Ja ik al jaren, lekker even luisteren dag de erna.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:47 schreef MaJo het volgende:
Luisteren hier mensen ook naar de podcast Reality Check? Elke aflevering wordt daar nabesproken. Ik lig helemaal in een deuk, het is zo spot on
Al die arme mensen op de woongroep van Yvonne.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:42 schreef kibo het volgende:
Fred wordt hier dan wel als een hork neergezet, maar hij is in al z'n botheid wel eerlijk. Wie zou er niet horendol worden van zo n type als Yvon.....
Ik heb het nu pas ontdekt dus ik loop niet helemaal in de pas. 10 afleveringen gezien en ga zo pas de 3e aflevering luisteren. Die samenvatting van een minuut is dan wel handig. Mijn man kijkt de serie niet maar vindt de podcast wel erg leukquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik al jaren, lekker even luisteren dag de erna.
Ja. Ms dacht hij dat Arie personeel was.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
Die kerel die binnenkomt bij Caroline, groet Fred niet loopt met zijn 30 kilo bagage door zonder wat tegen hem te zeggen. Hahaha...
Ja Arie (ik met mijn Fred, het is een Fred denk ik)quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:00 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ja. Ms dacht hij dat Arie personeel was.
Dat idee kreeg ik ook, deze man heeft totaal geen oog voor zijn omgevingquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:00 schreef Pisces het volgende:
[..]
En Arie dacht: Wat doet die strandverkoper hierquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:00 schreef Pisces het volgende:
[..]
Meteen handdoeken kopen en gaan liggen voor een Afrikaanse massage.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En Arie dacht: Wat doet die strandverkoper hier
Hij weet dat er meer mannen komen. Ms dacht hij dat ze op de bank met 3 man zat en wilde hij extra vaart maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook, deze man heeft totaal geen oog voor zijn omgeving
Yvonne is een kwetsbaar en breekbaar vrouwtje die bij een narcistische kerel (met zijn kop vol schaamhaar) zit die om het minste of geringste geïrriteerd raakt en dan zijn plasje moet doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:20 schreef Pisces het volgende:
Yvonne reageert op de zee alsof ze voor het eerst buiten Europa is oid.
Ja, kreeg ook meteen flashbacks naar Suus, die bij Bram in Zweden langsging in een eerder seizoen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:26 schreef freaky40 het volgende:
Naomi is 'apart' en vind vooral alles 'chill'...ik ken dit soort meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |