In de stories van gisteren zit een foto van een kerk. Daarna komt er een dagvlogje, onderin beeld staat de datum 06-07. In dat dagvlogje zit het. Na ong. een halve minuut.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:31 schreef Shuri het volgende:
[..]
Wat is de dagvlog en waar is de dagvlog? Ik kijk de stories die nu op Instagram te zien zijn.
Heb je wel net als mcw een troostpoppetje die jou kan optillen en waarbij je op je tenen kan gaan staan als een klein meisje en je laten knuffelen?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik voel mij een soort MCW denk ik. Ik zag net haar stories over het afscheid van de psz. Over 2 weken nemen wij, na 8 jaar, afscheid van de kinderopvang. Ik vond het vooral altijd heel leuk als de andere kinderen eindelijk naar de basisschool mochten. Er ging elke keer nog 1 naar de opvang. Maar nu stopt dat en ben ik net zo’n emotionele dweil als MCW. En waar het voor die vrouw een dagelijkse bezigheid is, al die tranen. Vind ik het vooral gênant 🤣
Ik voel je daarin hoor. 🫶🏼 Onze jongste heeft straks 1,5 jaar op een KDC gezeten, maar doet het nu zo goed dat hij na de vakantie naar de combigroep (voorgroep van het SO) mag. Vorig jaar was zijn verwachting dat hij op het KDC zou blijven.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik voel mij een soort MCW denk ik. Ik zag net haar stories over het afscheid van de psz. Over 2 weken nemen wij, na 8 jaar, afscheid van de kinderopvang. Ik vond het vooral altijd heel leuk als de andere kinderen eindelijk naar de basisschool mochten. Er ging elke keer nog 1 naar de opvang. Maar nu stopt dat en ben ik net zo’n emotionele dweil als MCW. En waar het voor die vrouw een dagelijkse bezigheid is, al die tranen. Vind ik het vooral gênant 🤣
Ik blijf erbij, ik vind het not done om te filmen IN school en IN de peuterspeelzaal. En maar in de camera kijken, Mies. Net zoals ik die naar bed filmpjes met Laurens cringe vind. Mies die steeds in de camera staart terwijl haar zoontje wegdroomt. Houd dat bedritueel lekker privé. Ook hoe ze Ollie er steeds op zet: niet doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En wat ongelooflijk spontaan zeg dat laatste filmpje van MCW.
Ik geloof er niks van dat haar buren al maanden 7 dagen p/w klussen. Ze heeft het 2, hooguit 3, keer benoemd. Als het echt zo zou zijn had zij er al maanden 7 dagen p/w over geklaagd.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:51 schreef Pinkie82 het volgende:
Die laatste post van Sanneke over de klustijden gaan je haren toch van overeind staan. Ik vraag me af of zij haar buren heeft ingelicht toen zij (lees Dion) aan het klussen was om het huis een soort van woonklaar te krijgen 🤣
JA! Eindelijk dan gezien 😅quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In de stories van gisteren zit een foto van een kerk. Daarna komt er een dagvlogje, onderin beeld staat de datum 06-07. In dat dagvlogje zit het. Na ong. een halve minuut.
Het wordt hierboven uitgelegd.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:41 schreef Shuri het volgende:
[..]
Sorry voor mijn onbenulligheid vanavond en het gedoe 🤣. Maar ik zie het nog steeds niet. Ik laat het nu maar los haha!
Eens. Ik denk vooral dat Sanneke heel erg met zichzelf in de knoop zit en dat vooral op alles en iedereen afschuift om zichzelf niet in de spiegel aan te moeten kijken. En iedere keer dat ik ook maar een spoortje medeleven op voel komen doet of zegt ze weer iets en dan is het ook net zo snel weer weg. Deze vrouw heeft een schop onder haar hol nodig en snel ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat haar buren al maanden 7 dagen p/w klussen. Ze heeft het 2, hooguit 3, keer benoemd. Als het echt zo zou zijn had zij er al maanden 7 dagen p/w over geklaagd.
Ja ze gaat nu met haar 'troostpoppetje' (haha geweldige term @Kaatje35) richting Moraira. Dan komen volgende week de kinderen van Tim. Maar die zijn niet contentwaardig dankzij duidelijke afspraken met hun moeder. Na 2 weken mogen haar eigen kinderen zich weer bij het perfecte plaatje voegen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:57 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW met L in haar armen voor de spiegel: “nergens waar ik liever ben”. Klopt, met een telefoon in haar handen kijkend naar zichzelf, ze doet niets liever.
En dat filmpje slaat toch ook echt nergens op icm die tekst?! Sowieso slaat dat filmpje al nergens op. Ik vind haar zó egoïstisch, álles moet om haar draaien. En begrijp ik het nou goed dat ze straks met de kinderen 4 weken in Moraira is, maar dat ze nu met Timmie ook al op vakantie is?
AM wil ik niet meer kijken, waar ik dan bij MCW nog een soort van moederliefde zie, ontbreekt dat helemaal bij AM. Verdere bewoordingen hou ik maar voor me..
Ja, ze heet Sanne, vandaar dat haar account Sanneke heet. En dan iemand de les lezen die Sanneke zegt. Logisch.quote:
Ja maar Michelle mag toch wel afspreken met haar vriendin Bo van 11?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja ze gaat nu met haar 'troostpoppetje' (haha geweldige term @:Kaatje35) richting Moraira. Dan komen volgende week de kinderen van Tim. Maar die zijn niet contentwaardig dankzij duidelijke afspraken met hun moeder. Na 2 weken mogen haar eigen kinderen zich weer bij het perfecte plaatje voegen.
Zou Iris zich al zorgen maken dat Michelle iedere dag op de stoep staat?
Oh wat vind ik Rens toch een misselijk ventje, maar het is aan de veiligheid biedende ouders om op te treden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind Rens en AM samen echt walgelijk, hoe ze over grenzen walsen
Viel me ook op, vooral bovenbenen/net boven de knie.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Vreselijk. En Mies is weer afgevallen zo te zien. Zal wel komen omdat ze maximaal happy is.
Reizen die kinderen dan alleen? Of komt Maudje mee?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja ze gaat nu met haar 'troostpoppetje' (haha geweldige term @:Kaatje35) richting Moraira. Dan komen volgende week de kinderen van Tim. Maar die zijn niet contentwaardig dankzij duidelijke afspraken met hun moeder. Na 2 weken mogen haar eigen kinderen zich weer bij het perfecte plaatje voegen.
Das een goeie. Maudje mee. Misschien vliegen ze wel heen en weer. En heen en weer. 😵💫quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:31 schreef MonaB het volgende:
[..]
Reizen die kinderen dan alleen? Of komt Maudje mee?
En dit is absoluut niet voor het eerst.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:36 schreef Lodelie het volgende:
Arme Lot moet letterlijk weggaan omdat Rens over gaat grenzen gaat. Ze zegt heel duidelijk nee. En haar moeder staat het lachend te filmen.
Ik heb er serieus buikpijn van.
Dit was de 3e keer klagen en steeds alleen in het weekend... raar dat mensen dan denken dat het alleen in het weekend is 🤔🤷quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat haar buren al maanden 7 dagen p/w klussen. Ze heeft het 2, hooguit 3, keer benoemd. Als het echt zo zou zijn had zij er al maanden 7 dagen p/w over geklaagd.
Klagen over haar ouders maar zelf haar kinderen dit allemaal aandoenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:23 schreef Snaky het volgende:
[..]
Oh wat vind ik Rens toch een misselijk ventje, maar het is aan de veiligheid biedende ouders om op te treden.
En maar klagen over haar onveilige jeugd.
Geloof niets van haar onveilige jeugd. Zij is gewoon een akelig mens die iedereen dumpt wbt familie. Zie MG zijn moeder/familie ook nooit. Stumperds daar incl MG.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:23 schreef Snaky het volgende:
[..]
Oh wat vind ik Rens toch een misselijk ventje, maar het is aan de veiligheid biedende ouders om op te treden.
En maar klagen over haar onveilige jeugd.
Vroeger heette haar account ook schatteke.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:19 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ja, ze heet Sanne, vandaar dat haar account Sanneke heet. En dan iemand de les lezen die Sanneke zegt. Logisch.
sanneke89quote:Op zondag 12 juli 2026 00:11 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Wat is het precieze insta account van Sanneke? Vind het jammer ook geblokkeerd te zijn een tijdje terug. Heb nooit iets gepost bij haar dus mij een raadsel waarom.
Aangezien Iris in de podcast letterlijk zei dat ze iedere dag Michelle belde met de vraag of ze al gespuugd heeft, heb ik het vermoeden dat Michelle Walk haar gewichtsverlies niet alleen komt door stress..quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:28 schreef MonaB het volgende:
[..]
Viel me ook op, vooral bovenbenen/net boven de knie.
Oh hahaha! Wat was ik daar graag een vlieg op de muur geweest.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:23 schreef Joleinuitdestad het volgende:
Oh die MCW.
Ik was vanavond op een feestje ( voor die het niet weten: Wij wonen in A'dam) en het gesprek kwam op den duur op Pluk A'dam, Iris en toen ook Michelle. Ooooh dat was smullen!
Pluk wil de echte Amsterdammer niets van weten, van Iris moeten ze ook niet zoveel hebben. En Michelle wordt al helemaal uitgekotst. Die wil er volgens 'de echte' er net iets te graag bijhoren, maar geeft een totaal verkeerd beeld af van Amsterdam.
Context: Het was een feestje in soortgelijke kring. (Ik heb een Amsterdamse man die hierin opgroeide)
En verder vind ik het alleen maar heel erg voor de kinderen. Ze zijn op en top verdienmodel in de soap: De dramatische leven van Michelle Bollen. Met in de hoofdrol Michelle, maar als ze de kinderen buiten het verhaal zou laten, of zou discreet zou zijn over de scheiding, zou dat de helft aan inkomsten zijn.
Dat heb ik ook met Debbie. Ik leerde haar pas kennen via dit forum, maar was blijkbaar ook al geblokkeerd?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:11 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Wat is het precieze insta account van Sanneke? Vind het jammer ook geblokkeerd te zijn een tijdje terug. Heb nooit iets gepost bij haar dus mij een raadsel waarom.
Join the club, al meer dan een uur wakker. Sta dan ook meteen ‘aan’ als ik wakker word, irritant.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:14 schreef Utopica het volgende:
[..]
En ik wou dat ik het slaapritme van Sanneke had, kan niet slapen
Echt waanzin, dit wil je toch niet. Maar AM wel die staat erbij te lachen. Wat een afschuwelijk mensquote:Op zondag 12 juli 2026 00:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Klagen over haar ouders maar zelf haar kinderen dit allemaal aandoen
🤣 Misschien in groepsverband om elkaars slaapritme van die dag te delen dmv een screenshot.quote:Op zondag 12 juli 2026 04:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Join the club, al meer dan een uur wakker. Sta dan ook meteen ‘aan’ als ik wakker word, irritant.
Misschien ook maar een klaag-en-eet insta beginnen 😁
Dat wordt op karakter vandaag! 😉quote:Op zondag 12 juli 2026 04:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Join the club, al meer dan een uur wakker. Sta dan ook meteen ‘aan’ als ik wakker word, irritant.
Misschien ook maar een klaag-en-eet insta beginnen 😁
Ik precies zo door Debbie!quote:Op zondag 12 juli 2026 04:14 schreef Utopica het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Debbie. Ik leerde haar pas kennen via dit forum, maar was blijkbaar ook al geblokkeerd?
En ik wou dat ik het slaapritme van Sanneke had, kan niet slapen
Vreselijk, echt hutje mutje zo op een rijtje. Totaal geen privacy. Niets voor mij. Moet er echt niet aan denken.quote:Op zondag 12 juli 2026 07:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die verschrikkelijke camping bij Judith😲😲😲😲😲 Daar wil je toch nog niet gratis gaan zitten?
Judith wil overal zitten als het gratis is !quote:Op zondag 12 juli 2026 07:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die verschrikkelijke camping bij Judith😲😲😲😲😲 Daar wil je toch nog niet gratis gaan zitten?
Door zich te kleden zoals ze doen zijn S&S redelijk mainstream. En is het J die opvalt door zich anders te kleden. Toevallig veel in korte tuinbroek. En die houding èn kledingstijl valt net bij AM in de smaak. Wat verder haar smaak is, hangt af van de sponsor of samenwerking.quote:Op zondag 12 juli 2026 07:01 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
AM geeft aan dat óók de tweeling de tijd mag nemen/krijgen om uiteindelijk toe te zijn aan weinig verhullende kleding zoals ultra korte broeken en mini bikini's.
Het viel me al op dat Julia ook altijd, weer of geen weer, in korte broeken loopt.
Zou ze weten dat een groot deel van de 16 tot 26 jarigen dat helemaal niet doet? Dat dit niet iets is wat je als meisje standaard gaat doen als je maar genoeg tijd krijgt?
Die meiden lijken me heel creatief en alternatief. Precies de categorie die vaak niet in " weinig bedekkende" kleding loopt.
Zou dat mogen bij " wij Geertsen"? Of gaat AM dan straks bij haar vriendin en zelfbenoemde deskundige op consult om te vragen hoe ze ermee moet omgaan dat haar kinderen zich anders kleden dan hun boomerouders verwacht hadden en mooi vinden?
Julia doet graag wat haar ouders verwachten en vormt zich naar het beeld dat haar ouders hebben van hoe een vrouw van haar leeftijd moet zijn.
Ik hoop toch zo dat Saar en Suus meer ballen hebben dan hun oudere zus! Ze zijn samen, dat helpt misschien om die dominante ouders te weerstaan.
Maar wat laat ze met dit soort stupide uitspraken toch keer op keer zien dat boeken ( zeggen te ) lezen echt iets totaal anders is dan ze begrijpen en toepassen.
Je ziet ook de gevoelens van teleurstelling/ongemak bij die meiden op hun gezicht staan tijdens het geschreeuw van moeder over de dure zak smoep. Zou zij nou nooit eens écht naar haar kinderen kijken?quote:Op zondag 12 juli 2026 08:50 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Ik vind de kledingstijl van S en S hartstikke leuk. Het is mij ook een raadsel waarom Annemarie daar zo over moet zeuren. Die meiden zijn prima zoals ze zijn, ze hoeven helemaal niet ergens naar toe te groeien of tijd te nemen. En dan dat gezeik over een zakje snoep (dat Annemarie betaalt, ik meld het maar even, ze was daar niet zo duidelijk over), echt waarom doe je daar zo zeikerig over. Zie je nou echt niet dat je de lol voor je kinderen verknalt zo?
Ik vind het wel leuk dat de scoutingleiding bij hun mogen bbq'en. Ik ben ook blij, als ik die eed zie, dat mijn kinderen geen interesse in scouting hadden. Ik vind dat echt helemaal niets 😁.
En het bedrag per ons zal wel ergens vermeld staan bij de Jamin? Is volgens mij wettelijk verplicht?quote:Op zondag 12 juli 2026 08:52 schreef Tarantelle het volgende:
Ik bedoel: zeiken over een paar euro aan snoep 1x per jaar, als je 10.000 euro per maand aan je kinderen verdient. Dat vind ik best wel onbegrijpelijk.
Het zal niet letterlijk om het geld gaan, maar om het feit dat snoep bij Jamin zo "extreem" duur is in vergelijking met het Kruidvat.quote:Op zondag 12 juli 2026 08:52 schreef Tarantelle het volgende:
Ik bedoel: zeiken over een paar euro aan snoep 1x per jaar, als je 10.000 euro per maand aan je kinderen verdient. Dat vind ik best wel onbegrijpelijk.
Sanneke en Debbie hebben destijds heel fanatiek iedereen geblokkeerd die dat account ging volgen dat momfluencers afkeurde.quote:
Dat is een overtuigende Nee.quote:Op zondag 12 juli 2026 08:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Je ziet ook de gevoelens van teleurstelling/ongemak bij die meiden op hun gezicht staan tijdens het geschreeuw van moeder over de dure zak smoep. Zou zij nou nooit eens écht naar haar kinderen kijken?
Dat scouting-gebeuren vind ik ook echt helemaal niks. Heb de fascinatie ervoor van AM ook nooit zo goed begrepen eerlijk gezegd.
En met types als Rens en Julia als leiding zou ik als ouder sws een deur verder gaan geloof ik.
Ik word er ook echt verdrietig van.. zelf keek ik haar eindeloze stories nooit met geluid, maar door jullie dat af en toe toch gaan doen. Nou vond ik er altijd al veel van, maar met geluid maakt het me nog verdrietiger.quote:Op zondag 12 juli 2026 08:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Je ziet ook de gevoelens van teleurstelling/ongemak bij die meiden op hun gezicht staan tijdens het geschreeuw van moeder over de dure zak smoep. Zou zij nou nooit eens écht naar haar kinderen kijken?
Dat scouting-gebeuren vind ik ook echt helemaal niks. Heb de fascinatie ervoor van AM ook nooit zo goed begrepen eerlijk gezegd.
En met types als Rens en Julia als leiding zou ik als ouder sws een deur verder gaan geloof ik.
Daarvoor blokkeerden ze er ook al op los. En niet alleen zij. Mirthe, mijngelukje, AM, Huisje.in.brabant blokkeren ook zonder aanleiding.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:09 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Sanneke en Debbie hebben destijds heel fanatiek iedereen geblokkeerd die dat account ging volgen dat momfluencers afkeurde.
Ze is een onveilige ouder, en maar zeuren over haar eigen ouders.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Het zal niet letterlijk om het geld gaan, maar om het feit dat snoep bij Jamin zo "extreem" duur is in vergelijking met het Kruidvat.
Maar dat soort dingen braak je als ouder natuurlijk niet op deze toon uit als het kind dat dit van jou krijgt erbij staat.
Maar AM is gewoon geen fijne ouder.
Ik zou die zak terug geven aan mijn moeder en haar meedelen dat ze erin kan stikken.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Het zal niet letterlijk om het geld gaan, maar om het feit dat snoep bij Jamin zo "extreem" duur is in vergelijking met het Kruidvat.
Maar dat soort dingen braak je als ouder natuurlijk niet op deze toon uit als het kind dat dit van jou krijgt erbij staat.
En het gras is helemaal kaal/uitgedroogdquote:Op zondag 12 juli 2026 08:16 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Vreselijk, echt hutje mutje zo op een rijtje. Totaal geen privacy. Niets voor mij. Moet er echt niet aan denken.
De wonderbaarlijke herrijzing van de feniksquote:Op zondag 12 juli 2026 01:45 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Oh hahaha! Wat was ik daar graag een vlieg op de muur geweest.
Ik zat ineens ook even te denken aan onze parel Mevrouw Lether. Hebben we de laatste tijd nog….
- haar rolstoel gezien
- zonnebril en oortjes gezien?
- al haar hulpverlening gezien?
- zoomcalls met hulpverleners gezien?
- b12 prikken gezien?
- afspraken gezien ?
- draaiende ogen gezien?
Enz.
Of is alle wonderbaarlijk genezen met vage ‘retatrutide’ spuiten.
Moeten we toch gaan geloven in de wonderbaarlijke opstanding van mevrouw Lether?
Maar wie gaat ooit haar onzin verhalen vergeten en haar nog serieus nemen?
Niet zo gek met de droogte van de afgelopen dagen/weken, toch?quote:Op zondag 12 juli 2026 09:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En het gras is helemaal kaal/uitgedroogd
Nee, dat inderdaad. Ik zou echt niet zo blij zijn als mijn kinderen leiding zouden hebben van een type zoals Rens, afgaande op wat ik van hem in beeld zie. Misschien is het een schat van een jongen, maar bij Annemarie komt hij niet echt positief in beeld. Ik ben het filmpje waarop hij J. een best wel harde tik op de hand gaf niet vergeten, ik vind dat echt een totale no go, voor iemand die wekelijks met jonge kinderen werkt.quote:Op zondag 12 juli 2026 08:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dan nog. Zeiken over een paar euro met zo'n inkomen is gewoon heel onsympathiek. Echt, waar maak je je druk om? Al zou het 10 euro per kind kosten.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik zag de snippet voorbij komen net.. MW die doodleuk zegt dat tijd voor haarzelf tijd met haar kinderen is. Humor!quote:Op zondag 12 juli 2026 09:53 schreef Sophine het volgende:
Iris en MCW doen in de podcast een poging tot een diepgaand gesprek. Maar elke keer als het een beetje interessant dreigt te worden (hoe denken ze over het feit dat hun kinderen opgroeien in weelde bijvoorbeeld) verzanden ze in weer in gezwalk over barbies, olily, bjorn bjorg onderbroeken en pata negra. En weer "mijn mama is zooo mooi, ja mijn mama is ook zooo mooiiiii"
Wel weer een paar pareltjes
MCW die zegt dat ze het moeilijk vindt om hulp te vragen (hoezo heeft je PA/vriendin dan 10 gemiste oproepen tijdens familieweekend)
Iris die "ineens een fotografisch geheugen krijgt" als ze zich iets herinnert
Ik kwam om dit te zeggen! Wauw hele week druppelen maar wel gewoon zwemmen?quote:Op zondag 12 juli 2026 10:14 schreef opwegnaar het volgende:
Sow, zeg! Dbm heeft ook een hele 'rider list' voor de operatie van Flipje🙈Meine gute, zij eist méér dan een vip behandeling!
Overigens heeft vriendje de afgelopen week de hele week last gehad van zijn oor, maar kon hij wel volop zwemmen op vakantie??
Ik snap het niet meer..
Ik ook niet, en dat is ook nog leiding bij Scouting. Bahquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:55 schreef poohenzo het volgende:
Ik ben vast een ontzettende zeur maar zo’n knul als Rens zou ik thuis niet om mijn jonge dochters heen willen hebben. Gedraag je normaal of rot op . Misselijk mannetje . Snap ook niet wat Julia met die stumperd moet .
Ik heb het niet gehoord maar het zou passen in de hilarische humor van Am.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
De story is inmiddels al weg, maar zei AM nou gister tegen L (omdat AM die blouse was vergeten! En zij dus de slechterik was!) “dan kan je daar later een boek over schrijven L!” 😳😳😳 Het was niet heel duidelijk maar dit haalde ik er wel duidelijk uit
Mee eens, ze had na 3 kinderen moeten stoppen. Ik hoop dat de meiden eens flink in opstand komenquote:Op zondag 12 juli 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nee, dat inderdaad. Ik zou echt niet zo blij zijn als mijn kinderen leiding zouden hebben van een type zoals Rens, afgaande op wat ik van hem in beeld zie. Misschien is het een schat van een jongen, maar bij Annemarie komt hij niet echt positief in beeld. Ik ben het filmpje waarop hij J. een best wel harde tik op de hand gaf niet vergeten, ik vind dat echt een totale no go, voor iemand die wekelijks met jonge kinderen werkt.
Met S en S heb ik echt een beetje medelijden. Misschien totaal onterecht, maar ik zie bij beiden eigenlijk weinig enthousiasme voor zowel scouting als paardrijden. Zo jammer dat ze vanuit hun ouders ook totaal niet gestimuleerd lijken te worden om een hobby te zoeken waarvoor ze wel interesse hebben. Misschien vinden ze paardrijden en scouting wel heel leuk, misschien doen ze het gewoon omdat ze aanvoelen dat het zo hoort vanuit hun moeder.
Ik vind het ook wel een beetje pijnlijk om te zien hoe enthousiast Annemarie altijd is over haar oudste kinderen en hoe negatief over de jongere kinderen, waarbij het dan ook nog eens lijkt dat ze met een van de tweeling veel meer heeft dan met de andere. En dat terwijl ze ook ontzettend leuke kinderen heeft.
Nou, dat vind ik sowieso een prestatie, al zou je 16 uur aaneengesloten hebben geslapen.quote:Op zondag 12 juli 2026 07:49 schreef popje het volgende:
Urgh, nou nu ga ik ook eens een keer iets op karakter moeten doen, na 3 uur en 11 minuten slaap vanwege irritante *** muggen moet ik conform mijn trainingsschema nu 22 km gaan hardlopen met progressieve snelheid. Uiteraard kon ik veel langer slapen, maar die beesten hielden mij uit mijn slaap en dus ben ik maar opgestaan en sta ik nu klaar om naar buiten te gaan... Op karakter zou DBM zeggen en er een redbulletje ingooien!
Zo eens met jullie beiden. Julia is wat Annemarie had willen zijn. Middelvinger omhoog, paardrijden, brommerrijden, tuinbroeken en dan zo'n topvriend als Rensquote:Op zondag 12 juli 2026 08:33 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Door zich te kleden zoals ze doen zijn S&S redelijk mainstream. En is het J die opvalt door zich anders te kleden. Toevallig veel in korte tuinbroek. En die houding èn kledingstijl valt net bij AM in de smaak. Wat verder haar smaak is, hangt af van de sponsor of samenwerking.
J is ook wel een beetje een mini-AM, lomp vooral. Grote verschil is dat J wèl is gaan werken na haar opleiding.
Ik hoop ook dat de tweeling ook mooi hun eigen gang gaan, favoriet worden ze toch al niet meer. Ze bezorgden AM een postnatale depressie, een huwelijkscrisis en wat al niet meer. Gelukkig hebben ze elkaar.
Moraal: AM heeft precies geen kennis of talent om zich te verbinden met wie dan ook, behalve haar bankrekening. Dus luister vooral niet naar haar wijsheden of adviezen.
Dit.... ze weet precies wat de wensen zijn!quote:Op zondag 12 juli 2026 10:14 schreef opwegnaar het volgende:
Sow, zeg! Dbm heeft ook een hele 'rider list' voor de operatie van Flipje🙈Meine gute, zij eist méér dan een vip behandeling!
Overigens heeft vriendje de afgelopen week de hele week last gehad van zijn oor, maar kon hij wel volop zwemmen op vakantie??
Ik snap het niet meer..
zwemt die met oordopjes in dat er geen water in kanquote:Op zondag 12 juli 2026 10:14 schreef opwegnaar het volgende:
Ik snap het niet meer..
Die mogen ook lekker op haar kind passen want ze is geen ochtend mens!quote:Op zondag 12 juli 2026 10:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith gooit anderen op die vakantie ook gewoon weer online, zou ze daar toestemming voor hebben? Aso
Dat ze eerst maar leert dat het geen Kruitvat is, muts.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook maar op een foto kon je duidelijk zijn oren zien en daar zat niets inquote:Op zondag 12 juli 2026 10:32 schreef miep123456 het volgende:
[..]
zwemt die met oordopjes in dat er geen water in kan
Ze had ipv bikini's en kleding, wel wat meer aandacht kunnen geven aan de fysieke gezondheid van enkele van haar kinderen.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:28 schreef Snaky het volgende:
[..]
Zo eens met jullie beiden. Julia is wat Annemarie had willen zijn. Middelvinger omhoog, paardrijden, brommerrijden, tuinbroeken en dan zo'n topvriend als Rens.
De tweeling wijkt van haar ideaalbeeld af en worden bijna gedwongen om er wel zo uit te gaan zien. Ze gunt hen zogenaamd wat tijd, wat duidelijk niet zo is.
Dat krijgen ze nog heel vaak te horen.
En de mini bikini's die showt ze zelf aan iedereen en zijn moeder, als goed voorbeeld.
Dat interesseert AM helemaal niks, als ze er in haar ogen maar goed uitzien en dat alleen is al heel triest .quote:Op zondag 12 juli 2026 10:33 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ze had ipv bikini's en kleding, wel wat meer aandacht kunnen geven aan de fysieke gezondheid van enkele van haar kinderen.
Straks zitten zij als ze ouder zijn met allerlei pijnklachten oid omdat moeder het niet nodig vond fatsoenlijk schoeisel aan te schaffen en medisch advies te vragen voor de stand van voeten/benen/heupen.
Inderdaad, maar zij loopt zelf ook zo, dus het is goed. Ik denk dat ze zo redeneert. Dat is tenminste een ding waar haar ouders niet de schuld van krijgen. Daarnaast moet ze investeren in fatsoenlijke kappers voor de kinderen met krullen en passende verzorgingsproducten. Ze hebben mooi haar maar het ziet er uit als stro doordat de juiste behandeling mist.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:33 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ze had ipv bikini's en kleding, wel wat meer aandacht kunnen geven aan de fysieke gezondheid van enkele van haar kinderen.
Straks zitten zij als ze ouder zijn met allerlei pijnklachten oid omdat moeder het niet nodig vond fatsoenlijk schoeisel aan te schaffen en medisch advies te vragen voor de stand van voeten/benen/heupen.
Zou voor mij ook de horror zijn. Je kan amper om je tent lopen. Totaal geen privacy. Echt dan blijf ik liever thuis😅quote:Op zondag 12 juli 2026 08:16 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Vreselijk, echt hutje mutje zo op een rijtje. Totaal geen privacy. Niets voor mij. Moet er echt niet aan denken.
Dat je gewoon de slaap geluiden van de buren hoort... 🥴 maar ook echt alsof ze naast je liggen 😨quote:Op zondag 12 juli 2026 10:46 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zou voor mij ook de horror zijn. Je kan amper om je tent lopen. Totaal geen privacy. Echt dan blijf ik liever thuis😅
Wat droeg ze zelf in haar puberteit?quote:Op zondag 12 juli 2026 10:43 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Dat interesseert AM helemaal niks, als ze er in haar ogen maar goed uitzien en dat alleen is al heel triest .
Ik vind de tweeling normale kleding dragen maar oppermoeder stuurt nu al aan op kleine bikini’s . Waarom ?? Omdat ze dat zelf draagt en denkt een bepaalde status te krijgen als vrouw als je dat doet . Ze is te dom om te beseffen dat in 2026 vrouwen en jonge meiden lekker zelf mogen weten wat ze aantrekken .
Ik heb mijn hoop gevestigd op Jet die de boel overhoop gaat gooien bij AM. Ze is pas 9 maar heeft steeds vaker gevatte opmerkingen.
Snoep van de Jamin is ook wel veel lekkerder dan van de kruidvat 🫣quote:Op zondag 12 juli 2026 10:33 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dat ze eerst maar leert dat het geen Kruitvat is, muts.
En word het kleinkind dan ook online gegooid?quote:Op zondag 12 juli 2026 10:52 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Wat droeg ze zelf in haar puberteit?
Zij kan zó enorm niet aansluiten bij (puber)meiden. Bij kinderen in het algemeen niet, maar deze leeftijd is zo'n kwetsbare fase.
Wat als ze ooit oma wordt. Relatie onderhouden met eventuele schoondochters? Ik zie het haar niet doen.
En wat dacht je van Maarten..quote:Op zondag 12 juli 2026 10:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar Rens wordt ook niet gecorrigeerd door Julia, Sam of Jim. Dat is ook apart. Je neemt toch je kleine zusjes in bescherming?
Vanaf de 1ste seconde na de geboorte. Liefst de camera op het geboorte kanaal gericht.😬quote:Op zondag 12 juli 2026 10:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En word het kleinkind dan ook online gegooid?
Dat zouden nig weleens nieuwe gezinsbreuken kunnen betekenen. Aanhang zal dat logischerwijs veel minder vanzelfsprekend en normaal vinden.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En word het kleinkind dan ook online gegooid?
Moet lachen. Maar lelijk hè! Het ziet er niet uit. Ik zou me hier zo aan storen ( en aan het badje wat werkloos in de woonkamer ligt)quote:Op zondag 12 juli 2026 10:15 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zo moet eerlijk zeggen dat Dion ontzettend goed geklust heeft in hun slaapkamer!
Betonlook is zo betonlook dat je zelfs de gaatjes ziet van het beton! Wat een gave betonlook!![]()
#sarcasme uit
Om te janken die 2 en maar commentaar leveren op een ander.
Ze denkt niet in oplossingen.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:18 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kreeg de tip om cetrizine te gebruiken tegen de jeuk. Een bijwerking daarvan is vermoeidheid. Goede tip dus voor iemand die zegt dat ze al weken kapotmoe is.
En zou ze vandaag naar de buren stappen om de screenshots met klustijden te laten zien of is zij zo iemand die wel jankt en klaagt maar haar mond verder houdt?
En over dat klussen gesproken, waarom schaft ze geen koptelefoon met noice cancelling? Probleem opgelost.
Beste juf Mirjam. Als je dit soort beelden ziet en ze zouden niet van je bestie AM zijn. Vind je het dan alsnog pedagogisch verantwoord wat hier gebeurt? Zou je dit accepteren in je eigen gezin? Lot die haar grens aangeeft, maar hihihahahoho wat is Rens toch grappig. En naar Saar en Suus die mogen shoppen maar belachelijk gemaakt worden omdat ze op de mannenafdeling gaan kijken. Na eerst heel hard gewerkt hebben om bij de Hema te moeten shoppen. En de lol van een zak snoep scheppen is er zo ook wel af. De onveiligheid straalt er aan alle kanten vanaf. Of ben je bang dat als je er iets van zegt AM jou ook aan de kant schuift, net zoals ze bij haar ouders, broer en schoonmoeder (en wie weet nog meer) gedaan heeft en je dan de 'leuke uitjes' en knolhobbelritjes moet missen.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:52 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Wat droeg ze zelf in haar puberteit?
Zij kan zó enorm niet aansluiten bij (puber)meiden. Bij kinderen in het algemeen niet, maar deze leeftijd is zo'n kwetsbare fase.
Wat als ze ooit oma wordt. Relatie onderhouden met eventuele schoondochters? Ik zie het haar niet doen.
Dat heb ik gelukkig gemist, maar de manier waarop hij met Julia en S en S omgaat vind ik ook wel op het randje vaak.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; ik begrijp ook niet wat Julia met zo'n Rens moet. Maar we zijn de opmerking van Maarten over de vislucht van Julia als ze dr benen uit elkaar had (of iets in die trant) niet vergeten toch?
Noem mij een zeikerd, maar ik ben er van overtuigd dat je zoekt in een relatie zoals je thuis ook bent behandeld. Klinkt misschien wat zwaar, maar als er thuis constant over je grens wordt gegaan zal je dat van een (toekomstig) partner ook sneller accepteren denk ik.
Ze zijn allang over dat randje heen als ouders...quote:Op zondag 12 juli 2026 11:41 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig gemist, maar de manier waarop hij met Julia en S en S omgaat vind ik ook wel op het randje vaak.
Ik vind Sanneke en dion het type overal zeiken en als ineens die buurman voor hun deur staat omdat hij getipt is dat ze over hem kletsen dat ze het zo niet bedoeld hadden en helemaal begrijpen dat je moet klussen..quote:Op zondag 12 juli 2026 11:18 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kreeg de tip om cetrizine te gebruiken tegen de jeuk. Een bijwerking daarvan is vermoeidheid. Goede tip dus voor iemand die zegt dat ze al weken kapotmoe is.
En zou ze vandaag naar de buren stappen om de screenshots met klustijden te laten zien of is zij zo iemand die wel jankt en klaagt maar haar mond verder houdt?
En over dat klussen gesproken, waarom schaft ze geen koptelefoon met noice cancelling? Probleem opgelost.
Mirjam lijkt me geen vrouw die pedagogisch sterk is. Daarnaast ....wanneer je je zó voor het karretje van AM kunt laten spannen ben je niet het allerscherpste mes in de la . Geen krachtig persoon, dus die blijft wel meehobbelen.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:37 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Beste juf Mirjam. Als je dit soort beelden ziet en ze zouden niet van je bestie AM zijn. Vind je het dan alsnog pedagogisch verantwoord wat hier gebeurt? Zou je dit accepteren in je eigen gezin? Lot die haar grens aangeeft, maar hihihahahoho wat is Rens toch grappig. En naar Saar en Suus die mogen shoppen maar belachelijk gemaakt worden omdat ze op de mannenafdeling gaan kijken. Na eerst heel hard gewerkt hebben om bij de Hema te moeten shoppen. En de lol van een zak snoep scheppen is er zo ook wel af. De onveiligheid straalt er aan alle kanten vanaf. Of ben je bang dat als je er iets van zegt AM jou ook aan de kant schuift, net zoals ze bij haar ouders, broer en schoonmoeder (en wie weet nog meer) gedaan heeft en je dan de 'leuke uitjes' en knolhobbelritjes moet missen.
Het is niet alleen niet kunnen aansluiten, er is totaal geen verbinding, laat staan veiligheid. Jet durft af en toe commentaar te geven, maar dat zal vast gevolgen hebben. AM houdt niet van kritiek, en al helemaal niet van haar eigen kinderen. Dat ze zuur is waar een Gerda nog van kan leren, is al triest, maar dat je zo over de grenzen van je kinderen gaat, en dan iets over je eigen ouders durft te zeggen...
Ik zit me net af te vragen of ik als docent zou ingrijpen als een van die kinderen bij mij in de klas zouden zitten en ik dit dus allemaal zie, net zoals de rest van de wereld . En ja , ik denk dat ik niet zou zwijgen en zelfs instanties zou benaderen . Lijkt wel alsof niemand dat durft bij AM .quote:Op zondag 12 juli 2026 11:48 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ze zijn allang over dat randje heen als ouders...
Sanneke is sowieso zo. Als zij een post of story heeft geplaatst en er komt commentaar op komt ze ook altijd met dat ze het niet zo bedoelde.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind Sanneke en dion het type overal zeiken en als ineens die buurman voor hun deur staat omdat hij getipt is dat ze over hem kletsen dat ze het zo niet bedoeld hadden en helemaal begrijpen dat je moet klussen..
(Of hard gaan schreeuwen in de voortuin als echte tokkies...)
Dit, ik heb op dit vlak ook totaal geen verwachtingen van Maarten. Die lijkt zelf ook van dit soort opmerkingen en gedrag te genieten.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; ik begrijp ook niet wat Julia met zo'n Rens moet. Maar we zijn de opmerking van Maarten over de vislucht van Julia als ze dr benen uit elkaar had (of iets in die trant) niet vergeten toch?
Noem mij een zeikerd, maar ik ben er van overtuigd dat je zoekt in een relatie zoals je thuis ook bent behandeld. Klinkt misschien wat zwaar, maar als er thuis constant over je grens wordt gegaan zal je dat van een (toekomstig) partner ook sneller accepteren denk ik.
Maar ik denk dat ze 1 op 1 niet mondig is. Dan slaat ze dicht. Online is veiliger, krijgt ze geen direct weerwoord. Denk dat ze als je te mondig bent gaat huilen of in ieder geval tranen in dr ogen.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke is sowieso zo. Als zij een post of story heeft geplaatst en er komt commentaar op komt ze ook altijd met dat ze het niet zo bedoelde.
Vaak is er ook een andere, meer positieve kant, waardoor mensen denken: " ik zie het vast verkeerd" of " mijn gevoel hierbij klopt vast niet want..."quote:Op zondag 12 juli 2026 11:59 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Ik zit me net af te vragen of ik als docent zou ingrijpen als een van die kinderen bij mij in de klas zouden zitten en ik dit dus allemaal zie, net zoals de rest van de wereld . En ja , ik denk dat ik niet zou zwijgen en zelfs instanties zou benaderen . Lijkt wel alsof niemand dat durft bij AM .
Uiteraard overdrijft ze. En Heeft Zij Wel Die Ffing Ervaring Jah!quote:Op zondag 12 juli 2026 11:57 schreef Weerikier het volgende:
Ligt het aan mij of overdrijft DBM nogal met die laatste post over het ziekenhuis? Ik weet het oprecht niet hoor, geen ervaring verder met kinderen die geopereerd moeten worden. Maar het klinkt mij nogal Middeleeuws in de oren dat de kinderen in een wachtrij voor de operatie kamer staan en er een kapje op hun snufferd wordt gedrukt en als de operatie klaar is dat ze dan zonder ouders in een zaal worden gegooid met zn 12en en dan allemaal liggen te janken en schreeuwen.
De reacties onder haar post zijn ook allemaal dat mensen het totaal niet herkennen en dat het in andere ziekenhuizen niet zo gaat.
Dat weet ik wel zeker. Ze jankte al toen iemand er iets van zei dat ze op het fietspad liep.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:08 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ze 1 op 1 niet mondig is. Dan slaat ze dicht. Online is veiliger, krijgt ze geen direct weerwoord. Denk dat ze als je te mondig bent gaat huilen of in ieder geval tranen in dr ogen.
Iemand schrijft in de reacties: ik dacht eerst dat het allemaal muggen achter je warenquote:Op zondag 12 juli 2026 10:15 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zo moet eerlijk zeggen dat Dion ontzettend goed geklust heeft in hun slaapkamer!
Betonlook is zo betonlook dat je zelfs de gaatjes ziet van het beton! Wat een gave betonlook!![]()
#sarcasme uit
Om te janken die 2 en maar commentaar leveren op een ander.
Ik wilde een poging wagen maar las eerst de reacties op Youtube en daarin schrijft iemand: bedankt voor het mooie diepgaande gesprek. Nu weet ik niet of ik het een kans moet geven. Ik kan me bij I en M niks voorstellen bij een diepgaand gesprek maar zou ook wel verrast willen worden.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:18 schreef Annika2016 het volgende:
Heeft iemand de podcast al geluisterd?
Ik ben afgehaakt toen Michelle zei dat ze de aller aller aller laatste is die om hulp zou vragen.
Die vrouw spoort niet, ik ken niemand die zo afhankelijk is van hulp en niet eens zou kunnen functioneren zonder anderen. Er valt niet nog meer hulp te vragen 🤣🤣
Gaat ze er nu morgen een operatie doorheen duwen bij 'hun eigen KNO arts' omdat die van vorige week het helemaal niet over opereren had? Waarom zou deze KNO arts dan wel gaan opereren? Of hebben we het hier gewoon over een schoonmaak en nieuwe buisjes plaatsen en adertje dichtschroeien in zijn neus. Want hij had toch ook elke dag bloedneuzen, hoor je ook niks meer over. Overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:57 schreef Weerikier het volgende:
Ligt het aan mij of overdrijft DBM nogal met die laatste post over het ziekenhuis? Ik weet het oprecht niet hoor, geen ervaring verder met kinderen die geopereerd moeten worden. Maar het klinkt mij nogal Middeleeuws in de oren dat de kinderen in een wachtrij voor de operatie kamer staan en er een kapje op hun snufferd wordt gedrukt en als de operatie klaar is dat ze dan zonder ouders in een zaal worden gegooid met zn 12en en dan allemaal liggen te janken en schreeuwen.
De reacties onder haar post zijn ook allemaal dat mensen het totaal niet herkennen en dat het in andere ziekenhuizen niet zo gaat.
Luchtbelletjes in het beton. Slechte klussers smeren dat dicht, plakken er behang over of brengen stuc aan. Maar deze toppers hebben er gewoon overheen gesausd.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:24 schreef brilduiker1973 het volgende:
Maar even..wat zijn dat dan voor gaatjes?
Ze kan wel snel terecht. vorige week een mislukte afspraak bij een arts die niet naar dr zin was en nu al bij haar lievelings artsquote:Op zondag 12 juli 2026 12:27 schreef papierentas het volgende:
[..]
Gaat ze er nu morgen een operatie doorheen duwen bij 'hun eigen KNO arts' omdat die van vorige week het helemaal niet over opereren had? Waarom zou deze KNO arts dan wel gaan opereren? Of hebben we het hier gewoon over een schoonmaak en nieuwe buisjes plaatsen en adertje dichtschroeien in zijn neus. Want hij had toch ook elke dag bloedneuzen, hoor je ook niks meer over. Overdrijven is ook een vak hoor.
Telkens denk ik dat het niet erger kan en dan kijk ik naar de story van MCW of DBM en blijkt het toch weer te kunnen.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:57 schreef Weerikier het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2026 12:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Iemand schrijft in de reacties: ik dacht eerst dat het allemaal muggen achter je waren
Die gaat in de blokkendoos 🤪
Of je genadeloos voor de bus gooit, zoals ze bij zoveel heeft gedaan?quote:Op zondag 12 juli 2026 11:37 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Beste juf Mirjam. Als je dit soort beelden ziet en ze zouden niet van je bestie AM zijn. Vind je het dan alsnog pedagogisch verantwoord wat hier gebeurt? Zou je dit accepteren in je eigen gezin? Lot die haar grens aangeeft, maar hihihahahoho wat is Rens toch grappig. En naar Saar en Suus die mogen shoppen maar belachelijk gemaakt worden omdat ze op de mannenafdeling gaan kijken. Na eerst heel hard gewerkt hebben om bij de Hema te moeten shoppen. En de lol van een zak snoep scheppen is er zo ook wel af. De onveiligheid straalt er aan alle kanten vanaf. Of ben je bang dat als je er iets van zegt AM jou ook aan de kant schuift, net zoals ze bij haar ouders, broer en schoonmoeder (en wie weet nog meer) gedaan heeft en je dan de 'leuke uitjes' en knolhobbelritjes moet missen.
Het is niet alleen niet kunnen aansluiten, er is totaal geen verbinding, laat staan veiligheid. Jet durft af en toe commentaar te geven, maar dat zal vast gevolgen hebben. AM houdt niet van kritiek, en al helemaal niet van haar eigen kinderen. Dat ze zuur is waar een Gerda nog van kan leren, is al triest, maar dat je zo over de grenzen van je kinderen gaat, en dan iets over je eigen ouders durft te zeggen...
Bij buisjes is het nogal een groepsuitje. Kinderen gasn achter elkaar de OK in, snel in slaap, 5min later het volgende kind.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:57 schreef Weerikier het volgende:
Wat mij vooral opvalt, is het patroon. Haar acht kinderen worden voortdurend ingezet als content en verdienmodel, waarmee ze naar eigen zeggen veel geld verdient. Vervolgens schrijft ze daar boeken over, organiseert ze allerlei presentaties en presenteert ze zichzelf en haar boek steeds als een enorm succes en een ‘bestseller’. Op zichzelf is promotie natuurlijk normaal, maar in combinatie met dat voortdurende zelfverheerlijken, de behoefte aan status en bewondering en het idee recht te hebben op een bijzondere behandeling, krijgt het wel heel narcistische trekjes.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Vaak is er ook een andere, meer positieve kant, waardoor mensen denken: " ik zie het vast verkeerd" of " mijn gevoel hierbij klopt vast niet want..."
Ik kwam dus inderdaad lezen hier, wat er geschreven werd. Ze schrijft zelf; hij heeft geen pijn. Het kraak en plopper al weer een week. Ja ehm.. zwemwater?quote:Op zondag 12 juli 2026 10:14 schreef opwegnaar het volgende:
Ik snap het niet meer..
😂😂quote:Op zondag 12 juli 2026 13:12 schreef AnnArt het volgende:
Mijn zoon kreeg op zijn 18e nog bezoek van de cliniclowns. Eat that, DBM.
NB. En het is gewoon een "normaal" kind, die zijn pre-ok-gesprek twee weken voor zijn 18e verjaardag kreeg en de keuze had tussen kinderafdeling en volwassenen. Hij koos voor kinderafdeling ivm de privileges die daarbij horen, maar die cliniclowns had hij niet aan zien komen... ik ook niet 😂😂
Omg nu je het zegt!!! Mijn zoon was 17 en geopereerd aan zijn keel amandelen en wie kwamen er binnen! 😂quote:Op zondag 12 juli 2026 13:12 schreef AnnArt het volgende:
Mijn zoon kreeg op zijn 18e nog bezoek van de cliniclowns. Eat that, DBM.
NB. En het is gewoon een "normaal" kind, die zijn pre-ok-gesprek twee weken voor zijn 18e verjaardag kreeg en de keuze had tussen kinderafdeling en volwassenen. Hij koos voor kinderafdeling ivm de privileges die daarbij horen, maar die cliniclowns had hij niet aan zien komen... ik ook niet 😂😂
Het influencer leven is dan wel veilig he?! In een echte baan moet je dit toch echt naar jezelf en je eigen handelen kijken. Wordt je geconfronteerd en wordt er ook van je verwacht dat je daar een volwassen en professionele manier mee omgaat.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:24 schreef AnnArt het volgende:
Nu ik erover nadenken, verdenk ik naar weinig fluflu's van een uitgebalanceerde volwassen groei. Zouden het daarom fluflu's zonder enig talent voor zelfreflectie zijn?
Ik heb wel "smakelijk" gelachen om SanneKE die zelf een urn kan draaien naar iets smikkelbeergerelateerds.
😂😂 ... ik zag ze aan komen lopen en dacht dat ze een jonge(ma)n van bijna 2 meter wel voorbij zouden gaan, maar mooi niet. Ze hebben volledig uitgepakt en zoon deed na een eerst wat ongelovige reactie,maar gewoon mee. Filmpje blijft hilarisch om te zien.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:11 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Omg nu je het zegt!!! Mijn zoon was 17 en geopereerd aan zijn keel amandelen en wie kwamen er binnen! 😂
Met 75 euro is die persoon er nog met een koopje vanaf gekomen, dan heeft ze korting gehad.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie deelt een bericht van een vrouw die een boete van ¤ 75,- omdat ze belde tijdens het fietsen. In dit geval omdat ze zich onveilig voelde.
Haar reactie: what the f…?!
Zou het haar nu weerhouden om te filmen tijdens haar #evelgrin fietstochtjes?
Wie? Naar aanleiding hiervan keek ik goed maar de profiel van Sanneke en geen open tikkie meer in de bio.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom iemand een open tikkie én een Amazon wishlist heeft maar bijna dagelijks laat zien wat ze heeft gekocht?
Bedoel je die kleur dame van tik tok 😂quote:Op zondag 12 juli 2026 15:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom iemand een open tikkie én een Amazon wishlist heeft maar bijna dagelijks laat zien wat ze heeft gekocht?
Hahahaha geweldig! Mijn zoon was net uit zijn narcose aan zijn ijsje bezig 😂😂😂 die vond het met zijn twee meter ook wel leuk! Blijven kinderen hèquote:Op zondag 12 juli 2026 14:41 schreef AnnArt het volgende:
[..]
😂😂 ... ik zag ze aan komen lopen en dacht dat ze een jonge(ma)n van bijna 2 meter wel voorbij zouden gaan, maar mooi niet. Ze hebben volledig uitgepakt en zoon deed na een eerst wat ongelovige reactie,maar gewoon mee. Filmpje blijft hilarisch om te zien.
Ja dus hahaha Merel van Tik tok! Jep onze zielige queenquote:Op zondag 12 juli 2026 15:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Merel op TT. Ik zit daar al een aantal weken met verwondering naar te kijken omdat ze schooide om geld voor een vakantie. Maar nu zag ik dat ze een tikkie en een wishlist heeft. En maar shoppen🤣quote:Op zondag 12 juli 2026 15:26 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Wie? Naar aanleiding hiervan keek ik goed maar de profiel van Sanneke en geen open tikkie meer in de bio.
Die ja😬quote:Op zondag 12 juli 2026 15:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Bedoel je die kleur dame van tik tok 😂
Sigourny Kemper bedoel je?quote:Op zondag 12 juli 2026 15:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik volgde ooit een Surinaamse met 3 kinderen. Ze filmde vooral haar middelste ( behoorlijke bijdehante) dochtertje, maar ze had ook een zoontje en een jonge dreumes. Geen man jn beeld.
Weet iemand wie ik bedoel?
Ik vind haar zooo vreselijk! Idd om alles bedelen en wat heeft ze het slecht.. maar wel allemaal dingen kopen enzo! Bahquote:Op zondag 12 juli 2026 15:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Merel op TT. Ik zit daar al een aantal weken met verwondering naar te kijken omdat ze schooide om geld voor een vakantie. Maar nu zag ik dat ze een tikkie en een wishlist heeft. En maar shoppen🤣
Sterker nog....ze heeft een crowdfunding. Als we het over dezelfde hebben....quote:Op zondag 12 juli 2026 15:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Ja, die heeft ze geopend voor een vakantie want volgens de psych was een vakantie geen luxe maar noodzaak. Ik wist niet dat ze die ook nog open heeft staan. Ze heeft een vakantie gekregen van haar moeder. Maar ik zag dus net dat ze ook nog een tikkie heeft en die wishlist.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:13 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Sterker nog....ze heeft een crowdfunding. Als we het over dezelfde hebben....
Ja en ook zielig verhaal dat de kinderen dus voorlopig niet meer op vakantie konden....Die zijn gewoon met hun vader op vakantie ook. En ze wil zooooo graag influencer worden.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja, die heeft ze geopend voor een vakantie want volgens de psych was een vakantie geen luxe maar noodzaak. Ik wist niet dat ze die ook nog open heeft staan. Ze heeft een vakantie gekregen van haar moeder. Maar ik zag dus net dat ze ook nog een tikkie heeft en die wishlist.
Vreselijk mens. Wat dat betreft past ze er wel tussen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:29 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Ja en ook zielig verhaal dat de kinderen dus voorlopig niet meer op vakantie konden....Die zijn gewoon met hun vader op vakantie ook. En ze wil zooooo graag influencer worden.
Wel een tegenvaller dat haar surfboy niet wil surfen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ach, die Bob. Z'n moeder noemt het autonoom. Ik zie vooral grenzeloosheid bij dat mannetje.
Ja smeken om volgers, om samenwerkingen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:29 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Ja en ook zielig verhaal dat de kinderen dus voorlopig niet meer op vakantie konden....Die zijn gewoon met hun vader op vakantie ook. En ze wil zooooo graag influencer worden.
Over wie gaat dit?quote:Op zondag 12 juli 2026 16:13 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Ja klopt dacht ik, LiekeVM ook toch?quote:Op zondag 12 juli 2026 17:06 schreef AnnArt het volgende:
Is Judith verloskundige geweest, las ik dat nu goed?
Ik probeer haar te vinden, maar er zijn vrij veel, maar zie zo niets van hetgeen hier geschreven word?quote:
Hij doet wat hij wil en dat wordt toegejuicht door zijn al even autonome moeder.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ach, die Bob. Z'n moeder noemt het autonoom. Ik zie vooral grenzeloosheid bij dat mannetje.
Terwijl zijn vader een blonde surfboy isquote:Op zondag 12 juli 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wel een tegenvaller dat haar surfboy niet wil surfen.
Ja. Ze was nog vk toen ze haar zoon net had maar kon haar werk niet meer doen door haar ziekte.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:06 schreef AnnArt het volgende:
Is Judith verloskundige geweest, las ik dat nu goed?
Zo zie je maar dat niet alles wordt doorgegeven. Helaas voor Judith.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:18 schreef Snaky het volgende:
[..]
Terwijl zijn vader een blonde surfboy is
Merelhoffman01quote:Op zondag 12 juli 2026 17:15 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik probeer haar te vinden, maar er zijn vrij veel, maar zie zo niets van hetgeen hier geschreven word?
Welke Merel op TT? Nagelkerke 😂😂😂?quote:Op zondag 12 juli 2026 15:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Merel op TT. Ik zit daar al een aantal weken met verwondering naar te kijken omdat ze schooide om geld voor een vakantie. Maar nu zag ik dat ze een tikkie en een wishlist heeft. En maar shoppen🤣
🤣quote:
Ik vind die foto van JvP en Koen erg gemaakt. Het is een wedstrijdje wie is het gelukkigst geworden.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:48 schreef lila01 het volgende:
MCW die zegt dat haar kinderen, net als zij, het liefst op een terras zitten.
Tuurlijk, Mies.
Wat zullen die kinderen genieten van de vakantie met Koen en JvP. Mogen ze eindelijk echt kind zijn.
Ja gats een waterige bendequote:Op zondag 12 juli 2026 17:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
OK.... tip voor Debbie.. zorg dat het recept een keer is gelukt voor je het online laat zien.. deze was weer mislukt
Het is een typisch ‘kijk wij eens een leuke vakantie hebben’. Zoals ik die bij vele mensen voorbij zie komen. Ik zie geen wedstrijdje.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:01 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik vind die foto van JvP en Koen erg gemaakt. Het is een wedstrijdje wie is het gelukkigst geworden.
En maar druk met wassen , die meid , ze kan geen dag overslaanquote:Op zondag 12 juli 2026 19:43 schreef Snaky het volgende:
Zoals meenstal op zondag heeft dbm weinig gedeeld, maar haar huis is geen zweinenstal meer.
en als iemand anders zulke foto plaatst zijn er niet zulke aannames Jvp kan het toch nooit goed doenquote:Op zondag 12 juli 2026 20:01 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik vind die foto van JvP en Koen erg gemaakt. Het is een wedstrijdje wie is het gelukkigst geworden.
Welk kind vind het leuk om stil te zitten op een terras? Even ja , als het glasleeg was wilden mijn kinderen weer gauw wegquote:Op zondag 12 juli 2026 19:48 schreef lila01 het volgende:
MCW die zegt dat haar kinderen, net als zij, het liefst op een terras zitten.
Tuurlijk, Mies.
Wat zullen die kinderen genieten van de vakantie met Koen en JvP. Mogen ze eindelijk echt kind zijn.
Ik heb net even teruggekeken op haar account en de crowdfunding opgezocht. Ondanks dat ze een vakantie heeft gekregen loopt de crowdfunding nog.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:13 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Lekker afschakelen met je poten op tafelquote:Op zondag 12 juli 2026 18:57 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Die vakantie van Jacq en Koen is natuurlijk fantastisch voor de kinderen. Ze weten niet wat ze overkomt denk ik, na alle fluflu vakanties 🏕
Wat dat is het meenstal 🫢quote:Op zondag 12 juli 2026 19:43 schreef Snaky het volgende:
Zoals meenstal op zondag heeft dbm weinig gedeeld, maar haar huis is geen zweinenstal meer.
Er is maar 85¤ gestort, waarschijnlijk denken er meer mensen zo over.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb net even teruggekeken op haar account en de crowdfunding opgezocht. Ondanks dat ze een vakantie heeft gekregen loopt de crowdfunding nog.
Ze had hem gewoon moeten sluiten. Ze wilde een vakantie en die heeft ze gekregen. Klaar.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:32 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Er is maar 85¤ gestort, waarschijnlijk denken er meer mensen zo over.
Niks geen heen en weer gesleep op luchthavens en terrassen, maar gewoon heerlijk met de auto naar Zeeland, bijkomen van omdat ze moe zijn van het schooljaar, pizza uit het vuistje, tot s avonds buitenspelen, bij elkaar slapen in de tent enz. En het allerbelangrijkste: Geen geposeerde foto's!!quote:Op zondag 12 juli 2026 18:57 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Die vakantie van Jacq en Koen is natuurlijk fantastisch voor de kinderen. Ze weten niet wat ze overkomt denk ik, na alle fluflu vakanties 🏕
Dat heen en weer gesleep komt nog he 😎quote:Op zondag 12 juli 2026 20:37 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Niks geen heen en weer gesleep op luchthavens en terrassen, maar gewoon heerlijk met de auto naar Zeeland, bijkomen van omdat ze moe zijn van het schooljaar, tot s avonds buitenspelen enz. En het allerbelangrijkste: Geen geposeerde foto's!!
Ja en mama mentaal ondersteunen bij haar volgende crisis.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:42 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Dat heen en weer gesleep komt nog he 😎
Wedstrijdje met de ex bedoel ikquote:Op zondag 12 juli 2026 20:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het is een typisch ‘kijk wij eens een leuke vakantie hebben’. Zoals ik die bij vele mensen voorbij zie komen. Ik zie geen wedstrijdje.
En nog even laten zien dat de weg waar ze rijdt een weg in Frankrijk lijkt. We weten het nu wel.quote:
Maar dan kan ze niks meer posten? Zou op zich de beste optie zijn. Maar ik zie hier geen wedstrijdje naar ex in, maar gewoon een ‘wij hebben het fijn’ foto.quote:
Er is een nieuwe. Met een vriendin waar nog nooit iets over is gepost, ik heb deze naam tenminste nog nooit gehoord, maar die nu haar tranen weer mag drogen.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:16 schreef Kaatje35 het volgende:
Ik zie als laatste post nog steeds hoe ze op de snelweg weer in de armen van Timmie springt en zich weer vooral moet opstellen als een klein meisje met dat overdreven op d'r tenen staan.
Maar Mies vindt het toch moeilijk om om hulp te vragen? Dat zei ze in de podcast. Ze lost het liever zelf op.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mcw haalt vriendin Mieke weer eens uit het stof. Lotje was toch de bff? En toen Marieke? Nu is Mieke weer terug als eerste contactpersoon.
And what about Iris?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mcw haalt vriendin Mieke weer eens uit het stof. Lotje was toch de bff? En toen Marieke? Nu is Mieke weer terug als eerste contactpersoon.
En poseren voor geregisseerde foto's en filmpjes. Met iedereen knuffelen, allemaal halfnaakt, je kent het wel van Mies.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja en mama mentaal ondersteunen bij haar volgende crisis.
De vriendin die zelf met haar gezin op vakantie is mag Tim helpen om de tranen van Mies te drogen.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Die post van MCW, hoeveel aandacht heeft ze nodig? Die vrouw heeft werkelijk waar altijd iemand nodig om haar op te rapen. I.p.v. naar Parijs direct doorrijden naar Zuid Frankrijk om je tranen te laten drogen door een vriendin.
Zou ze ooit volwassen worden en de verantwoordelijkheid nemen voor haar kinderen en de pleurisbende in haar leven?
Wie? 🤷🏼♀️quote:Op zondag 12 juli 2026 21:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
Echt hè? Ze tovert ze maar uit de hoge hoed.quote:
Ik dacht hetzelfde, ookal is het ondiep water dan nog. Ja als je zelf de hele tijd toezicht houdt maar of dat gaat gebeuren?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:33 schreef Harper het volgende:
Oei, die opblaasbare roeibootjes bij Tamara. Het idee is leuk maar zulke jonge kinderen zonder zwemdiploma alleen een een bootje lijkt mij geen goed idee.
En ja, ik weet dat ze zwemvestjes dragen maar dat is een drijfhulpmiddel, geen echt reddingsvest.
Nee dat denk ik niet.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:39 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, ookal is het ondiep water dan nog. Ja als je zelf de hele tijd toezicht houdt maar of dat gaat gebeuren?
Ja dat klopt dat werd idd gezegd.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
De story is inmiddels al weg, maar zei AM nou gister tegen L (omdat AM die blouse was vergeten! En zij dus de slechterik was!) “dan kan je daar later een boek over schrijven L!” 😳😳😳 Het was niet heel duidelijk maar dit haalde ik er wel duidelijk uit
Nou dat!quote:Op zondag 12 juli 2026 20:01 schreef Snaky het volgende:
[..]
En ondertussen vechten ze elkaar de tent misschien wel uit, hebben de kinderen ruzie en is er een hoop stress.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het is een typisch ‘kijk wij eens een leuke vakantie hebben’. Zoals ik die bij vele mensen voorbij zie komen. Ik zie geen wedstrijdje.
Ze miet een keer goed op haar nummer worden gezet.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die VIP-behandeling die DBM eist.![]()
![]()
![]()
Maar het is nog niet eens duidelijk of hij wel geopereerd wordt, haha.
Gelukkig Mies wel😂🤣😆quote:Op zondag 12 juli 2026 20:16 schreef miep123456 het volgende:
[..]
en als iemand anders zulke foto plaatst zijn er niet zulke aannames Jvp kan het toch nooit goed doen
Ze zullen het echt wel leuk hebben vind haar altijd lief overkomen voor de kinderen.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:16 schreef miep123456 het volgende:
[..]
en als iemand anders zulke foto plaatst zijn er niet zulke aannames Jvp kan het toch nooit goed doen
Ze hebben toch wel een zwemdiploma?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:33 schreef Harper het volgende:
Oei, die opblaasbare roeibootjes bij Tamara. Het idee is leuk maar zulke jonge kinderen zonder zwemdiploma alleen een een bootje lijkt mij geen goed idee.
En ja, ik weet dat ze zwemvestjes dragen maar dat is een drijfhulpmiddel, geen echt reddingsvest.
Ik zie een van de jongere jongens (Donny?) bij Rocky in de boot. Die kleine heeft volgens mij geen diploma.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel een zwemdiploma?
Hoe check je dat dan op TT?quote:Op zondag 12 juli 2026 20:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb net even teruggekeken op haar account en de crowdfunding opgezocht. Ondanks dat ze een vakantie heeft gekregen loopt de crowdfunding nog.
Niet op TT. Ik ben naar de post gegaan waar de link naar de actie staat en de link in de browser geplakt.quote:
Klopt, zit zelfs nog niet op zwemles. Wel ooit begonnen dacht gelijk met paar anderen maar bleef alleen maar op de kant zitten.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:18 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik zie een van de jongere jongens (Donny?) bij Rocky in de boot. Die kleine heeft volgens mij geen diploma.
Of heb ik dat verkeerd?
O wow, echt?quote:Op zondag 12 juli 2026 22:28 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Klopt, zit zelfs nog niet op zwemles. Wel ooit begonnen dacht gelijk met paar anderen maar bleef alleen maar op de kant zitten.
Zelfde met al haar blauwe plekken op haar been. Ik tel er drie 😒quote:Op zondag 12 juli 2026 22:09 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
‘Het doet niet eens pijn pijn maar dat geplop en gekraak breekt hem op’
Wat kan dbm overdrijven zeg, jeetje. Die kinderen zullen een keer echt ziek zijn. Heftig ook voor hen om op te groeien met zo’n moeder
Dat ene blauwe plekje?😂😂😂quote:Op zondag 12 juli 2026 22:40 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Zelfde met al haar blauwe plekken op haar been. Ik tel er drie 😒
Zag er echt niet lekker uitquote:Op zondag 12 juli 2026 17:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
OK.... tip voor Debbie.. zorg dat het recept een keer is gelukt voor je het online laat zien.. deze was weer mislukt
quote:Op zondag 12 juli 2026 22:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel een zwemdiploma?
naast Flip en Flap nu ook Plopperdeplopquote:Op zondag 12 juli 2026 22:09 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
‘Het doet niet eens pijn pijn maar dat geplop en gekraak breekt hem op’
Wat kan dbm overdrijven zeg, jeetje. Die kinderen zullen een keer echt ziek zijn. Heftig ook voor hen om op te groeien met zo’n moeder
Ik heb er meer en groter 😂quote:Op zondag 12 juli 2026 22:40 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Zelfde met al haar blauwe plekken op haar been. Ik tel er drie 😒
Wie denk je dat filmt dan?quote:Op zondag 12 juli 2026 22:37 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
O wow, echt?
Ik dacht dat ze allebei wel diploma A en B hadden. Dan zou ik ze ook niet alleen laten. Maar zonder?
Ze zegt "ik ga naar huis, zie jullie zo!".quote:
Ja dat kan dat jij dat vind.quote:Op zondag 12 juli 2026 23:15 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ze zegt "ik ga naar huis, zie jullie zo!".
Op welke manier moet ik dat volgens jou interpreteren?
Het zwem A, B, C is mij uitgelegd als: bij diploma A ben je erbij in het water, je kind kan zich redden, maar heeft je nog nodig.
B: je kijkt vanaf de kant toe, als iemand verkeerd op je kind duikt of er gebeurt iets onverwachts, dan moet je in staat zijn erin te springen.
Pas bij C zijn kinderen zwemvaardig. En zelfs dan moet je het wel echt bijhouden. Natuurwater is ook weer anders dan zwembadwater. Nu zegt ze dat ze er kunnen staan, maar ik vind het zonder diploma wel erg tricky.
Lekkere dooddoener.quote:Op zondag 12 juli 2026 23:50 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ja dat kan dat jij dat vind.
Ik kan de situatie niet inschatten door het zien van zo'n kort filmpje.
Misschien is het water wel tot kniehoogte,.
En ik ken de kinderen en hun zwemvaardigheid niet.
Kortom; ik denk dat Tamara dat heel goed zelf kan inschatten wat wel of niet kan.
Net als Sanneke, DBM en de rest bedoel je?quote:Op zondag 12 juli 2026 23:50 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Kortom; ik denk dat Tamara dat heel goed zelf kan inschatten wat wel of niet kan.
Nee Tamara kan bij vele weinig fout doen, doodeng wat ze doet naar huis gaan en twee jongens alleen op het water laten!quote:Op maandag 13 juli 2026 00:08 schreef Harper het volgende:
[..]
Net als Sanneke, DBM en de rest bedoel je?
Zo kunnen we het topic wel opdoeken.
Dit. Als een Annemarie of een Sanneke of Debbie of hoe ze ook allemaal heten dit gedaan had, waren de rapen gaar geweest.quote:Op maandag 13 juli 2026 01:59 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Nee Tamara kan bij vele weinig fout doen, doodeng wat ze doet naar huis gaan en twee jongens alleen op het water laten!
Waneer het om MW DBM AM en Sanneke gaat dan ja doen ze alles fout, en kunnen we dat wel zien in een paar seconden, maar bij Tamara is het niet van toepassing. Want ze is “alleen” en ze krijgen eten elke dag!
En als dat wel zo is laten jullie dat wel weten toch? Want dan moet ik naar Friesland. Ik heb al zo lang ik me herinner geklop en gekraak in mijn oor, heel irritant, maar doen ze niks aan hier inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Geplop en gekraak: daar gaat de kno-arts echt niks aan doen.
Amen. Voor Debbie was zeer zeker Veilig Thuis ingeschakeld. Ik vind het doodeng wat Tamara doet. Ze zal vast een hoop goed doen, maar met water (ook bij dat zwembad en meertje) is ze echt super laks. Het zal maar mis gaan…quote:Op maandag 13 juli 2026 06:11 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dit. Als een Annemarie of een Sanneke of Debbie of hoe ze ook allemaal heten dit gedaan had, waren de rapen gaar geweest.
Ze laat niet alleen de 2 jongens alleen. Ook Teddy zit in een bootje. Alleen nog wel. En zit nog niet eens op zwemles. Heel onverantwoord. Snap er ook niets van dat je dat doet. Kinderen kunnen ook in een klein beetje water verdrinken. Bijvoorbeeld als ze in paniek raken. Niet meer weten wat boven of onder is. Of onder de boot terecht komen. Dat zijn juist zaken die je op zwemles leert.quote:Op maandag 13 juli 2026 01:59 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Nee Tamara kan bij vele weinig fout doen, doodeng wat ze doet naar huis gaan en twee jongens alleen op het water laten!
Waneer het om MW DBM AM en Sanneke gaat dan ja doen ze alles fout, en kunnen we dat wel zien in een paar seconden, maar bij Tamara is het niet van toepassing. Want ze is “alleen” en ze krijgen eten elke dag!
Blijkbaar niet dus.quote:Op zondag 12 juli 2026 23:50 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ach ,sommigen vinden altijd een stok om mee te slaan, laat ik het daar maar bij houden.quote:
Ja ook daar.quote:Op maandag 13 juli 2026 00:08 schreef Harper het volgende:
[..]
Net als Sanneke, DBM en de rest bedoel je?
Zo kunnen we het topic wel opdoeken.
Had je gezien dat dat niet Teddy is? Een ander blond meisje zit in het bootjequote:Op maandag 13 juli 2026 07:42 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Ze laat niet alleen de 2 jongens alleen. Ook Teddy zit in een bootje. Alleen nog wel. En zit nog niet eens op zwemles. Heel onverantwoord. Snap er ook niets van dat je dat doet. Kinderen kunnen ook in een klein beetje water verdrinken. Bijvoorbeeld als ze in paniek raken. Niet meer weten wat boven of onder is. Of onder de boot terecht komen. Dat zijn juist zaken die je op zwemles leert.
Haha lekker beredeneerd inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2026 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:
Soms helpt zeiken zegt Sanneke, de buren maakten gisteren geen lawaai.
Zouden de buren haar volgen op insta? Zijn ze het gesprek aangegaan? Zo niet, dan ligt het niet aan het zeiken maar hebben ze gewoon niet geklust.
In de volgende story zie je haar niet "nog" maar "weer". Zij naar het eindpunt van de kinderen gefietst. Je kunt zien dat je (niet altijd) langs het water kan fietsen.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:00 schreef Lodelie het volgende:
Tamara roept naar de kinderen dat ze naar huis gaat en wenst ze een goede reis.
Vervolgens zie je een story dat ze er gewoon nog is en dat ze de boot uit het water moeten halen.
Ik denk niet dat ze echt gegaan is hoor, ze riep dat gewoon naar ze omdat ze zo lekker aan het varen waren.
Zo heb ik het opgevat.
Maar dat is óók zo bij DBM, Debbie enz. Waar jij altijd lekker over los gaat. Eigenlijk bij alle flu’s. We zien van niemand (oké behalve AM) alle 24 uur van de dag wat ze doen. Prima hoor, maar laat anderen dan ook lekker hun gang gaan.quote:Op maandag 13 juli 2026 07:58 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ach ,sommigen vinden altijd een stok om mee te slaan, laat ik het daar maar bij houden.
Je ziet het totaalplaatje niet, het is een momentopname en op basis daarvan kun je niet zomaar dingen concluderen.
Nou, dit dus. Natuurlijk wordt hier regelmatig wat overdreven en misschien wel te negatief gedaanquote:Op maandag 13 juli 2026 08:15 schreef Mirp het volgende:
[..]
Maar dat is óók zo bij DBM, Debbie enz. Eigenlijk bij alle flu’s. We zien van niemand (oké behalve AM) alle 24 uur van de dag wat ze doen. Waar jij altijd lekker over los gaat. Prima hoor, maar laat anderen dan ook lekker hun gang gaan.
Het is Sanneke... grote mond online janken bij confrontatie... ik betwijfel of het met haar gezeik te maken heeft...quote:Op maandag 13 juli 2026 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:
Soms helpt zeiken zegt Sanneke, de buren maakten gisteren geen lawaai.
Zouden de buren haar volgen op insta? Zijn ze het gesprek aangegaan? Zo niet, dan ligt het niet aan het zeiken maar hebben ze gewoon niet geklust.
In dit geval is een momentopname genoeg. Kinderen zonder zwemdiploma alleen in een bootje.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:05 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik vind het soms gewoon wat te ver gaan, dat kan en mag .
We zien momentopnamen en er worden naar mijn mening soms te snel conclusies getrokken.
Het word steeds negatiever , en sommigen kunnen werkelijk niets goed doen.
Misschien is Dion langs gegaan bij die mensen, om te vragen of ze een dag niet konden klussen omdat zijn verloofde in pannetje 5 zit. Ik geloof er niks van. En meestal ga je niet op instagram zitten zeiken en de dag erna is het dan stil, hier zou het de dag erna nog een veel ergere herrie zijn puur om de boel op te naaien.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Het is Sanneke... grote mond online janken bij confrontatie... ik betwijfel of het met haar gezeik te maken heeft...
Ik denk dat de buurman (vind het ook knap dat die man alles alleen doet trouwens!) Gewoon wat anders gedaan heeft gisteren... ik zie dion ook niet langs gaan namelijk 🤷quote:Op maandag 13 juli 2026 08:23 schreef papierentas het volgende:
[..]
Misschien is Dion langs gegaan bij die mensen, om te vragen of ze een dag niet konden klussen omdat zijn verloofde in pannetje 5 zit. Ik geloof er niks van. En meestal ga je niet op instagram zitten zeiken en de dag erna is het dan stil, hier zou het de dag erna nog een veel ergere herrie zijn puur om de boel op te naaien.
Ik ga nu wel uit van een positieve, actieve dag bij haar. Maar ze had nu vast weer last van muggen, of haar grote teen.
Goedemorgen 🙂.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:30 schreef Donna het volgende:
Nickhinten levert een ban op, ik zeg het maar even.
Goedemorgen.
Er zat paprika in... ik was eigenlijk in shock dat er groente mee gingquote:Op maandag 13 juli 2026 08:27 schreef Miepje77 het volgende:
De lunchtrommels bij HvK zijn ook om te janken...
Dat maakt voor de topic vervuiling niet uit. Ik zit de laatste tijd in elk topic dit soort knipoogjes weg te halen.quote:
Ik heb J volgens mij nog nooit met een helm op gezien?quote:Op maandag 13 juli 2026 08:59 schreef poohenzo het volgende:
Waarom moet L eigenlijk een helm op en J niet ?
Ik verwacht juist geen actieve dag. Het was een dag rustig dus kon ze eindelijk in de tuin zitten.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:23 schreef papierentas het volgende:
[..]
Misschien is Dion langs gegaan bij die mensen, om te vragen of ze een dag niet konden klussen omdat zijn verloofde in pannetje 5 zit. Ik geloof er niks van. En meestal ga je niet op instagram zitten zeiken en de dag erna is het dan stil, hier zou het de dag erna nog een veel ergere herrie zijn puur om de boel op te naaien.
Ik ga nu wel uit van een positieve, actieve dag bij haar. Maar ze had nu vast weer last van muggen, of haar grote teen.
Het zal wat zijn hè, als haar reisje niet doorgaat.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:59 schreef Moedervan4kids het volgende:
En ergens maakt het toch niet uit of het haar wel of niet is? We mogen hier zeggen wat we willen. Feit is dat er sowieso één kind is zonder zwemdiploma en omdat zij dat plaatst, mogen wij er iets van zeggen. Ik vind het hier soms echt irritant dat bepaalde users heel fel worden als er iets gezegd wordt over hun favo flu. Laat ieder z’n mening hebben!
En weer door. Door met de 100 buikgriepstorys van AM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |