Had je eerder moeten sproeienquote:Op zondag 19 juli 2026 12:07 schreef Sarabi het volgende:
Hier nog geen regen.
En het is te merken dat de grond erg droog is, zodra we even kort sproeien blijven er allemaal plassen staan.
Verder het vogelbadje verzet naar een plek dat we het vanaf de bank kunnen zien
Want daar wordt de algehele droogte minder van?quote:Op zondag 19 juli 2026 13:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had je eerder moeten sproeienHet droogt hard af inderdaad, waar ik vorige week zondag heb gesproeid zie je er inderdaad niets meer van.
Rauwe schol ja (al zijn veel katten geen grote visliefhebbers). Gebakken ei kan maar rauw ei is beter.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:47 schreef derLudolf het volgende:
Weer een kat in de tuin, of is het dezelfde, want dan is die niet echt gegroeid.
[ afbeelding ]
Wat kan je zo'n kleine Fellnase geven. Ontbijtspek lijkt me aardig zout, met melk raken ze aan de schijt wat minder handig is als ze misschien al even geen water hebben gehad. Nadat ie binnen een bakje water had gehaald was ie alweer gevlogen. Kan een rauw stuk schol? Een gebakken ei?
Slaat je grond niet dicht als je water geeftquote:Op zondag 19 juli 2026 14:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Want daar wordt de algehele droogte minder van?
Jawel. Maar 30 minuten uitstellen, en eerst de was wegwerken, maakt dat ik droog een fietsronde kan maken.quote:
En dan even goedkoop tanken.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:23 schreef z80 het volgende:
[..]
Jawel. Maar 30 minuten uitstellen, en eerst de was wegwerken, maakt dat ik droog een fietsronde kan maken.
Even rondje Schenkenschanz. Daarna door richting Emmerich over de dijk.
Met de fiets?quote:
???quote:
Het is een garpjequote:
Account van attiegorter, toevallig?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ontdekte laatst filmpjes van een stel dat in Noord Groningen een huis aan het opknappen waren. Zo leuk. En kwam er zo even achter dat er op Instagram gewoon 38 filmpjes staan. Daar was ik net even druk mee.
Wat een leuk huis, enorm handige vrouw (hij iets minder geloof ik), leuke smaak qua inrichting, voel je je meteen thuis, veel humor, leuke hond, ze gaan regelmatig op vogelzoektocht.
Ja zij is dat. En hij kwam me bekend voor, blijkt dat hij aan de slimste mens heeft meegedaanquote:Op zondag 19 juli 2026 21:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Account van attiegorter, toevallig?
Haar man is een bekende Groninger.
Ja, als zichzelf.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja zij is dat. En hij kwam me bekend voor, blijkt dat hij aan de slimste mens heeft meegedaan
Ik zal eens op zoek gaanquote:Op zondag 19 juli 2026 21:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, als zichzelf.
Hij hier vooral bekend geworden met zijn alterego TikTokTammo, waar hij een vet Gronings accent heeft. Hij schijnt ook heel verdienstelijk te kunnen zingen.
Die is in coronatijd in ons kantoor geweest waarvan dan een leutig filmpje gemaakt was.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, als zichzelf.
Hij hier vooral bekend geworden met zijn alterego TikTokTammo, waar hij een vet Gronings accent heeft. Hij schijnt ook heel verdienstelijk te kunnen zingen.
Ik zie dat nu ook. Op Instagram zijn ze ondertussen tot 2 weken geleden, FB nog niet volgens mijquote:Op zondag 19 juli 2026 22:00 schreef derLudolf het volgende:
En hij ons maar doen geloven dat ze Anita heet.
Dit keer niet als Tammo![]()
https://youtube.com/shorts/ZJeWDgXb9Mc?is=yLWa7FLiarnjGFtt
Hij heeft inmiddels ook wel al een redelijke theatertour gemaakt met "Tammo zingt volk"
Klus filmpjes staat ook op Feesbouk gelukkig.
De schoorsteen moet roken.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Die is in coronatijd in ons kantoor geweest waarvan dan een leutig filmpje gemaakt was.
Drenching, alles in dezelfde kleurquote:Op zondag 19 juli 2026 22:25 schreef derLudolf het volgende:
Wat is in vredesnaam colour dranchen nou weer, ze zijn toch gewoon aan het verven
Volgens mij is dat heel oud en komt dat nu weer terugquote:Op zondag 19 juli 2026 22:50 schreef derLudolf het volgende:
Oh zo, na het visgraat pvc weer een volgende VT wonen trend zeker?
Zag laatst iemand op Reddit die het een prachtige vloer - ik dacht merbau - met ook nog een mooi biesje, die wou weten of je daar rechtstreeks pvc op kon pakken![]()
![]()
Ik vond het vanmiddag op de fiets ook al fris, vooral als je in de schaduw fietste.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik deed net het raam in de slaapkamer dicht, best frisjes (ik klaag niet, lekker koele slaapkamer) maar denk dat ik morgenochtend wel een jas aan moet op de fiets
Daan doet dat vaak in 'blind gekocht' (kopen zonder kijken be) of huizenruilers.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat heel oud en komt dat nu weer terug
Color drenching is een interieurontwerptechniek waarbij een ruimte (muren, plafond, plinten en deuren) volledig wordt ondergedompeld in één enkele kleur of nauwe kleurtinten. Hoewel de term hip en modern is, gaat de geschiedenis van deze methode terug naar traditionele Britse interieurs uit het Georgische en Victoriaanse tijdperk.
Opgezocht (je ziet het vaak in kastelen)
Ik zie dat inderdaad wel vaker bij woonprogramma’s (of plafond behangen, wat een hel lijkt me dat).quote:Op zondag 19 juli 2026 23:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Daan doet dat vaak in 'blind gekocht' (kopen zonder kijken be) of huizenruilers.
Alle muren incl plafond deuren kozijnen in 1 kleur.
Maar dat hebben wij ook![]()
Ral zoveel
Liefde & tolerantie ;-)quote:Op maandag 20 juli 2026 07:06 schreef Yinny het volgende:
Tips zijn welkom, ze lopen over eettafel heen en krabben aan de bank. De rode ook aan behang...
Ik vroeg me al af hoe het gegaan was.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De date was geen date maar wel heel leuk en ook iets verwarrend. En of ik wat langer blijf (ja).
Vanmorgen stond ontbijt en koffie klaar en ik heb gezegd dat ik wel een conflict met de feminist in mij heb dat degene waar ik een crush op heb eten, drinken en alles om mij heen regelt en ik enkel op een stoel zit tot het voor mijn neus staat. Maar het is mij net gelukt de afwas te doen dus dat is iets.
Ik ben ook altijd in de overdrive in het voor mensen zorgen..gaat vanzelf als je zo in elkaar zit.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De date was geen date maar wel heel leuk en ook iets verwarrend. En of ik wat langer blijf (ja).
Vanmorgen stond ontbijt en koffie klaar en ik heb gezegd dat ik wel een conflict met de feminist in mij heb dat degene waar ik een crush op heb eten, drinken en alles om mij heen regelt en ik enkel op een stoel zit tot het voor mijn neus staat. Maar het is mij net gelukt de afwas te doen dus dat is iets.
Ondanks dat de date geen date is vermoed ik dat het tempo van een a twee keer per week afspreken wel zo gaat blijven. Het scheelt dat we beide semi-gepensioneerd zijn en die tijd ook hebbenquote:Op maandag 20 juli 2026 12:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd in de overdrive in het voor mensen zorgen..gaat vanzelf als je zo in elkaar zit.
Als je het kan loslaten, in het moment zijn en het laat gebeuren kan je er wel steeds meer van genieten. Oefenen! Vaker naar haar toe gaan![]()
Ik vraag mij de afgelopen jaren wel eens af of die man geen kat is. Wat mooi en wat vlotquote:Op maandag 20 juli 2026 12:40 schreef Blues het volgende:
Mensen!
Samen boodschappen gedaan en g autorijden!
En rondkeutelen in de grote appie. Hij geniet van lekkere dingen bekijken en bedenken wat we eten (al eet hij 2 hapjes maakt mij niet uit) dit is hoe klein ook, weer belangrijk stapje vooruit.
Daarna bieb, maar daar was het op.
Kon niet echt lang staan meer om boeken rustig uit te zoeken (dat heeft ook met die rugprobs te maken, gaat ie ook nog naar laten kijken deze week), zag m helemaal wit worden.
Nu thuis is ie kapot maar ik vind het al heel veel wat ie gedaan heeft.
Overigens ben ik ook benieuwd of ie zich kan concentreren op een boek. Hij kon nog geen 3 zinnen in de krant aan de hele week.
Vorige week lag ie nog voor dood op de IC.
Ik hou haar ook niet tegen hoor (sowieso is dit niet iemand die zich heel erg laat sturen door anderenquote:Op maandag 20 juli 2026 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe het gegaan was.
En jij zorgt toch ook graag voor mensen? Anderen doen dat misschien ook graag? Gun haar dat maar
Ik ook. Meer levens sowiesoquote:Op maandag 20 juli 2026 12:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik vraag mij de afgelopen jaren wel eens af of die man geen kat is. Wat mooi en wat vlot
Zijn luisterboeken geen optie? Kost denk ik een stuk minder energie.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:40 schreef Blues het volgende:
Mensen!
Samen boodschappen gedaan en g autorijden!
En rondkeutelen in de grote appie. Hij geniet van lekkere dingen bekijken en bedenken wat we eten (al eet hij 2 hapjes maakt mij niet uit) dit is hoe klein ook, weer belangrijk stapje vooruit.
Daarna bieb, maar daar was het op.
Kon niet echt lang staan meer om boeken rustig uit te zoeken (dat heeft ook met die rugprobs te maken, gaat ie ook nog naar laten kijken deze week), zag m helemaal wit worden.
Nu thuis is ie kapot maar ik vind het al heel veel wat ie gedaan heeft.
Overigens ben ik ook benieuwd of ie zich kan concentreren op een boek. Hij kon nog geen 3 zinnen in de krant aan de hele week.
Vorige week lag ie nog voor dood op de IC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |