Ze zei het ook extra hard zodat hij wel even kon horen, ik denk meer dat ze wilde laten weten dat ze heel begrijpend is dat ze weet dat zijn vrouw deel uit maakt van het gebeuren. Het was uitgenast, ik vond het gemaakt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ze even duidelijk wil laten zien dat hij de naam van zijn vrouw gewoon kan noemen bij haar.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zei het ook extra hard zodat hij wel even kon horen, ik denk meer dat ze wilde laten weten dat ze heel begrijpend is dat ze weet dat zijn vrouw deel uit maakt van het gebeuren. Het was uitgenast, ik vond het gemaakt.
Ik denk dat Fred een hele enge man is als hij boos wordt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:00 schreef Pisces het volgende:
“Een pruttelende dieselmotor.”![]()
En dit is dan met camera. En zogenaamd in een goeie bui.
Ik denk dat ik Fred niet mee zou willen maken zonder camera als hij boos is.
Ik vind het nu al een enge manquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat Fred een hele enge man is als hij boos wordt.
Hij vraagt iets te veel, de ideale vrouw bestaat niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Fred weet wat hij wil en dat laat hij merken ook.
Enige irritatie is hem dan ook niet vreemd als het anders gaat.
Heb je eerdere seizoenen gezien?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat een nare vent die kunstenaar met dat rare haar. Is dit seizoen verder de moeite waard om vanaf begin af aan terug te kijken?
Ze praatte nu ook normaal, het was allemaal een act. Zonde doe normaal en dan maar niet zo chillquote:
Ja die begreep ik ook niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Moet je vooral een zonnebril opzetten, krijg je makkelijk kontakt met de mensen.
Oh ja hij was ook beledigd als iemand hem als 40 zag.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Fred heeft een spiegeltje nodig, dan ziet hij geen God van 29 maar een humeurige naaktslak met schaamhaar.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Fred heeft een spiegeltje nodig, dan ziet hij geen God van 29 maar een humeurige naaktslak met schaamhaar.
Ja, de kijker zag het wel aankomen. Iets te fanatiek met glutenvrij en zo. Daar zou ik ook wel een punthoofd van krijgen. Die Mexx is chill: gewoon patat met appelmoesquote:
Als Naomi het uiterlijk van Mexx had, had hij Naomi gekozenquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:42 schreef jaha het volgende:
[..]
Ja, de kijker zag het wel aankomen. Iets te fanatiek met glutenvrij en zo. Daar zou ik ook wel een punthoofd van krijgen. Die Mexx is chill: gewoon patat met appelmoes
Exact al is Mexx juist het type aprés ski wat hij niet meer wilde, en over drie maanden is Tomas weer 90+ kilo.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:43 schreef Pisces het volgende:
[..]
Als Naomi het uiterlijk van Mexx had, had hij Naomi gekozen
quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Bedankt voor deze bijdragequote:Op donderdag 30 juli 2026 22:55 schreef Koen66 het volgende:
tot op heden nog nauwelijks ikets van gezien
Zus hoezo? Qua slonzig uiterlijk misschien.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:25 schreef Remco het volgende:
Die vrouw bij Nisha Tara zou zo haar zus kunnen zijn qua uiterlijk. Fred spoort niet. Thomas stuurt die eerste vrouw/meisje op een wel heel apart moment weg hij was niet enthousiast maar dit kwam alsnog uit behoorlijk uit de lucht vallen.
Sorry die man is geen Surinamer . Gek dat alle bruine mensen Surinamer worden genoemd. Even goed nadenken en onderzoeken voordat er wat geschreven wordt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:21 schreef Chea49 het volgende:
Monique dient Yvonne even van repliek. En terecht want het leek er inderdaad op dat er een stil gevecht plaatsvond onder de barbeque. Yvonne die alles naar haar toetrekt en als Monique laat weten wat ze voelt dan zegt Yvonne doodleuk, IK NIET. Wat een naar mens en ik zag het hoofd van Fred steeds verder omlaag gaan. Sowieso dat Yvonne doet alsof ze daar al de vrouw des huizes is met haar WELKOM. Fred ook erg onduidelijk over wat wél en niet mag. Eerst zeggen dat alles mag en als Monique dan een nieuwe fles rosé opent is het weer niet goed. Die man moet lekker alleen blijven met zijn stalen kunstwerken en gerookte kippetjes.
Carolie (wat een naam voor een man) liet zich weer lekker kennen. Elke middag een lekkere tuk doen en verder alleen wat liggen in de zon of even net doen alsof je het zwembad reinigt en dan de troep gooien op een plek die Arie nou net heeft schoongemaakt. Wat een luie, irritante vent is dat zeg, doorsnee Surinamer? Of beledig ik nou een heel volk? Niet echt houden van honden binnenshuis want honden horen buiten te zijn. Geen echte dierenvriend als je een puppy bij de bek pakt als zgn. begroeting. Nee, deze clown moet snel weer naar huis toe gaan want die komt alleen maar voor de zon en de luxe daar. Die denkt aan een héle lange vakantie.
Wat een leuke vent inderdaad.quote:
Thomas zelf <met dat K#ttelik hondje> vind ik overigens ook niet een echte man - man.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:45 schreef Pisces het volgende:
Die eerste meid bij Thomas had zo transvrouw kunnen zijn.Zowel qua bouw als grappen en gedrag. (Niet verder rot bedoeld. Gewoon opvallend.)
Bij z’n oproep verwachtte ik ook dat hij op mannen viel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:39 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Thomas zelf <met dat K#ttelik hondje> vind ik overigens ook niet een echte man - man.
............... heeft wel een haarlijn waar veel mannen jaloers op zouden zijn.
Thomas sprak overduidelijk met zijn lul daar ja, het was ook echt geen gesprek maar een monoloog. Ik snapte dat zij even van slag was.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:25 schreef Remco het volgende:
Die vrouw bij Nisha Tara zou zo haar zus kunnen zijn qua uiterlijk. Fred spoort niet. Thomas stuurt die eerste vrouw/meisje op een wel heel apart moment weg hij was niet enthousiast maar dit kwam alsnog uit behoorlijk uit de lucht vallen.
Ja maar alsof ze daar ook mee was als werknemer alleen dat sloeg al nergens op, die andere vrouw kwam mee om te kijken en kip te eten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:09 schreef Bever_NL het volgende:
**) Verkeerde kip zakje, kijkt de klanten niet goed aan, zegt niets in de auto, doet aan repeterende kunst. Nee, Fred vindt het allemaal niets terwijl hij wel heel tevreden is over Fred zelf.
Ook met die uit de kluiten gewassen sticker plakken zocht hij een werknemer. Ze trekt niet direct helemaal goed aan dat plastic, Fred: "We zitten niet op één symbiotische lijn", "ze voegt niks toe".quote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja maar alsof ze daar ook mee was als werknemer alleen dat sloeg al nergens op, die andere vrouw kwam mee om te kijken en kip te eten.
Fred is een beetje een lastige man en dan druk ik mij heel voorzichtig uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook met die uit de kluiten gewassen sticker plakken zocht hij een werknemer. Ze trekt niet direct helemaal goed aan dat plastic, Fred: "We zitten niet op één symbiotische lijn", "ze voegt niks toe".
Ok Fred.
Die blik van Fred toen. Monique (die praatzieke toch?), alsnog met die hand over de sticker ging!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook met die uit de kluiten gewassen sticker plakken zocht hij een werknemer. Ze trekt niet direct helemaal goed aan dat plastic, Fred: "We zitten niet op één symbiotische lijn", "ze voegt niks toe".
Ok Fred.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:59 schreef vencodark het volgende:
Iemand hierboven noemde Fred net Gargamel. Ja, dat is het!
Bedoel je misschien Timothy i.p.v. Thierry?quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Verder gaat het verhaal dat alles bij Thierry doorgestoken kaart zou zijn. Hij is sws al recent gesignaleerd met een deelnemer op een bepaalde intieme familiebijeenkomst.[/spoiler]
Ik zit in een auto op vakantie dus kan niet goed typenmeer details aldaar.
Net zo lief als haar vrouwtje.quote:
Die komt daar alleen maar voor het gemak, niet voor de liefde lijkt het wel.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
Hij heeft wel gelijk hoor.
Het is een nietsnut, en eng met zijn geknuffel dat meer op aflikken leek.
Vond ik erg lullig van hem. Lijkt er inderdaad op dat zijn a.s. vrouw hem moet helpen met dingen die hij niet alleen kan. Ook opmerkingen over de kunst van anderen, alsof hij alleen verstand heeft van kunst. Heb nog niet veel van kunst bij hem gezien. Hopelijk kiest hij dan maar voor Yvonne, dan wordt hij na 1 week al gillend gek. Met de kipverkoop mankeerde er ook al van alles aan Monique, grote zak gebruiken voor een halve kip, hoe durft ze!!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:31 schreef Pisces het volgende:
Monique is nog niet handig met gladstrijken en dan komt Fred niet verder? Ik mis zeker iets.
Zocht hij een werknemer?
Precies dit ja, dit stuk zegt in mijn ogen alles over hoe Fred als persoon is. Zoals ik al eerder riep, sommige mensen zijn eeuwig vrijgezel om een redenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja maar alsof ze daar ook mee was als werknemer alleen dat sloeg al nergens op, die andere vrouw kwam mee om te kijken en kip te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |