abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221399710
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 11:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik moet ergens in de loop van de dag wel weer naar huis ;(
Je kan altijd nog een roman gaan schrijven over een onbeantwoorde liefde. Dat zijn de mooiste!
(Boeken dan :+ )
pi_221399855
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 17:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Je hebt gelijk hoor. Al ben je ten einde raad, je hoeft je niet zo op te stellen tegen een hulpverlener.

Jullie werk _O_
Boosheid begrijp ik vaak hoor, is ook vaak wanhoop. Vandaag een afspraak gehad met iemand die zijn land (en gezin) in 2017 achter moest laten. “Verkeerde’ geloof, gezin in vluchtelingenkamp. Nu een klein stukje dichterbij gezinshereniging, dt zal tussen 1 en nog 3 jaar duren maar over 2,5 jaar vervalt zijn verblijfsvergunning. Mocht het allemaal lukken heeft hij een 3 jarige achter gelaten en krijgt hij 16-17 jarige terug.
We have far more in common than that which devides us..
pi_221400095
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 17:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Je kan altijd nog een roman gaan schrijven over een onbeantwoorde liefde. Dat zijn de mooiste!
(Boeken dan :+ )
Toen ik weg ging en zei dat ik daar weinig zin in had zei A dat het maar goed was dat we geen seks hadden gehad want dan was ik waarschijnlijk bij haar ingetrokken. Maar het onbeantwoorde deel is vooralsnog wat verwarrend want niet alleen ben ik twee nachten gebleven met gesprekken tot half twee, we zitten ook een roadtrip naar Marokko te plannen, en we gaan bourdain terugkijken en samen koken uit het land van wat we kijken. Petra is diepvriespizza aan het inslaan 'want er Zal wel wat vaker niet gekookt worden omdat je bij haar bent'. Ook heeft petra een weddenschap lopen met haar beste vriend op wanneer en niet of er geneukt gaat worden 'want ik denk niet dat dat nog een maand gaat duren'.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_221400446
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 18:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Toen ik weg ging en zei dat ik daar weinig zin in had zei A dat het maar goed was dat we geen seks hadden gehad want dan was ik waarschijnlijk bij haar ingetrokken. Maar het onbeantwoorde deel is vooralsnog wat verwarrend want niet alleen ben ik twee nachten gebleven met gesprekken tot half twee, we zitten ook een roadtrip naar Marokko te plannen, en we gaan bourdain terugkijken en samen koken uit het land van wat we kijken. Petra is diepvriespizza aan het inslaan 'want er Zal wel wat vaker niet gekookt worden omdat je bij haar bent'. Ook heeft petra een weddenschap lopen met haar beste vriend op wanneer en niet of er geneukt gaat worden 'want ik denk niet dat dat nog een maand gaat duren'.
Wonn jullie ver uit elkaar? En hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
pi_221400576
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wonn jullie ver uit elkaar? En hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Hemelsbreed maar een paar kilometer. Loopbaar als het een polder was :+

Uurtje rijden.

Vorig jaar op festival aan elkaar voorgesteld door vorige crush B.

A dacht op een verjaardag iets later, maar ik weet zeker dat wel elkaar toen al kende. Aangegeven dat ik dit zeker weet omdat ik toen een crush op B had "hahaha ANOTHER CRUSH? I thought i was Special :{w "
pi_221400812
Leuke discussie _O-
  Moderator dinsdag 21 juli 2026 @ 21:18:09 #232
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221401423
Bij elk update van LHO wou ik eindelijk reageren "hey Lullo, al geneukt" :P
Beetje anticlimax dit :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221401482
:W

Ik ging vanochtend op aanraden van mn fysio naar een voet medisch adviescentrum voor nieuwe hockeyschoenen en het was fantastisch *O* ^O^ moest er wel drie kwartier voor rijden, maar ze keken met video naar rennen op blote voeten en met oude hockeyschoenen incl eigen zooltjes en kozen op basis daarvan drie paar schoenen die mogelijk geschikt waren. Bij oude schoenen zakte ik ondanks steunzolen net wat te ver naar binnen met enkels (rechts meer dan links, grappig genoeg, links is huidige kapotte). Hij liet het ook steeds zien op de video enzo. Eerste paar zat heerlijk en duidelijk zichtbaar dat enkels nu keurig binnen normale range bleven. Tweede paar zat minder lekker, bij rennen deed enkel ook beetje pijn, en ook te zien dat enkels daarbij weer te ver naar binnen zakten. Derde paar zat er beetje tussenin, zat lekker maar minder dan eerste. Dat paste ook weer mooi bij de video, enkels bleven ook binnen normale range, maar uitlijning heup-knie-enkel was beter bij eerste dan bij derde. Dus eerste paar gekocht. Was een merk dat ik niet eerder gehad heb, dus had zeker zelf deze niet uitgezocht als ik gewoon naar Jumbosports gegaan was zoals ik normaal doe.

Ik heb echt nog nooit zo lekker zittende hockeyschoenen gehad O+ . Ik krijg er bijna zin van om mn hardloop opbouw schema mee te gaan doen. Bijna :D . Al ben ik wel heel blij dat ik mag gaan opbouwen met rennen, dan kan ik misschien bij start hockeyseizoen in elk geval al wat meetrainen *O* . Ik heb nog 4 a 5 weken voor we weer beginnen.
pi_221401610
De schoenen gaan op je nachtkastje :D ? Kan je steeds even kijken (deed ik vroeger met cadeautjes).

Net een patroon uitgeknipt voor een tuniek. Dit tuniek hoort eigenlijk van niet rekbare stof maar ik heb steeds meer moeite met de armen boven m’n hoofd te houden, aantrekken gaat nog wel uittrekken is een stuk lastiger. Dus nu iets rekbaars gekocht (heel goedkoop dan is het minder erg als het nergens naar zit).
Wanneer het niet werkt moet ik iets anders zoeken en dan vraag ik weer een naaidocente om dat patroon op mijn lijf te tekenen.

Kreeg vanavond ook de bestelling van Kelly’s expat shopping binnen. Branston pickle en relish weer in huis. Nu ook twee blikken creamy corn binnen, ik kon in Nederland niets vergelijkbaars vinden.
pi_221401724
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 21:18 schreef derLudolf het volgende:
Bij elk update van LHO wou ik eindelijk reageren "hey Lullo, al geneukt" :P
Beetje anticlimax dit :P
Misschien hier ook een gok poule starten :')

(Nee :+ )
pi_221401782
Het zal aan mij liggen - niet voor het eerst…de omschrijving neuken past eerder bij een lustige one night stand dan bij verliefd en of liefde. 8)7

Fijn van de hockeyschoenen, vlinder.
Niet overmoedig worden…

Kaatje is er niet iets met knopen of rits wat aan/uittrekken soepeler laat gaan?

@Lucky_Strike Vanmiddag heerlijk verwend met een facial inclusief een massage horend bij de Summer Treatment 😎
En er kwam geen geur aan te pas.
  dinsdag 21 juli 2026 @ 22:14:03 #237
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221401808
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 22:09 schreef AnneX het volgende:
Het zal aan mij liggen - niet voor het eerst…de omschrijving neuken past eerder bij een lustige one night stand dan bij verliefd en of liefde. 8)7

Verliefd en liefde is meer dan enkel vanille
pi_221402006
quote:

Niet overmoedig worden…

Kaatje is er niet iets met knopen of rits wat aan/uittrekken soepeler laat gaan?

@:Lucky_Strike Vanmiddag heerlijk verwend met een facial inclusief een massage horend bij de Summer Treatment 😎
Ik heb een opbouwschema van de fysio gekregen ;) dat begint met 5x 1 minuut rennen en 1 minuut wandelen, dan 7x, 10x, dan naar 5x 2 minuten etc. Dus bouwt rustig op hoor! En sowieso op geleide van klachten, dus als ik last heb volgende keer gewoon zelfde doen ipv stapje omhoog in het schema. En het gaat ook niet om hard rennen maar om "duur"belasting, dus joggen is ook prima. En 2x per week maar, dus dat valt ook mee. Het zou zomaar kunnen dat mn conditie eerder de bottleneck wordt dan mn enkel :D . En er staat weer een fysio afspraak vlak voordat hockey begint om te bespreken hoe het dan gaat en wat ik wel en niet al mag proberen etc :Y
pi_221402040
quote:

Niet overmoedig worden…

@:Lucky_Strike Vanmiddag heerlijk verwend met een facial inclusief een massage horend bij de Summer Treatment 😎
Ik heb een hekel aan knopen maken en ritsen zijn ook niet favoriet. Maar op een gegeven moment zal ik er misschien toch aan moeten
pi_221402686
Ik vind neuken vooral een beperkte definitie van seks.

Ik las gisteren Yesteryear uit. Jeetje. Fascinerend boek wel. (Ik ben zo blij met Kobo Plus. Ik lees zoveel meer hierdoor).
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221402830
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 07:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind neuken vooral een beperkte definitie van seks.

Ik las gisteren Yesteryear uit. Jeetje. Fascinerend boek wel. (Ik ben zo blij met Kobo Plus. Ik lees zoveel meer hierdoor).
Eens op definitie hoor. Volgens mij zijn alle N-bombs ook citaten van petra toch? *)
pi_221402838
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb een hekel aan knopen maken en ritsen zijn ook niet favoriet. Maar op een gegeven moment zal ik er misschien toch aan moeten
Trek je je kleren wel eens op de man-manier uit? Niet armen gekruist vanaf je middel maar door zo'n beetje op je schouders je kleding vast te grijpen en zo over je hoofd te trekken?
Ben ik gaan doen toen ik last van mijn schouder had. Is een stuk makkelijker (zo makkelijk dat ik nu vaak moeite heb met de gekruistemiddelmanier).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221402847
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2026 08:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Eens op definitie hoor. Volgens mij zijn alle N-bombs ook citaten van petra toch? *)
Tevens eens op definitie :Y

Van een semigefrustreerde partner die continu jouw gedweep moet aanhoren begrijp ik de woordkeus wel.

Ik gebruik het heeeel af en toe ook wel voor het bredere palet aan seks, meer omdat het wel lekker bekt.

Maar wat zou het leven saai zijn als seks niet meer behelsde dan neuken :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221402925
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 08:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Tevens eens op definitie :Y

Van een semigefrustreerde partner die continu jouw gedweep moet aanhoren begrijp ik de woordkeus wel.

Ik gebruik het heeeel af en toe ook wel voor het bredere palet aan seks, meer omdat het wel lekker bekt.

Maar wat zou het leven saai zijn als seks niet meer behelsde dan neuken :'(
Partner weigert consequent seks als woord te gebruiken en gebruikt altijd neuken.

Omgekeerd is in gesprekken over seks(ualiteit) met A dat één keer geweest, en door haar en meer als expressie ('good good, vale, you want to fuck the brain', in context dat diegene van hier waar ik een relatie mee had een tijd lang wel seks geen andere dingen was en dat ik dat soms ingewikkeld vond).
pi_221402971
Ondanks bijna vijftien jaar sinds IT werk voel ik deze meme nog behoorlijk :')

pi_221403087
Ik heb niets tegen het woord op zich. Maar als reactie op "neuken is geen woord voor binnen een relatie" vind ik het vooral een eendimensionale weergave. Ik maak me om het publiek hier niet direct zorgen maar er zijn (vooral jonge) mensen voor wie het goed is om te horen dat neuken /= seks.

Goed, nu we toch bij dit thema zijn doe ik, na mijn boekentip, ook nog even een filmtip. Ik was heel verrassend over Good luck to you, Leo Grande. Het is een hele kleine film (2 sets, 5 acteurs) maar heel moedig, liefdevol en onwijs goed geacteerd. Dat weten we van Emma Thompson wel maar ik vond Daryl McCormack zo sterk en geloofwaardig.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221403103
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 08:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Trek je je kleren wel eens op de man-manier uit? Niet armen gekruist vanaf je middel maar door zo'n beetje op je schouders je kleding vast te grijpen en zo over je hoofd te trekken?
Ben ik gaan doen toen ik last van mijn schouder had. Is een stuk makkelijker (zo makkelijk dat ik nu vaak moeite heb met de gekruistemiddelmanier).
Oh, die ga ik ook eens proberen dank voor de tip
pi_221404238
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2026 08:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Partner weigert consequent seks als woord te gebruiken en gebruikt altijd neuken.

Omgekeerd is in gesprekken over seks(ualiteit) met A dat één keer geweest, en door haar en meer als expressie ('good good, vale, you want to fuck the brain', in context dat diegene van hier waar ik een relatie mee had een tijd lang wel seks geen andere dingen was en dat ik dat soms ingewikkeld vond).
Zie je M/I nog wel eens?
pi_221404239
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 09:20 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb niets tegen het woord op zich. Maar als reactie op "neuken is geen woord voor binnen een relatie" vind ik het vooral een eendimensionale weergave. Ik maak me om het publiek hier niet direct zorgen maar er zijn (vooral jonge) mensen voor wie het goed is om te horen dat neuken /= seks.

Goed, nu we toch bij dit thema zijn doe ik, na mijn boekentip, ook nog even een filmtip. Ik was heel verrassend over Good luck to you, Leo Grande. Het is een hele kleine film (2 sets, 5 acteurs) maar heel moedig, liefdevol en onwijs goed geacteerd. Dat weten we van Emma Thompson wel maar ik vond Daryl McCormack zo sterk en geloofwaardig.
Leuke tip ^O^
pi_221404284
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 09:20 schreef Clubsoda het volgende:
Goed, nu we toch bij dit thema zijn doe ik, na mijn boekentip, ook nog even een filmtip.
Oh dan heb ik wel een tv tip. Of anti tip, ik weet niet zeker.

Op verzoek van mijn zoon keken wij gisteren 5? afleveringen Ex on the beach. Wat een hels programma is dat zeg. De teksten die die lui uitslaan :o De dingen die die lui doen/m.n. de manier waarop :o
En dat becommentariëren we dus continu tijdens het kijken met gelukkig de prepuber voorop in zijn afkeer van hoe m.n. de kerels over de meiden praten.

Heel educatief voor hoe het niet moet, entertainend vanuit ramptoerisme en leuk om te horen dat het kind een uitgesproken mening heeft.

Hij vult er ook zijn vocabulaire door aan zowel met termen die we niet graag horen als met fatsoenlijkere alternatieven die wij graag aandragen.

Zijn hoofd toen ze het over kontje likken hadden :D :D :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')