Pannenkoekenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:33 schreef AnneX het volgende:
Sneu hoor sigme als je zo erover vertelt. 😢
Saaaaiii…uitgegeten vanavond de vaste pannenkoek met appel-spek en dubbel gember![]()
Het was al weer even geleden. Geen plek meer voor een ijsje.
Allemaal op de cadeaubon van de nieuwe bewoners, al weer een jaar geleden. 😎
Ach ach, dat kost zoveel vreugd' als het eten niet smaakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Pannenkoeken![]()
Omdat alles, ook de maaltijden van de visboer die g altijd lekker vind, hem niet of naar karton/niks smaken, pannenkoekjes ge-mcgyvert vanavond met bloem, water, ei & sojakookroom.
Ik vond ze lekker, g heeft er eentje gegeten met (een hartje van) véél stroop. Zonder smaak
Daar gaan we nog op studeren.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach ach, dat kost zoveel vreugd' als het eten niet smaakt.
Is het een bekende bijwerking van een van de ingrepen/gebeurtenissen/medicatie?
Ja dat besef was al 2 dg geleden doorgedrongen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:06 schreef AnneX het volgende:
Wat sigme zegt als ‘bijwerking’ van meds.
Of beseft g. - na het onderschatten - nu wat een akelige situatie het een week geleden was…
Klodders slagroom door de smoothies enzo tussendoor.
Uit ervaring weet ik, dat het besef hier aan beide kanten nog lang heel lang nasijpelde.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja dat besef was al 2 dg geleden doorgedrongen.
Het onderwerp komt regelmatig terug..
Slagroom met lactose intolerantie zal niet gaan![]()
Maar we doen ons best met vanalles om het beter te krijgen.
AB en IC opname zijn berucht om smaakverlies lezen we.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik, dat het besef hier aan beide kanten nog lang heel lang nasijpelde.
En nog wel eens wordt benoemd.
😘 voor jullie, van ons.
Dikke knuffel ook aan Pootjesquote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:31 schreef sigme het volgende:
Allen dank voor het medeleven.
Het ging goed, reuze lieve dierenarts (we kenden haar al en ik ben sowieso heel blij met de dierenartsenpraktijk).
Zwartje had nog maar weinig spier en ze voelde harde ontlasting in z'n buik. Z'n hart was nog wel heel sterk; ze heeft nog tweemaal een extra dosis gespoten omdat z'n hartje maar bleef kloppen nadat hij allang gestopt was met ademen.
Ik heb een grafje gegraven in de buurt van Dapper Edoch & Krulhond, hij heeft een muntje mee (net als de honden).
Pootjes kwam pas eind van de middag thuis, we gaan zien of die nu zich anders gaat gedragen.
Verder ben ik verdrietig omdat *ik* 'm zo zal missen. Z'n gekwek, z'n opdringerigheid, z'n blijheid als ik weer thuis was. Voor hem is het prima zo. Hij raakte steeds verwarder, slechter evenwicht, dat geschreeuw was niet omdat hij alles onder controle had. Oud en op, ook al was hij blij en rustig zolang hij bij mij op schoot of op schouder zat.
Hij is bij mij op schouder in slaap gevallen.
Ja hoor. Dan komen de smaken juist meer tot ontwikkeling. Een paar dagen kan ook nog wel als je een fatsoenlijke koelkast hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:02 schreef Sarabi het volgende:
Even een CULvraagje.
Kan ik deze zalmburgers ook al een paar uur van te voren maken en (ongebakken) in de koelkast bewaren?
https://uitpaulineskeuken(...)ikswortelsaus#recipe
Dankjewel!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hoor. Dan komen de smaken juist meer tot ontwikkeling. Een paar dagen kan ook nog wel als je een fatsoenlijke koelkast hebt.
Ja het is heerlijk koel, daar doen we het veel beter opquote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Zit intens te genieten van koele lucht die door het huis waait.
Meteen zoveel meer zin om dingen te doen in huis. Zo maar eens orde op zaken stellen in de vriezers om te zien wat ik nog op voorraad heb.
AH staat vandaag waarschijnlijk een half uur vroeger voor de deur dan gepland. Volgens het bericht wachten ze wel wanneer ik niet thuis ben, maar da’s zonde van de tijd van de bezorger
Het is *niet* de Pink Panther die hier wel eens rondrijdt, dat zie ik zo.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |