abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221391763
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 13:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zijn luisterboeken geen optie? Kost denk ik een stuk minder energie.
Houdt niet van luisterboeken/podcasts.
Helaas zou ik bijna willen zeggen ;)
pi_221392511
Da’s best een flink programma voor iemand die vorige week nog op de ic lag _O_

Vanochtend nieuwe collega ingewerkt die voor een andere locatie gaat werken. Daar worden bepaalde lijsten op een andere manier aangeleverd en om die te verwerken moest ik ook omdenken (en dat in excel wat ik haat) Maar het is gelukt *O* op mijn locatie heb ik er helemaal niets aan want veel te veel bewoners maar toch weer wat nieuws geleerd #trotswantexcel.

Toen ik vanochtend naar m’n werk ging hoorde ik Teuntje hard miauwen, ze was het er niet mee eens. Bij thuiskomst lag dit op de mat, haar “emotional support” speeltje. Waar ik ook ben (onder de douche, toilet, koken, slapen) ze brengt het, luid miauwend, naar me toe. Soms moet er gespeeld worden, meestal niet. *;
We have far more in common than that which devides us..
pi_221394050
Nog altijd bij haar thuis :@
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator maandag 20 juli 2026 @ 20:48:44 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221394127
Katje dat ik gisteren zag, zag ik vanavond bij buren op de oprit. Woensdag es vragen of die van hun is. Hij/zij zal zich wel al redden dan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 20 juli 2026 @ 21:20:51 #205
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221394338
Heb ik recent nog gezegd dat ik zo'n geweldig leuke baan heb?

Ik zat vandaag op een andere locatie van ons. Ik had 8 mensen uitgenodigd om gesprekken mee te voeren. Zij wonen allemaal een stuk dichter bij deze locatie dan bij mijn normale standplaats. Prima gesprekken gelukkig. Sommigen moest ik informeren, anderen coachen of streng toespreken. Leuke variatie.

Er komen dit jaar een paar plaatsen vrij daar en een collega waarmee ik de hele dag op een kamer zat, zei eind van de dag dat ik daar ook maar moest gaan werken :D
Spoilers!
pi_221394403
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik zat vandaag op een andere locatie van ons. Ik had 8 mensen uitgenodigd om gesprekken mee te voeren. Zij wonen allemaal een stuk dichter bij deze locatie dan bij mijn normale standplaats. Prima gesprekken gelukkig. Sommigen moest ik informeren, anderen coachen of streng toespreken. Leuke variatie.

Er komen dit jaar een paar plaatsen vrij daar en een collega waarmee ik de hele dag op een kamer zat, zei eind van de dag dat ik daar ook maar moest gaan werken :D
Zo leuk om te lezen.

Ik heb morgen een afspraak met iemand die vanaf half juli een klacht kan indienen, daarom kwam hij in mei en juli iedere dinsdag op het spreekuur _O- vandaag liep hij langs “tomorrow I am there miss, yes?” (waarschijnlijk de enige Engelse woorden die hij kent)
pi_221394488
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

Je zit zó op je plek O+
  maandag 20 juli 2026 @ 22:46:50 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221394937
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 21:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Je zit zó op je plek O+
Ontzettend :Y
Spoilers!
pi_221395320
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2026 20:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nog altijd bij haar thuis :@
Nog steeds.
pi_221396008
‘morgen. Met frisse tegenzin weer aan het werk.

Ik heb wel eens gelezen dat heftige verliefdheid hetzelfde met je hersenen doet als een psychose. Ik kan me er best iets bij voorstellen.
pi_221396042
Sigme, hoe gaat het nu?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221396166
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 09:22 schreef Tuindier het volgende:

Ik heb wel eens gelezen dat heftige verliefdheid hetzelfde met je hersenen doet als een psychose. Ik kan me er best iets bij voorstellen.
Wil je een overzichtje van fuckups door mijn disfunctioneren de afgelopen week? *)
  dinsdag 21 juli 2026 @ 10:33:15 #213
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221396329
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 09:22 schreef Tuindier het volgende:

Nou ik eigenlijk niet. Ben echt al heel lang niet meer verliefd geweest. Sowieso deze eeuw niet.

quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 09:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Wil je een overzichtje van fuckups door mijn disfunctioneren de afgelopen week? *)
Doe eens? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221396351
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou ik eigenlijk niet. Ben echt al heel lang niet meer verliefd geweest. Sowieso deze eeuw niet.
[..]
Doe eens? :D
Deeg laten overrijzen door met hoofd overal en nergens te zijn en de temperatuur van het deeg niet in de gaten gehouden. Twee stokbroden minder gemaakt dan besteld was. Nauwelijks slapen. Eetlust uit het raam. Een aanzienlijk deel van de boodschappen vergeten (wat ik gelukkig drie minuten na vertrek realiseerde) waarop ik gekeerd ben en heb bijgehaald.

En verder allround verstrooid, hoofd alleen bij haar, een partner die condooms naar mijn hoofd yeet voor vertrek en roept 'ik hoop dat er geneukt wordt want ik wordt hier gek van!' (Nope. Wel vakantieplannen, dat dan weer wel).
  dinsdag 21 juli 2026 @ 10:40:18 #215
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221396365
Lijkt me lastig leven zo
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221396462
Ik moet ergens in de loop van de dag wel weer naar huis ;(
pi_221397507
Als je de weg nog weet… *;

In afwachting van vertrek kwam ik Santana op Woodstock tegen.
https://x.com/SVG__Collection/status/1831665541083226444
#archief

[ Bericht 50% gewijzigd door AnneX op 21-07-2026 13:44:12 ]
pi_221398065
Sommige mensen o|O komt er een om 13.30 bij mij “jij moet dit lezen wat is het” Ik: we hebben spreekuur tot 12 uur. Toen sliep ik was de reactie. Bleek om een brief te gaat van 3 weken geleden zag ik, meneer mag donderdag op spreekuur komen.

Tien minuten later, jonge knul “mevrouw ik heb een brief van mijn advocaat, ik heb vannacht gewerkt en lees het nu en snap het niet kunt u even kijken” Tuurlijk joh, ga zitten 😁
Het is de toon die de muziek maakt.

Ook gezien dat een meneer die al sinds 22 in Nederland is en iedere keer enorm veel pech heeft (bij iedere nieuwe regeling viel hij buiten de boot) dat hij nu eindelijk een huis heeft. Helaas in een gemeente waar wij niet zitten maar een commerciële organisatie die alles afvinkt en de mens niet ziet.
  Moderator dinsdag 21 juli 2026 @ 15:24:23 #219
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221398313
Nou inderdaad, drie weken wachten en dan moet je direct helpen. Daar zou ik ook geen stap harder voor zetten. Je mag niet zo denken, maar tot 12u in je nest liggen en dan het probleem bij een ander leggen. Gaat dat ooit iets opleveren maatschappelijk gezien? :@ Als in, gaan deze mensen nog bijdraaien, aan het werk gaan en zo.

We hebben weer een Oekraïner aan het werk om een aantal oude machines op te poetsen en daarna mag ie een paar honderd stukjes ketting maken. Deze spreekt slecht Engels en gaat in de pauze ook niet bij ons zitten. Vrijdag ook niet, heb hem twee gevraagd of hij patat wou en dat wij betalen.
pi_221398388
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 15:24 schreef derLudolf het volgende:
Nou inderdaad, drie weken wachten en dan moet je direct helpen. Daar zou ik ook geen stap harder voor zetten. Je mag niet zo denken, maar tot 12u in je nest liggen en dan het probleem bij een ander leggen. Gaat dat ooit iets opleveren maatschappelijk gezien? :@ Als in, gaan deze mensen nog bijdraaien, aan het werk gaan en zo.

