abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221468365
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Denk dat ze even duidelijk wil laten zien dat hij de naam van zijn vrouw gewoon kan noemen bij haar.
Ze zei het ook extra hard zodat hij wel even kon horen, ik denk meer dat ze wilde laten weten dat ze heel begrijpend is dat ze weet dat zijn vrouw deel uit maakt van het gebeuren. Het was uitgenast, ik vond het gemaakt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221468381
Sneu. Naomi zag dit niet aankomen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221468391
“Een pruttelende dieselmotor.” :{

En dit is dan met camera. En zogenaamd in een goeie bui.
Ik denk dat ik Fred niet mee zou willen maken zonder camera als hij boos is.
pi_221468405
Relax Fred, en maak haar niet zo nerveus door op alle slakken zout te leggen.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  donderdag 30 juli 2026 @ 22:03:13 #255
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221468415
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze zei het ook extra hard zodat hij wel even kon horen, ik denk meer dat ze wilde laten weten dat ze heel begrijpend is dat ze weet dat zijn vrouw deel uit maakt van het gebeuren. Het was uitgenast, ik vond het gemaakt.
:Y
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 30 juli 2026 @ 22:04:26 #256
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221468426
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:00 schreef Pisces het volgende:
“Een pruttelende dieselmotor.” :{

En dit is dan met camera. En zogenaamd in een goeie bui.
Ik denk dat ik Fred niet mee zou willen maken zonder camera als hij boos is.
Ik denk dat Fred een hele enge man is als hij boos wordt.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Moderator donderdag 30 juli 2026 @ 22:05:03 #257
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221468429
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:04 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik denk dat Fred een hele enge man is als hij boos wordt.
Ik vind het nu al een enge man :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221468536
Wat een nare vent die kunstenaar met dat rare haar. Is dit seizoen verder de moeite waard om vanaf begin af aan terug te kijken?
pi_221468560
Fred de grootste martelgang ben jij Pleurislijer.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_221468566
Fred weet wat hij wil en dat laat hij merken ook.
Enige irritatie is hem dan ook niet vreemd als het anders gaat.
  Moderator donderdag 30 juli 2026 @ 22:19:14 #261
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221468573
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Fred weet wat hij wil en dat laat hij merken ook.
Enige irritatie is hem dan ook niet vreemd als het anders gaat.
Hij vraagt iets te veel, de ideale vrouw bestaat niet.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221468609
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat een nare vent die kunstenaar met dat rare haar. Is dit seizoen verder de moeite waard om vanaf begin af aan terug te kijken?
Heb je eerdere seizoenen gezien?
Ik vind het een beetje tam.
Je kunt eigenlijk zo aanhaken zonder terug te kijken, de meesten hebben net kandidaat 1 of 2 op bezoek. :)
pi_221468611
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:59 schreef Pisces het volgende:
Ze praatte nu ook normaal, het was allemaal een act. Zonde doe normaal en dan maar niet zo chill
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221468630
Bij Fred zal het ook niet in hem opkomen dat hij er zelf ook deel aan is dat het niet heel vlotjes loopt met die Monique.
pi_221468691
Moet je vooral een zonnebril opzetten, krijg je makkelijk kontakt met de mensen.
pi_221468702
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Moet je vooral een zonnebril opzetten, krijg je makkelijk kontakt met de mensen.
Ja die begreep ik ook niet. :D
Als ik verkopers wil vermijden ben ik blij als ze een bril dragen. Hup snel doorlopen, nul oogcontact. _O-
pi_221468712
Fred heeft een spiegeltje nodig, dan ziet hij geen God van 29 maar een humeurige naaktslak met schaamhaar.
graag verwijderen
pi_221468723
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Fred heeft een spiegeltje nodig, dan ziet hij geen God van 29 maar een humeurige naaktslak met schaamhaar.
Oh ja hij was ook beledigd als iemand hem als 40 zag.

Deze man. :')
pi_221468724
Je moet contact maken met de mensen je moet ze aankijken zegt hij met een donkere zonnebril op zijn hoofd 8-)
pi_221468736
quote:
_O-
pi_221468770
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:59 schreef Pisces het volgende:
Ja, de kijker zag het wel aankomen. Iets te fanatiek met glutenvrij en zo. Daar zou ik ook wel een punthoofd van krijgen. Die Mexx is chill: gewoon patat met appelmoes :9
pi_221468778
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:42 schreef jaha het volgende:

[..]
Ja, de kijker zag het wel aankomen. Iets te fanatiek met glutenvrij en zo. Daar zou ik ook wel een punthoofd van krijgen. Die Mexx is chill: gewoon patat met appelmoes :9
Als Naomi het uiterlijk van Mexx had, had hij Naomi gekozen ;)
pi_221468816
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:43 schreef Pisces het volgende:

[..]
Als Naomi het uiterlijk van Mexx had, had hij Naomi gekozen ;)
Exact al is Mexx juist het type aprés ski wat hij niet meer wilde, en over drie maanden is Tomas weer 90+ kilo.
  donderdag 30 juli 2026 @ 22:53:08 #274
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221468828
quote:
_O-
  donderdag 30 juli 2026 @ 22:55:34 #275
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_221468840
tot op heden nog nauwelijks ikets van gezien :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_221468904
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:55 schreef Koen66 het volgende:
tot op heden nog nauwelijks ikets van gezien :o
Bedankt voor deze bijdrage
pi_221469100
Die vrouw bij Nisha Tara zou zo haar zus kunnen zijn qua uiterlijk. Fred spoort niet. Thomas stuurt die eerste vrouw/meisje op een wel heel apart moment weg hij was niet enthousiast maar dit kwam alsnog uit behoorlijk uit de lucht vallen.
pi_221469272
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 23:25 schreef Remco het volgende:
Die vrouw bij Nisha Tara zou zo haar zus kunnen zijn qua uiterlijk. Fred spoort niet. Thomas stuurt die eerste vrouw/meisje op een wel heel apart moment weg hij was niet enthousiast maar dit kwam alsnog uit behoorlijk uit de lucht vallen.
Zus hoezo? Qua slonzig uiterlijk misschien.
pi_221469298
Rick Evers:

Wat Thomas eigenlijk bedoelde te zeggen toen hij Naomi wegstuurde, was dat hij Mexx Schilder knapper vindt. Maar dat kun je natuurlijk niet zeggen. Vandaar dat lulverhaal. Oké, oké, misschien had ze ook dat bestekbakje niet in de gootsteen moeten laten staan. Dat moet ik thuis ook niet flikken.

Volgens Mexx Schilder is Thomas trouwens net zoals in het filmpje. Het valt me op dat iedereen dat steeds zegt. Ik zou het zo verfrissend vinden als iemand zou zeggen: ‘Wat wel een beetje gek is, is dat ik nu in het echt een heel ander persoon zie dan in het filmpje. Ik schreef me in voor een blonde, gespierde jongen van een jaar of 35, maar nu in het echt zie ik een grijze man met een Ted de Braak-snor die naar uien stinkt.’ Zoiets hoor je nooit.

Goed. Mexx Schilder dus. Die vond het best jammer dat Naomi wegging, want er moest nog een stijltang uitgeleend worden. En misschien kan Mexx Schilder nu ook van kamer wisselen, want om nou in dat vochtige schimmelhok naast de cv-ketel te blijven slapen, lijkt me ook niet zo gezond. Eerst maar eens een patatje met appelmoes. Met een waxinelichtje. Gezellig.

En over gezellig gesproken. Bij Donatella in de tuin is Arie het gedrag van Carolie poepzat. Het woord ‘paardenlul’ was eruit voordat Arie er erg in had. Mooi woord: paardenlul. Ik gebruik het zelden, maar de eerstvolgende keer dat iemand op een rotonde vlak voor mijn neus afslaat zonder richting aan te geven, doe ik een Arie’tje.

Snorlax was er trouwens niet zo van gediend: ‘Geen vieze woorden met mij.’ Maar toen hij Donatella mee mocht nemen voor een drankje op het terras, was de boosheid snel verdwenen. Sterker nog, er werd over en weer volop geflirt. Daar zagen we niets van, maar volgens Carolie komt dat snel.

Ik weet het niet met die man. Hij zei ook tegen Arie dat hij in een Ferrari had gereden, maar waarschijnlijk heeft meneer onderweg een dutje gedaan en begint hij droom en werkelijkheid door elkaar te halen.

Snel door naar de man die nooit iets door elkaar haalt. Je hebt zakken voor de hele kip en zakken voor de halve kip. Dat is toch duidelijk? En je moet niet naar de grond kijken, maar naar de mensen. Nee, het kipverkoopavontuur liep met Monique toch aanzienlijk moeizamer dan met Yvonne. Of, zoals Fred het altijd weer zo mooi subtiel weet te verwoorden: ‘Het was een martelgang.’ Of deze: ‘Monique voegt nul komma nul toe aan mijn leven. Nee, nog minder zelfs.’

Persoonlijk vond ik dit een van de mooiste gesprekken van de avond:
‘Het is ongelofelijk hoeveel mensen jij kent, Fred.’
‘Wat zeg je?’
‘Dat je iedereen hier kent.’
‘Ik kende deze mensen niet hoor.’
‘Oh.’

Aan de ene kant kun je zeggen dat Fred wel erg kritisch en bot is. Aan de andere kant heeft Monique het er natuurlijk wel een beetje zelf naar gemaakt. Gisteren maakte ze al een fles wijn open zonder te vragen en vandaag pakte ze haar eigen schilderijtje van de muur zonder te vragen. Dan denk ik: tja meisje, je kunt ook te ver gaan.

In Frankrijk is Nisha Tara in paniek. De drol van Bumper is niet te vinden en de poepgeur komt boven de geurstokjes uit. Net nu er een nieuwe vrouw aankomt. Slechte timing dus. Al valt dat volgens Donatella reuze mee: ‘Maar één drol in de tuin? Misschien moet die nep-Hiawatha die hond wat meer te eten geven. Dat arme beest.’

Niet veel later arriveert Suus. En gelukkig. Het gaat allang niet meer over de drol van Bumper, want de twee dames vinden elkaar direct. Yvonne zou zeggen: ‘Het voelde net als een magneet. Elkaar zien en dan pats. Het was, ja ik weet niet. Ik kan het ook niet goed uitleggen. Soms heb je dat bij mensen. Dat je meteen die klik voelt. Ik had het vroeger ook bij mijn ex-man. Lang geleden hoor, maar ik weet nog dat we elkaar voor het eerst zagen…

‘Ehh, Yvonne?’
‘Ja?’
‘We zijn nu even bij Nisha Tara en Suus als je het niet erg vindt.’
‘Nisha Tara? Wat een prachtige naam. Wist je dat het avondster betekent? Ik ben zelf heel erg van de betekenissen van namen….
‘YVONNE!!!’
‘Sorry.’

Nisha Tara en Suus wisselen blikken uit, giechelen als pubers en raken elkaar constant aan. Als dat geen scharen wordt vanavond. En wat dacht je van volgende week. Dan gaan ze naakt de sauna in. Ik zweer het je.

