Oh wat zonde. Zou wel een klacht in dienen bij Greetz als ze dit aanbieden moet het ook goed aankomenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach, ik had gisteren in de Postnl app gezien dat er een pakje zou komen (van Greetz) gisteren 3x gekeken maar er was niets. Net gekeken en het blijkt een “ bloemetje “ te zijn van mijn tante voor mijn verjaardag. Volledig verdroogd met dank aan niet zo vaak bezorgen. Zij stuurt ook altijd kaartjes die de dag ervoor aankomen zodat je ze op je verjaardag al hebt. Dit had waarschijnlijk woensdag moeten komen maar werd vrijdag eind van de middag
Ik ga ervan uit dat mijn tante geen rekening heeft gehouden met minder bezorg momenten. Maar alle bloemen schuin afgesneden en in water gezet en een paar trekken wat aan na een paar uurquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:10 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh wat zonde. Zou wel een klacht in dienen bij Greetz als ze dit aanbieden moet het ook goed aankomen
Link naar laatste etappequote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:17 schreef borisz het volgende:
Veluwe Zwerfpad uitgespeeld.
Nu nog paar uurtjes Openluchtmuseum.
Ik heb er van gehoord, maar ben er nooit geweest, lust echt geen bier. Kwam altijd wel graag bij het kookeiland, een indonisch restaurant dat er niet meer is en bij Zafvinoquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Link naar laatste etappe
Link naar de hele collectie
Openluchtmuseum nu gefocust op Bosrand, Erven en de Canon. Daar was ik nog niet/minimaal geweest. Aka doorzonwoningen. Heel goed gedaan. Mooie presentatie van alle 'Irenestraten' in het land.
Maar in de Canon had ik al snel 'ik wil naar buiten'.![]()
Tenslotte nog biertjes gedronken bij De Hoppenaar, Ken je het Kaatje? Zwanenstraat iig. 16 biertjes op de tap en geen 'standaard bier'. ;-)
Wat zonde ja, doet niks af aan lieve tantes gebaarquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat mijn tante geen rekening heeft gehouden met minder bezorg momenten. Maar alle bloemen schuin afgesneden en in water gezet en een paar trekken wat aan na een paar uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom, was ook speciaal omdat ik 65 was geworden, anders krijg je een kaartjequote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat zonde ja, doet niks af aan lieve tantes gebaar
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:02 schreef Blues het volgende:
Heerlijk avondwandelingetje gedaan, up tempo de heuvel op.
Beetje zweten, beetje hijgen, zonder podcast of muziek op mn oren.
En wat een vogels onderweg![]()
![]()
Oh over vogels gesproken ik heb toch zo'n leuk toepasselijk t shirt aan mezelf kado gedaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Ik heb er 2 in de schuur gehangen, met de voor- en achtrerdeur tegenover elkaar open. Ze zijn al bijna droogquote:
Coevorden was overigens een handigere grensovergang dan die showvertoning op de A37 zeg...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ja, goed dat je het zegt, heb ook nog wat in de machine
Aan de achterkant?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het was een heerlijke dag vandaag. Lekker opgeschoten in huis en tuin. We hebben vooral onder de overkapping schoongemaakt, dat was hard nodig en het ziet er nu weer prachtig uit.
Vanmiddag kwamen Mohammad en zijn vrouw langs. Ze gaan ons huis tekenen en een flinke aanbouw ontwerpen. Hij is constructeur en zij is architect. Ze zijn steeds gekscherend aan het kibbelen wie nou de belangrijkere/leukere baan heeftZe zijn lang aan het rondlopen en meten geweest. Ik ben benieuwd wat hun ideeën gaan zijn want wij komen er echt niet uit.
Wat fijn dat je weer beter bent en je energie hebt voor al deze dingen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat zonde @:Kaatje1, maar wel heel leuk van tante!
Leuk shirt @:Blues!
Ik had vanochtend weer wat energie en dus maakte ik dat x2 op natuurlijk. Eindelijk mijn nieuwe robotstofzuiger beneden geïnstalleerd. Daarvoor ook alles van de grond (behalve meubels natuurlijk), kaart laten maken en daarna stofzuigen en daarna dweilen. Vervolgens alles weer op de grond, en bij dat doen ook meteen een en ander opgeruimd. Wat dingen weg, wat dozen in stukjes gescheurd en in kartonkliko, kinderwagen van vorig weekend weer naar logeerkamer, de robotstofzuiger die eerst beneden stond naar boven op de plek van degene daar, en die naar zolder voor nu (misschien uiteindelijk op mijn slaapkamer). Twee bakken glas naar glasbak gebracht. Drie wassen gedaan en uitgehangen/gedroogd, aanrecht helemaal schoon en opgeruimd, 2 vaatwasser ladingen gedraaid en opgeruimd, een kattenfontein ontkalkt en schoongemaakt. De robot boven ook nieuwe kaart laten maken en volledige ronde laten draaien incl dweilen. En de wastafel en wc boven schoongemaakt, handdoeken en badjas vervangen, en handdoekjes en theedoek in keuken en bij wc's vervangen. En bijna overal schaduwdoek / lakens weer van ramen gehaald zodat ik weer mijn tuin kan zien vanaf bank en er weer licht het huis in komt. En ook nog paar uur met buren in de tuin gezeten en geborreld.
Morgen nog kattenbakken, andere twee kattenfonteinen, trap stofzuigen, wc beneden schoonmaken en bad schoonmaken en dan ben ik weer helemaal bij met mijn schoonmaaklijst. Wel echt blij mee dat ik zoveel gedaan heb gekregen.
Nu op de bank het perfecte plaatje op reis inhalen, ik loop een paar afleveringen achter. Echt blij dat ik me weer beter voel én de temp weer heerlijk is!
Gewoon zelf melden bij greetz, heb het ook eens gehad en kreeg toen netjes nieuwe.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat mijn tante geen rekening heeft gehouden met minder bezorg momenten. Maar alle bloemen schuin afgesneden en in water gezet en een paar trekken wat aan na een paar uur
Alle blommetjes doen het weer, zelfs de roos is weer mooi. Blij dat ik het niet meteen heb weggegooid.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon zelf melden bij greetz, heb het ook eens gehad en kreeg toen netjes nieuwe.
Oh ja moet zelf ook nog even klagen bij zeeman. Broek gekocht en na 1x wassen gekrompen
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon zelf melden bij greetz, heb het ook eens gehad en kreeg toen netjes nieuwe.
Oh ja moet zelf ook nog even klagen bij zeeman. Broek gekocht en na 1x wassen gekrompen
We zijn hier alle vier heel blij mee, komt perfect uit zo. Hij is overigens wel in zijn vakgebied aan het werk. Hij beoordeelt Groningse aardbevingsschade op constructieve schade.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat gaaf @:lucky_strike dat zijn bij jullie in hun vakgebied aan het werk kunnen. Benieuwd ook waar ze mee komen, waar komt de uitbouw? Aan de keuken of waar de extra koelkast staat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |