Niks mis met die luxe glampingtenten en ze moet nou ook blijven verdienen aan betalende gasten.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:10 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Wat ? Laat Iris gasten in tenten logeren ?
Ik zou hard weglopen. Wat is dat voor onzin dat je de mannen die komen minder belangrijk vindt dat de BB gasten . Wat is dat voor krenterigheid ? Hoop dat de mannen dit niet gaan pikken en een normaal slaapverblijf vragen .
Ze had al zoiets gezegd als wanneer een man er moeite mee zou hebben, ze dan meteen weet dat het niet haar man zal zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:10 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik zou hard weglopen. Wat is dat voor onzin dat je de mannen die komen minder belangrijk vindt dat de BB gasten . Wat is dat voor krenterigheid ? Hoop dat de mannen dit niet gaan pikken en een normaal slaapverblijf vragen .
Dat zou een mooie reclame zijn als je betalende, wellicht gereserveerde, B&B gasten laat barsten voor een paar lulletjes van mannen die daar ineens komen verblijven.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:10 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Het valt reuze mee en hebben we niet veel slechtere plekken gezien? Thijz (2024) met camper. Ik ben even vergeten hoe de dames daar sliepen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:10 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik bedoelde niet perse deze man meer in het algemeen, als ik die voorstel filmpjes zo zag zat er niet bepaald een George Clooney bij.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet bijzonder maar dik is ie toch totaal niet
Ik vind Paul juist een stuk dikker dan hij in het voorstukje deed voorkomen, het verbaasd me dat de dames daar niet een beetje op afknappen
Tattoeëringen noemen ze datquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:09 schreef UitStraling het volgende:
Die Eline heeft iets onmeunig viezigs.
Ja, vind vooral die met Dook en Stephanie normaal hilarischquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:47 schreef MaJo het volgende:
Luisteren hier mensen ook naar de podcast Reality Check? Elke aflevering wordt daar nabesproken. Ik lig helemaal in een deuk, het is zo spot on
Ja inderdaad die twee. Stephanie voor de goede observaties en Dook voor de persiflages.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, vind vooral die met Dook en Stephanie normaal hilarisch
Die strakke staart, maar ook een palmboom op de kopquote:
Veel mensen zonder uit-knop deze uitzending.quote:
Ah okquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:09 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet perse deze man meer in het algemeen, als ik die voorstel filmpjes zo zag zat er niet bepaald een George Clooney bij.
Ik ken de namen nog niet maar zal er eens op letten. Zo aflevering 3 luisterenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, vind vooral die met Dook en Stephanie normaal hilarisch
In de tweede aflevering zit een goede persiflage van Celien, misschien is dat wel Dook. Doet ie erg goedquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja inderdaad die twee. Stephanie voor de goede observaties en Dook voor de persiflages.
Wie is die jongen? Beetje erg algemeen zoquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:08 schreef Pisces het volgende:
Die jongen heeft het halve ligbed zonder handdoek. Bah.
Foutje van de regie. Lelijk geknipt gingen we middenin een gesprek de reclame in.![]()
Ik heb het idee dat deze man erg geniet van de camera’s en daarom erg uitpakt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel mensen zonder uit-knop deze uitzending.
Boy bij Elinequote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie is die jongen? Beetje erg algemeen zo
Denk dat ie probeert snel te connecten met haar, voordat er anderen komen. Maar hij pakt het niet goed aan. Helemaal niet goedquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:13 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze man erg geniet van de camera’s en daarom erg uitpakt.
Daar ging m’n drinken bijnaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ie probeert snel te connecten met haar, voordat er anderen komen. Maar hij pakt het niet goed aan. Helemaal niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |