Bij buisjes is het nogal een groepsuitje. Kinderen gasn achter elkaar de OK in, snel in slaap, 5min later het volgende kind.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:57 schreef Weerikier het volgende:
Ligt het aan mij of overdrijft DBM nogal met die laatste post over het ziekenhuis? Ik weet het oprecht niet hoor, geen ervaring verder met kinderen die geopereerd moeten worden. Maar het klinkt mij nogal Middeleeuws in de oren dat de kinderen in een wachtrij voor de operatie kamer staan en er een kapje op hun snufferd wordt gedrukt en als de operatie klaar is dat ze dan zonder ouders in een zaal worden gegooid met zn 12en en dan allemaal liggen te janken en schreeuwen.
De reacties onder haar post zijn ook allemaal dat mensen het totaal niet herkennen en dat het in andere ziekenhuizen niet zo gaat.
Wat mij vooral opvalt, is het patroon. Haar acht kinderen worden voortdurend ingezet als content en verdienmodel, waarmee ze naar eigen zeggen veel geld verdient. Vervolgens schrijft ze daar boeken over, organiseert ze allerlei presentaties en presenteert ze zichzelf en haar boek steeds als een enorm succes en een ‘bestseller’. Op zichzelf is promotie natuurlijk normaal, maar in combinatie met dat voortdurende zelfverheerlijken, de behoefte aan status en bewondering en het idee recht te hebben op een bijzondere behandeling, krijgt het wel heel narcistische trekjes.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Vaak is er ook een andere, meer positieve kant, waardoor mensen denken: " ik zie het vast verkeerd" of " mijn gevoel hierbij klopt vast niet want..."
Ik kwam dus inderdaad lezen hier, wat er geschreven werd. Ze schrijft zelf; hij heeft geen pijn. Het kraak en plopper al weer een week. Ja ehm.. zwemwater?quote:Op zondag 12 juli 2026 10:14 schreef opwegnaar het volgende:
Sow, zeg! Dbm heeft ook een hele 'rider list' voor de operatie van Flipje🙈Meine gute, zij eist méér dan een vip behandeling!
Overigens heeft vriendje de afgelopen week de hele week last gehad van zijn oor, maar kon hij wel volop zwemmen op vakantie??
Ik snap het niet meer..
😂😂quote:Op zondag 12 juli 2026 13:12 schreef AnnArt het volgende:
Mijn zoon kreeg op zijn 18e nog bezoek van de cliniclowns. Eat that, DBM.
NB. En het is gewoon een "normaal" kind, die zijn pre-ok-gesprek twee weken voor zijn 18e verjaardag kreeg en de keuze had tussen kinderafdeling en volwassenen. Hij koos voor kinderafdeling ivm de privileges die daarbij horen, maar die cliniclowns had hij niet aan zien komen... ik ook niet 😂😂
Omg nu je het zegt!!! Mijn zoon was 17 en geopereerd aan zijn keel amandelen en wie kwamen er binnen! 😂quote:Op zondag 12 juli 2026 13:12 schreef AnnArt het volgende:
Mijn zoon kreeg op zijn 18e nog bezoek van de cliniclowns. Eat that, DBM.
NB. En het is gewoon een "normaal" kind, die zijn pre-ok-gesprek twee weken voor zijn 18e verjaardag kreeg en de keuze had tussen kinderafdeling en volwassenen. Hij koos voor kinderafdeling ivm de privileges die daarbij horen, maar die cliniclowns had hij niet aan zien komen... ik ook niet 😂😂
Het influencer leven is dan wel veilig he?! In een echte baan moet je dit toch echt naar jezelf en je eigen handelen kijken. Wordt je geconfronteerd en wordt er ook van je verwacht dat je daar een volwassen en professionele manier mee omgaat.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:24 schreef AnnArt het volgende:
Nu ik erover nadenken, verdenk ik naar weinig fluflu's van een uitgebalanceerde volwassen groei. Zouden het daarom fluflu's zonder enig talent voor zelfreflectie zijn?
Ik heb wel "smakelijk" gelachen om SanneKE die zelf een urn kan draaien naar iets smikkelbeergerelateerds.
😂😂 ... ik zag ze aan komen lopen en dacht dat ze een jonge(ma)n van bijna 2 meter wel voorbij zouden gaan, maar mooi niet. Ze hebben volledig uitgepakt en zoon deed na een eerst wat ongelovige reactie,maar gewoon mee. Filmpje blijft hilarisch om te zien.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:11 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Omg nu je het zegt!!! Mijn zoon was 17 en geopereerd aan zijn keel amandelen en wie kwamen er binnen! 😂
Met 75 euro is die persoon er nog met een koopje vanaf gekomen, dan heeft ze korting gehad.quote:Op zondag 12 juli 2026 14:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie deelt een bericht van een vrouw die een boete van ¤ 75,- omdat ze belde tijdens het fietsen. In dit geval omdat ze zich onveilig voelde.
Haar reactie: what the f…?!
Zou het haar nu weerhouden om te filmen tijdens haar #evelgrin fietstochtjes?
Wie? Naar aanleiding hiervan keek ik goed maar de profiel van Sanneke en geen open tikkie meer in de bio.quote:Op zondag 12 juli 2026 15:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom iemand een open tikkie én een Amazon wishlist heeft maar bijna dagelijks laat zien wat ze heeft gekocht?
Bedoel je die kleur dame van tik tok 😂quote:Op zondag 12 juli 2026 15:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom iemand een open tikkie én een Amazon wishlist heeft maar bijna dagelijks laat zien wat ze heeft gekocht?
Hahahaha geweldig! Mijn zoon was net uit zijn narcose aan zijn ijsje bezig 😂😂😂 die vond het met zijn twee meter ook wel leuk! Blijven kinderen hèquote:Op zondag 12 juli 2026 14:41 schreef AnnArt het volgende:
[..]
😂😂 ... ik zag ze aan komen lopen en dacht dat ze een jonge(ma)n van bijna 2 meter wel voorbij zouden gaan, maar mooi niet. Ze hebben volledig uitgepakt en zoon deed na een eerst wat ongelovige reactie,maar gewoon mee. Filmpje blijft hilarisch om te zien.
Ja dus hahaha Merel van Tik tok! Jep onze zielige queenquote:Op zondag 12 juli 2026 15:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Merel op TT. Ik zit daar al een aantal weken met verwondering naar te kijken omdat ze schooide om geld voor een vakantie. Maar nu zag ik dat ze een tikkie en een wishlist heeft. En maar shoppen🤣quote:Op zondag 12 juli 2026 15:26 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Wie? Naar aanleiding hiervan keek ik goed maar de profiel van Sanneke en geen open tikkie meer in de bio.
Die ja😬quote:Op zondag 12 juli 2026 15:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Bedoel je die kleur dame van tik tok 😂
Sigourny Kemper bedoel je?quote:Op zondag 12 juli 2026 15:33 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik volgde ooit een Surinaamse met 3 kinderen. Ze filmde vooral haar middelste ( behoorlijke bijdehante) dochtertje, maar ze had ook een zoontje en een jonge dreumes. Geen man jn beeld.
Weet iemand wie ik bedoel?
Ik vind haar zooo vreselijk! Idd om alles bedelen en wat heeft ze het slecht.. maar wel allemaal dingen kopen enzo! Bahquote:Op zondag 12 juli 2026 15:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Merel op TT. Ik zit daar al een aantal weken met verwondering naar te kijken omdat ze schooide om geld voor een vakantie. Maar nu zag ik dat ze een tikkie en een wishlist heeft. En maar shoppen🤣
Sterker nog....ze heeft een crowdfunding. Als we het over dezelfde hebben....quote:Op zondag 12 juli 2026 15:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Ja, die heeft ze geopend voor een vakantie want volgens de psych was een vakantie geen luxe maar noodzaak. Ik wist niet dat ze die ook nog open heeft staan. Ze heeft een vakantie gekregen van haar moeder. Maar ik zag dus net dat ze ook nog een tikkie heeft en die wishlist.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:13 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Sterker nog....ze heeft een crowdfunding. Als we het over dezelfde hebben....
Ja en ook zielig verhaal dat de kinderen dus voorlopig niet meer op vakantie konden....Die zijn gewoon met hun vader op vakantie ook. En ze wil zooooo graag influencer worden.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja, die heeft ze geopend voor een vakantie want volgens de psych was een vakantie geen luxe maar noodzaak. Ik wist niet dat ze die ook nog open heeft staan. Ze heeft een vakantie gekregen van haar moeder. Maar ik zag dus net dat ze ook nog een tikkie heeft en die wishlist.
Vreselijk mens. Wat dat betreft past ze er wel tussen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:29 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Ja en ook zielig verhaal dat de kinderen dus voorlopig niet meer op vakantie konden....Die zijn gewoon met hun vader op vakantie ook. En ze wil zooooo graag influencer worden.
Wel een tegenvaller dat haar surfboy niet wil surfen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ach, die Bob. Z'n moeder noemt het autonoom. Ik zie vooral grenzeloosheid bij dat mannetje.
Ja smeken om volgers, om samenwerkingen.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:29 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Ja en ook zielig verhaal dat de kinderen dus voorlopig niet meer op vakantie konden....Die zijn gewoon met hun vader op vakantie ook. En ze wil zooooo graag influencer worden.
Over wie gaat dit?quote:Op zondag 12 juli 2026 16:13 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Ja klopt dacht ik, LiekeVM ook toch?quote:Op zondag 12 juli 2026 17:06 schreef AnnArt het volgende:
Is Judith verloskundige geweest, las ik dat nu goed?
Ik probeer haar te vinden, maar er zijn vrij veel, maar zie zo niets van hetgeen hier geschreven word?quote:
Hij doet wat hij wil en dat wordt toegejuicht door zijn al even autonome moeder.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:30 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ach, die Bob. Z'n moeder noemt het autonoom. Ik zie vooral grenzeloosheid bij dat mannetje.
Terwijl zijn vader een blonde surfboy isquote:Op zondag 12 juli 2026 16:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wel een tegenvaller dat haar surfboy niet wil surfen.
Ja. Ze was nog vk toen ze haar zoon net had maar kon haar werk niet meer doen door haar ziekte.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:06 schreef AnnArt het volgende:
Is Judith verloskundige geweest, las ik dat nu goed?
Zo zie je maar dat niet alles wordt doorgegeven. Helaas voor Judith.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:18 schreef Snaky het volgende:
[..]
Terwijl zijn vader een blonde surfboy is
Merelhoffman01quote:Op zondag 12 juli 2026 17:15 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik probeer haar te vinden, maar er zijn vrij veel, maar zie zo niets van hetgeen hier geschreven word?
Welke Merel op TT? Nagelkerke 😂😂😂?quote:Op zondag 12 juli 2026 15:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Merel op TT. Ik zit daar al een aantal weken met verwondering naar te kijken omdat ze schooide om geld voor een vakantie. Maar nu zag ik dat ze een tikkie en een wishlist heeft. En maar shoppen🤣
🤣quote:
Ik vind die foto van JvP en Koen erg gemaakt. Het is een wedstrijdje wie is het gelukkigst geworden.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:48 schreef lila01 het volgende:
MCW die zegt dat haar kinderen, net als zij, het liefst op een terras zitten.
Tuurlijk, Mies.
Wat zullen die kinderen genieten van de vakantie met Koen en JvP. Mogen ze eindelijk echt kind zijn.
Ja gats een waterige bendequote:Op zondag 12 juli 2026 17:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
OK.... tip voor Debbie.. zorg dat het recept een keer is gelukt voor je het online laat zien.. deze was weer mislukt
Het is een typisch ‘kijk wij eens een leuke vakantie hebben’. Zoals ik die bij vele mensen voorbij zie komen. Ik zie geen wedstrijdje.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:01 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik vind die foto van JvP en Koen erg gemaakt. Het is een wedstrijdje wie is het gelukkigst geworden.
En maar druk met wassen , die meid , ze kan geen dag overslaanquote:Op zondag 12 juli 2026 19:43 schreef Snaky het volgende:
Zoals meenstal op zondag heeft dbm weinig gedeeld, maar haar huis is geen zweinenstal meer.
en als iemand anders zulke foto plaatst zijn er niet zulke aannames Jvp kan het toch nooit goed doenquote:Op zondag 12 juli 2026 20:01 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik vind die foto van JvP en Koen erg gemaakt. Het is een wedstrijdje wie is het gelukkigst geworden.
Welk kind vind het leuk om stil te zitten op een terras? Even ja , als het glasleeg was wilden mijn kinderen weer gauw wegquote:Op zondag 12 juli 2026 19:48 schreef lila01 het volgende:
MCW die zegt dat haar kinderen, net als zij, het liefst op een terras zitten.
Tuurlijk, Mies.
Wat zullen die kinderen genieten van de vakantie met Koen en JvP. Mogen ze eindelijk echt kind zijn.
Ik heb net even teruggekeken op haar account en de crowdfunding opgezocht. Ondanks dat ze een vakantie heeft gekregen loopt de crowdfunding nog.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:13 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Lekker afschakelen met je poten op tafelquote:Op zondag 12 juli 2026 18:57 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Die vakantie van Jacq en Koen is natuurlijk fantastisch voor de kinderen. Ze weten niet wat ze overkomt denk ik, na alle fluflu vakanties 🏕
Wat dat is het meenstal 🫢quote:Op zondag 12 juli 2026 19:43 schreef Snaky het volgende:
Zoals meenstal op zondag heeft dbm weinig gedeeld, maar haar huis is geen zweinenstal meer.
Er is maar 85¤ gestort, waarschijnlijk denken er meer mensen zo over.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb net even teruggekeken op haar account en de crowdfunding opgezocht. Ondanks dat ze een vakantie heeft gekregen loopt de crowdfunding nog.
Ze had hem gewoon moeten sluiten. Ze wilde een vakantie en die heeft ze gekregen. Klaar.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:32 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Er is maar 85¤ gestort, waarschijnlijk denken er meer mensen zo over.
Niks geen heen en weer gesleep op luchthavens en terrassen, maar gewoon heerlijk met de auto naar Zeeland, bijkomen van omdat ze moe zijn van het schooljaar, pizza uit het vuistje, tot s avonds buitenspelen, bij elkaar slapen in de tent enz. En het allerbelangrijkste: Geen geposeerde foto's!!quote:Op zondag 12 juli 2026 18:57 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Die vakantie van Jacq en Koen is natuurlijk fantastisch voor de kinderen. Ze weten niet wat ze overkomt denk ik, na alle fluflu vakanties 🏕
Dat heen en weer gesleep komt nog he 😎quote:Op zondag 12 juli 2026 20:37 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Niks geen heen en weer gesleep op luchthavens en terrassen, maar gewoon heerlijk met de auto naar Zeeland, bijkomen van omdat ze moe zijn van het schooljaar, tot s avonds buitenspelen enz. En het allerbelangrijkste: Geen geposeerde foto's!!
Ja en mama mentaal ondersteunen bij haar volgende crisis.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:42 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Dat heen en weer gesleep komt nog he 😎
Wedstrijdje met de ex bedoel ikquote:Op zondag 12 juli 2026 20:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het is een typisch ‘kijk wij eens een leuke vakantie hebben’. Zoals ik die bij vele mensen voorbij zie komen. Ik zie geen wedstrijdje.
En nog even laten zien dat de weg waar ze rijdt een weg in Frankrijk lijkt. We weten het nu wel.quote:
Maar dan kan ze niks meer posten? Zou op zich de beste optie zijn. Maar ik zie hier geen wedstrijdje naar ex in, maar gewoon een ‘wij hebben het fijn’ foto.quote:
Er is een nieuwe. Met een vriendin waar nog nooit iets over is gepost, ik heb deze naam tenminste nog nooit gehoord, maar die nu haar tranen weer mag drogen.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:16 schreef Kaatje35 het volgende:
Ik zie als laatste post nog steeds hoe ze op de snelweg weer in de armen van Timmie springt en zich weer vooral moet opstellen als een klein meisje met dat overdreven op d'r tenen staan.
Maar Mies vindt het toch moeilijk om om hulp te vragen? Dat zei ze in de podcast. Ze lost het liever zelf op.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mcw haalt vriendin Mieke weer eens uit het stof. Lotje was toch de bff? En toen Marieke? Nu is Mieke weer terug als eerste contactpersoon.
And what about Iris?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mcw haalt vriendin Mieke weer eens uit het stof. Lotje was toch de bff? En toen Marieke? Nu is Mieke weer terug als eerste contactpersoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |