Arie had ik niet zo gedacht.
Ik vraag me af of ze open staat voor de liefde of dat ze zijn hondenpoep opruimen en terras schoonspuiten wel even handig vind.
pi_221461584
Die meid bij Thomas ligt op de bank alsof ze er al een jaar woont. Is dit haar eerste ochtend? :D
pi_221461599
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat ja beetje een slinger/zinger er achteraan. Is dat hip ofzo net als een vocal fry :r
Wat een enorme aanstelster is dat met haar 'chill'. Ze doet onterecht alsof ze een topsporter is.
pi_221461609
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:58 schreef Snaky het volgende:

[..]
Wat een enorme aanstelster is dat met haar 'chill'. Ze doet onterecht alsof ze een topsporter is.
Het ging waarschijnlijk ook niet zo lekker want aan al die apparaten was iets niet helemaal goed :+
pi_221461622
Carolie pakt het snuitje van de pup. _O- Aparte manier van aaien.

Je zou toch alleen maar wensen dat alles gesteriliseerd wordt. Want er verandert niks.
pi_221461663
Die vieze bakkebaarden, natte haren, gladde landingsbaan. Ik vind het steeds viezer bij Fred. :{
  woensdag 29 juli 2026 @ 23:13:48 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221461684
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Uptalking heet dat.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221461706
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Uptalking heet dat.
Serieus???!!! Wat is dat toch voor waanzin.
pi_221461792
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:09 schreef Soury het volgende:
Wat onwijs leuk die tekening van Mandy. O+

Ben ik hier alleen
Ja. Geweldig cadeau. O+ Daar zou m’n hart ook van kloppen. En als het dan ook nog echt zo mooi getekend is….
pi_221461895
De 2 nieuwe vrouwen bij Paul zijn wel echt veel leuker dan de eerste 2. :)
  woensdag 29 juli 2026 @ 23:40:48 #190
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221461921
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Serieus???!!! Wat is dat toch voor waanzin.
Vreselijke hype. Net als vocal fry. ;(

Er is een groep meiden die allemaal op elkaar willen lijken en allemaal hetzelfde willen klinken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221461924
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Vreselijke hype. Net als vocal fry. ;(

Er is een groep meiden die allemaal op elkaar willen lijken en allemaal hetzelfde willen klinken.
Nou ze heeft nog geen dikke lippen, Turkse tanden en extensions anders lijken de dames allemaal op elkaar.
pi_221462009
Ik had gisteren de verkeerde foto geplaatst. Sorry. Kan gebeuren. Vandaag wel de juiste foto bij de juiste aflevering. Ik heb de tekst in de foto gewoon hetzelfde gehouden. Kan prima.

Fred Tonijn heeft inmiddels twee vrouwen in zand lopen. Monique is 60 en heeft nog nooit gedate. Dan moet je wel lef in je donder hebben hoor. Om je eerste date met Fred te doen. De man die alle vrouwen langs de torenhoge lat van Fred legt. Als binnenkomer had ze een gedicht gemaakt. Nobody knows why it was in English, but Fred liked it.

Yvonne zit er natuurlijk ook nog steeds. Fred vindt haar een leuke vrouw, maar de onrust neemt toe. Het zit hem vooral in het benoemen van alles. ‘Fred, ik ga nu zitten. In een witte strandstoel. Deze. Zo, ik zit. Met mijn blote voeten in het zand. Mijn teennagels zijn gelakt. Kijk, nu speel ik met mijn teentjes in het zand waardoor er een beetje zand op mijn voeten wipt. Grappig hè?’

Fred wordt hier moe van. Gelukkig is er ’s avonds een Japanse barbecue. Dat leidt lekker af. Zelf heb ik ook een keer Japans gebarbecued, maar de sushi vloog steeds in de fik. Daarna probeerde ik spareribs met stokjes te eten, maar ook dat was geen succes. Ik heb dus liever gewoon de Hollandse barbecue. Wijn en bier pak ik altijd zelf, zonder het te vragen.

Donatella heeft er ook twee zitten. Arie Actief en Carolie Coma. Laatstgenoemde is een kok die graag danst en zingt. Hij heeft er alleen zo verrekte weinig tijd voor. Waar Arie per dag 10.000 stappen probeert te zetten, gaat Carolie voor 20 uur slaap per etmaal. Meestal heeft ie dat voor de lunch al gehaald.

Donatella ergert zich kapot aan Luie Leo, maar wil hem toch een kans geven door hem mee te nemen naar de hondenopvang. Dat is namelijk haar leven. Het is dat ze af en toe zelf moet eten en slapen, maar als het aan Donatella lag, was ze 24 uur bezig met het vetmesten van alle hondjes in heel Andalusië. ‘Ach wat zijn ze lief hè, kijk hier heb je nog een witte boterham en een stuk plofkip.’

Snel door het noorden van Spanje waar de wandelende Prodent-reclame nog altijd Naomi op bezoek heeft. Het smikkelbeertje voelt zich al helemaal thuis, maar heeft wel haar eigen ontbijt meegenomen. Anders wordt ze misschien te dik, net als vroeger. Thomas was vroeger ook te dik, maar dat was niet zijn schuld. Er zaten gewoon te veel shoarmazaken op de route naar huis.

In de sportschool doen ze beiden hun best om het ontbijt er snel weer af te trainen. Verstandig. Als je ergens een dikke kont van krijgt, is het wel van bosvruchtenyoghurt met onbesproeide aardbeien en smacks.

Paul maakt zich ondertussen druk over heel andere dingen. De wind heeft vannacht flink huisgehouden en de schutting heeft wat reparatiewerk nodig. Helaas is daar geen tijd voor, want wervelwind Mandy komt eraan. Ze houdt heel erg van spreuken. Je weet wel, die houten hartjes van Action met: Home is where the heart is. Of die plankjes onder elkaar: In onze tuin – genieten we van het zonnetje – barbecueën we graag – drinken we iets lekkers – doen we wat we willen.

Ik hield mijn hart vast toen ze met het cadeautje aankwam. Het zal toch niet zo’n bordje… Nee, gelukkig. Een pentekening van Pauls B&B. Godzijdank. En ondertussen kwam er nog eentje aan: Josseline. Die is vooral blij dat Paul geen achterlijke bocht heeft gekocht.

Of Annemiek voor Nisha Tara wel achterlijke bocht heeft gekocht zullen we nooit weten, want ze hebben de rosé niet meer samen kunnen opdrinken. Ik vond het persoonlijk niet zo netjes dat Nisha Tara haar met een etterende wond vergeleek, maar het zal wel een gebrek aan slaap zijn geweest.

En over slaap gesproken: het is mooi geweest. Deze paardenlul gaat naar bed. Tot morgen!

(Rick Evers)
pi_221462022
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ze heeft nog geen dikke lippen, Turkse tanden en extensions anders lijken de dames allemaal op elkaar.
Turkse tanden zijn toch net ff anders dan Temu tanden _O-
pi_221462033
Ik vind het lullig voor Paul dat hij nu weer 2 vrouwen (kandidaten :D ) tegelijk krijgt.
Maar ja, die 8 uitgenodigden moeten nog wel dit seizoen erdoor heen gejast worden :D
pi_221462038
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 00:17 schreef Blues het volgende:

[..]
Turkse tanden zijn toch net ff anders dan Temu tanden _O-
Ja ach het is allemaal nep. Ik vind het zelf ook niet mooi en karakterloos.
pi_221462066
'Ik heet Hubert van Wanrooij maar iedereen noemt me Smikkelbeertje Paardelul.'
pi_221462077
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 00:20 schreef Blues het volgende:
Ik vind het lullig voor Paul dat hij nu weer 2 vrouwen (kandidaten :D ) tegelijk krijgt.
Maar ja, die 8 uitgenodigden moeten nog wel dit seizoen erdoor heen gejast worden :D
Hahaha, dankzij Rick Evers weet ik hoe ze heet, kijk wat later en hoorde dit net uit de mond van Josseline..
"Als recruiter vind ik het belangrijk dat je niet alleen kijkt naar de competenties maar ook kijkt of iemand authentiek is."

Binnen tien seconde weet ik dat Josseline iig niet authentiek is.

Maar als kijker denk ik, wat is dit, waarom zegt iemand dit, deed mij denken aan die malle vrouw die onderweg naar een of andere weduwnaar ook precies wist hoe het zat en er binnen 24 uur uitlag. Namen inmiddels ook kwijt. Waar ik mij meer om verbaas wat iemand moet zeggen of doen om als geknipte gast over te komen. Paul wil zijn B&B leven in blazen commercieel.

Wie heeft trouwens wel eens een voormalige B&B deelnemer bezocht in zijn/haar B&B juist omwege dit programma?

[ Bericht 14% gewijzigd door Firuze60 op 30-07-2026 01:07:04 ]
pi_221462737
Wat is dat met die sportbilly's allemaal? En dan dat havermout gedoe 's morgens. Aanstellers. Sowieso het meest trieste wat er is, sporten in een sportschool. Krijg er altijd een "smokers outside the hospital doors" vibe van.
pi_221462831
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is dat met die sportbilly's allemaal? En dan dat havermout gedoe 's morgens. Aanstellers. Sowieso het meest trieste wat er is, sporten in een sportschool. Krijg er altijd een "smokers outside the hospital doors" vibe van.
Sporten is leuk, havermout is lekker. Alleen dat aanstelgedrag net wat minder :D
pi_221463272
Monique dient Yvonne even van repliek. En terecht want het leek er inderdaad op dat er een stil gevecht plaatsvond onder de barbeque. Yvonne die alles naar haar toetrekt en als Monique laat weten wat ze voelt dan zegt Yvonne doodleuk, IK NIET. Wat een naar mens en ik zag het hoofd van Fred steeds verder omlaag gaan. Sowieso dat Yvonne doet alsof ze daar al de vrouw des huizes is met haar WELKOM. Fred ook erg onduidelijk over wat wél en niet mag. Eerst zeggen dat alles mag en als Monique dan een nieuwe fles rosé opent is het weer niet goed. Die man moet lekker alleen blijven met zijn stalen kunstwerken en gerookte kippetjes.
Carolie (wat een naam voor een man) liet zich weer lekker kennen. Elke middag een lekkere tuk doen en verder alleen wat liggen in de zon of even net doen alsof je het zwembad reinigt en dan de troep gooien op een plek die Arie nou net heeft schoongemaakt. Wat een luie, irritante vent is dat zeg, doorsnee Surinamer? Of beledig ik nou een heel volk? Niet echt houden van honden binnenshuis want honden horen buiten te zijn. Geen echte dierenvriend als je een puppy bij de bek pakt als zgn. begroeting. Nee, deze clown moet snel weer naar huis toe gaan want die komt alleen maar voor de zon en de luxe daar. Die denkt aan een héle lange vakantie. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')