ik ben veel later begonnen met kijken, zit nu pas in aflevering 2 met de inhaalslag om bij te komen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:39 schreef Pisces het volgende:
Ik vraag me steeds af of Caroline zelf zo weinig onderneemt, veel thuis is voor of door de hondjes, of dat de regie dit graag allemaal in casa Caroline wil houden.
Bij Ingrid was het vorig jaar ook nagenoeg altijd aan huis.
Ja je beledigt een heel volk en volgens mij is hij ook nog eens Antilliaansquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:21 schreef Chea49 het volgende:
Monique dient Yvonne even van repliek. En terecht want het leek er inderdaad op dat er een stil gevecht plaatsvond onder de barbeque. Yvonne die alles naar haar toetrekt en als Monique laat weten wat ze voelt dan zegt Yvonne doodleuk, IK NIET. Wat een naar mens en ik zag het hoofd van Fred steeds verder omlaag gaan. Sowieso dat Yvonne doet alsof ze daar al de vrouw des huizes is met haar WELKOM. Fred ook erg onduidelijk over wat wél en niet mag. Eerst zeggen dat alles mag en als Monique dan een nieuwe fles rosé opent is het weer niet goed. Die man moet lekker alleen blijven met zijn stalen kunstwerken en gerookte kippetjes.
Carolie (wat een naam voor een man) liet zich weer lekker kennen. Elke middag een lekkere tuk doen en verder alleen wat liggen in de zon of even net doen alsof je het zwembad reinigt en dan de troep gooien op een plek die Arie nou net heeft schoongemaakt. Wat een luie, irritante vent is dat zeg, doorsnee Surinamer? Of beledig ik nou een heel volk? Niet echt houden van honden binnenshuis want honden horen buiten te zijn. Geen echte dierenvriend als je een puppy bij de bek pakt als zgn. begroeting. Nee, deze clown moet snel weer naar huis toe gaan want die komt alleen maar voor de zon en de luxe daar. Die denkt aan een héle lange vakantie.
En jij verzint er zo een k bij terwijl ze toch vrijwel dezelfde naam hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:01 schreef Blues het volgende:
Koralie (ik moest lachen toen Caroline de klinkers omwisselde toen hij net aankwam, terwijl ze bijna dezelfde naam hebben) doet aan Siësta's. Neem toch aan dat hij dat wel bespreekt met Caroline en dat hij verder de hele dag wel dingen 'doet' of hulp aanbiedt? Of kookt hij alleen? Kom op productie, laat ook de andere kant van Koralie zien!
Van A(d)rie krijgt ze ook echt romantische vibes, woeste kerel die een tak die haar aanvalt, meteen afzaagt![]()
Voor de draad er mee!quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:55 schreef NoCigar het volgende:
Heerlijke roddels op Reality FBI overigens.
Verrtel!quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:55 schreef NoCigar het volgende:
Even toegevoegd op Instaquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:55 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb geen instaquote:
Ja,quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Verrtel!
Fred is nog getrouwd, las ik ergens. En verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit in een auto op vakantie dus kan niet goed typenmeer details aldaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Kun je oude roddels dan ook terugvinden? Ik had het idee dat je alleen de story kan zien die dan gepost is. #instan00bquote:
Omdat niet iedereen ze wil lezen en dingen wil weten?quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Moeten roddels over deelnemers in spoilers?
Waarom?
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Moeten roddels over deelnemers in spoilers?
Waarom?
Wat bedoel je precies met die roddel over Timottie?Weer ik niet, werd verzocht. Verdere details op Insta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oké, meer een streamer-topic sec van de uitzendingen dus. Ik dacht dat dit ook algemeen was over de deelnemers en kandidaten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:41 schreef Pisces het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen ze wil lezen en dingen wil weten?
Ik wil het programma gewoon volgen en niet weten wat er stiekem allemaal mis is met kandidaten. (Komt aan het eind van een seizoen wel.)
Net als dat ik niet vooruit kijk en de gewone uitzendingen volg.
Oh dat weet ik niet, ik moet nog dat account nog bekijken. Als ze het plaatsen in verhalen is het na 24 uur weg.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Kun je oude roddels dan ook terugvinden? Ik had het idee dat je alleen de story kan zien die dan gepost is. #instan00b
Ja precies, dan moet je eigenlijk iedere dag even kijken dus. Nou ja, dat is het verdienmodel achter insta waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, ik moet nog dat account nog bekijken. Als ze het plaatsen in verhalen is het na 24 uur weg.
Bepaalde details over kandidaten voorspellen wel degelijk de afloop van relaties. Kijk maar naar enge Gilbert en Elsje afgelopen winter.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah oké, meer een streamer-topic sec van de uitzendingen dus. Ik dacht dat dit ook algemeen was over de deelnemers en kandidaten.
Uiteraard snapte ik al wel dat spoilers over de afloop niet handig zijn. Maar roddels over de deelnemers (wie ze zijn, wat ze doen) spoileren niets verder.
Ze hebben zo’n verzamel bolletje met stories gemaakt van B&B met alle stories. Daar staat alles van begin tot nu in.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, ik moet nog dat account nog bekijken. Als ze het plaatsen in verhalen is het na 24 uur weg.
* Blues is ook beetje boomer op instaquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:22 schreef Pisces het volgende:
Ze hebben zo’n verzamel bolletje met stories gemaakt van B&B met alle stories. Daar staat alles van begin tot nu in.
Mocht jij het verzamelbolletje hebben gelokaliseerd, dan hoor ik het graag.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:25 schreef Blues het volgende:
[..]
* Blues is ook beetje boomer op instaDankje!
Ok. Nou, dan mag je alle socials en Boulevard etc wel flink mijden!quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:20 schreef Pisces het volgende:
[..]
Bepaalde details over kandidaten voorspellen wel degelijk de afloop van relaties. Kijk maar naar enge Gilbert en Elsje afgelopen winter.
Ze hebben maar 1 post op het profiel staan. Daarboven allemaal kleine cirkels. 2e van links is B&B vol liefde.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mocht jij het verzamelbolletje hebben gelokaliseerd, dan hoor ik het graag.
Zit ik idd ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ok. Nou, dan mag je alle socials en Boulevard etc wel flink mijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |