abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221367708
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 12:40 schreef sigme het volgende:

[..]
Het is *niet* de Pink Panther die hier wel eens rondrijdt, dat zie ik zo.

Het lijkt me iets wat in haagvorm verbouwd wordt oogst?
Mijn referentiekader is het programma van Jeremy Clarckson :D En bij hem heb ik nog nooit zoiets gezien voor zover ik weet en onthouden heb.
pi_221367713
Misschien wiI Willem wel een selfie met jou en durft het niet te vragen 😉
pi_221367714
Landbouwmechanisatie is wel een van de mooiste takken van sport.
Ik weer er natuurlijk niks van, maar ik kijk er graag naar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221367722
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 11:15 schreef derLudolf het volgende:
Wie herkent deze
[ afbeelding ]
In de Flevopolder vorige week zag ik een kleinere versie met twee mannetjes door een veld met ? rijden.
Geen idee wat daar gebeurde…
  zaterdag 18 juli 2026 @ 12:46:27 #80
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221367734
Deze ouwe bes heeft vals gespeeld en weet het nu :+

https://www.rtvnoord.nl/e(...)ssen-per-uur-plukken
pi_221367741
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 12:42 schreef sigme het volgende:
Landbouwmechanisatie is wel een van de mooiste takken van sport.
Ik weer er natuurlijk niks van, maar ik kijk er graag naar.
Hoe is het met de day after :* Merk je iets aan andere kat?
  zaterdag 18 juli 2026 @ 12:51:12 #83
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221367743
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 12:40 schreef Blues het volgende:
Wie wil me aanraken... Willem v Hanegem himself vroeg me net in de supermarkt waar iets stond :D Ik stond op het punt om te vragen of ik een selfie met hem mocht maken (voor g) maar ik durfde niet en deed net of ik 'm niet herkende.

Overigens komt hij vaker in winkels waar wij ook komen, dus het is niet voor het eerst dat ik 'm zag.
Wist niet dat Willem in jullie regio woont…

Wij hebben regelmatig Joost Prinsen geholpen in de supermarkt.
Onze boodschappentijden liepen kennelijk vaak parallel aan elkaar.

We hebben hem nooit gesproken over zijn werk, alleen over de boodschappen die hij nodig had in het geval dat hij niet bij een plank van een schap kon komen (hij was net de gebochelde van Notre Dame) of iets niet kon vinden…
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 juli 2026 @ 13:17:37 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221367890
Veluwe Zwerfpad uitgespeeld *O*.
Nu nog paar uurtjes Openluchtmuseum.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221367978
Sterkte nog @sigme :*
Hij was geliefd O+

Hypovolemische shock zien we bij ons ook vaak @Blues, (door zowel bloedingen als ernstige gevallen van haemmoragische diarree. Dat laatste klinkt misschien minder acuut en heftig dan de meeste spoedgevallen, maar het trekt echt heel je lichaam leeg van vocht). Dat is echt levensbedreigend en alle hens aan dek. G heeft een leger aan engeltjes op zijn schouder gehad :*

@vlindertje89 : fijn dat je weer opgeknapt bent!

Ik heb gisteren ongeveer de halve dag liggen slapen/doezelen op de bank in de tuin. Dat had ik even heel hard nodig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussendoor is nog wel even een collega geweest met haar hondje, die laatste komt volgende week logeren. O+

Vandaag even wat kleding uitzoeken voor onze reis, en wat snoeiwerk in de tuin. (We hebben nu compostbakken, dus we kunnen het eindelijk makkelijk kwijt
pi_221368281
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 12:51 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wist niet dat Willem in jullie regio woont…

Wij hebben regelmatig Joost Prinsen geholpen in de supermarkt.
Onze boodschappentijden liepen kennelijk vaak parallel aan elkaar.

We hebben hem nooit gesproken over zijn werk, alleen over de boodschappen die hij nodig had in het geval dat hij niet bij een plank van een schap kon komen (hij was net de gebochelde van Notre Dame) of iets niet kon vinden…
Ach Joost O+ ;(
Toch is het leuk om mensen die je kent van TV enz. tegen te komen.
pi_221368308
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 13:23 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte nog @:sigme :*
Hij was geliefd O+

Hypovolemische shock zien we bij ons ook vaak @:Blues, (door zowel bloedingen als ernstige gevallen van haemmoragische diarree. Dat laatste klinkt misschien minder acuut en heftig dan de meeste spoedgevallen, maar het trekt echt heel je lichaam leeg van vocht). Dat is echt levensbedreigend en alle hens aan dek. G heeft een leger aan engeltjes op zijn schouder gehad :*

@:vlindertje89 : fijn dat je weer opgeknapt bent!

Ik heb gisteren ongeveer de halve dag liggen slapen/doezelen op de bank in de tuin. Dat had ik even heel hard nodig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussendoor is nog wel even een collega geweest met haar hondje, die laatste komt volgende week logeren. O+

Vandaag even wat kleding uitzoeken voor onze reis, en wat snoeiwerk in de tuin. (We hebben nu compostbakken, dus we kunnen het eindelijk makkelijk kwijt
Sjeesus nog minder mensen -O-

Waar gaat de reis naar toe? (mss al verteld, maar dan ben ik het weer vergeten :+ )
pi_221368337
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 12:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe is het met de day after :* Merk je iets aan andere kat?
Pootjes laat zich niet veel zien de laatste tijd; ook nu niet. Hij is vannacht wel even thuis geweest. Ik hoorde hem; liefste zag 'm op de camerabeelden.

Verder is het stil; er ontbreekt iets.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221368456
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 13:40 schreef sigme het volgende:

[..]
Pootjes laat zich niet veel zien de laatste tijd; ook nu niet. Hij is vannacht wel even thuis geweest. Ik hoorde hem; liefste zag 'm op de camerabeelden.

Verder is het stil; er ontbreekt iets.
:*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221368535
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 13:23 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte nog @:sigme :*
Hij was geliefd O+

Hypovolemische shock zien we bij ons ook vaak @:Blues, (door zowel bloedingen als ernstige gevallen van haemmoragische diarree. Dat laatste klinkt misschien minder acuut en heftig dan de meeste spoedgevallen, maar het trekt echt heel je lichaam leeg van vocht). Dat is echt levensbedreigend en alle hens aan dek. G heeft een leger aan engeltjes op zijn schouder gehad :*

@:vlindertje89 : fijn dat je weer opgeknapt bent!

SPOILER

Jeez, zo kan je toch niet meer 24/7 open zijn?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 18 juli 2026 @ 15:05:02 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221369288
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 12:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Bessen- of druiven oogstmachine?
Een oogstmachine voor blauwe bessen en frambozen
https://npo.nl/start/afspelen/onze-boerderij-de-oogst_4
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 18 juli 2026 @ 15:19:18 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221369369
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 12:40 schreef sigme het volgende:

[..]
Het is *niet* de Pink Panther die hier wel eens rondrijdt, dat zie ik zo.

Het lijkt me iets wat in haagvorm verbouwd wordt oogst?
De pink Panther zegt mij niet, ik ken wel de Pink Planter, een merk van tulpen planters. Ze zijn overigens paars, met roze accenten.

@AnneX
Voor zwarte en blauwe bessen en frambozen rijden dit soort machines - ik was verbaasd dat frambozen ook geoogst zouden kunnen worden met dit exemplaar.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 juli 2026 @ 16:22:59 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221369856
Zow, terug van 2 weken Frankrijk.

Wat zijn de winkels daar ontzettend goddelijk, en de benzine fijn geprijsd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221369927
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 16:22 schreef fietsie het volgende:
Zow, terug van 2 weken Frankrijk.

Wat zijn de winkels daar ontzettend goddelijk, en de benzine fijn geprijsd.
Regio waar wij waren was verse groente/fruit wel nogal matig. Soms heel lekker, vaak moest je goed kijken dat je niet een bak vol rotte tomaten te pakken had.

Verder fijne winkels idd O+

Wij zijn nu thuis *G*
21° en bewolkt hoera/brrrr _O-
  zaterdag 18 juli 2026 @ 16:38:44 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221369938
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 16:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Regio waar wij waren was verse groente/fruit wel nogal matig. Soms heel lekker, vaak moest je goed kijken dat je niet een bak vol rotte tomaten te pakken had.

Verder fijne winkels idd O+

Wij zijn nu thuis *G*
21° en bewolkt hoera/brrrr _O-
Hehe ja wel even wennen, 15-18 graden kouder ineens :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221370261
Zoooooo na een paar drukke dagen zijn de schoolvakanties officieel begonnen.
Bollo over maar de 3de
Flappie gaat straks naar het voortgezet em die had de afgelopen tijd allerlei gekke dingen met school waar je als ouders of wat voor moest regelen of moest komen opdraven, gisteren rapporten party bij de bijles van bollo (vanaf mei bijles meneer deed geen ene reet en zou anders blijven zitten nu zonder tekorten over )
Woensdag de heren blij gemaakt met een nieuwe fiets ze hadden beiden een grotere nodig. Ze hebben altijd 2dd hands gehad maar nu beiden een nieuwe volwassenmaat

Afgelopen dagen ingepakt voor scoutingkamp en nog laatste dingen er voor gehaald.

Vandaag op het labelterrein in Drenthe uit de auto gegooid incl hun fietsen. Die zijn een week weg. Succes scouting leiding! *O*
pi_221370350
Ik bestel niet zo heel vaak bij AH (meestal bij picnic) dus zoals vaker bestel ik allemaal verkeerde hoeveelheden. Wilde gekruide krieltjes hebben. Goedkoopste besteld, is dat 600 gr (de 200 gr is duurder 😳) daar gaan dus 2 porties gevacumeerd in de vriezer. Wilde voor een paar dagen een bietensalade maken (ook meenemen naar werk) blijkt een klein zakje besteld te hebben.
Had ooit eens (paar maanden geleden) als “is misschien handig, later naar kijken” een pak eiwit aangeklikt, nu niet weggehaald dus dat kwam ook binnen _O- (in 1 ei porties ingevroren, binnenkort merengue maken en misschien een pavlova)
pi_221370556
@Candaasje twee collega’s, die vertrekken. Wat gaan ze doen dan?
Wat lastig voor de achterblijvers als jij en de anderen van een team.

Het is gwn Koud! Nou ja: frips. Erg frips.
pi_221370694
Ach, ik had gisteren in de Postnl app gezien dat er een pakje zou komen (van Greetz) gisteren 3x gekeken maar er was niets. Net gekeken en het blijkt een “ bloemetje “ te zijn van mijn tante voor mijn verjaardag. Volledig verdroogd met dank aan niet zo vaak bezorgen. Zij stuurt ook altijd kaartjes die de dag ervoor aankomen zodat je ze op je verjaardag al hebt. Dit had waarschijnlijk woensdag moeten komen maar werd vrijdag eind van de middag -O-
pi_221370907
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 15:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]
De pink Panther zegt mij niet, ik ken wel de Pink Planter, een merk van tulpen planters. Ze zijn overigens paars, met roze accenten.
Oh, dat bedoel ik dan natuurlijk _O-
Dat ding rijdt hier soms. Het kan ook juintjes planten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')