abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221314493
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 11:57 schreef Weerikier het volgende:
Ligt het aan mij of overdrijft DBM nogal met die laatste post over het ziekenhuis? Ik weet het oprecht niet hoor, geen ervaring verder met kinderen die geopereerd moeten worden. Maar het klinkt mij nogal Middeleeuws in de oren dat de kinderen in een wachtrij voor de operatie kamer staan en er een kapje op hun snufferd wordt gedrukt en als de operatie klaar is dat ze dan zonder ouders in een zaal worden gegooid met zn 12en en dan allemaal liggen te janken en schreeuwen.
De reacties onder haar post zijn ook allemaal dat mensen het totaal niet herkennen en dat het in andere ziekenhuizen niet zo gaat.
Bij buisjes is het nogal een groepsuitje. Kinderen gasn achter elkaar de OK in, snel in slaap, 5min later het volgende kind.
Niet per se in de file of in de rij, maar wek efficiënt. Kinderen hebben er geen last van die kunnen vooraf spelen en er is een verpleegkundige aanwezig die laat zien wat de buisjes zijn.

Bij ons kwam vooraf een pedagogisch medewerker (of iets in die trant) om te laten zien aan de kinderen wat voor kapje ze kregen enzo.
pi_221314514
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 12:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Vaak is er ook een andere, meer positieve kant, waardoor mensen denken: " ik zie het vast verkeerd" of " mijn gevoel hierbij klopt vast niet want..."
Wat mij vooral opvalt, is het patroon. Haar acht kinderen worden voortdurend ingezet als content en verdienmodel, waarmee ze naar eigen zeggen veel geld verdient. Vervolgens schrijft ze daar boeken over, organiseert ze allerlei presentaties en presenteert ze zichzelf en haar boek steeds als een enorm succes en een ‘bestseller’. Op zichzelf is promotie natuurlijk normaal, maar in combinatie met dat voortdurende zelfverheerlijken, de behoefte aan status en bewondering en het idee recht te hebben op een bijzondere behandeling, krijgt het wel heel narcistische trekjes.

Tegelijkertijd lijkt er nauwelijks ruimte te zijn voor kritiek. Wie haar tegenspreekt — ouders, schoonfamilie of zelfs haar eigen kinderen — krijgt een botte, afwijzende reactie, wordt buitengesloten of het contact wordt verbroken.

Mensen lijken vooral welkom zolang ze meewerken aan het gewenste plaatje en haar niet bekritiseren. Naar buiten toe laat ze ondertussen ook een leuke, charmante en betrokken kant zien, waardoor mensen blijven denken dat het misschien wel meevalt. Juist die combinatie maakt het zo verwarrend: een zorgvuldig opgebouwd imago van succes en warmte, terwijl de mensen om haar heen vooral lijken te worden gebruikt voor geld, content, status en zelfverheerlijking.

Of er daadwerkelijk sprake is van een narcistische persoonlijkheidsstoornis kan natuurlijk alleen een deskundige vaststellen, maar het gedrag dat zij publiekelijk laat zien, vertoont in ieder geval opvallend veel narcistische en uitbuitende trekken.

[ Bericht 8% gewijzigd door FokkingGezellig op 12-07-2026 13:56:17 (.) ]
pi_221314531
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:14 schreef opwegnaar het volgende:
Sow, zeg! Dbm heeft ook een hele 'rider list' voor de operatie van Flipje🙈Meine gute, zij eist méér dan een vip behandeling!

Overigens heeft vriendje de afgelopen week de hele week last gehad van zijn oor, maar kon hij wel volop zwemmen op vakantie??

Ik snap het niet meer..
Ik kwam dus inderdaad lezen hier, wat er geschreven werd. Ze schrijft zelf; hij heeft geen pijn. Het kraak en plopper al weer een week. Ja ehm.. zwemwater?
Ik zwom als kind met oordopjes omdat ik nogal een ‘kno’ kind was.
pi_221314570
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 13:12 schreef AnnArt het volgende:
Mijn zoon kreeg op zijn 18e nog bezoek van de cliniclowns. Eat that, DBM.

NB. En het is gewoon een "normaal" kind, die zijn pre-ok-gesprek twee weken voor zijn 18e verjaardag kreeg en de keuze had tussen kinderafdeling en volwassenen. Hij koos voor kinderafdeling ivm de privileges die daarbij horen, maar die cliniclowns had hij niet aan zien komen... ik ook niet 😂😂
😂😂
pi_221314607
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 13:12 schreef AnnArt het volgende:
Mijn zoon kreeg op zijn 18e nog bezoek van de cliniclowns. Eat that, DBM.

NB. En het is gewoon een "normaal" kind, die zijn pre-ok-gesprek twee weken voor zijn 18e verjaardag kreeg en de keuze had tussen kinderafdeling en volwassenen. Hij koos voor kinderafdeling ivm de privileges die daarbij horen, maar die cliniclowns had hij niet aan zien komen... ik ook niet 😂😂
Omg nu je het zegt!!! Mijn zoon was 17 en geopereerd aan zijn keel amandelen en wie kwamen er binnen! 😂
pi_221314615
Wel fijn dat DBM morgen weer naar het pretpark mag met haar Flipje!
pi_221314622
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 13:24 schreef AnnArt het volgende:
Nu ik erover nadenken, verdenk ik naar weinig fluflu's van een uitgebalanceerde volwassen groei. Zouden het daarom fluflu's zonder enig talent voor zelfreflectie zijn?

Ik heb wel "smakelijk" gelachen om SanneKE die zelf een urn kan draaien naar iets smikkelbeergerelateerds.
Het influencer leven is dan wel veilig he?! In een echte baan moet je dit toch echt naar jezelf en je eigen handelen kijken. Wordt je geconfronteerd en wordt er ook van je verwacht dat je daar een volwassen en professionele manier mee omgaat.
Grappig hoe graag influencers serieus genomen willen worden - Wij hebben een echte baan - maar die kant gewoon echt niet kunnen/willen
pi_221314717
Debbie deelt een bericht van een vrouw die een boete van ¤ 75,- omdat ze belde tijdens het fietsen. In dit geval omdat ze zich onveilig voelde.

Haar reactie: what the f…?!

Zou het haar nu weerhouden om te filmen tijdens haar #evelgrin fietstochtjes?
pi_221314847
Judith gooit weer kinderen online in badkleding. Belachelijk, egoïstisch mens
pi_221314981
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 14:11 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Omg nu je het zegt!!! Mijn zoon was 17 en geopereerd aan zijn keel amandelen en wie kwamen er binnen! 😂
😂😂 ... ik zag ze aan komen lopen en dacht dat ze een jonge(ma)n van bijna 2 meter wel voorbij zouden gaan, maar mooi niet. Ze hebben volledig uitgepakt en zoon deed na een eerst wat ongelovige reactie,maar gewoon mee. Filmpje blijft hilarisch om te zien.
pi_221314984
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 14:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie deelt een bericht van een vrouw die een boete van ¤ 75,- omdat ze belde tijdens het fietsen. In dit geval omdat ze zich onveilig voelde.

Haar reactie: what the f…?!

Zou het haar nu weerhouden om te filmen tijdens haar #evelgrin fietstochtjes?
Met 75 euro is die persoon er nog met een koopje vanaf gekomen, dan heeft ze korting gehad.

Ik dacht eerst nog even dat ze de hulpdiensten belde maar het bleek haar moeder te zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door JaNeeDan op 12-07-2026 15:16:44 ]
pi_221315181
Even het hele verhaal: Mevrouw belde met haar moeder EN mevrouw heeft haar geld teruggekregen!

Bloedirritant dat blind gaan op halve informatie van fluflu’s
pi_221315476
Kan iemand mij uitleggen waarom iemand een open tikkie én een Amazon wishlist heeft maar bijna dagelijks laat zien wat ze heeft gekocht?
pi_221315621
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 15:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom iemand een open tikkie én een Amazon wishlist heeft maar bijna dagelijks laat zien wat ze heeft gekocht?
Wie? Naar aanleiding hiervan keek ik goed maar de profiel van Sanneke en geen open tikkie meer in de bio.
pi_221315663
quote:
Bedoel je die kleur dame van tik tok 😂
pi_221315686
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 14:41 schreef AnnArt het volgende:

[..]
😂😂 ... ik zag ze aan komen lopen en dacht dat ze een jonge(ma)n van bijna 2 meter wel voorbij zouden gaan, maar mooi niet. Ze hebben volledig uitgepakt en zoon deed na een eerst wat ongelovige reactie,maar gewoon mee. Filmpje blijft hilarisch om te zien.
Hahahaha geweldig! Mijn zoon was net uit zijn narcose aan zijn ijsje bezig 😂😂😂 die vond het met zijn twee meter ook wel leuk! Blijven kinderen hè
pi_221315785
quote:
Ja dus hahaha Merel van Tik tok! Jep onze zielige queen
pi_221315810
Ik volgde ooit een Surinaamse met 3 kinderen. Ze filmde vooral haar middelste ( behoorlijke bijdehante) dochtertje, maar ze had ook een zoontje en een jonge dreumes. Geen man jn beeld.

Weet iemand wie ik bedoel?
pi_221315853
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 15:26 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Wie? Naar aanleiding hiervan keek ik goed maar de profiel van Sanneke en geen open tikkie meer in de bio.
Merel op TT. Ik zit daar al een aantal weken met verwondering naar te kijken omdat ze schooide om geld voor een vakantie. Maar nu zag ik dat ze een tikkie en een wishlist heeft. En maar shoppen🤣
pi_221315857
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 15:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Bedoel je die kleur dame van tik tok 😂
Die ja😬
pi_221315874
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 15:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik volgde ooit een Surinaamse met 3 kinderen. Ze filmde vooral haar middelste ( behoorlijke bijdehante) dochtertje, maar ze had ook een zoontje en een jonge dreumes. Geen man jn beeld.

Weet iemand wie ik bedoel?
Sigourny Kemper bedoel je?
pi_221315883
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 15:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Merel op TT. Ik zit daar al een aantal weken met verwondering naar te kijken omdat ze schooide om geld voor een vakantie. Maar nu zag ik dat ze een tikkie en een wishlist heeft. En maar shoppen🤣
Ik vind haar zooo vreselijk! Idd om alles bedelen en wat heeft ze het slecht.. maar wel allemaal dingen kopen enzo! Bah
pi_221315990
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 15:40 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Sigourny Kemper bedoel je?
Yes!
Dank je wel
pi_221316262
Over AM de bestseller..
Op de school van mijn zoon zit echt een bekende schrijfster. Meerdere boeken op haar naam etc. Maar zij is zo vriendelijk, meewerkend en echt een leuk mens. Ik zie haar nu al een jaar en ik kwam er pas laatst achter dat zij dat is. Zo kan het dus ook. Ze loopt er niet te koop mee. Hoeft ook niet want het verkoopt toch wel.
pi_221316364
Eline Zwitser gaf in een post een paar argumenten waarom helpen op school voor moeders/vaders belangrijk is. Daar zou AM eens moeten lezen
pi_221316404
quote:
Sterker nog....ze heeft een crowdfunding. Als we het over dezelfde hebben....
pi_221316512
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 16:13 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Ja, die heeft ze geopend voor een vakantie want volgens de psych was een vakantie geen luxe maar noodzaak. Ik wist niet dat ze die ook nog open heeft staan. Ze heeft een vakantie gekregen van haar moeder. Maar ik zag dus net dat ze ook nog een tikkie heeft en die wishlist.
pi_221316642
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 16:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja, die heeft ze geopend voor een vakantie want volgens de psych was een vakantie geen luxe maar noodzaak. Ik wist niet dat ze die ook nog open heeft staan. Ze heeft een vakantie gekregen van haar moeder. Maar ik zag dus net dat ze ook nog een tikkie heeft en die wishlist.
Ja en ook zielig verhaal dat de kinderen dus voorlopig niet meer op vakantie konden....Die zijn gewoon met hun vader op vakantie ook. En ze wil zooooo graag influencer worden.
pi_221316654
Ach, die Bob. Z'n moeder noemt het autonoom. Ik zie vooral grenzeloosheid bij dat mannetje.
pi_221316719
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 16:29 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Ja en ook zielig verhaal dat de kinderen dus voorlopig niet meer op vakantie konden....Die zijn gewoon met hun vader op vakantie ook. En ze wil zooooo graag influencer worden.
Vreselijk mens. Wat dat betreft past ze er wel tussen.
pi_221316746
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 16:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ach, die Bob. Z'n moeder noemt het autonoom. Ik zie vooral grenzeloosheid bij dat mannetje.
Wel een tegenvaller dat haar surfboy niet wil surfen.
pi_221316756
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 16:29 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Ja smeken om volgers, om samenwerkingen.
En dan zeggen vakantie is nodig vooral voor de kinderen, wat blijkt ze gaan al??? Nu kan ze toch even twee weken bijtanken thuis?
pi_221316790
quote:

[..]
Over wie gaat dit?
pi_221316869
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 16:45 schreef Earring het volgende:

[..]
Over wie gaat dit?
Merel Hofman wanabee tik tok dame
pi_221317024
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 16:52 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Oke dank je. Ik ga eens kijken
pi_221317050
Is Judith verloskundige geweest, las ik dat nu goed?
pi_221317102
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 17:06 schreef AnnArt het volgende:
Ja klopt dacht ik, LiekeVM ook toch?
pi_221317123
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 16:52 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik probeer haar te vinden, maar er zijn vrij veel, maar zie zo niets van hetgeen hier geschreven word?
pi_221317160
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 16:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Hij doet wat hij wil en dat wordt toegejuicht door zijn al even autonome moeder.
pi_221317165
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wel een tegenvaller dat haar surfboy niet wil surfen.
Terwijl zijn vader een blonde surfboy is
pi_221317300
OK.... tip voor Debbie.. zorg dat het recept een keer is gelukt voor je het online laat zien.. deze was weer mislukt
pi_221317439
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 17:06 schreef AnnArt het volgende:
Ja. Ze was nog vk toen ze haar zoon net had maar kon haar werk niet meer doen door haar ziekte.
pi_221317442
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 17:18 schreef Snaky het volgende:

[..]
Terwijl zijn vader een blonde surfboy is
Zo zie je maar dat niet alles wordt doorgegeven. Helaas voor Judith.
pi_221317509
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 17:15 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Ik probeer haar te vinden, maar er zijn vrij veel, maar zie zo niets van hetgeen hier geschreven word?
Merelhoffman01
pi_221317812
Die vakantie van Jacq en Koen is natuurlijk fantastisch voor de kinderen. Ze weten niet wat ze overkomt denk ik, na alle fluflu vakanties 🏕
pi_221317898
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 15:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Welke Merel op TT? Nagelkerke 😂😂😂?
pi_221317941
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 19:11 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Staat een paar reacties terug: merelhoffman op tt
pi_221318084
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 19:11 schreef proud_mami het volgende:

[..]
🤣
Nee, M Nagelkerke wordt hard
ingewerkt in het bakkersbedrijf.
Want de bazin moet op vakantie of
uit eten of bbqen bij vrienden ( lees mensen met restaurants waar Jan en Sophie veel uitgeven)
Dus M mag waarschijnlijk ook nog weer oppassen, of één van de andere kinderen uiteraard.
pi_221318096
Zoals meenstal op zondag heeft dbm weinig gedeeld, maar haar huis is geen zweinenstal meer.
pi_221318119
MCW die zegt dat haar kinderen, net als zij, het liefst op een terras zitten.
Tuurlijk, Mies.
Wat zullen die kinderen genieten van de vakantie met Koen en JvP. Mogen ze eindelijk echt kind zijn.
pi_221318188
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 19:48 schreef lila01 het volgende:
Tuurlijk, Mies.
Wat zullen die kinderen genieten van de vakantie met Koen en JvP. Mogen ze eindelijk echt kind zijn.
Ik vind die foto van JvP en Koen erg gemaakt. Het is een wedstrijdje wie is het gelukkigst geworden.
pi_221318193
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 17:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
OK.... tip voor Debbie.. zorg dat het recept een keer is gelukt voor je het online laat zien.. deze was weer mislukt
Ja gats een waterige bende
I can't help it, if I'm lucky
pi_221318276
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:01 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik vind die foto van JvP en Koen erg gemaakt. Het is een wedstrijdje wie is het gelukkigst geworden.
Het is een typisch ‘kijk wij eens een leuke vakantie hebben’. Zoals ik die bij vele mensen voorbij zie komen. Ik zie geen wedstrijdje.
pi_221318296
Die VIP-behandeling die DBM eist. _O- _O- _O-

Maar het is nog niet eens duidelijk of hij wel geopereerd wordt, haha.
pi_221318300
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 19:43 schreef Snaky het volgende:
Zoals meenstal op zondag heeft dbm weinig gedeeld, maar haar huis is geen zweinenstal meer.
En maar druk met wassen , die meid , ze kan geen dag overslaan
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221318316
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:01 schreef Snaky het volgende:

[..]
en als iemand anders zulke foto plaatst zijn er niet zulke aannames Jvp kan het toch nooit goed doen
pi_221318320
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 19:48 schreef lila01 het volgende:
Tuurlijk, Mies.
Welk kind vind het leuk om stil te zitten op een terras? Even ja , als het glasleeg was wilden mijn kinderen weer gauw weg
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221318321
quote:

[..]
Ik heb net even teruggekeken op haar account en de crowdfunding opgezocht. Ondanks dat ze een vakantie heeft gekregen loopt de crowdfunding nog.
  Moderator zondag 12 juli 2026 @ 20:20:55 #209
184769 crew  Deisyy
pi_221318345
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 18:57 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Die vakantie van Jacq en Koen is natuurlijk fantastisch voor de kinderen. Ze weten niet wat ze overkomt denk ik, na alle fluflu vakanties 🏕
Lekker afschakelen met je poten op tafel :r
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221318409
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 19:43 schreef Snaky het volgende:
Wat dat is het meenstal 🫢
Ik zag pas later dat jij daar mee begon @Snaky
pi_221318445
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb net even teruggekeken op haar account en de crowdfunding opgezocht. Ondanks dat ze een vakantie heeft gekregen loopt de crowdfunding nog.
Er is maar 85¤ gestort, waarschijnlijk denken er meer mensen zo over.
pi_221318471
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:32 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Er is maar 85¤ gestort, waarschijnlijk denken er meer mensen zo over.
Ze had hem gewoon moeten sluiten. Ze wilde een vakantie en die heeft ze gekregen. Klaar.
pi_221318487
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 18:57 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Niks geen heen en weer gesleep op luchthavens en terrassen, maar gewoon heerlijk met de auto naar Zeeland, bijkomen van omdat ze moe zijn van het schooljaar, pizza uit het vuistje, tot s avonds buitenspelen, bij elkaar slapen in de tent enz. En het allerbelangrijkste: Geen geposeerde foto's!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Joleinuitdestad op 12-07-2026 20:43:40 ]
pi_221318495
Positief: B. van onze Judith heeft wel genoeg kinderen om mee te spelen. Denk dat dit voor hem een hele leuke vakantie is.
pi_221318512
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:37 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Niks geen heen en weer gesleep op luchthavens en terrassen, maar gewoon heerlijk met de auto naar Zeeland, bijkomen van omdat ze moe zijn van het schooljaar, tot s avonds buitenspelen enz. En het allerbelangrijkste: Geen geposeerde foto's!!
Dat heen en weer gesleep komt nog he 😎
pi_221318541
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:42 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dat heen en weer gesleep komt nog he 😎
Ja en mama mentaal ondersteunen bij haar volgende crisis.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221318629
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het is een typisch ‘kijk wij eens een leuke vakantie hebben’. Zoals ik die bij vele mensen voorbij zie komen. Ik zie geen wedstrijdje.
Wedstrijdje met de ex bedoel ik
pi_221318688
Mcw haalt vriendin Mieke weer eens uit het stof. Lotje was toch de bff? En toen Marieke? Nu is Mieke weer terug als eerste contactpersoon.
pi_221318762
Die post van MCW, hoeveel aandacht heeft ze nodig? Die vrouw heeft werkelijk waar altijd iemand nodig om haar op te rapen. I.p.v. naar Parijs direct doorrijden naar Zuid Frankrijk om je tranen te laten drogen door een vriendin.
Zou ze ooit volwassen worden en de verantwoordelijkheid nemen voor haar kinderen en de pleurisbende in haar leven?
pi_221318778
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:58 schreef Snaky het volgende:

[..]
En nog even laten zien dat de weg waar ze rijdt een weg in Frankrijk lijkt. We weten het nu wel.
pi_221318810
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 20:58 schreef Snaky het volgende:

[..]
Maar dan kan ze niks meer posten? Zou op zich de beste optie zijn. Maar ik zie hier geen wedstrijdje naar ex in, maar gewoon een ‘wij hebben het fijn’ foto.
pi_221318826
Ik zie als laatste post nog steeds hoe ze op de snelweg weer in de armen van Timmie springt en zich weer vooral moet opstellen als een klein meisje met dat overdreven op d'r tenen staan.
pi_221318853
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 21:16 schreef Kaatje35 het volgende:
Ik zie als laatste post nog steeds hoe ze op de snelweg weer in de armen van Timmie springt en zich weer vooral moet opstellen als een klein meisje met dat overdreven op d'r tenen staan.
Er is een nieuwe. Met een vriendin waar nog nooit iets over is gepost, ik heb deze naam tenminste nog nooit gehoord, maar die nu haar tranen weer mag drogen.

[ Bericht 4% gewijzigd door JaNeeDan op 12-07-2026 21:40:12 ]
pi_221318901
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 21:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mcw haalt vriendin Mieke weer eens uit het stof. Lotje was toch de bff? En toen Marieke? Nu is Mieke weer terug als eerste contactpersoon.
Maar Mies vindt het toch moeilijk om om hulp te vragen? Dat zei ze in de podcast. Ze lost het liever zelf op.
Wat een zelfkennis heeft die vrouw.
Nou, ze heeft weer iemand gevonden om maximaal bij te janken.
De hele wereld moet opdraven om MCW overeind te houden. Timmie is niet meer genoeg.
pi_221318924
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 21:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
And what about Iris?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')