Hij vindt zelf van wel!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:06 schreef Remco het volgende:
Die Iris die gun je echt een ontzettend mooie niet grijze niet dikke niet teveel over zichzelf pratende man. Deze man die er nu is is echt helemaal niets.
Is misschien ook een keuze van de productie/regie die alleen dit soort scènes uitzendt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou hij niet een beetje de dandy willen uithangen voor TV en voor de mannen die komen? Dat het een houding is die hij zichzelf aanmeet, terwijl hij buiten dit BBVL-intermezzo best hard aan het werk is?
Volgens mij presenteerde hij zich in het voorstelfilmpje wel als actieve man. Hij gaf de eerste uitzending ook aan geen partner te willen die de hele dag op de bank zit. Het lijkt wel alsof hij zich geen raad weet met de situatie en daarom vervalt in gedrag van een verwend jongetje. Misschien denkt hij ook wel dat het geestig is zich zo te gedragen, dat mensen dat wel grappig en leuk vinden.
Alles voor de tievie en voor onsquote:Op maandag 27 juli 2026 22:17 schreef Soury het volgende:
Die Michael is ook vals om die Peter weg te sturen als ze op een terras zitten, dat kan je toch ook doen als ze weer thuis zijn.
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Is misschien ook een keuze van de productie/regie die alleen dit soort scènes uitzendt.
Ze had toch juist weinig filmpjes?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:13 schreef vencodark het volgende:
Iris is echt leuk ja. Geen wonder dat die veel aanmeldingen kreeg. Dat is een catch!
Die loopt inderdaad wel erg hard van stapel. En dat voelen dat ze bij elkaar horen, zou ze een glazen bol bij zich dragen? Die is al helemaal verliefd op Fred. Fred loopt net zo hard van stapel maar we zien in de vooruitblik dat het dan toch mis gaat lopen? Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
Die vrouw bij Fred begint al over een huwelijks aanzoek op het strand en dat ze geen nee gaat zeggen, ze zit net in de taxi. Al past ze wel bij hem.
Inderdaad een erg leuke dame. Heeft al luxe tenten klaargezet voor haar gasten, inclusief warmtedekentjes voor de koude nachten daar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij vindt zelf van wel!
Iris is echt leuk ja. Geen wonder dat die veel aanmeldingen kreeg. Dat is een catch!
Vind het sowieso onzin om er anderen bij te halen om te helpen kiezen. Dat kun je zélf toch wel?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:21 schreef Blues het volgende:
Thomas die zijn buurman uitnodigd om samen de filmpjes te bekijken. Dat schiet toch ook niet op? Waar is zijn broerrrrr ??
Ik vind dat vaak in het progamma. Dat goed geconserveerde vrouwen met zulke types aan komen zetten. Misschien moeten ze gaan voor een paar jaar jonger in plaats van vijf jaar ouder.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:06 schreef Remco het volgende:
Die Iris die gun je echt een ontzettend mooie niet grijze niet dikke niet teveel over zichzelf pratende man. Deze man die er nu is is echt helemaal niets.
Had die veel aanmeldingen ja? Allemaal van die slome dikkerds, of waarom kiest ze die dan uit?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij vindt zelf van wel!
Maar dan wordt er niet bij gepraat, en dat is niet leuk voor de beelden. Hallo, het is televisie.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vind het sowieso onzin om er anderen bij te halen om te helpen kiezen. Dat kun je zélf toch wel?
Dat meende ik wel dat gesuggereerd werd. Trouwens, ik zou dat 100% begrijpen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Had die veel aanmeldingen ja? Allemaal van die slome dikkerds, of waarom kiest ze die dan uit?
Dat is natuurlijk gezellig voor de kijkbuiskinderen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vind het sowieso onzin om er anderen bij te halen om te helpen kiezen. Dat kun je zélf toch wel?
Fleur leek mij op het eerste oog juist een hartstikke leukequote:Op maandag 27 juli 2026 21:53 schreef Pisces het volgende:
Hebben ze de filmpjes niet eerder gezien? Thomas weet na 1,5 zin al dat Fleurrrrrrrr het niet is. Foei Fleur, je gaat naar de sportschool.
Das ook weer zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dan wordt er niet bij gepraat, en dat is niet leuk voor de beelden. Hallo, het is televisie.
Die lieten hun dikke buik wijselijk buiten beeld.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Had die veel aanmeldingen ja? Allemaal van die slome dikkerds, of waarom kiest ze die dan uit?
Ik heb bij Iris ongeveer 5 filmpjes gezien. Niet veel aanmeldingen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat was die Indiase. Nisha? Die was al na 3 klaar.
En ze vindt uiterlijk erg belangrijk. Ze had gewoon weinig te kiezen dus dan maar deze.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet bijzonder maar dik is ie toch totaal nietquote:Op dinsdag 28 juli 2026 11:06 schreef Remco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |