abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221306440
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
pi_221306526
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 21:31 schreef Shuri het volgende:

[..]
Wat is de dagvlog en waar is de dagvlog? Ik kijk de stories die nu op Instagram te zien zijn.
In de stories van gisteren zit een foto van een kerk. Daarna komt er een dagvlogje, onderin beeld staat de datum 06-07. In dat dagvlogje zit het. Na ong. een halve minuut.
pi_221306645
Die laatste post van Sanneke over de klustijden gaan je haren toch van overeind staan. Ik vraag me af of zij haar buren heeft ingelicht toen zij (lees Dion) aan het klussen was om het huis een soort van woonklaar te krijgen 🤣
pi_221306683
Ik voel mij een soort MCW denk ik. Ik zag net haar stories over het afscheid van de psz. Over 2 weken nemen wij, na 8 jaar, afscheid van de kinderopvang. Ik vond het vooral altijd heel leuk als de andere kinderen eindelijk naar de basisschool mochten. Er ging elke keer nog 1 naar de opvang. Maar nu stopt dat en ben ik net zo’n emotionele dweil als MCW. En waar het voor die vrouw een dagelijkse bezigheid is, al die tranen. Vind ik het vooral gênant 🤣
pi_221306695
En wat ongelooflijk spontaan zeg dat laatste filmpje van MCW.
pi_221306873
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 21:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik voel mij een soort MCW denk ik. Ik zag net haar stories over het afscheid van de psz. Over 2 weken nemen wij, na 8 jaar, afscheid van de kinderopvang. Ik vond het vooral altijd heel leuk als de andere kinderen eindelijk naar de basisschool mochten. Er ging elke keer nog 1 naar de opvang. Maar nu stopt dat en ben ik net zo’n emotionele dweil als MCW. En waar het voor die vrouw een dagelijkse bezigheid is, al die tranen. Vind ik het vooral gênant 🤣
Heb je wel net als mcw een troostpoppetje die jou kan optillen en waarbij je op je tenen kan gaan staan als een klein meisje en je laten knuffelen?
pi_221306891
quote:
Ik voel je daarin hoor. 🫶🏼 Onze jongste heeft straks 1,5 jaar op een KDC gezeten, maar doet het nu zo goed dat hij na de vakantie naar de combigroep (voorgroep van het SO) mag. Vorig jaar was zijn verwachting dat hij op het KDC zou blijven.
Dus ik ga ook heel hard janken. Ik ga zijn leidsters missen, zonder hen was hij niet zo gaan groeien en bloeien.
Maar ook naar een nieuw plekje, waar hij met de taxi heen zal gaan. Maximaal janken ja...
pi_221306909
Sanneke besteld anti muggen dingen. De achtergrond van de tekst is haar slaap patroon aldus een smartwatch. Zou ze nu vinden dat ze te kort geslapen heeft door de muggen? Te vaak wakker? Of wat is de logica?
pi_221306986
quote:
En wat ongelooflijk spontaan zeg dat laatste filmpje van MCW.
Ik blijf erbij, ik vind het not done om te filmen IN school en IN de peuterspeelzaal. En maar in de camera kijken, Mies. Net zoals ik die naar bed filmpjes met Laurens cringe vind. Mies die steeds in de camera staart terwijl haar zoontje wegdroomt. Houd dat bedritueel lekker privé. Ook hoe ze Ollie er steeds op zet: niet doen.
pi_221307010
Ik vind Rens en AM samen echt walgelijk, hoe ze over grenzen walsen
pi_221307109
Filmpje van MCW en Timmie was mij even ontgaan. Helaas gezien en denk alleen maar WHY? Is dit bedoeld voor Tims ex of voor Koen?

Vreselijk. En Mies is weer afgevallen zo te zien. Zal wel komen omdat ze maximaal happy is.
pi_221307173
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 21:51 schreef Pinkie82 het volgende:
Die laatste post van Sanneke over de klustijden gaan je haren toch van overeind staan. Ik vraag me af of zij haar buren heeft ingelicht toen zij (lees Dion) aan het klussen was om het huis een soort van woonklaar te krijgen 🤣
Ik geloof er niks van dat haar buren al maanden 7 dagen p/w klussen. Ze heeft het 2, hooguit 3, keer benoemd. Als het echt zo zou zijn had zij er al maanden 7 dagen p/w over geklaagd.
pi_221307195
En ze woont er pas sinds half maart.
pi_221307284
Ik voel ook wel met MCW mee wat betreft 2 weken de kinderen missen. Het zijn altijd de moeilijkste weken in het jaar als je co-ouderschap doet. Maar dat geldt natuurlijk ook voor Koen. Ze maakte laatst zo'n opmerking 'gelukkig het grootste deel van de vakantie samen', dat vind ik echt een nare sneer naar hem.

Overigens is 2 weken zonder een van de ouders wel erg lang voor zulke jonge kinderen (de jongste van MCW+de kinderen van Tim). Wij deden dat op die leeftijd nog niet. Waren hele ingewikkelde vakantieplanningen waarbij we in het midden zelfs nog een paar dagen samen waren voor een goede overdracht. Niet makkelijk, maar kwestie va prioriteiten. Bij MCW lijken die vooral bij zichzelf te liggen.

En dat filmpje met L in zijn onderbroek. Gewoon niet doen joh.
pi_221307298
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 21:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In de stories van gisteren zit een foto van een kerk. Daarna komt er een dagvlogje, onderin beeld staat de datum 06-07. In dat dagvlogje zit het. Na ong. een halve minuut.
JA! Eindelijk dan gezien 😅
pi_221307319
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 21:41 schreef Shuri het volgende:

[..]
Sorry voor mijn onbenulligheid vanavond en het gedoe 🤣. Maar ik zie het nog steeds niet. Ik laat het nu maar los haha!
Het wordt hierboven uitgelegd.
En anders.....42x tikken, dan heb je de dagvlog. Die afkijken tot het einde.🙂
pi_221307440
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 22:16 schreef Shuri het volgende:

[..]
JA! Eindelijk dan gezien 😅
Dat wordt lekker slapen straks!
pi_221307605
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 22:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van dat haar buren al maanden 7 dagen p/w klussen. Ze heeft het 2, hooguit 3, keer benoemd. Als het echt zo zou zijn had zij er al maanden 7 dagen p/w over geklaagd.
Eens. Ik denk vooral dat Sanneke heel erg met zichzelf in de knoop zit en dat vooral op alles en iedereen afschuift om zichzelf niet in de spiegel aan te moeten kijken. En iedere keer dat ik ook maar een spoortje medeleven op voel komen doet of zegt ze weer iets en dan is het ook net zo snel weer weg. Deze vrouw heeft een schop onder haar hol nodig en snel ook.
pi_221307890
Hoho, ze heet Sanne. 😇
pi_221307951
Je mag dingen vragen aldus Sanneke. Onee Sanne heet ze. Maar als je wat vraagt wordt je geblokkeerd
pi_221307984
MCW met L in haar armen voor de spiegel: “nergens waar ik liever ben”. Klopt, met een telefoon in haar handen kijkend naar zichzelf, ze doet niets liever.
En dat filmpje slaat toch ook echt nergens op icm die tekst?! Sowieso slaat dat filmpje al nergens op. Ik vind haar zó egoïstisch, álles moet om haar draaien. En begrijp ik het nou goed dat ze straks met de kinderen 4 weken in Moraira is, maar dat ze nu met Timmie ook al op vakantie is?

AM wil ik niet meer kijken, waar ik dan bij MCW nog een soort van moederliefde zie, ontbreekt dat helemaal bij AM. Verdere bewoordingen hou ik maar voor me..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')