We hebben weer een Oekraïner aan het werk om een aantal oude machines op te poetsen en daarna mag ie een paar honderd stukjes ketting maken. Deze spreekt slecht Engels en gaat in de pauze ook niet bij ons zitten. Vrijdag ook niet, heb hem twee gevraagd of hij patat wou en dat wij betalen.
Snel gescand, afgewezen veilige lander. Die jongen die later was, gaat naar les (nu niet want vakantie) draait nachtdiensten als orderpicker bij Kruidvat, spreekt ook al wat Nederlands en vraagt ipv eist.
Vaak snap je wel waarom iemand onbehoorlijk is en ik kan een heleboel hebben maar die toon, daar was ik niet van gediend
pi_221399251
Ik heb een pilav opstaan met limoenblaadjes, kardemom, tomaat en kokosmelk. Het ruikt echt heerlijk in huis.
pi_221399645
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Snel gescand, afgewezen veilige lander. Die jongen die later was, gaat naar les (nu niet want vakantie) draait nachtdiensten als orderpicker bij Kruidvat, spreekt ook al wat Nederlands en vraagt ipv eist.
Vaak snap je wel waarom iemand onbehoorlijk is en ik kan een heleboel hebben maar die toon, daar was ik niet van gediend
Je hebt gelijk hoor. Al ben je ten einde raad, je hoeft je niet zo op te stellen tegen een hulpverlener.

Jullie werk _O_
pi_221399649
Ik mag vanaaf naar Armin van Buuren op mijn werk *G*
https://caprera.nu/programma/armin-van-buuren-piano/

En donderdagavond hoop ik dat we weer samen naar een andere voorstelling kunnen gaan.
pi_221399670
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 17:08 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb een pilav opstaan met limoenblaadjes, kardemom, tomaat en kokosmelk. Het ruikt echt heerlijk in huis.
:9

g heeft weer gekookt! Gister ook al O+ Met veel tussenpozen.. want zijn rug is killing met staan (heeft niet met opname of iets te maken, morgen een dexascan, waren voor de IC toestanden al bezig met achterhalen wat er aan de hand is met de rug en of er hopelijk iets aan te doen valt).
We eten zometeen comfortfood... mac & cheese met spekjes die we nog hadden :9~ En een fripse komkommersalade erbij.
pi_221399702
Verder had ik een offday vandaag :? Slappe hap, niet lekker, grote moeite om mezelf uit bed te slepen, geen zin in de dag gewoon en een slap lijf o|O Laat in de middag gewandeld, ook nog ff gelegen tussendoor, in de tuin gezeten en eindelijk begin ik me weer wat beter te voelen.
* Blues stuurt de slappe vaatdoek de laan uit
pi_221399710
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 11:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik moet ergens in de loop van de dag wel weer naar huis ;(
Je kan altijd nog een roman gaan schrijven over een onbeantwoorde liefde. Dat zijn de mooiste!
(Boeken dan :+ )
pi_221399855
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 17:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Je hebt gelijk hoor. Al ben je ten einde raad, je hoeft je niet zo op te stellen tegen een hulpverlener.

Jullie werk _O_
Boosheid begrijp ik vaak hoor, is ook vaak wanhoop. Vandaag een afspraak gehad met iemand die zijn land (en gezin) in 2017 achter moest laten. “Verkeerde’ geloof, gezin in vluchtelingenkamp. Nu een klein stukje dichterbij gezinshereniging, dt zal tussen 1 en nog 3 jaar duren maar over 2,5 jaar vervalt zijn verblijfsvergunning. Mocht het allemaal lukken heeft hij een 3 jarige achter gelaten en krijgt hij 16-17 jarige terug.
pi_221400095
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 17:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Je kan altijd nog een roman gaan schrijven over een onbeantwoorde liefde. Dat zijn de mooiste!
(Boeken dan :+ )
Toen ik weg ging en zei dat ik daar weinig zin in had zei A dat het maar goed was dat we geen seks hadden gehad want dan was ik waarschijnlijk bij haar ingetrokken. Maar het onbeantwoorde deel is vooralsnog wat verwarrend want niet alleen ben ik twee nachten gebleven met gesprekken tot half twee, we zitten ook een roadtrip naar Marokko te plannen, en we gaan bourdain terugkijken en samen koken uit het land van wat we kijken. Petra is diepvriespizza aan het inslaan 'want er Zal wel wat vaker niet gekookt worden omdat je bij haar bent'. Ook heeft petra een weddenschap lopen met haar beste vriend op wanneer en niet of er geneukt gaat worden 'want ik denk niet dat dat nog een maand gaat duren'.
pi_221400446
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 18:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Toen ik weg ging en zei dat ik daar weinig zin in had zei A dat het maar goed was dat we geen seks hadden gehad want dan was ik waarschijnlijk bij haar ingetrokken. Maar het onbeantwoorde deel is vooralsnog wat verwarrend want niet alleen ben ik twee nachten gebleven met gesprekken tot half twee, we zitten ook een roadtrip naar Marokko te plannen, en we gaan bourdain terugkijken en samen koken uit het land van wat we kijken. Petra is diepvriespizza aan het inslaan 'want er Zal wel wat vaker niet gekookt worden omdat je bij haar bent'. Ook heeft petra een weddenschap lopen met haar beste vriend op wanneer en niet of er geneukt gaat worden 'want ik denk niet dat dat nog een maand gaat duren'.
Wonn jullie ver uit elkaar? En hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
pi_221400576
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wonn jullie ver uit elkaar? En hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Hemelsbreed maar een paar kilometer. Loopbaar als het een polder was :+

Uurtje rijden.

Vorig jaar op festival aan elkaar voorgesteld door vorige crush B.

A dacht op een verjaardag iets later, maar ik weet zeker dat wel elkaar toen al kende. Aangegeven dat ik dit zeker weet omdat ik toen een crush op B had "hahaha ANOTHER CRUSH? I thought i was Special :{w "
pi_221400812
Leuke discussie _O-
  Moderator dinsdag 21 juli 2026 @ 21:18:09 #232
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221401423
Bij elk update van LHO wou ik eindelijk reageren "hey Lullo, al geneukt" :P
Beetje anticlimax dit :P
pi_221401482
:W

Ik ging vanochtend op aanraden van mn fysio naar een voet medisch adviescentrum voor nieuwe hockeyschoenen en het was fantastisch *O* ^O^ moest er wel drie kwartier voor rijden, maar ze keken met video naar rennen op blote voeten en met oude hockeyschoenen incl eigen zooltjes en kozen op basis daarvan drie paar schoenen die mogelijk geschikt waren. Bij oude schoenen zakte ik ondanks steunzolen net wat te ver naar binnen met enkels (rechts meer dan links, grappig genoeg, links is huidige kapotte). Hij liet het ook steeds zien op de video enzo. Eerste paar zat heerlijk en duidelijk zichtbaar dat enkels nu keurig binnen normale range bleven. Tweede paar zat minder lekker, bij rennen deed enkel ook beetje pijn, en ook te zien dat enkels daarbij weer te ver naar binnen zakten. Derde paar zat er beetje tussenin, zat lekker maar minder dan eerste. Dat paste ook weer mooi bij de video, enkels bleven ook binnen normale range, maar uitlijning heup-knie-enkel was beter bij eerste dan bij derde. Dus eerste paar gekocht. Was een merk dat ik niet eerder gehad heb, dus had zeker zelf deze niet uitgezocht als ik gewoon naar Jumbosports gegaan was zoals ik normaal doe.

Ik heb echt nog nooit zo lekker zittende hockeyschoenen gehad O+ . Ik krijg er bijna zin van om mn hardloop opbouw schema mee te gaan doen. Bijna :D . Al ben ik wel heel blij dat ik mag gaan opbouwen met rennen, dan kan ik misschien bij start hockeyseizoen in elk geval al wat meetrainen *O* . Ik heb nog 4 a 5 weken voor we weer beginnen.
pi_221401610
De schoenen gaan op je nachtkastje :D ? Kan je steeds even kijken (deed ik vroeger met cadeautjes).

Net een patroon uitgeknipt voor een tuniek. Dit tuniek hoort eigenlijk van niet rekbare stof maar ik heb steeds meer moeite met de armen boven m’n hoofd te houden, aantrekken gaat nog wel uittrekken is een stuk lastiger. Dus nu iets rekbaars gekocht (heel goedkoop dan is het minder erg als het nergens naar zit).
Wanneer het niet werkt moet ik iets anders zoeken en dan vraag ik weer een naaidocente om dat patroon op mijn lijf te tekenen.

Kreeg vanavond ook de bestelling van Kelly’s expat shopping binnen. Branston pickle en relish weer in huis. Nu ook twee blikken creamy corn binnen, ik kon in Nederland niets vergelijkbaars vinden.
pi_221401724
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 21:18 schreef derLudolf het volgende:
Bij elk update van LHO wou ik eindelijk reageren "hey Lullo, al geneukt" :P
Beetje anticlimax dit :P
Misschien hier ook een gok poule starten :')

(Nee :+ )
pi_221401782
Het zal aan mij liggen - niet voor het eerst…de omschrijving neuken past eerder bij een lustige one night stand dan bij verliefd en of liefde. 8)7

Fijn van de hockeyschoenen, vlinder.
Niet overmoedig worden…

Kaatje is er niet iets met knopen of rits wat aan/uittrekken soepeler laat gaan?

@Lucky_Strike Vanmiddag heerlijk verwend met een facial inclusief een massage horend bij de Summer Treatment 😎
En er kwam geen geur aan te pas.
  dinsdag 21 juli 2026 @ 22:14:03 #237
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221401808
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 22:09 schreef AnneX het volgende:
Het zal aan mij liggen - niet voor het eerst…de omschrijving neuken past eerder bij een lustige one night stand dan bij verliefd en of liefde. 8)7

Verliefd en liefde is meer dan enkel vanille
pi_221402006
quote:

Niet overmoedig worden…

Kaatje is er niet iets met knopen of rits wat aan/uittrekken soepeler laat gaan?

@:Lucky_Strike Vanmiddag heerlijk verwend met een facial inclusief een massage horend bij de Summer Treatment 😎
Ik heb een opbouwschema van de fysio gekregen ;) dat begint met 5x 1 minuut rennen en 1 minuut wandelen, dan 7x, 10x, dan naar 5x 2 minuten etc. Dus bouwt rustig op hoor! En sowieso op geleide van klachten, dus als ik last heb volgende keer gewoon zelfde doen ipv stapje omhoog in het schema. En het gaat ook niet om hard rennen maar om "duur"belasting, dus joggen is ook prima. En 2x per week maar, dus dat valt ook mee. Het zou zomaar kunnen dat mn conditie eerder de bottleneck wordt dan mn enkel :D . En er staat weer een fysio afspraak vlak voordat hockey begint om te bespreken hoe het dan gaat en wat ik wel en niet al mag proberen etc :Y
pi_221402040
quote:

Niet overmoedig worden…

@:Lucky_Strike Vanmiddag heerlijk verwend met een facial inclusief een massage horend bij de Summer Treatment 😎
Ik heb een hekel aan knopen maken en ritsen zijn ook niet favoriet. Maar op een gegeven moment zal ik er misschien toch aan moeten
pi_221402686
Ik vind neuken vooral een beperkte definitie van seks.

Ik las gisteren Yesteryear uit. Jeetje. Fascinerend boek wel. (Ik ben zo blij met Kobo Plus. Ik lees zoveel meer hierdoor).
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221402830
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 07:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind neuken vooral een beperkte definitie van seks.

Ik las gisteren Yesteryear uit. Jeetje. Fascinerend boek wel. (Ik ben zo blij met Kobo Plus. Ik lees zoveel meer hierdoor).
Eens op definitie hoor. Volgens mij zijn alle N-bombs ook citaten van petra toch? *)
pi_221402838
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb een hekel aan knopen maken en ritsen zijn ook niet favoriet. Maar op een gegeven moment zal ik er misschien toch aan moeten
Trek je je kleren wel eens op de man-manier uit? Niet armen gekruist vanaf je middel maar door zo'n beetje op je schouders je kleding vast te grijpen en zo over je hoofd te trekken?
Ben ik gaan doen toen ik last van mijn schouder had. Is een stuk makkelijker (zo makkelijk dat ik nu vaak moeite heb met de gekruistemiddelmanier).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221402847
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2026 08:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Eens op definitie hoor. Volgens mij zijn alle N-bombs ook citaten van petra toch? *)
Tevens eens op definitie :Y

Van een semigefrustreerde partner die continu jouw gedweep moet aanhoren begrijp ik de woordkeus wel.

Ik gebruik het heeeel af en toe ook wel voor het bredere palet aan seks, meer omdat het wel lekker bekt.

Maar wat zou het leven saai zijn als seks niet meer behelsde dan neuken :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221402925
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 08:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Tevens eens op definitie :Y

Van een semigefrustreerde partner die continu jouw gedweep moet aanhoren begrijp ik de woordkeus wel.

Ik gebruik het heeeel af en toe ook wel voor het bredere palet aan seks, meer omdat het wel lekker bekt.

Maar wat zou het leven saai zijn als seks niet meer behelsde dan neuken :'(
Partner weigert consequent seks als woord te gebruiken en gebruikt altijd neuken.

Omgekeerd is in gesprekken over seks(ualiteit) met A dat één keer geweest, en door haar en meer als expressie ('good good, vale, you want to fuck the brain', in context dat diegene van hier waar ik een relatie mee had een tijd lang wel seks geen andere dingen was en dat ik dat soms ingewikkeld vond).
pi_221402971
Ondanks bijna vijftien jaar sinds IT werk voel ik deze meme nog behoorlijk :')

pi_221403087
Ik heb niets tegen het woord op zich. Maar als reactie op "neuken is geen woord voor binnen een relatie" vind ik het vooral een eendimensionale weergave. Ik maak me om het publiek hier niet direct zorgen maar er zijn (vooral jonge) mensen voor wie het goed is om te horen dat neuken /= seks.

Goed, nu we toch bij dit thema zijn doe ik, na mijn boekentip, ook nog even een filmtip. Ik was heel verrassend over Good luck to you, Leo Grande. Het is een hele kleine film (2 sets, 5 acteurs) maar heel moedig, liefdevol en onwijs goed geacteerd. Dat weten we van Emma Thompson wel maar ik vond Daryl McCormack zo sterk en geloofwaardig.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221403103
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 08:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Trek je je kleren wel eens op de man-manier uit? Niet armen gekruist vanaf je middel maar door zo'n beetje op je schouders je kleding vast te grijpen en zo over je hoofd te trekken?
Ben ik gaan doen toen ik last van mijn schouder had. Is een stuk makkelijker (zo makkelijk dat ik nu vaak moeite heb met de gekruistemiddelmanier).
Oh, die ga ik ook eens proberen dank voor de tip
pi_221404238
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2026 08:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Partner weigert consequent seks als woord te gebruiken en gebruikt altijd neuken.

Omgekeerd is in gesprekken over seks(ualiteit) met A dat één keer geweest, en door haar en meer als expressie ('good good, vale, you want to fuck the brain', in context dat diegene van hier waar ik een relatie mee had een tijd lang wel seks geen andere dingen was en dat ik dat soms ingewikkeld vond).
Zie je M/I nog wel eens?
pi_221404239
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 09:20 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb niets tegen het woord op zich. Maar als reactie op "neuken is geen woord voor binnen een relatie" vind ik het vooral een eendimensionale weergave. Ik maak me om het publiek hier niet direct zorgen maar er zijn (vooral jonge) mensen voor wie het goed is om te horen dat neuken /= seks.

Goed, nu we toch bij dit thema zijn doe ik, na mijn boekentip, ook nog even een filmtip. Ik was heel verrassend over Good luck to you, Leo Grande. Het is een hele kleine film (2 sets, 5 acteurs) maar heel moedig, liefdevol en onwijs goed geacteerd. Dat weten we van Emma Thompson wel maar ik vond Daryl McCormack zo sterk en geloofwaardig.
Leuke tip ^O^
pi_221404284
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 09:20 schreef Clubsoda het volgende:
Goed, nu we toch bij dit thema zijn doe ik, na mijn boekentip, ook nog even een filmtip.
Oh dan heb ik wel een tv tip. Of anti tip, ik weet niet zeker.

Op verzoek van mijn zoon keken wij gisteren 5? afleveringen Ex on the beach. Wat een hels programma is dat zeg. De teksten die die lui uitslaan :o De dingen die die lui doen/m.n. de manier waarop :o
En dat becommentariëren we dus continu tijdens het kijken met gelukkig de prepuber voorop in zijn afkeer van hoe m.n. de kerels over de meiden praten.

Heel educatief voor hoe het niet moet, entertainend vanuit ramptoerisme en leuk om te horen dat het kind een uitgesproken mening heeft.

Hij vult er ook zijn vocabulaire door aan zowel met termen die we niet graag horen als met fatsoenlijkere alternatieven die wij graag aandragen.

Zijn hoofd toen ze het over kontje likken hadden :D :D :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')