abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221404383
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 11:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh dan heb ik wel een tv tip. Of anti tip, ik weet niet zeker.

Op verzoek van mijn zoon keken wij gisteren 5? afleveringen Ex on the beach. Wat een hels programma is dat zeg. De teksten die die lui uitslaan :o De dingen die die lui doen/m.n. de manier waarop :o
En dat becommentariëren we dus continu tijdens het kijken met gelukkig de prepuber voorop in zijn afkeer van hoe m.n. de kerels over de meiden praten.

Heel educatief voor hoe het niet moet, entertainend vanuit ramptoerisme en leuk om te horen dat het kind een uitgesproken mening heeft.

Hij vult er ook zijn vocabulaire door aan zowel met termen die we niet graag horen als met fatsoenlijkere alternatieven die wij graag aandragen.

Zijn hoofd toen ze het over kontje likken hadden :D :D :D
_O_
pi_221404410
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 10:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Zie je M/I nog wel eens?
Ben dik twee jaar volledig geghost. In het begin kwam er nog wel eens een nude of lewd maar nul response op wat we hier deden. Pissig om geweest. Verdrietig. Bij neergelegd.

Vorige week ineens op de app. Sindsdien weer stil.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_221404443
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 11:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh dan heb ik wel een tv tip. Of anti tip, ik weet niet zeker.

Op verzoek van mijn zoon keken wij gisteren 5? afleveringen Ex on the beach. Wat een hels programma is dat zeg. De teksten die die lui uitslaan :o De dingen die die lui doen/m.n. de manier waarop :o
En dat becommentariëren we dus continu tijdens het kijken met gelukkig de prepuber voorop in zijn afkeer van hoe m.n. de kerels over de meiden praten.

Heel educatief voor hoe het niet moet, entertainend vanuit ramptoerisme en leuk om te horen dat het kind een uitgesproken mening heeft.

Hij vult er ook zijn vocabulaire door aan zowel met termen die we niet graag horen als met fatsoenlijkere alternatieven die wij graag aandragen.

Zijn hoofd toen ze het over kontje likken hadden :D :D :D
Ik had een verlijkbare ervaring bij the Manosphere. Hij kende al die griezels maar was hoogst verontwaardigd over hun ideeën.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221404539
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 11:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik had een verlijkbare ervaring bij the Manosphere. Hij kende al die griezels maar was hoogst verontwaardigd over hun ideeën.
Dat heb ik afgezet, ik werd er zo boos om, kon die lui wel door de tv trekken
We have far more in common than that which devides us..
pi_221404574
Ik vond het ook afschuwelijk, kan het ook niet te lang achter elkaar kijken. Maar als ouder van twee jongens is het helaas ook een realiteit waar ik niet echt omheen kan.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221404614
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond het ook afschuwelijk, kan het ook niet te lang achter elkaar kijken. Maar als ouder van twee jongens is het helaas ook een realiteit waar ik niet echt omheen kan.
Dat snap ik. Maar als kinderloze oudere kon ik gelukkig mijn kop in het zand steken voordat ik mijn tv vernielde.

Weet ook niet wat ik zou doen wanneer ik zo’n man (of jongen) met zulke uitspraken zou tegenkomen
pi_221404720
In dit kader... Jip vd Toorn in de VK :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221405107
Een buitje ☔ net nu ik de deur uit wil.
MnX is naar oudste broer om wat gezond verstand bij te brengen en wat gezelligheid.
Jongste broer en echtgenote zijn geschrokken en zo hard van wal gestoken over zijn woon/leef omstandigheden. Die heeft het verbruid.
Terwijl sch.zus heel wat krediet had bij hem. Ik niet😂
pi_221405168
Voel je je weer wat meer ‘mens’ ? Blues.
pi_221405233
Ik hoor liever vogelen hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221405281
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 13:13 schreef AnneX het volgende:
Voel je je weer wat meer ‘mens’ ? Blues.
Ja gelukkig wel. Iets betere nacht ook. Allebei slapen we nog niet heel bie.

Best een goeie dag, de man knapt goed op🩵
Straks naar zkh Hlem voor zijn dexascan, samen, om daarna wat boodschappen te doen.

Tis hier steeds regen en geen lekker weer, dus wandelen sla ik over.
Wel een broek gestreken, gestoft, gekeuteld,gepianoot (eindelijk bijna foutloos een Chopinnetje gespeeld *O* ) gelezen, nog meer gelezen, krant e.d., als we terug zijn een dutje en daarna nog ff gymmen en een MC kijken.

Dagen vliegen :D

#edit de nieuwe dubbelLP van de Stones is binnen *O* *O* *O* *O*

[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 22-07-2026 13:52:01 ]
  Moderator woensdag 22 juli 2026 @ 13:35:59 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221405324
Pfeifen im Wald ist verboten, es ist nur Vögeln gestattet.

Waarbij de hoofdletter V cruciaal is :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221405479
Wat is pfeifen?
pi_221405502
Zweetdruppels op mijn voorhoofd. Ik had de lockmachine al een tijd niet gebruikt, dus opnieuw inrijgen, bij proeflapje viel de naald eruit (en dat is zo’n ontzettend gepriegel om die er weer in te krijgen. Toen weer inrijgen en dat ging natuurlijk niet zo lekker. Vervolgens afstellen (leve youtube) en nu ben ik (een beetje) tevreden.

Hier ook af en toe motregn en bewolkt . Na al dit hitte de afgelopen tijd ben ik hier heel blij mee
  Moderator woensdag 22 juli 2026 @ 15:06:44 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221405932
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 13:52 schreef Blues het volgende:
Wat is pfeifen?
Fluiten naar kan ook pijpen betekenen. Vögeln met hoofdletter, dus zelfstandig naamwoord, betekent vogels. Met kleine letter betekent het neuken :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221406708
Nou, dat was de tweede en laatste keer deze tijdelijke hulp. Lieve meid en de badkamer zal de eerstkomende maand niet meer vies worden want daar is ze 1,5 uur bezig geweest, maar niet gezogen, gestoft of gedweild want geen tijd meer. Wc is gelukkig wel gedaan en het aanrecht ook.
pi_221407020
Het werd een tournée langs 3 x ah. En 2 x hema.
Dinsdag had ik een pan (aanbieding) gezien, geaarzeld en laten staan.
Vandaag niet meer te koop in de winkel.
“Ja, gister zag ik wat mensen met pannen lopen”…😂
Zojuist zelf bedacht: online nog wel dus. Gratis levering 5 aug. met wat boodschappen. w/
Verder allerlei impuls aankopen bij de hema en xenos O+

Tja, je hulp Kaatje -O- Helaasch…was je duidelijk over wat minimaal (stof-zuig-dweil) plus evt. extra te doen?
Herkansing?
pi_221407131
Ja, dat had ik aangegeven, stoffen, zuigen, dweilen, wc en badkamer. Opruimen is niet nodig, ramen lappen niet, keukenplanken met kruiden etc ook niet. Ik zit er niet met m’n neus er bovenop om te zeggen wat ze ieder moment moet doen, maar dat heeft ze wel nodig volgens mij.
Kom net in de badkamer, die is nog steeds (na 3 uur) drijfnat,
pi_221407139
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 17:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, dat was de tweede en laatste keer deze tijdelijke hulp. Lieve meid en de badkamer zal de eerstkomende maand niet meer vies worden want daar is ze 1,5 uur bezig geweest, maar niet gezogen, gestoft of gedweild want geen tijd meer. Wc is gelukkig wel gedaan en het aanrecht ook.
Aanrecht 😃

Jammer dat ze niet bevalt :{
pi_221407143
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 17:56 schreef AnneX het volgende:
Het werd een tournée langs 3 x ah. En 2 x hema.
Dinsdag had ik een pan (aanbieding) gezien, geaarzeld en laten staan.
Vandaag niet meer te koop in de winkel.
“Ja, gister zag ik wat mensen met pannen lopen”…😂
Zojuist zelf bedacht: online nog wel dus. Gratis levering 5 aug. met wat boodschappen. w/
Verder allerlei impuls aankopen bij de hema en xenos O+

Tja, je hulp Kaatje -O- Helaasch…was je duidelijk over wat minimaal (stof-zuig-dweil) plus evt. extra te doen?
Herkansing?
Xenos O+ Al eeuwen niet meer geweest!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 juli 2026 @ 18:34:23 #271
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221407266
Edit moet hiernaast 😋

[ Bericht 77% gewijzigd door borisz op 22-07-2026 19:51:30 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 22 juli 2026 @ 18:37:15 #272
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221407349
Ik moet ook maar weer eens naar een hulp op zoek eigenlijk. Ik had er eentje via een buurman, kwam 1 keer per maand. Die betaalde ik vorstelijk, ¤ 50 voor 2 uur. En ze maakte alles goed schoon, al liet ze soms weleens wat kapot vallen. Maar toen ze binnen een jaar tijd zonder vorm van poging tot bericht één keer anderhalf uur te laat en drie keer helemaal niet kwam opdagen heb ik er maar afscheid van genomen. En altijd domme smoesjes, beltegoed op, telefoonbatterij leeg bla bla. Precies het soort gezeik wat ik had willen voorkomen door haar zo goed te betalen.

Toen heb ik het geprobeerd via ikzoekeenwittewerkster.nl Nou kalm aan, geen racisme, dat gaat over fiscaal wit.

De eerste is twee keer geweest, en de avond voordat ze de derde keer zou komen kreeg ik een berichtje dat ze een andere klus had en niet meer kwam.
De tweede is twee keer geweest, en de ochtend dat ze de derde keer zou komen kreeg ik een berichtje dat ze een andere klus had en niet meer kwam.
De derde begon (op een klus van 2 uurtjes) over een rookpauze van een kwartier.
De vierde is helemaal nooit op komen dagen.
En de vijfde zou een Georgisch meisje van 16 zijn. Daarvan heb ik zelf maar gezegd "Dat doen we niet." Kreeg ik ook nog die club over me heen dat ik niet op leeftijd mocht discrimineren. Nou de groeten ermee, ik maak altijd zelf nog wel uit wie ik in huis laat. En zo'n meisje hoeft maar één keer te zeggen dat ik 'r aangeraakt heb en ik heb een levensgroot probleem waar ik helemaal niks tegen kan doen.

Dus daarna heb ik de strijd via die club maar gestaakt ook. Als iemand nog een fatsoenlijke optie weet, hoor ik het graag.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221407438
quote:
3s.gif Op woensdag 22 juli 2026 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
¤ 50 voor 2 uur.
Ik ben bang dat dat allang niet meer vorstelijk is...
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221407444
quote:
3s.gif Op woensdag 22 juli 2026 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet ook maar weer eens naar een hulp op zoek eigenlijk. Ik had er eentje via een buurman, kwam 1 keer per maand. Die betaalde ik vorstelijk, ¤ 50 voor 2 uur. En ze maakte alles goed schoon, al liet ze soms weleens wat kapot vallen. Maar toen ze binnen een jaar tijd zonder vorm van poging tot bericht één keer anderhalf uur te laat en drie keer helemaal niet kwam opdagen heb ik er maar afscheid van genomen. En altijd domme smoesjes, beltegoed op, telefoonbatterij leeg bla bla. Precies het soort gezeik wat ik had willen voorkomen door haar zo goed te betalen.

Toen heb ik het geprobeerd via ikzoekeenwittewerkster.nl Nou kalm aan, geen racisme, dat gaat over fiscaal wit.

De eerste is twee keer geweest, en de avond voordat ze de derde keer zou komen kreeg ik een berichtje dat ze een andere klus had en niet meer kwam.
De tweede is twee keer geweest, en de ochtend dat ze de derde keer zou komen kreeg ik een berichtje dat ze een andere klus had en niet meer kwam.
De derde begon (op een klus van 2 uurtjes) over een rookpauze van een kwartier.
De vierde is helemaal nooit op komen dagen.
En de vijfde zou een Georgisch meisje van 16 zijn. Daarvan heb ik zelf maar gezegd "Dat doen we niet." Kreeg ik ook nog die club over me heen dat ik niet op leeftijd mocht discrimineren. Nou de groeten ermee, ik maak altijd zelf nog wel uit wie ik in huis laat. En zo'n meisje hoeft maar één keer te zeggen dat ik 'r aangeraakt heb en ik heb een levensgroot probleem waar ik helemaal niks tegen kan doen.

Dus daarna heb ik de strijd via die club maar gestaakt ook. Als iemand nog een fatsoenlijke optie weet, hoor ik het graag.
Deze kwam via de fb pagina “huishoudelijke hulp gevraagd / aangeboden” da”s wel landelijk.

Die organisaties die er tegenwoordig heel veel zijn vind ik echt niet zo fijn meer
pi_221407481
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 18:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Aanrecht 😃

Jammer dat ze niet bevalt :{
Dat kon ik zien omdat en een plas water op lag _O-
  woensdag 22 juli 2026 @ 18:57:58 #276
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221407501
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2026 18:45 schreef sigme het volgende:

[..]
Misschien niet, maar destijds wel :)
pi_221407507
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Misschien niet, maar destijds wel :)
Nog langer destijds (langer dan 30 jaar) 10 gulden per uur
  woensdag 22 juli 2026 @ 19:06:35 #278
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221407532
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2026 18:45 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Wat zou tegenwoordig normaal gebruikelijk zijn? Zal toch niet in 7-8 jaar tijd twee keer zo duur geworden zijn zoiets? :?
pi_221407551
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Wat zou tegenwoordig normaal gebruikelijk zijn? Zal toch niet in 7-8 jaar tijd twee keer zo duur geworden zijn zoiets? :?
Hier in de omgeving gaat 35 euro/uur door voor goed betaald; niet vorstelijk.
Voor 25/uur heb je als opdrachtgever mazzel.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221407564
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Deze was 20 p/u en nog 5 euro OV want te ver fietsen (ca 10-15 minuten)
  woensdag 22 juli 2026 @ 19:14:52 #281
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221407575
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2026 19:08 schreef sigme het volgende:

[..]
Hier in de omgeving gaat 35 euro/uur door voor goed betaald; niet vorstelijk.
Voor 25/uur heb je als opdrachtgever mazzel.
Ik heb het over de tijd waarin het allemaal nog fiscaal wit kon voor ¤ 12,50 per uur. Nou ja dat bleek in de praktijk dus niet uitvoerbaar :')

Het was juni 2018. 8 jaar geleden.
pi_221407581
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik heb het over de tijd waarin het allemaal nog fiscaal wit kon voor ¤ 12,50 per uur. Nou ja dat bleek in de praktijk dus niet uitvoerbaar :')
Dat is de tijd dat we de regio-taxi nog hadden :D
pi_221407582
Gesmuld net. Uien karameliseren (ik had nog wat in de vriezer), dan pasta erbij, wat bouillon erbij, laten koken tot pasta gaar, dan wat kaas erdoor roeren en erover, even onder de grill. Daarover dan nog wat uitgebakken bacon (had ik ook nog in de vriezer, lekker maar geen toegevoegde smaak)
  woensdag 22 juli 2026 @ 19:18:16 #284
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221407590
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2026 19:15 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat is de tijd dat we de regio-taxi nog hadden :D
Nou ja goed, 25 euro per uur wil ik dus best betalen, maar voor 35 heb ik er wel verwachtingen bij ook. Betrouwbaar, altijd op tijd, geen gezanik over reiskosten etc. Dat zou wel zo'n beetje de max zijn. Het is niet alsof het hier een zwijnenstal is die gecleaned moet worden he. Ik woon alleen, geen kinderen, geen huisdieren, ik rook niet, niks.
pi_221407601
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou ja goed, 25 euro per uur wil ik dus best betalen, maar voor 35 heb ik er wel verwachtingen bij ook. Betrouwbaar, altijd op tijd, geen gezanik over reiskosten etc. Dat zou wel zo'n beetje de max zijn. Het is niet alsof het hier een zwijnenstal is die gecleaned moet worden he. Ik woon alleen, geen kinderen, geen huisdieren, ik rook niet, niks.
Ik denk dat ik als ik later groot ben mooi schoonmaakster wordt. Beetje poetsen. Zolang je min of meer op tijd bent en de boel niet leegrooft zijn je klantjes je nog godsdankbaar ook.
pi_221407607
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Het was juni 2018. 8 jaar geleden.
Dat had ik ook. Die dame is tijdelijk gestopt, (want mocht haar niet houden zonder aan bureau betalen) en na een half jaar weer teruggekomen (zelfde bedrag maar nu hoefden we beiden niets aan het bureau te betalen), ondertussen betaalde ik wel iets meer. Nu is ze ook tijdelijk gestopt wegens een operatie maar wanneer ze terugkomt(duimt) krijgt ze ook weer meer.

Zoekt @Blues bij RTL boulevard
pi_221408481
Vanavond bij vrienden helpen. Hij zit met een geopereerd been en zij zit erdoorheen want hun baby heeft net leren lopen en werkt zich in no time in de nesten.

Dus lekker gekookt, baby proof tajine gemaakt en daarna voor de volwassenen er nog even goed veel kruiden en zout op.

Zij is nu naar sport en hij zit nog met z'n geopereerde poot op de bank. We hebben m thee gegeven.

Gestofzuigd en nat afgenomen. Baby uitgeput. En ik heb voor het eerst in m'n leven een poepluier verschoond en een baby slapend op bed gelegd. Ben trots op mijn prestaties _O_
pi_221408695
quote:
  woensdag 22 juli 2026 @ 21:39:54 #289
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221408789
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Gesmuld net. Uien karameliseren (ik had nog wat in de vriezer), dan pasta erbij, wat bouillon erbij, laten koken tot pasta gaar, dan wat kaas erdoor roeren en erover, even onder de grill. Daarover dan nog wat uitgebakken bacon (had ik ook nog in de vriezer, lekker maar geen toegevoegde smaak)
Uiensoeppasta :o

quote:
80s.gif Op woensdag 22 juli 2026 19:20 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik denk dat ik als ik later groot ben mooi schoonmaakster wordt. Beetje poetsen. Zolang je min of meer op tijd bent en de boel niet leegrooft zijn je klantjes je nog godsdankbaar ook.
Dit is een serieus goed idee.
Spoilers!
  woensdag 22 juli 2026 @ 21:41:40 #290
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221408807
Ik heb vandaag een 8 dagen oude baby van 2400 gram aangeraakt. Dat is echt serieus klein.
Spoilers!
pi_221408914
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag een 8 dagen oude baby van 2400 gram aangeraakt. Dat is echt serieus klein.
Die zijn toch eigenlijk een kilo zwaarder?
pi_221408926
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja en meer
Mijn oudste was 3700+ en jongste 4200+ zo uit mijn hoofd
  woensdag 22 juli 2026 @ 21:52:31 #293
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221408934
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Minimaal volgens mij. Deze baby moest 4 dagen in het ziekenhuis blijven om op haar geboortegewicht te komen. Verder doet ze het prima.

Ouders vinden het gek dat ze geen anijs aan de baby mogen geven van de kraamverzorgsters. Dat is normaal in Arabische landen.
Spoilers!
pi_221409034
Ah, wat ik ervan heb meegekregen zijn Arabische baby’s een stuk kleiner dan de joekels van hier. Anijs ken ik ook niet, wel zoiets wanneer het eerste tandje komt (vond het niet lekker.
Mocht je ook een uitnodiging krijgen voor een vrouwenfeestje, gaan!
  woensdag 22 juli 2026 @ 22:10:07 #295
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221409083
Ja, dat was de conclusie van het ziekenhuis ook. Niets aan de hand, gewoon klein.
Spoilers!
  woensdag 22 juli 2026 @ 22:39:07 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221409240
Zo, de post-vakantie blues is ingetreden.

Was weg, foto's verzameld en gesorteerd, tuin hersteld en achterstallig tuinonderhoud weggewerkt.

Nog 3 daagjes en dan is het weer voorbij, tot aan de kerst.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221409261
Ik was 3150 gram bij 42 weken en een dag, en vaak vallen ze ook nog wel iets af na de geboorte voor ze weer gaan aankomen. Maar 2400 gram is wel een kleintje ja :Y . Afhankelijk van termijn en geboortegewicht ook 'officieel' klein voor de termijn. Wel tof dat je zo snel als op bezoek mocht Lucky O+

Ik zou vanochtend naar bostheater met schoonzus en de nichtjes, maar het decor was ingestort dus de voorstelling ging niet door. We waren er toen wel al, dus zijn in plaats daarvan naar de geitenboerderij dichtbij gewandeld en daarna gepicknickt bij een doolhofje. Wat wisselvallig weer, maar gelukkig niet lang/harde regen tijdens het picknicken. Was gezellig! Ik verbaas me wel steeds weer, ik weet niet of ik me moet verbazen over mezelf of over hen. Er was een koeltasje mee voor de koelkast-smeersels. Zo'n stoffen tasje met geloof een soort isolatie voering ofzo. Hoe zouden jullie dat tasje inpakken? Dus stel je hebt boter, bakje tonijnsalade en bakje eiersalade dat je mee wil nemen, wat gaat er dan hoe in je tasje?

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 22-07-2026 22:52:47 ]
  woensdag 22 juli 2026 @ 22:52:47 #298
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221409294
Dat gaat hoe het het makkelijkst stapelt in het tasje. Afhankelijk van het weer met een koelelement. Voor vandaag zou ik het met deze temperaturen en deze producten die niet heel snel bederven waarschijnlijk het koelelement thuislaten voor een paar uurtjes.

Voor de serieuze ondernemingen heb ik een heel goede koeltas, een electrische koelbox en een doos vol koelelementen. Maar dat is voor warmte, grotere lengte en bederflijke waar. Niet voor 2 bakjes kant en klare salade van gare producten met net aan 20 graden.
Spoilers!
pi_221409295
Ik heb zoiets in het groot en heb ik tot nu toe alleen gebruikt voor meets bij l@lucky_strike. Doe alles ( ook wat niet gekoeld hoeft wan t makkelijk in een tas. Yer in (en vergeet standaard iets)
pi_221409299
Ik las verder terug en zag dat @Tele6 superlief geholpen heeft bij een kleintje opk O+ dat wordt vast enorm gewaardeerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')