pi_221469318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 10:21 schreef Chea49 het volgende:
Monique dient Yvonne even van repliek. En terecht want het leek er inderdaad op dat er een stil gevecht plaatsvond onder de barbeque. Yvonne die alles naar haar toetrekt en als Monique laat weten wat ze voelt dan zegt Yvonne doodleuk, IK NIET. Wat een naar mens en ik zag het hoofd van Fred steeds verder omlaag gaan. Sowieso dat Yvonne doet alsof ze daar al de vrouw des huizes is met haar WELKOM. Fred ook erg onduidelijk over wat wél en niet mag. Eerst zeggen dat alles mag en als Monique dan een nieuwe fles rosé opent is het weer niet goed. Die man moet lekker alleen blijven met zijn stalen kunstwerken en gerookte kippetjes.
Carolie (wat een naam voor een man) liet zich weer lekker kennen. Elke middag een lekkere tuk doen en verder alleen wat liggen in de zon of even net doen alsof je het zwembad reinigt en dan de troep gooien op een plek die Arie nou net heeft schoongemaakt. Wat een luie, irritante vent is dat zeg, doorsnee Surinamer? Of beledig ik nou een heel volk? Niet echt houden van honden binnenshuis want honden horen buiten te zijn. Geen echte dierenvriend als je een puppy bij de bek pakt als zgn. begroeting. Nee, deze clown moet snel weer naar huis toe gaan want die komt alleen maar voor de zon en de luxe daar. Die denkt aan een héle lange vakantie. :{w
Sorry die man is geen Surinamer . Gek dat alle bruine mensen Surinamer worden genoemd. Even goed nadenken en onderzoeken voordat er wat geschreven wordt.
pi_221469325
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een baas die Arie _O_
Wat een leuke vent inderdaad. :D Misschien geen vlotte Don Juan maar gewoon een goedzak. En Carolien kan er wel om lachen. :Y
pi_221469338
Overigens was het weer een leuke, toevallig passend muziekje bij Suus in de taxi (of edit?) met Celine Dion. :D
Die vrouw lijkt er echt op!
pi_221469373
Caroline stuurt Carolie niet naar huis omdat het zeker van de redactie niet mag. Zeker mooie televisie te maken om te laten zien dat iemand slaapt. Ze wil hem niet maar dit voor het publiek gedaan.
Onzin hoor . Je weet niet hoe moe die Carolie ervoor is geweest en even bij moet komen. Waarom geen middagdutje doen en altijd maar lopen werken En uitsloven . ?
Al mocht hij de hele dag slapen is toch ordinair om iemand paardenl te noemen. Als Carolie dit naar Arie had gedaan dan zouden de reacties heel anders zijn geweest. Arie slooft zich alleen maar uit ,
Is een beetje respect naar elkaar toe teveel gevraagd en niet zo aso te benaderen ?
En natuurlijk kan Carolie meehelpen maar hij is niet gekomen als werknemer .ik irriteer mij aan die kandidaten die komen en zich lopen uit te sloven net alsof zij een werkster zijn . Je komt voor de liefde en niet om als slaafje te werken . Ook erg onhygiënisch de honden in huis en ook tijdens het eten .
Omdat het een gekleurde man is heeft iedereen zijn mening al klaar . Als ze zijn gedrag niet oké vindt waarom stuurt ze hem niet direct weg ? Nogmaals hij is een Antiliaan en geen Surinamer .
pi_221469409
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:45 schreef Pisces het volgende:
Die eerste meid bij Thomas had zo transvrouw kunnen zijn. :) Zowel qua bouw als grappen en gedrag. (Niet verder rot bedoeld. Gewoon opvallend.)
Thomas zelf <met dat K#ttelik hondje> vind ik overigens ook niet een echte man - man.

............... heeft wel een haarlijn waar veel mannen jaloers op zouden zijn.
pi_221469421
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 00:39 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Thomas zelf <met dat K#ttelik hondje> vind ik overigens ook niet een echte man - man.

............... heeft wel een haarlijn waar veel mannen jaloers op zouden zijn.
Bij z’n oproep verwachtte ik ook dat hij op mannen viel.
Prachtig haar idd :)
pi_221469427
Die tot B&B verbouwde garage bij Thomas, waar de Volendamse mag slapen, doet me denken aan de Oostenrijkse terror kelder van Josef Fritzl.
pi_221469448
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 23:25 schreef Remco het volgende:
Thomas sprak overduidelijk met zijn lul daar ja, het was ook echt geen gesprek maar een monoloog. Ik snapte dat zij even van slag was.

Fred is echt een enorme opperlul, bijna geen woorden voor hoe lomp en boers hij met die vrouwen omgaat. Intrinsiek onaardig met zijn kutopmerkingen en dan voor de vorm nog zeggen dat je het niet meent of als grapje bedoelt, terwijl de boodschap echt uit z'n tenen komt. Walst ook compleet over het gevoel van zo'n Monique heen en kan zich totaal niet verplaatsen in het feit dat ze misschien even moet wennen aan de setting en de wondere wereld van Gargamel. Dan ben je echt een egocentrische zak hooi in het kwadraat.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221469457
Monique is daar niet op haar plek. Is enorm verkrampt / gespannen terwijl ze zegt dat niet te zijn.

Fred gedraagt zich tegenover haar inderdaad als een lul **) , terwijl dat andere praatzieke vrouwtje het allemaal met genoegen aanziet.

**) Verkeerde kip zakje, kijkt de klanten niet goed aan, zegt niets in de auto, doet aan repeterende kunst. Nee, Fred vindt het allemaal niets terwijl hij wel heel tevreden is over Fred zelf.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bever_NL op 31-07-2026 01:45:21 ]
pi_221469813
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 01:09 schreef Bever_NL het volgende:

**) Verkeerde kip zakje, kijkt de klanten niet goed aan, zegt niets in de auto, doet aan repeterende kunst. Nee, Fred vindt het allemaal niets terwijl hij wel heel tevreden is over Fred zelf.
Ja maar alsof ze daar ook mee was als werknemer alleen dat sloeg al nergens op, die andere vrouw kwam mee om te kijken en kip te eten.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 07:30:00 #290
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221469846
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 07:17 schreef Remco het volgende:

[..]
Ja maar alsof ze daar ook mee was als werknemer alleen dat sloeg al nergens op, die andere vrouw kwam mee om te kijken en kip te eten.
Ook met die uit de kluiten gewassen sticker plakken zocht hij een werknemer. Ze trekt niet direct helemaal goed aan dat plastic, Fred: "We zitten niet op één symbiotische lijn", "ze voegt niks toe".
Ok Fred. :')
&lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" &gt;HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt&lt;/a&gt; O+
pi_221469860
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 07:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ook met die uit de kluiten gewassen sticker plakken zocht hij een werknemer. Ze trekt niet direct helemaal goed aan dat plastic, Fred: "We zitten niet op één symbiotische lijn", "ze voegt niks toe".
Fred is een beetje een lastige man en dan druk ik mij heel voorzichtig uit. :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221469894
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 07:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Die blik van Fred toen. Monique (die praatzieke toch?), alsnog met die hand over de sticker ging! :D

Iemand hierboven noemde Fred net Gargamel. Ja, dat is het! :D
  vrijdag 31 juli 2026 @ 08:27:51 #293
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221469972
Zou die Fred een beetje te veel in zichzelf zijn gaan geloven?
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_221470051
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 07:59 schreef vencodark het volgende:

Iemand hierboven noemde Fred net Gargamel. Ja, dat is het! :D

:Y)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221470300
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2026 19:11 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Verder gaat het verhaal dat alles bij Thierry doorgestoken kaart zou zijn. Hij is sws al recent gesignaleerd met een deelnemer op een bepaalde intieme familiebijeenkomst.[/spoiler]
Ik zit in een auto op vakantie dus kan niet goed typen :P meer details aldaar.
Bedoel je misschien Timothy i.p.v. Thierry? :?
pi_221470333
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Ach die Basset O+
Net zo lief als haar vrouwtje. :* Volgens mij heeft cupido nu raak geschoten bij Nisha. Leuk om te zien dat die klik er meteen al was. Passen prima bij elkaar. *;
pi_221470340
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
Hij heeft wel gelijk hoor.
Het is een nietsnut, en eng met zijn geknuffel dat meer op aflikken leek.
Die komt daar alleen maar voor het gemak, niet voor de liefde lijkt het wel. :{w
pi_221470368
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:31 schreef Pisces het volgende:
Monique is nog niet handig met gladstrijken en dan komt Fred niet verder? Ik mis zeker iets.
Zocht hij een werknemer? :?
Vond ik erg lullig van hem. Lijkt er inderdaad op dat zijn a.s. vrouw hem moet helpen met dingen die hij niet alleen kan. Ook opmerkingen over de kunst van anderen, alsof hij alleen verstand heeft van kunst. Heb nog niet veel van kunst bij hem gezien. Hopelijk kiest hij dan maar voor Yvonne, dan wordt hij na 1 week al gillend gek. Met de kipverkoop mankeerde er ook al van alles aan Monique, grote zak gebruiken voor een halve kip, hoe durft ze!!!!! :|W
  vrijdag 31 juli 2026 @ 10:07:30 #299
165264 Puzzie
Kreng de la crčme
pi_221470458
Wat een hork is Thomas :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221470460
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 07:17 schreef Remco het volgende:

[..]
Precies dit ja, dit stuk zegt in mijn ogen alles over hoe Fred als persoon is. Zoals ik al eerder riep, sommige mensen zijn eeuwig vrijgezel om een reden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')