Ik vind die foto van JvP en Koen erg gemaakt. Het is een wedstrijdje wie is het gelukkigst geworden.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:48 schreef lila01 het volgende:
MCW die zegt dat haar kinderen, net als zij, het liefst op een terras zitten.
Tuurlijk, Mies.
Wat zullen die kinderen genieten van de vakantie met Koen en JvP. Mogen ze eindelijk echt kind zijn.
Ja gats een waterige bendequote:Op zondag 12 juli 2026 17:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
OK.... tip voor Debbie.. zorg dat het recept een keer is gelukt voor je het online laat zien.. deze was weer mislukt
Het is een typisch ‘kijk wij eens een leuke vakantie hebben’. Zoals ik die bij vele mensen voorbij zie komen. Ik zie geen wedstrijdje.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:01 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik vind die foto van JvP en Koen erg gemaakt. Het is een wedstrijdje wie is het gelukkigst geworden.
En maar druk met wassen , die meid , ze kan geen dag overslaanquote:Op zondag 12 juli 2026 19:43 schreef Snaky het volgende:
Zoals meenstal op zondag heeft dbm weinig gedeeld, maar haar huis is geen zweinenstal meer.
en als iemand anders zulke foto plaatst zijn er niet zulke aannames Jvp kan het toch nooit goed doenquote:Op zondag 12 juli 2026 20:01 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik vind die foto van JvP en Koen erg gemaakt. Het is een wedstrijdje wie is het gelukkigst geworden.
Welk kind vind het leuk om stil te zitten op een terras? Even ja , als het glasleeg was wilden mijn kinderen weer gauw wegquote:Op zondag 12 juli 2026 19:48 schreef lila01 het volgende:
MCW die zegt dat haar kinderen, net als zij, het liefst op een terras zitten.
Tuurlijk, Mies.
Wat zullen die kinderen genieten van de vakantie met Koen en JvP. Mogen ze eindelijk echt kind zijn.
Ik heb net even teruggekeken op haar account en de crowdfunding opgezocht. Ondanks dat ze een vakantie heeft gekregen loopt de crowdfunding nog.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:13 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Sterker nog....ze heeft een crowdfunding. Als we het over dezelfde hebben....
Lekker afschakelen met je poten op tafelquote:Op zondag 12 juli 2026 18:57 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Die vakantie van Jacq en Koen is natuurlijk fantastisch voor de kinderen. Ze weten niet wat ze overkomt denk ik, na alle fluflu vakanties 🏕
Wat dat is het meenstal 🫢quote:Op zondag 12 juli 2026 19:43 schreef Snaky het volgende:
Zoals meenstal op zondag heeft dbm weinig gedeeld, maar haar huis is geen zweinenstal meer.
Er is maar 85¤ gestort, waarschijnlijk denken er meer mensen zo over.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb net even teruggekeken op haar account en de crowdfunding opgezocht. Ondanks dat ze een vakantie heeft gekregen loopt de crowdfunding nog.
Ze had hem gewoon moeten sluiten. Ze wilde een vakantie en die heeft ze gekregen. Klaar.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:32 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Er is maar 85¤ gestort, waarschijnlijk denken er meer mensen zo over.
Niks geen heen en weer gesleep op luchthavens en terrassen, maar gewoon heerlijk met de auto naar Zeeland, bijkomen van omdat ze moe zijn van het schooljaar, pizza uit het vuistje, tot s avonds buitenspelen, bij elkaar slapen in de tent enz. En het allerbelangrijkste: Geen geposeerde foto's!!quote:Op zondag 12 juli 2026 18:57 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Die vakantie van Jacq en Koen is natuurlijk fantastisch voor de kinderen. Ze weten niet wat ze overkomt denk ik, na alle fluflu vakanties 🏕
Dat heen en weer gesleep komt nog he 😎quote:Op zondag 12 juli 2026 20:37 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Niks geen heen en weer gesleep op luchthavens en terrassen, maar gewoon heerlijk met de auto naar Zeeland, bijkomen van omdat ze moe zijn van het schooljaar, tot s avonds buitenspelen enz. En het allerbelangrijkste: Geen geposeerde foto's!!
Ja en mama mentaal ondersteunen bij haar volgende crisis.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:42 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Dat heen en weer gesleep komt nog he 😎
Wedstrijdje met de ex bedoel ikquote:Op zondag 12 juli 2026 20:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het is een typisch ‘kijk wij eens een leuke vakantie hebben’. Zoals ik die bij vele mensen voorbij zie komen. Ik zie geen wedstrijdje.
En nog even laten zien dat de weg waar ze rijdt een weg in Frankrijk lijkt. We weten het nu wel.quote:
Maar dan kan ze niks meer posten? Zou op zich de beste optie zijn. Maar ik zie hier geen wedstrijdje naar ex in, maar gewoon een ‘wij hebben het fijn’ foto.quote:
Er is een nieuwe. Met een vriendin waar nog nooit iets over is gepost, ik heb deze naam tenminste nog nooit gehoord, maar die nu haar tranen weer mag drogen.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:16 schreef Kaatje35 het volgende:
Ik zie als laatste post nog steeds hoe ze op de snelweg weer in de armen van Timmie springt en zich weer vooral moet opstellen als een klein meisje met dat overdreven op d'r tenen staan.
Maar Mies vindt het toch moeilijk om om hulp te vragen? Dat zei ze in de podcast. Ze lost het liever zelf op.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mcw haalt vriendin Mieke weer eens uit het stof. Lotje was toch de bff? En toen Marieke? Nu is Mieke weer terug als eerste contactpersoon.
And what about Iris?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mcw haalt vriendin Mieke weer eens uit het stof. Lotje was toch de bff? En toen Marieke? Nu is Mieke weer terug als eerste contactpersoon.
En poseren voor geregisseerde foto's en filmpjes. Met iedereen knuffelen, allemaal halfnaakt, je kent het wel van Mies.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja en mama mentaal ondersteunen bij haar volgende crisis.
De vriendin die zelf met haar gezin op vakantie is mag Tim helpen om de tranen van Mies te drogen.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Die post van MCW, hoeveel aandacht heeft ze nodig? Die vrouw heeft werkelijk waar altijd iemand nodig om haar op te rapen. I.p.v. naar Parijs direct doorrijden naar Zuid Frankrijk om je tranen te laten drogen door een vriendin.
Zou ze ooit volwassen worden en de verantwoordelijkheid nemen voor haar kinderen en de pleurisbende in haar leven?
Wie? 🤷🏼♀️quote:Op zondag 12 juli 2026 21:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
Echt hè? Ze tovert ze maar uit de hoge hoed.quote:
Ik dacht hetzelfde, ookal is het ondiep water dan nog. Ja als je zelf de hele tijd toezicht houdt maar of dat gaat gebeuren?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:33 schreef Harper het volgende:
Oei, die opblaasbare roeibootjes bij Tamara. Het idee is leuk maar zulke jonge kinderen zonder zwemdiploma alleen een een bootje lijkt mij geen goed idee.
En ja, ik weet dat ze zwemvestjes dragen maar dat is een drijfhulpmiddel, geen echt reddingsvest.
Nee dat denk ik niet.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:39 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, ookal is het ondiep water dan nog. Ja als je zelf de hele tijd toezicht houdt maar of dat gaat gebeuren?
Ja dat klopt dat werd idd gezegd.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
De story is inmiddels al weg, maar zei AM nou gister tegen L (omdat AM die blouse was vergeten! En zij dus de slechterik was!) “dan kan je daar later een boek over schrijven L!” 😳😳😳 Het was niet heel duidelijk maar dit haalde ik er wel duidelijk uit
Nou dat!quote:Op zondag 12 juli 2026 20:01 schreef Snaky het volgende:
[..]
En ondertussen vechten ze elkaar de tent misschien wel uit, hebben de kinderen ruzie en is er een hoop stress.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het is een typisch ‘kijk wij eens een leuke vakantie hebben’. Zoals ik die bij vele mensen voorbij zie komen. Ik zie geen wedstrijdje.
Ze miet een keer goed op haar nummer worden gezet.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die VIP-behandeling die DBM eist.![]()
![]()
![]()
Maar het is nog niet eens duidelijk of hij wel geopereerd wordt, haha.
Gelukkig Mies wel😂🤣😆quote:Op zondag 12 juli 2026 20:16 schreef miep123456 het volgende:
[..]
en als iemand anders zulke foto plaatst zijn er niet zulke aannames Jvp kan het toch nooit goed doen
Ze zullen het echt wel leuk hebben vind haar altijd lief overkomen voor de kinderen.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:16 schreef miep123456 het volgende:
[..]
en als iemand anders zulke foto plaatst zijn er niet zulke aannames Jvp kan het toch nooit goed doen
Ze hebben toch wel een zwemdiploma?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:33 schreef Harper het volgende:
Oei, die opblaasbare roeibootjes bij Tamara. Het idee is leuk maar zulke jonge kinderen zonder zwemdiploma alleen een een bootje lijkt mij geen goed idee.
En ja, ik weet dat ze zwemvestjes dragen maar dat is een drijfhulpmiddel, geen echt reddingsvest.
Ik zie een van de jongere jongens (Donny?) bij Rocky in de boot. Die kleine heeft volgens mij geen diploma.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel een zwemdiploma?
Hoe check je dat dan op TT?quote:Op zondag 12 juli 2026 20:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb net even teruggekeken op haar account en de crowdfunding opgezocht. Ondanks dat ze een vakantie heeft gekregen loopt de crowdfunding nog.
Niet op TT. Ik ben naar de post gegaan waar de link naar de actie staat en de link in de browser geplakt.quote:
Klopt, zit zelfs nog niet op zwemles. Wel ooit begonnen dacht gelijk met paar anderen maar bleef alleen maar op de kant zitten.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:18 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik zie een van de jongere jongens (Donny?) bij Rocky in de boot. Die kleine heeft volgens mij geen diploma.
Of heb ik dat verkeerd?
O wow, echt?quote:Op zondag 12 juli 2026 22:28 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Klopt, zit zelfs nog niet op zwemles. Wel ooit begonnen dacht gelijk met paar anderen maar bleef alleen maar op de kant zitten.
Zelfde met al haar blauwe plekken op haar been. Ik tel er drie 😒quote:Op zondag 12 juli 2026 22:09 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
‘Het doet niet eens pijn pijn maar dat geplop en gekraak breekt hem op’
Wat kan dbm overdrijven zeg, jeetje. Die kinderen zullen een keer echt ziek zijn. Heftig ook voor hen om op te groeien met zo’n moeder
Dat ene blauwe plekje?😂😂😂quote:Op zondag 12 juli 2026 22:40 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Zelfde met al haar blauwe plekken op haar been. Ik tel er drie 😒
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |