Sterker nog....ze heeft een crowdfunding. Als we het over dezelfde hebben....quote:Op zondag 12 juli 2026 15:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom iemand een open tikkie én een Amazon wishlist heeft maar bijna dagelijks laat zien wat ze heeft gekocht?
Ja, die heeft ze geopend voor een vakantie want volgens de psych was een vakantie geen luxe maar noodzaak. Ik wist niet dat ze die ook nog open heeft staan. Ze heeft een vakantie gekregen van haar moeder. Maar ik zag dus net dat ze ook nog een tikkie heeft en die wishlist.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:13 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Sterker nog....ze heeft een crowdfunding. Als we het over dezelfde hebben....
Ja en ook zielig verhaal dat de kinderen dus voorlopig niet meer op vakantie konden....Die zijn gewoon met hun vader op vakantie ook. En ze wil zooooo graag influencer worden.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja, die heeft ze geopend voor een vakantie want volgens de psych was een vakantie geen luxe maar noodzaak. Ik wist niet dat ze die ook nog open heeft staan. Ze heeft een vakantie gekregen van haar moeder. Maar ik zag dus net dat ze ook nog een tikkie heeft en die wishlist.
Vreselijk mens. Wat dat betreft past ze er wel tussen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:29 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Ja en ook zielig verhaal dat de kinderen dus voorlopig niet meer op vakantie konden....Die zijn gewoon met hun vader op vakantie ook. En ze wil zooooo graag influencer worden.
Wel een tegenvaller dat haar surfboy niet wil surfen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ach, die Bob. Z'n moeder noemt het autonoom. Ik zie vooral grenzeloosheid bij dat mannetje.
Ja smeken om volgers, om samenwerkingen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:29 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Ja en ook zielig verhaal dat de kinderen dus voorlopig niet meer op vakantie konden....Die zijn gewoon met hun vader op vakantie ook. En ze wil zooooo graag influencer worden.
Over wie gaat dit?quote:Op zondag 12 juli 2026 16:13 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Sterker nog....ze heeft een crowdfunding. Als we het over dezelfde hebben....
Ja klopt dacht ik, LiekeVM ook toch?quote:Op zondag 12 juli 2026 17:06 schreef AnnArt het volgende:
Is Judith verloskundige geweest, las ik dat nu goed?
Ik probeer haar te vinden, maar er zijn vrij veel, maar zie zo niets van hetgeen hier geschreven word?quote:
Hij doet wat hij wil en dat wordt toegejuicht door zijn al even autonome moeder.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ach, die Bob. Z'n moeder noemt het autonoom. Ik zie vooral grenzeloosheid bij dat mannetje.
Terwijl zijn vader een blonde surfboy isquote:Op zondag 12 juli 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wel een tegenvaller dat haar surfboy niet wil surfen.
Ja. Ze was nog vk toen ze haar zoon net had maar kon haar werk niet meer doen door haar ziekte.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:06 schreef AnnArt het volgende:
Is Judith verloskundige geweest, las ik dat nu goed?
Zo zie je maar dat niet alles wordt doorgegeven. Helaas voor Judith.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:18 schreef Snaky het volgende:
[..]
Terwijl zijn vader een blonde surfboy is
Merelhoffman01quote:Op zondag 12 juli 2026 17:15 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik probeer haar te vinden, maar er zijn vrij veel, maar zie zo niets van hetgeen hier geschreven word?
Welke Merel op TT? Nagelkerke 😂😂😂?quote:Op zondag 12 juli 2026 15:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Merel op TT. Ik zit daar al een aantal weken met verwondering naar te kijken omdat ze schooide om geld voor een vakantie. Maar nu zag ik dat ze een tikkie en een wishlist heeft. En maar shoppen🤣
🤣quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |