Ik neem de cranberry in de avond, die vergeet ik inderdaad zelden. Maar de dmannose neem ik in de ochtend, want ik wil het beetje spreiden en niet beide in avond.quote:Op donderdag 16 juli 2026 23:14 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 de d-mannose dragée ligt naast de tandenborstel en iedere avond kan ik die niet negeren. Kan die mooi ‘s nachts z’n werk doen.
Omdat lucvitaal bruistabletten waren uitverkocht, nam een bekende Roter
mee bij acute klachten en tóch negatieve test. https://roter.nl/product/roter-cysticare/ Klinkt ook goed.
Ms even overleggen met de ha.
Succes.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:11 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Poes op schoot (nu ook, maar de foto is van gister)
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:11 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[ afbeelding ]
Sterkte💐quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:11 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[ afbeelding ]
Dag lieve poesquote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:11 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[ afbeelding ]
Heeft zij geen monsters gegeven of merken genoemd? Of dat die op de site van lotgenoten genoemd?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:51 schreef Blues het volgende:
Vandaag, zometeen, eerst maar even op zoek naar lekkere zoute bouillon voor g en wat andere isotone drankjes met mineralen. (advies dieëtist op gebied van colostomawijsheid)
Ik vind het niezo bie gaan![]()
En dan van 13 tot 16 g's dienst overnemen in C.
Dank voor meedenken, alles is bekend ... alleen was ie gister net ff een paar snippers beter.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:20 schreef AnneX het volgende:
Heeft zij geen monsters gegeven of merken genoemd? Of dat die op de site van lotgenoten genoemd?
Alvast excuus voor mogelijk overmatig meedenken.
“Niet zo bie…” 😢de troep moet ook met ab bestreden worden toch.
Dat gaat niet zó snel.
oh en gister de correspondentie van de SEH/IC gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu we dit allemaal weten snappen we het ook beter
[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 17-07-2026 12:11:17 ]
Hij heeft paar jasjes (die hij eigenlijk niet meer had) uitgedaan ja..quote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff @:blues wat eng. In ieder geval standaard van die drankjes en bouillon in huis. En ook al heb ik er nul verstand van, best mogelijk dat G gisteren net iets teveel heeft gedaan waardoor het vandaag weer wat minder gaat. Hij heeft het nogal niet voor z’n kiezen gekregen
Wat voel je je dan slap hequote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Vorige maand was ik een week ziek, hoge koorts, maar niet te vergelijken met wat G had. Maar de week daarna had ik overal in huis stoelen neergezet. Ik kon niet in een keer van de keuken naar de wc, laat staan naar de slaapkamer. Voordat alles weer ging zoals het was, was ik zeker anderhalf tot twee weken verder. En G is duizend maal zieker geweest
Zo herkenbaar met tien jaar geleden “Michael Jackson, Beethoven, Strauss, fenomeen Musicals” compleet blancoquote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:08 schreef AnneX het volgende:
Hahaha…samen met de Turkse studente hartelijk gelachen: nooit gehoord van Elvis Presley, The Stones en zelfs niet van de Beatles.
Dat gaat zij de komende 6 weken eens beluisteren.
Wow best wel cultuurverschil of wordt men dan "afgeschermd" van media/westerse muziek?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar met tien jaar geleden “Michael Jackson, Beethoven, Strauss, fenomeen Musicals” compleet blanco
Wat Kaatje ook zegt: deels tijdperk deels cultuur.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Wow best wel cultuurverschil of wordt men dan "afgeschermd" van media/westerse muziek?
Nee, gewend aan totaal andere muziek (Fairouz zingt prachtig, ken ik van reizen, 3 jaar geleden hier naar Nai Bagouti geweest, zwaar onder de indruk.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Wow best wel cultuurverschil of wordt men dan "afgeschermd" van media/westerse muziek?
Ooooh…het zijn er twee!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:32 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
De kittens zijn er sinds gisteravond! Qua tijd kwam dit voor opvangadres beter uit.
Ze doen het goed, er wordt gegeten (ik kan niet goed zien of ze drinken) en goed gebruik gemaakt van de kattenbak.
Had ik al verteld dat de rode toch een katertje is? Had het goed verborgen gehouden
Filmpje van het spelenhttps://imgur.com/a/oeps-0xh8DxK
@:vlindertje89 beterschap en hopelijk heel lang geen last meer van ziektes! Maar met alle kindjes afgelopen dagen, een virusje gekregen?
@:blues Dikke knuffel!
Awwww moppies!!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:32 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
De kittens zijn er sinds gisteravond! Qua tijd kwam dit voor opvangadres beter uit.
Ze doen het goed, er wordt gegeten (ik kan niet goed zien of ze drinken) en goed gebruik gemaakt van de kattenbak.
Had ik al verteld dat de rode toch een katertje is? Had het goed verborgen gehouden
@:vlindertje89 beterschap en hopelijk heel lang geen last meer van ziektes! Maar met alle kindjes afgelopen dagen, een virusje gekregen?
Wat een schatjesquote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:32 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
België doet dit bij snelwegenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:28 schreef Tele6 het volgende:
Leuk joh Franse wegen. Een stopbord waar een weggetje aansluit op een regionale weg waar je 90 mag. Niks invoegstrook. Compleet stoppen en dan proberen om tot 90 te komen voordat er iemand achter tegen je op rijdt
Sla links af om rechts te gaan. Ook op een snelweg in België.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
België doet dit bij snelwegen![]()
Goede reis!
Pannenkoekenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:33 schreef AnneX het volgende:
Sneu hoor sigme als je zo erover vertelt. 😢
Saaaaiii…uitgegeten vanavond de vaste pannenkoek met appel-spek en dubbel gember![]()
Het was al weer even geleden. Geen plek meer voor een ijsje.
Allemaal op de cadeaubon van de nieuwe bewoners, al weer een jaar geleden. 😎
Ach ach, dat kost zoveel vreugd' als het eten niet smaakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Pannenkoeken![]()
Omdat alles, ook de maaltijden van de visboer die g altijd lekker vind, hem niet of naar karton/niks smaken, pannenkoekjes ge-mcgyvert vanavond met bloem, water, ei & sojakookroom.
Ik vond ze lekker, g heeft er eentje gegeten met (een hartje van) véél stroop. Zonder smaak
Daar gaan we nog op studeren.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach ach, dat kost zoveel vreugd' als het eten niet smaakt.
Is het een bekende bijwerking van een van de ingrepen/gebeurtenissen/medicatie?
Ja dat besef was al 2 dg geleden doorgedrongen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef AnneX het volgende:
Wat sigme zegt als ‘bijwerking’ van meds.
Of beseft g. - na het onderschatten - nu wat een akelige situatie het een week geleden was…
Klodders slagroom door de smoothies enzo tussendoor.
Uit ervaring weet ik, dat het besef hier aan beide kanten nog lang heel lang nasijpelde.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja dat besef was al 2 dg geleden doorgedrongen.
Het onderwerp komt regelmatig terug..
Slagroom met lactose intolerantie zal niet gaan![]()
Maar we doen ons best met vanalles om het beter te krijgen.
AB en IC opname zijn berucht om smaakverlies lezen we.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik, dat het besef hier aan beide kanten nog lang heel lang nasijpelde.
En nog wel eens wordt benoemd.
😘 voor jullie, van ons.
Dikke knuffel ook aan Pootjesquote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:31 schreef sigme het volgende:
Allen dank voor het medeleven.
Het ging goed, reuze lieve dierenarts (we kenden haar al en ik ben sowieso heel blij met de dierenartsenpraktijk).
Zwartje had nog maar weinig spier en ze voelde harde ontlasting in z'n buik. Z'n hart was nog wel heel sterk; ze heeft nog tweemaal een extra dosis gespoten omdat z'n hartje maar bleef kloppen nadat hij allang gestopt was met ademen.
Ik heb een grafje gegraven in de buurt van Dapper Edoch & Krulhond, hij heeft een muntje mee (net als de honden).
Pootjes kwam pas eind van de middag thuis, we gaan zien of die nu zich anders gaat gedragen.
Verder ben ik verdrietig omdat *ik* 'm zo zal missen. Z'n gekwek, z'n opdringerigheid, z'n blijheid als ik weer thuis was. Voor hem is het prima zo. Hij raakte steeds verwarder, slechter evenwicht, dat geschreeuw was niet omdat hij alles onder controle had. Oud en op, ook al was hij blij en rustig zolang hij bij mij op schoot of op schouder zat.
Hij is bij mij op schouder in slaap gevallen.
Ja hoor. Dan komen de smaken juist meer tot ontwikkeling. Een paar dagen kan ook nog wel als je een fatsoenlijke koelkast hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:02 schreef Sarabi het volgende:
Even een CULvraagje.
Kan ik deze zalmburgers ook al een paar uur van te voren maken en (ongebakken) in de koelkast bewaren?
https://uitpaulineskeuken(...)ikswortelsaus#recipe
Dankjewel!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hoor. Dan komen de smaken juist meer tot ontwikkeling. Een paar dagen kan ook nog wel als je een fatsoenlijke koelkast hebt.
Ja het is heerlijk koel, daar doen we het veel beter opquote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Zit intens te genieten van koele lucht die door het huis waait.
Meteen zoveel meer zin om dingen te doen in huis. Zo maar eens orde op zaken stellen in de vriezers om te zien wat ik nog op voorraad heb.
AH staat vandaag waarschijnlijk een half uur vroeger voor de deur dan gepland. Volgens het bericht wachten ze wel wanneer ik niet thuis ben, maar da’s zonde van de tijd van de bezorger
Het is *niet* de Pink Panther die hier wel eens rondrijdt, dat zie ik zo.quote:
Mijn referentiekader is het programma van Jeremy Clarcksonquote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is *niet* de Pink Panther die hier wel eens rondrijdt, dat zie ik zo.
Het lijkt me iets wat in haagvorm verbouwd wordt oogst?
In de Flevopolder vorige week zag ik een kleinere versie met twee mannetjes door een veld met ? rijden.quote:
Hoe is het met de day afterquote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:42 schreef sigme het volgende:
Landbouwmechanisatie is wel een van de mooiste takken van sport.
Ik weer er natuurlijk niks van, maar ik kijk er graag naar.
Wist niet dat Willem in jullie regio woont…quote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:40 schreef Blues het volgende:
Wie wil me aanraken... Willem v Hanegem himself vroeg me net in de supermarkt waar iets stondIk stond op het punt om te vragen of ik een selfie met hem mocht maken (voor g) maar ik durfde niet en deed net of ik 'm niet herkende.
Overigens komt hij vaker in winkels waar wij ook komen, dus het is niet voor het eerst dat ik 'm zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussendoor is nog wel even een collega geweest met haar hondje, die laatste komt volgende week logeren.![]()
Vandaag even wat kleding uitzoeken voor onze reis, en wat snoeiwerk in de tuin. (We hebben nu compostbakken, dus we kunnen het eindelijk makkelijk kwijt
Ach Joostquote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wist niet dat Willem in jullie regio woont…
Wij hebben regelmatig Joost Prinsen geholpen in de supermarkt.
Onze boodschappentijden liepen kennelijk vaak parallel aan elkaar.
We hebben hem nooit gesproken over zijn werk, alleen over de boodschappen die hij nodig had in het geval dat hij niet bij een plank van een schap kon komen (hij was net de gebochelde van Notre Dame) of iets niet kon vinden…
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:23 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte nog @:sigme![]()
Hij was geliefd![]()
Hypovolemische shock zien we bij ons ook vaak @:Blues, (door zowel bloedingen als ernstige gevallen van haemmoragische diarree. Dat laatste klinkt misschien minder acuut en heftig dan de meeste spoedgevallen, maar het trekt echt heel je lichaam leeg van vocht). Dat is echt levensbedreigend en alle hens aan dek. G heeft een leger aan engeltjes op zijn schouder gehad![]()
@:vlindertje89 : fijn dat je weer opgeknapt bent!
Ik heb gisteren ongeveer de halve dag liggen slapen/doezelen op de bank in de tuin. Dat had ik even heel hard nodig.Sjeesus nog minder mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussendoor is nog wel even een collega geweest met haar hondje, die laatste komt volgende week logeren.![]()
Vandaag even wat kleding uitzoeken voor onze reis, en wat snoeiwerk in de tuin. (We hebben nu compostbakken, dus we kunnen het eindelijk makkelijk kwijt
Waar gaat de reis naar toe? (mss al verteld, maar dan ben ik het weer vergeten)
Pootjes laat zich niet veel zien de laatste tijd; ook nu niet. Hij is vannacht wel even thuis geweest. Ik hoorde hem; liefste zag 'm op de camerabeelden.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe is het met de day afterMerk je iets aan andere kat?
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Pootjes laat zich niet veel zien de laatste tijd; ook nu niet. Hij is vannacht wel even thuis geweest. Ik hoorde hem; liefste zag 'm op de camerabeelden.
Verder is het stil; er ontbreekt iets.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:23 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte nog @:sigme![]()
Hij was geliefd![]()
Hypovolemische shock zien we bij ons ook vaak @:Blues, (door zowel bloedingen als ernstige gevallen van haemmoragische diarree. Dat laatste klinkt misschien minder acuut en heftig dan de meeste spoedgevallen, maar het trekt echt heel je lichaam leeg van vocht). Dat is echt levensbedreigend en alle hens aan dek. G heeft een leger aan engeltjes op zijn schouder gehad![]()
@:vlindertje89 : fijn dat je weer opgeknapt bent!
Ik heb gisteren ongeveer de halve dag liggen slapen/doezelen op de bank in de tuin. Dat had ik even heel hard nodig.Jeez, zo kan je toch niet meer 24/7 open zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussendoor is nog wel even een collega geweest met haar hondje, die laatste komt volgende week logeren.![]()
Vandaag even wat kleding uitzoeken voor onze reis, en wat snoeiwerk in de tuin. (We hebben nu compostbakken, dus we kunnen het eindelijk makkelijk kwijtWe have far more in common than that which devides us..
Een oogstmachine voor blauwe bessen en frambozenquote:
De pink Panther zegt mij niet, ik ken wel de Pink Planter, een merk van tulpen planters. Ze zijn overigens paars, met roze accenten.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is *niet* de Pink Panther die hier wel eens rondrijdt, dat zie ik zo.
Het lijkt me iets wat in haagvorm verbouwd wordt oogst?
Regio waar wij waren was verse groente/fruit wel nogal matig. Soms heel lekker, vaak moest je goed kijken dat je niet een bak vol rotte tomaten te pakken had.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:22 schreef fietsie het volgende:
Zow, terug van 2 weken Frankrijk.
Wat zijn de winkels daar ontzettend goddelijk, en de benzine fijn geprijsd.
Hehe ja wel even wennen, 15-18 graden kouder ineensquote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Regio waar wij waren was verse groente/fruit wel nogal matig. Soms heel lekker, vaak moest je goed kijken dat je niet een bak vol rotte tomaten te pakken had.
Verder fijne winkels idd
Wij zijn nu thuis
21° en bewolkt hoera/brrrr
Oh, dat bedoel ik dan natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De pink Panther zegt mij niet, ik ken wel de Pink Planter, een merk van tulpen planters. Ze zijn overigens paars, met roze accenten.
Oh wat zonde. Zou wel een klacht in dienen bij Greetz als ze dit aanbieden moet het ook goed aankomenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach, ik had gisteren in de Postnl app gezien dat er een pakje zou komen (van Greetz) gisteren 3x gekeken maar er was niets. Net gekeken en het blijkt een “ bloemetje “ te zijn van mijn tante voor mijn verjaardag. Volledig verdroogd met dank aan niet zo vaak bezorgen. Zij stuurt ook altijd kaartjes die de dag ervoor aankomen zodat je ze op je verjaardag al hebt. Dit had waarschijnlijk woensdag moeten komen maar werd vrijdag eind van de middag
Ik ga ervan uit dat mijn tante geen rekening heeft gehouden met minder bezorg momenten. Maar alle bloemen schuin afgesneden en in water gezet en een paar trekken wat aan na een paar uurquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:10 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh wat zonde. Zou wel een klacht in dienen bij Greetz als ze dit aanbieden moet het ook goed aankomen
Link naar laatste etappequote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:17 schreef borisz het volgende:
Veluwe Zwerfpad uitgespeeld.
Nu nog paar uurtjes Openluchtmuseum.
Ik heb er van gehoord, maar ben er nooit geweest, lust echt geen bier. Kwam altijd wel graag bij het kookeiland, een indonisch restaurant dat er niet meer is en bij Zafvinoquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Link naar laatste etappe
Link naar de hele collectie
Openluchtmuseum nu gefocust op Bosrand, Erven en de Canon. Daar was ik nog niet/minimaal geweest. Aka doorzonwoningen. Heel goed gedaan. Mooie presentatie van alle 'Irenestraten' in het land.
Maar in de Canon had ik al snel 'ik wil naar buiten'.![]()
Tenslotte nog biertjes gedronken bij De Hoppenaar, Ken je het Kaatje? Zwanenstraat iig. 16 biertjes op de tap en geen 'standaard bier'. ;-)
Wat zonde ja, doet niks af aan lieve tantes gebaarquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat mijn tante geen rekening heeft gehouden met minder bezorg momenten. Maar alle bloemen schuin afgesneden en in water gezet en een paar trekken wat aan na een paar uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom, was ook speciaal omdat ik 65 was geworden, anders krijg je een kaartjequote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat zonde ja, doet niks af aan lieve tantes gebaar
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:02 schreef Blues het volgende:
Heerlijk avondwandelingetje gedaan, up tempo de heuvel op.
Beetje zweten, beetje hijgen, zonder podcast of muziek op mn oren.
En wat een vogels onderweg![]()
![]()
Oh over vogels gesproken ik heb toch zo'n leuk toepasselijk t shirt aan mezelf kado gedaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Ik heb er 2 in de schuur gehangen, met de voor- en achtrerdeur tegenover elkaar open. Ze zijn al bijna droogquote:
Coevorden was overigens een handigere grensovergang dan die showvertoning op de A37 zeg...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ja, goed dat je het zegt, heb ook nog wat in de machine
Aan de achterkant?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het was een heerlijke dag vandaag. Lekker opgeschoten in huis en tuin. We hebben vooral onder de overkapping schoongemaakt, dat was hard nodig en het ziet er nu weer prachtig uit.
Vanmiddag kwamen Mohammad en zijn vrouw langs. Ze gaan ons huis tekenen en een flinke aanbouw ontwerpen. Hij is constructeur en zij is architect. Ze zijn steeds gekscherend aan het kibbelen wie nou de belangrijkere/leukere baan heeftZe zijn lang aan het rondlopen en meten geweest. Ik ben benieuwd wat hun ideeën gaan zijn want wij komen er echt niet uit.
Wat fijn dat je weer beter bent en je energie hebt voor al deze dingen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat zonde @:Kaatje1, maar wel heel leuk van tante!
Leuk shirt @:Blues!
Ik had vanochtend weer wat energie en dus maakte ik dat x2 op natuurlijk. Eindelijk mijn nieuwe robotstofzuiger beneden geïnstalleerd. Daarvoor ook alles van de grond (behalve meubels natuurlijk), kaart laten maken en daarna stofzuigen en daarna dweilen. Vervolgens alles weer op de grond, en bij dat doen ook meteen een en ander opgeruimd. Wat dingen weg, wat dozen in stukjes gescheurd en in kartonkliko, kinderwagen van vorig weekend weer naar logeerkamer, de robotstofzuiger die eerst beneden stond naar boven op de plek van degene daar, en die naar zolder voor nu (misschien uiteindelijk op mijn slaapkamer). Twee bakken glas naar glasbak gebracht. Drie wassen gedaan en uitgehangen/gedroogd, aanrecht helemaal schoon en opgeruimd, 2 vaatwasser ladingen gedraaid en opgeruimd, een kattenfontein ontkalkt en schoongemaakt. De robot boven ook nieuwe kaart laten maken en volledige ronde laten draaien incl dweilen. En de wastafel en wc boven schoongemaakt, handdoeken en badjas vervangen, en handdoekjes en theedoek in keuken en bij wc's vervangen. En bijna overal schaduwdoek / lakens weer van ramen gehaald zodat ik weer mijn tuin kan zien vanaf bank en er weer licht het huis in komt. En ook nog paar uur met buren in de tuin gezeten en geborreld.
Morgen nog kattenbakken, andere twee kattenfonteinen, trap stofzuigen, wc beneden schoonmaken en bad schoonmaken en dan ben ik weer helemaal bij met mijn schoonmaaklijst. Wel echt blij mee dat ik zoveel gedaan heb gekregen.
Nu op de bank het perfecte plaatje op reis inhalen, ik loop een paar afleveringen achter. Echt blij dat ik me weer beter voel én de temp weer heerlijk is!
Gewoon zelf melden bij greetz, heb het ook eens gehad en kreeg toen netjes nieuwe.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat mijn tante geen rekening heeft gehouden met minder bezorg momenten. Maar alle bloemen schuin afgesneden en in water gezet en een paar trekken wat aan na een paar uur
Alle blommetjes doen het weer, zelfs de roos is weer mooi. Blij dat ik het niet meteen heb weggegooid.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon zelf melden bij greetz, heb het ook eens gehad en kreeg toen netjes nieuwe.
Oh ja moet zelf ook nog even klagen bij zeeman. Broek gekocht en na 1x wassen gekrompen
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon zelf melden bij greetz, heb het ook eens gehad en kreeg toen netjes nieuwe.
Oh ja moet zelf ook nog even klagen bij zeeman. Broek gekocht en na 1x wassen gekrompen
We zijn hier alle vier heel blij mee, komt perfect uit zo. Hij is overigens wel in zijn vakgebied aan het werk. Hij beoordeelt Groningse aardbevingsschade op constructieve schade.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat gaaf @:lucky_strike dat zijn bij jullie in hun vakgebied aan het werk kunnen. Benieuwd ook waar ze mee komen, waar komt de uitbouw? Aan de keuken of waar de extra koelkast staat?
SPOILER: EguisheimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door fietsie op 18-07-2026 22:42:46 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ook beter voor je schokbrekersquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Coevorden was overigens een handigere grensovergang dan die showvertoning op de A37 zeg...
Ergens heb ik het idee dat die controles echt alleen op de D-NL grens zijn, want ik was 2 weken in de Frans - Duitse grensregio, en echt 0 controles.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ook beter voor je schokbrekers![]()
Ik rij meestal parallel aan de A37. Soms ga ik via Schoonebeek naar Emlicheim.
Jup.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:28 schreef derLudolf het volgende:
Ging je over de Autobahn Duitsland in dan, op kleinere wegen staan ze minder natuurlijk.
Heb denk nog wel een gezellige prent gereden; stukje waar ene Bahn vloeiend overliep in de volgende, met een nauwelijks aanwezige bocht ineens een bordje 100 daarna 80 en gelijk erna weer 100.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:28 schreef derLudolf het volgende:
Ging je over de Autobahn Duitsland in dan, op kleinere wegen staan ze minder natuurlijk.
Gewoon terecht toch? Je moet 80 rijden waar het bord begint.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb denk nog wel een gezellige prent gereden; stukje waar ene Bahn vloeiend overliep in de volgende, met een nauwelijks aanwezige bocht ineens een bordje 100 daarna 80 en gelijk erna weer 100.
En precies voor dat bord "100" een mobiele flitsbak die die 80 controleerde....
Ah de trol komt ook weer onder zijn steen vandaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:44 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Gewoon terecht toch? Je moet 80 rijden waar het bord begint.
Het is niet dat ik me er enorm aan erger maar het zijn vooral de Nederlanders die de snelheid in Duitsland niet respecteren. Meestal bij dit soort gevallen. En je weet dat ze er zo maar kunnen staan, juist op plekken waar je het niet verwacht.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah de trol komt ook weer onder zijn steen vandaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |