Mijn referentiekader is het programma van Jeremy Clarcksonquote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is *niet* de Pink Panther die hier wel eens rondrijdt, dat zie ik zo.
Het lijkt me iets wat in haagvorm verbouwd wordt oogst?
In de Flevopolder vorige week zag ik een kleinere versie met twee mannetjes door een veld met ? rijden.quote:
Hoe is het met de day afterquote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:42 schreef sigme het volgende:
Landbouwmechanisatie is wel een van de mooiste takken van sport.
Ik weer er natuurlijk niks van, maar ik kijk er graag naar.
Wist niet dat Willem in jullie regio woont…quote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:40 schreef Blues het volgende:
Wie wil me aanraken... Willem v Hanegem himself vroeg me net in de supermarkt waar iets stondIk stond op het punt om te vragen of ik een selfie met hem mocht maken (voor g) maar ik durfde niet en deed net of ik 'm niet herkende.
Overigens komt hij vaker in winkels waar wij ook komen, dus het is niet voor het eerst dat ik 'm zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussendoor is nog wel even een collega geweest met haar hondje, die laatste komt volgende week logeren.![]()
Vandaag even wat kleding uitzoeken voor onze reis, en wat snoeiwerk in de tuin. (We hebben nu compostbakken, dus we kunnen het eindelijk makkelijk kwijt
Ach Joostquote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wist niet dat Willem in jullie regio woont…
Wij hebben regelmatig Joost Prinsen geholpen in de supermarkt.
Onze boodschappentijden liepen kennelijk vaak parallel aan elkaar.
We hebben hem nooit gesproken over zijn werk, alleen over de boodschappen die hij nodig had in het geval dat hij niet bij een plank van een schap kon komen (hij was net de gebochelde van Notre Dame) of iets niet kon vinden…
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:23 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte nog @:sigme![]()
Hij was geliefd![]()
Hypovolemische shock zien we bij ons ook vaak @:Blues, (door zowel bloedingen als ernstige gevallen van haemmoragische diarree. Dat laatste klinkt misschien minder acuut en heftig dan de meeste spoedgevallen, maar het trekt echt heel je lichaam leeg van vocht). Dat is echt levensbedreigend en alle hens aan dek. G heeft een leger aan engeltjes op zijn schouder gehad![]()
@:vlindertje89 : fijn dat je weer opgeknapt bent!
Ik heb gisteren ongeveer de halve dag liggen slapen/doezelen op de bank in de tuin. Dat had ik even heel hard nodig.Sjeesus nog minder mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussendoor is nog wel even een collega geweest met haar hondje, die laatste komt volgende week logeren.![]()
Vandaag even wat kleding uitzoeken voor onze reis, en wat snoeiwerk in de tuin. (We hebben nu compostbakken, dus we kunnen het eindelijk makkelijk kwijt
Waar gaat de reis naar toe? (mss al verteld, maar dan ben ik het weer vergeten)
Pootjes laat zich niet veel zien de laatste tijd; ook nu niet. Hij is vannacht wel even thuis geweest. Ik hoorde hem; liefste zag 'm op de camerabeelden.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe is het met de day afterMerk je iets aan andere kat?
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Pootjes laat zich niet veel zien de laatste tijd; ook nu niet. Hij is vannacht wel even thuis geweest. Ik hoorde hem; liefste zag 'm op de camerabeelden.
Verder is het stil; er ontbreekt iets.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:23 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte nog @:sigme![]()
Hij was geliefd![]()
Hypovolemische shock zien we bij ons ook vaak @:Blues, (door zowel bloedingen als ernstige gevallen van haemmoragische diarree. Dat laatste klinkt misschien minder acuut en heftig dan de meeste spoedgevallen, maar het trekt echt heel je lichaam leeg van vocht). Dat is echt levensbedreigend en alle hens aan dek. G heeft een leger aan engeltjes op zijn schouder gehad![]()
@:vlindertje89 : fijn dat je weer opgeknapt bent!
Ik heb gisteren ongeveer de halve dag liggen slapen/doezelen op de bank in de tuin. Dat had ik even heel hard nodig.Jeez, zo kan je toch niet meer 24/7 open zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussendoor is nog wel even een collega geweest met haar hondje, die laatste komt volgende week logeren.![]()
Vandaag even wat kleding uitzoeken voor onze reis, en wat snoeiwerk in de tuin. (We hebben nu compostbakken, dus we kunnen het eindelijk makkelijk kwijtWe have far more in common than that which devides us..
Een oogstmachine voor blauwe bessen en frambozenquote:
De pink Panther zegt mij niet, ik ken wel de Pink Planter, een merk van tulpen planters. Ze zijn overigens paars, met roze accenten.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is *niet* de Pink Panther die hier wel eens rondrijdt, dat zie ik zo.
Het lijkt me iets wat in haagvorm verbouwd wordt oogst?
Regio waar wij waren was verse groente/fruit wel nogal matig. Soms heel lekker, vaak moest je goed kijken dat je niet een bak vol rotte tomaten te pakken had.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:22 schreef fietsie het volgende:
Zow, terug van 2 weken Frankrijk.
Wat zijn de winkels daar ontzettend goddelijk, en de benzine fijn geprijsd.
Hehe ja wel even wennen, 15-18 graden kouder ineensquote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Regio waar wij waren was verse groente/fruit wel nogal matig. Soms heel lekker, vaak moest je goed kijken dat je niet een bak vol rotte tomaten te pakken had.
Verder fijne winkels idd
Wij zijn nu thuis
21° en bewolkt hoera/brrrr
Oh, dat bedoel ik dan natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De pink Panther zegt mij niet, ik ken wel de Pink Planter, een merk van tulpen planters. Ze zijn overigens paars, met roze accenten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |