Houdt niet van luisterboeken/podcasts.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zijn luisterboeken geen optie? Kost denk ik een stuk minder energie.
Zo leuk om te lezen.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb ik recent nog gezegd dat ik zo'n geweldig leuke baan heb?
Ik zat vandaag op een andere locatie van ons. Ik had 8 mensen uitgenodigd om gesprekken mee te voeren. Zij wonen allemaal een stuk dichter bij deze locatie dan bij mijn normale standplaats. Prima gesprekken gelukkig. Sommigen moest ik informeren, anderen coachen of streng toespreken. Leuke variatie.
Er komen dit jaar een paar plaatsen vrij daar en een collega waarmee ik de hele dag op een kamer zat, zei eind van de dag dat ik daar ook maar moest gaan werken
Je zit zó op je plekquote:Op maandag 20 juli 2026 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb ik recent nog gezegd dat ik zo'n geweldig leuke baan heb?
Ik zat vandaag op een andere locatie van ons. Ik had 8 mensen uitgenodigd om gesprekken mee te voeren. Zij wonen allemaal een stuk dichter bij deze locatie dan bij mijn normale standplaats. Prima gesprekken gelukkig. Sommigen moest ik informeren, anderen coachen of streng toespreken. Leuke variatie.
Er komen dit jaar een paar plaatsen vrij daar en een collega waarmee ik de hele dag op een kamer zat, zei eind van de dag dat ik daar ook maar moest gaan werken
Wil je een overzichtje van fuckups door mijn disfunctioneren de afgelopen week?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:22 schreef Tuindier het volgende:
‘morgen. Met frisse tegenzin weer aan het werk.
Ik heb wel eens gelezen dat heftige verliefdheid hetzelfde met je hersenen doet als een psychose. Ik kan me er best iets bij voorstellen.
Nou ik eigenlijk niet. Ben echt al heel lang niet meer verliefd geweest. Sowieso deze eeuw niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:22 schreef Tuindier het volgende:
‘morgen. Met frisse tegenzin weer aan het werk.
Ik heb wel eens gelezen dat heftige verliefdheid hetzelfde met je hersenen doet als een psychose. Ik kan me er best iets bij voorstellen.
Doe eens?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wil je een overzichtje van fuckups door mijn disfunctioneren de afgelopen week?
Deeg laten overrijzen door met hoofd overal en nergens te zijn en de temperatuur van het deeg niet in de gaten gehouden. Twee stokbroden minder gemaakt dan besteld was. Nauwelijks slapen. Eetlust uit het raam. Een aanzienlijk deel van de boodschappen vergeten (wat ik gelukkig drie minuten na vertrek realiseerde) waarop ik gekeerd ben en heb bijgehaald.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik eigenlijk niet. Ben echt al heel lang niet meer verliefd geweest. Sowieso deze eeuw niet.
[..]
Doe eens?
Snel gescand, afgewezen veilige lander. Die jongen die later was, gaat naar les (nu niet want vakantie) draait nachtdiensten als orderpicker bij Kruidvat, spreekt ook al wat Nederlands en vraagt ipv eist.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:24 schreef derLudolf het volgende:
Nou inderdaad, drie weken wachten en dan moet je direct helpen. Daar zou ik ook geen stap harder voor zetten. Je mag niet zo denken, maar tot 12u in je nest liggen en dan het probleem bij een ander leggen. Gaat dat ooit iets opleveren maatschappelijk gezien?Als in, gaan deze mensen nog bijdraaien, aan het werk gaan en zo.
We hebben weer een Oekraïner aan het werk om een aantal oude machines op te poetsen en daarna mag ie een paar honderd stukjes ketting maken. Deze spreekt slecht Engels en gaat in de pauze ook niet bij ons zitten. Vrijdag ook niet, heb hem twee gevraagd of hij patat wou en dat wij betalen.
Je hebt gelijk hoor. Al ben je ten einde raad, je hoeft je niet zo op te stellen tegen een hulpverlener.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Snel gescand, afgewezen veilige lander. Die jongen die later was, gaat naar les (nu niet want vakantie) draait nachtdiensten als orderpicker bij Kruidvat, spreekt ook al wat Nederlands en vraagt ipv eist.
Vaak snap je wel waarom iemand onbehoorlijk is en ik kan een heleboel hebben maar die toon, daar was ik niet van gediend
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:08 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb een pilav opstaan met limoenblaadjes, kardemom, tomaat en kokosmelk. Het ruikt echt heerlijk in huis.
Je kan altijd nog een roman gaan schrijven over een onbeantwoorde liefde. Dat zijn de mooiste!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik moet ergens in de loop van de dag wel weer naar huis
Boosheid begrijp ik vaak hoor, is ook vaak wanhoop. Vandaag een afspraak gehad met iemand die zijn land (en gezin) in 2017 achter moest laten. “Verkeerde’ geloof, gezin in vluchtelingenkamp. Nu een klein stukje dichterbij gezinshereniging, dt zal tussen 1 en nog 3 jaar duren maar over 2,5 jaar vervalt zijn verblijfsvergunning. Mocht het allemaal lukken heeft hij een 3 jarige achter gelaten en krijgt hij 16-17 jarige terug.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Al ben je ten einde raad, je hoeft je niet zo op te stellen tegen een hulpverlener.
Jullie werk
Toen ik weg ging en zei dat ik daar weinig zin in had zei A dat het maar goed was dat we geen seks hadden gehad want dan was ik waarschijnlijk bij haar ingetrokken. Maar het onbeantwoorde deel is vooralsnog wat verwarrend want niet alleen ben ik twee nachten gebleven met gesprekken tot half twee, we zitten ook een roadtrip naar Marokko te plannen, en we gaan bourdain terugkijken en samen koken uit het land van wat we kijken. Petra is diepvriespizza aan het inslaan 'want er Zal wel wat vaker niet gekookt worden omdat je bij haar bent'. Ook heeft petra een weddenschap lopen met haar beste vriend op wanneer en niet of er geneukt gaat worden 'want ik denk niet dat dat nog een maand gaat duren'.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een roman gaan schrijven over een onbeantwoorde liefde. Dat zijn de mooiste!
(Boeken dan)
Wonn jullie ver uit elkaar? En hoe hebben jullie elkaar leren kennen?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Toen ik weg ging en zei dat ik daar weinig zin in had zei A dat het maar goed was dat we geen seks hadden gehad want dan was ik waarschijnlijk bij haar ingetrokken. Maar het onbeantwoorde deel is vooralsnog wat verwarrend want niet alleen ben ik twee nachten gebleven met gesprekken tot half twee, we zitten ook een roadtrip naar Marokko te plannen, en we gaan bourdain terugkijken en samen koken uit het land van wat we kijken. Petra is diepvriespizza aan het inslaan 'want er Zal wel wat vaker niet gekookt worden omdat je bij haar bent'. Ook heeft petra een weddenschap lopen met haar beste vriend op wanneer en niet of er geneukt gaat worden 'want ik denk niet dat dat nog een maand gaat duren'.
Hemelsbreed maar een paar kilometer. Loopbaar als het een polder wasquote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wonn jullie ver uit elkaar? En hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Misschien hier ook een gok poule startenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:18 schreef derLudolf het volgende:
Bij elk update van LHO wou ik eindelijk reageren "hey Lullo, al geneukt"![]()
Beetje anticlimax dit
Verliefd en liefde is meer dan enkel vanillequote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:09 schreef AnneX het volgende:
Het zal aan mij liggen - niet voor het eerst…de omschrijving neuken past eerder bij een lustige one night stand dan bij verliefd en of liefde.![]()
Ik heb een opbouwschema van de fysio gekregenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:09 schreef AnneX het volgende:
Het zal aan mij liggen - niet voor het eerst…de omschrijving neuken past eerder bij een lustige one night stand dan bij verliefd en of liefde.![]()
Fijn van de hockeyschoenen, vlinder.
Niet overmoedig worden…
Kaatje is er niet iets met knopen of rits wat aan/uittrekken soepeler laat gaan?
@:Lucky_Strike Vanmiddag heerlijk verwend met een facial inclusief een massage horend bij de Summer Treatment 😎
En er kwam geen geur aan te pas.
Ik heb een hekel aan knopen maken en ritsen zijn ook niet favoriet. Maar op een gegeven moment zal ik er misschien toch aan moetenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:09 schreef AnneX het volgende:
Fijn van de hockeyschoenen, vlinder.
Niet overmoedig worden…
Kaatje is er niet iets met knopen of rits wat aan/uittrekken soepeler laat gaan?
@:Lucky_Strike Vanmiddag heerlijk verwend met een facial inclusief een massage horend bij de Summer Treatment 😎
En er kwam geen geur aan te pas.
Eens op definitie hoor. Volgens mij zijn alle N-bombs ook citaten van petra toch?quote:Op woensdag 22 juli 2026 07:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind neuken vooral een beperkte definitie van seks.
Ik las gisteren Yesteryear uit. Jeetje. Fascinerend boek wel. (Ik ben zo blij met Kobo Plus. Ik lees zoveel meer hierdoor).
Trek je je kleren wel eens op de man-manier uit? Niet armen gekruist vanaf je middel maar door zo'n beetje op je schouders je kleding vast te grijpen en zo over je hoofd te trekken?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan knopen maken en ritsen zijn ook niet favoriet. Maar op een gegeven moment zal ik er misschien toch aan moeten
Tevens eens op definitiequote:Op woensdag 22 juli 2026 08:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eens op definitie hoor. Volgens mij zijn alle N-bombs ook citaten van petra toch?
Partner weigert consequent seks als woord te gebruiken en gebruikt altijd neuken.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tevens eens op definitie
Van een semigefrustreerde partner die continu jouw gedweep moet aanhoren begrijp ik de woordkeus wel.
Ik gebruik het heeeel af en toe ook wel voor het bredere palet aan seks, meer omdat het wel lekker bekt.
Maar wat zou het leven saai zijn als seks niet meer behelsde dan neuken
Oh, die ga ik ook eens proberen dank voor de tipquote:Op woensdag 22 juli 2026 08:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Trek je je kleren wel eens op de man-manier uit? Niet armen gekruist vanaf je middel maar door zo'n beetje op je schouders je kleding vast te grijpen en zo over je hoofd te trekken?
Ben ik gaan doen toen ik last van mijn schouder had. Is een stuk makkelijker (zo makkelijk dat ik nu vaak moeite heb met de gekruistemiddelmanier).
Zie je M/I nog wel eens?quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Partner weigert consequent seks als woord te gebruiken en gebruikt altijd neuken.
Omgekeerd is in gesprekken over seks(ualiteit) met A dat één keer geweest, en door haar en meer als expressie ('good good, vale, you want to fuck the brain', in context dat diegene van hier waar ik een relatie mee had een tijd lang wel seks geen andere dingen was en dat ik dat soms ingewikkeld vond).
Leuke tipquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:20 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb niets tegen het woord op zich. Maar als reactie op "neuken is geen woord voor binnen een relatie" vind ik het vooral een eendimensionale weergave. Ik maak me om het publiek hier niet direct zorgen maar er zijn (vooral jonge) mensen voor wie het goed is om te horen dat neuken /= seks.
Goed, nu we toch bij dit thema zijn doe ik, na mijn boekentip, ook nog even een filmtip. Ik was heel verrassend over Good luck to you, Leo Grande. Het is een hele kleine film (2 sets, 5 acteurs) maar heel moedig, liefdevol en onwijs goed geacteerd. Dat weten we van Emma Thompson wel maar ik vond Daryl McCormack zo sterk en geloofwaardig.
Oh dan heb ik wel een tv tip. Of anti tip, ik weet niet zeker.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:20 schreef Clubsoda het volgende:
Goed, nu we toch bij dit thema zijn doe ik, na mijn boekentip, ook nog even een filmtip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |