Misschien niet, maar destijds welquote:Op woensdag 22 juli 2026 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat allang niet meer vorstelijk is...
Nog langer destijds (langer dan 30 jaar) 10 gulden per uurquote:
Ik weet het niet. Wat zou tegenwoordig normaal gebruikelijk zijn? Zal toch niet in 7-8 jaar tijd twee keer zo duur geworden zijn zoiets?quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat allang niet meer vorstelijk is...
Hier in de omgeving gaat 35 euro/uur door voor goed betaald; niet vorstelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wat zou tegenwoordig normaal gebruikelijk zijn? Zal toch niet in 7-8 jaar tijd twee keer zo duur geworden zijn zoiets?
Deze was 20 p/u en nog 5 euro OV want te ver fietsen (ca 10-15 minuten)quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wat zou tegenwoordig normaal gebruikelijk zijn? Zal toch niet in 7-8 jaar tijd twee keer zo duur geworden zijn zoiets?
Ik heb het over de tijd waarin het allemaal nog fiscaal wit kon voor ¤ 12,50 per uur. Nou ja dat bleek in de praktijk dus niet uitvoerbaarquote:Op woensdag 22 juli 2026 19:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier in de omgeving gaat 35 euro/uur door voor goed betaald; niet vorstelijk.
Voor 25/uur heb je als opdrachtgever mazzel.
Dat is de tijd dat we de regio-taxi nog haddenquote:Op woensdag 22 juli 2026 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het over de tijd waarin het allemaal nog fiscaal wit kon voor ¤ 12,50 per uur. Nou ja dat bleek in de praktijk dus niet uitvoerbaar
Nou ja goed, 25 euro per uur wil ik dus best betalen, maar voor 35 heb ik er wel verwachtingen bij ook. Betrouwbaar, altijd op tijd, geen gezanik over reiskosten etc. Dat zou wel zo'n beetje de max zijn. Het is niet alsof het hier een zwijnenstal is die gecleaned moet worden he. Ik woon alleen, geen kinderen, geen huisdieren, ik rook niet, niks.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is de tijd dat we de regio-taxi nog hadden
Ik denk dat ik als ik later groot ben mooi schoonmaakster wordt. Beetje poetsen. Zolang je min of meer op tijd bent en de boel niet leegrooft zijn je klantjes je nog godsdankbaar ook.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja goed, 25 euro per uur wil ik dus best betalen, maar voor 35 heb ik er wel verwachtingen bij ook. Betrouwbaar, altijd op tijd, geen gezanik over reiskosten etc. Dat zou wel zo'n beetje de max zijn. Het is niet alsof het hier een zwijnenstal is die gecleaned moet worden he. Ik woon alleen, geen kinderen, geen huisdieren, ik rook niet, niks.
Dat had ik ook. Die dame is tijdelijk gestopt, (want mocht haar niet houden zonder aan bureau betalen) en na een half jaar weer teruggekomen (zelfde bedrag maar nu hoefden we beiden niets aan het bureau te betalen), ondertussen betaalde ik wel iets meer. Nu is ze ook tijdelijk gestopt wegens een operatie maar wanneer ze terugkomt(duimt) krijgt ze ook weer meer.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het over de tijd waarin het allemaal nog fiscaal wit kon voor ¤ 12,50 per uur. Nou ja dat bleek in de praktijk dus niet uitvoerbaar
Het was juni 2018. 8 jaar geleden.
quote:
Uiensoeppastaquote:Op woensdag 22 juli 2026 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Gesmuld net. Uien karameliseren (ik had nog wat in de vriezer), dan pasta erbij, wat bouillon erbij, laten koken tot pasta gaar, dan wat kaas erdoor roeren en erover, even onder de grill. Daarover dan nog wat uitgebakken bacon (had ik ook nog in de vriezer, lekker maar geen toegevoegde smaak)
Dit is een serieus goed idee.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als ik later groot ben mooi schoonmaakster wordt. Beetje poetsen. Zolang je min of meer op tijd bent en de boel niet leegrooft zijn je klantjes je nog godsdankbaar ook.
Die zijn toch eigenlijk een kilo zwaarder?quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag een 8 dagen oude baby van 2400 gram aangeraakt. Dat is echt serieus klein.
Ja en meerquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die zijn toch eigenlijk een kilo zwaarder?
Minimaal volgens mij. Deze baby moest 4 dagen in het ziekenhuis blijven om op haar geboortegewicht te komen. Verder doet ze het prima.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die zijn toch eigenlijk een kilo zwaarder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |