Ik neem de cranberry in de avond, die vergeet ik inderdaad zelden. Maar de dmannose neem ik in de ochtend, want ik wil het beetje spreiden en niet beide in avond.quote:Op donderdag 16 juli 2026 23:14 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 de d-mannose dragée ligt naast de tandenborstel en iedere avond kan ik die niet negeren. Kan die mooi ‘s nachts z’n werk doen.
Omdat lucvitaal bruistabletten waren uitverkocht, nam een bekende Roter
mee bij acute klachten en tóch negatieve test. https://roter.nl/product/roter-cysticare/ Klinkt ook goed.
Ms even overleggen met de ha.
Succes.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:11 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Poes op schoot (nu ook, maar de foto is van gister)
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:11 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[ afbeelding ]
Sterkte💐quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:11 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[ afbeelding ]
Dag lieve poesquote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:11 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[ afbeelding ]
Heeft zij geen monsters gegeven of merken genoemd? Of dat die op de site van lotgenoten genoemd?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:51 schreef Blues het volgende:
Vandaag, zometeen, eerst maar even op zoek naar lekkere zoute bouillon voor g en wat andere isotone drankjes met mineralen. (advies dieëtist op gebied van colostomawijsheid)
Ik vind het niezo bie gaan![]()
En dan van 13 tot 16 g's dienst overnemen in C.
Dank voor meedenken, alles is bekend ... alleen was ie gister net ff een paar snippers beter.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:20 schreef AnneX het volgende:
Heeft zij geen monsters gegeven of merken genoemd? Of dat die op de site van lotgenoten genoemd?
Alvast excuus voor mogelijk overmatig meedenken.
“Niet zo bie…” 😢de troep moet ook met ab bestreden worden toch.
Dat gaat niet zó snel.
oh en gister de correspondentie van de SEH/IC gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu we dit allemaal weten snappen we het ook beter
[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 17-07-2026 12:11:17 ]
Hij heeft paar jasjes (die hij eigenlijk niet meer had) uitgedaan ja..quote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff @:blues wat eng. In ieder geval standaard van die drankjes en bouillon in huis. En ook al heb ik er nul verstand van, best mogelijk dat G gisteren net iets teveel heeft gedaan waardoor het vandaag weer wat minder gaat. Hij heeft het nogal niet voor z’n kiezen gekregen
Wat voel je je dan slap hequote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Vorige maand was ik een week ziek, hoge koorts, maar niet te vergelijken met wat G had. Maar de week daarna had ik overal in huis stoelen neergezet. Ik kon niet in een keer van de keuken naar de wc, laat staan naar de slaapkamer. Voordat alles weer ging zoals het was, was ik zeker anderhalf tot twee weken verder. En G is duizend maal zieker geweest
Zo herkenbaar met tien jaar geleden “Michael Jackson, Beethoven, Strauss, fenomeen Musicals” compleet blancoquote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:08 schreef AnneX het volgende:
Hahaha…samen met de Turkse studente hartelijk gelachen: nooit gehoord van Elvis Presley, The Stones en zelfs niet van de Beatles.
Dat gaat zij de komende 6 weken eens beluisteren.
Wow best wel cultuurverschil of wordt men dan "afgeschermd" van media/westerse muziek?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar met tien jaar geleden “Michael Jackson, Beethoven, Strauss, fenomeen Musicals” compleet blanco
Wat Kaatje ook zegt: deels tijdperk deels cultuur.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Wow best wel cultuurverschil of wordt men dan "afgeschermd" van media/westerse muziek?
Nee, gewend aan totaal andere muziek (Fairouz zingt prachtig, ken ik van reizen, 3 jaar geleden hier naar Nai Bagouti geweest, zwaar onder de indruk.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Wow best wel cultuurverschil of wordt men dan "afgeschermd" van media/westerse muziek?
Ooooh…het zijn er twee!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:32 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
De kittens zijn er sinds gisteravond! Qua tijd kwam dit voor opvangadres beter uit.
Ze doen het goed, er wordt gegeten (ik kan niet goed zien of ze drinken) en goed gebruik gemaakt van de kattenbak.
Had ik al verteld dat de rode toch een katertje is? Had het goed verborgen gehouden
Filmpje van het spelenhttps://imgur.com/a/oeps-0xh8DxK
@:vlindertje89 beterschap en hopelijk heel lang geen last meer van ziektes! Maar met alle kindjes afgelopen dagen, een virusje gekregen?
@:blues Dikke knuffel!
Awwww moppies!!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:32 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
De kittens zijn er sinds gisteravond! Qua tijd kwam dit voor opvangadres beter uit.
Ze doen het goed, er wordt gegeten (ik kan niet goed zien of ze drinken) en goed gebruik gemaakt van de kattenbak.
Had ik al verteld dat de rode toch een katertje is? Had het goed verborgen gehouden
@:vlindertje89 beterschap en hopelijk heel lang geen last meer van ziektes! Maar met alle kindjes afgelopen dagen, een virusje gekregen?
Wat een schatjesquote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:32 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
België doet dit bij snelwegenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:28 schreef Tele6 het volgende:
Leuk joh Franse wegen. Een stopbord waar een weggetje aansluit op een regionale weg waar je 90 mag. Niks invoegstrook. Compleet stoppen en dan proberen om tot 90 te komen voordat er iemand achter tegen je op rijdt
Sla links af om rechts te gaan. Ook op een snelweg in België.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
België doet dit bij snelwegen![]()
Goede reis!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |