In de stories van gisteren zit een foto van een kerk. Daarna komt er een dagvlogje, onderin beeld staat de datum 06-07. In dat dagvlogje zit het. Na ong. een halve minuut.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:31 schreef Shuri het volgende:
[..]
Wat is de dagvlog en waar is de dagvlog? Ik kijk de stories die nu op Instagram te zien zijn.
Heb je wel net als mcw een troostpoppetje die jou kan optillen en waarbij je op je tenen kan gaan staan als een klein meisje en je laten knuffelen?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik voel mij een soort MCW denk ik. Ik zag net haar stories over het afscheid van de psz. Over 2 weken nemen wij, na 8 jaar, afscheid van de kinderopvang. Ik vond het vooral altijd heel leuk als de andere kinderen eindelijk naar de basisschool mochten. Er ging elke keer nog 1 naar de opvang. Maar nu stopt dat en ben ik net zo’n emotionele dweil als MCW. En waar het voor die vrouw een dagelijkse bezigheid is, al die tranen. Vind ik het vooral gênant 🤣
Ik voel je daarin hoor. 🫶🏼 Onze jongste heeft straks 1,5 jaar op een KDC gezeten, maar doet het nu zo goed dat hij na de vakantie naar de combigroep (voorgroep van het SO) mag. Vorig jaar was zijn verwachting dat hij op het KDC zou blijven.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik voel mij een soort MCW denk ik. Ik zag net haar stories over het afscheid van de psz. Over 2 weken nemen wij, na 8 jaar, afscheid van de kinderopvang. Ik vond het vooral altijd heel leuk als de andere kinderen eindelijk naar de basisschool mochten. Er ging elke keer nog 1 naar de opvang. Maar nu stopt dat en ben ik net zo’n emotionele dweil als MCW. En waar het voor die vrouw een dagelijkse bezigheid is, al die tranen. Vind ik het vooral gênant 🤣
Ik blijf erbij, ik vind het not done om te filmen IN school en IN de peuterspeelzaal. En maar in de camera kijken, Mies. Net zoals ik die naar bed filmpjes met Laurens cringe vind. Mies die steeds in de camera staart terwijl haar zoontje wegdroomt. Houd dat bedritueel lekker privé. Ook hoe ze Ollie er steeds op zet: niet doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En wat ongelooflijk spontaan zeg dat laatste filmpje van MCW.
Ik geloof er niks van dat haar buren al maanden 7 dagen p/w klussen. Ze heeft het 2, hooguit 3, keer benoemd. Als het echt zo zou zijn had zij er al maanden 7 dagen p/w over geklaagd.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:51 schreef Pinkie82 het volgende:
Die laatste post van Sanneke over de klustijden gaan je haren toch van overeind staan. Ik vraag me af of zij haar buren heeft ingelicht toen zij (lees Dion) aan het klussen was om het huis een soort van woonklaar te krijgen 🤣
JA! Eindelijk dan gezien 😅quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In de stories van gisteren zit een foto van een kerk. Daarna komt er een dagvlogje, onderin beeld staat de datum 06-07. In dat dagvlogje zit het. Na ong. een halve minuut.
Het wordt hierboven uitgelegd.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:41 schreef Shuri het volgende:
[..]
Sorry voor mijn onbenulligheid vanavond en het gedoe 🤣. Maar ik zie het nog steeds niet. Ik laat het nu maar los haha!
Eens. Ik denk vooral dat Sanneke heel erg met zichzelf in de knoop zit en dat vooral op alles en iedereen afschuift om zichzelf niet in de spiegel aan te moeten kijken. En iedere keer dat ik ook maar een spoortje medeleven op voel komen doet of zegt ze weer iets en dan is het ook net zo snel weer weg. Deze vrouw heeft een schop onder haar hol nodig en snel ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat haar buren al maanden 7 dagen p/w klussen. Ze heeft het 2, hooguit 3, keer benoemd. Als het echt zo zou zijn had zij er al maanden 7 dagen p/w over geklaagd.
Ja ze gaat nu met haar 'troostpoppetje' (haha geweldige term @Kaatje35) richting Moraira. Dan komen volgende week de kinderen van Tim. Maar die zijn niet contentwaardig dankzij duidelijke afspraken met hun moeder. Na 2 weken mogen haar eigen kinderen zich weer bij het perfecte plaatje voegen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:57 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW met L in haar armen voor de spiegel: “nergens waar ik liever ben”. Klopt, met een telefoon in haar handen kijkend naar zichzelf, ze doet niets liever.
En dat filmpje slaat toch ook echt nergens op icm die tekst?! Sowieso slaat dat filmpje al nergens op. Ik vind haar zó egoïstisch, álles moet om haar draaien. En begrijp ik het nou goed dat ze straks met de kinderen 4 weken in Moraira is, maar dat ze nu met Timmie ook al op vakantie is?
AM wil ik niet meer kijken, waar ik dan bij MCW nog een soort van moederliefde zie, ontbreekt dat helemaal bij AM. Verdere bewoordingen hou ik maar voor me..
Ja, ze heet Sanne, vandaar dat haar account Sanneke heet. En dan iemand de les lezen die Sanneke zegt. Logisch.quote:
Ja maar Michelle mag toch wel afspreken met haar vriendin Bo van 11?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja ze gaat nu met haar 'troostpoppetje' (haha geweldige term @:Kaatje35) richting Moraira. Dan komen volgende week de kinderen van Tim. Maar die zijn niet contentwaardig dankzij duidelijke afspraken met hun moeder. Na 2 weken mogen haar eigen kinderen zich weer bij het perfecte plaatje voegen.
Zou Iris zich al zorgen maken dat Michelle iedere dag op de stoep staat?
Oh wat vind ik Rens toch een misselijk ventje, maar het is aan de veiligheid biedende ouders om op te treden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind Rens en AM samen echt walgelijk, hoe ze over grenzen walsen
Viel me ook op, vooral bovenbenen/net boven de knie.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Vreselijk. En Mies is weer afgevallen zo te zien. Zal wel komen omdat ze maximaal happy is.
Reizen die kinderen dan alleen? Of komt Maudje mee?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja ze gaat nu met haar 'troostpoppetje' (haha geweldige term @:Kaatje35) richting Moraira. Dan komen volgende week de kinderen van Tim. Maar die zijn niet contentwaardig dankzij duidelijke afspraken met hun moeder. Na 2 weken mogen haar eigen kinderen zich weer bij het perfecte plaatje voegen.
Das een goeie. Maudje mee. Misschien vliegen ze wel heen en weer. En heen en weer. 😵💫quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:31 schreef MonaB het volgende:
[..]
Reizen die kinderen dan alleen? Of komt Maudje mee?
En dit is absoluut niet voor het eerst.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:36 schreef Lodelie het volgende:
Arme Lot moet letterlijk weggaan omdat Rens over gaat grenzen gaat. Ze zegt heel duidelijk nee. En haar moeder staat het lachend te filmen.
Ik heb er serieus buikpijn van.
Dit was de 3e keer klagen en steeds alleen in het weekend... raar dat mensen dan denken dat het alleen in het weekend is 🤔🤷quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat haar buren al maanden 7 dagen p/w klussen. Ze heeft het 2, hooguit 3, keer benoemd. Als het echt zo zou zijn had zij er al maanden 7 dagen p/w over geklaagd.
Klagen over haar ouders maar zelf haar kinderen dit allemaal aandoenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:23 schreef Snaky het volgende:
[..]
Oh wat vind ik Rens toch een misselijk ventje, maar het is aan de veiligheid biedende ouders om op te treden.
En maar klagen over haar onveilige jeugd.
Geloof niets van haar onveilige jeugd. Zij is gewoon een akelig mens die iedereen dumpt wbt familie. Zie MG zijn moeder/familie ook nooit. Stumperds daar incl MG.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:23 schreef Snaky het volgende:
[..]
Oh wat vind ik Rens toch een misselijk ventje, maar het is aan de veiligheid biedende ouders om op te treden.
En maar klagen over haar onveilige jeugd.
Vroeger heette haar account ook schatteke.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:19 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ja, ze heet Sanne, vandaar dat haar account Sanneke heet. En dan iemand de les lezen die Sanneke zegt. Logisch.
sanneke89quote:Op zondag 12 juli 2026 00:11 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Wat is het precieze insta account van Sanneke? Vind het jammer ook geblokkeerd te zijn een tijdje terug. Heb nooit iets gepost bij haar dus mij een raadsel waarom.
Aangezien Iris in de podcast letterlijk zei dat ze iedere dag Michelle belde met de vraag of ze al gespuugd heeft, heb ik het vermoeden dat Michelle Walk haar gewichtsverlies niet alleen komt door stress..quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:28 schreef MonaB het volgende:
[..]
Viel me ook op, vooral bovenbenen/net boven de knie.
Oh hahaha! Wat was ik daar graag een vlieg op de muur geweest.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:23 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Oh die MCW.
Ik was vanavond op een feestje ( voor die het niet weten: Wij wonen in A'dam) en het gesprek kwam op den duur op Pluk A'dam, Iris en toen ook Michelle. Ooooh dat was smullen!
Pluk wil de echte Amsterdammer niets van weten, van Iris moeten ze ook niet zoveel hebben. En Michelle wordt al helemaal uitgekotst. Die wil er volgens 'de echte' er net iets te graag bijhoren, maar geeft een totaal verkeerd beeld af van Amsterdam.
Context: Het was een feestje in soortgelijke kring. (Ik heb een Amsterdamse man die hierin opgroeide)
En verder vind ik het alleen maar heel erg voor de kinderen. Ze zijn op en top verdienmodel in de soap: De dramatische leven van Michelle Bollen. Met in de hoofdrol Michelle, maar als ze de kinderen buiten het verhaal zou laten, of zou discreet zou zijn over de scheiding, zou dat de helft aan inkomsten zijn.
Dat heb ik ook met Debbie. Ik leerde haar pas kennen via dit forum, maar was blijkbaar ook al geblokkeerd?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:11 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Wat is het precieze insta account van Sanneke? Vind het jammer ook geblokkeerd te zijn een tijdje terug. Heb nooit iets gepost bij haar dus mij een raadsel waarom.
Join the club, al meer dan een uur wakker. Sta dan ook meteen ‘aan’ als ik wakker word, irritant.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:14 schreef Utopica het volgende:
[..]
En ik wou dat ik het slaapritme van Sanneke had, kan niet slapen
Echt waanzin, dit wil je toch niet. Maar AM wel die staat erbij te lachen. Wat een afschuwelijk mensquote:Op zondag 12 juli 2026 00:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Klagen over haar ouders maar zelf haar kinderen dit allemaal aandoen
🤣 Misschien in groepsverband om elkaars slaapritme van die dag te delen dmv een screenshot.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Join the club, al meer dan een uur wakker. Sta dan ook meteen ‘aan’ als ik wakker word, irritant.
Misschien ook maar een klaag-en-eet insta beginnen 😁
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |