De wonderbaarlijke herrijzing van de feniksquote:Op zondag 12 juli 2026 01:45 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Oh hahaha! Wat was ik daar graag een vlieg op de muur geweest.
Ik zat ineens ook even te denken aan onze parel Mevrouw Lether. Hebben we de laatste tijd nog….
- haar rolstoel gezien
- zonnebril en oortjes gezien?
- al haar hulpverlening gezien?
- zoomcalls met hulpverleners gezien?
- b12 prikken gezien?
- afspraken gezien ?
- draaiende ogen gezien?
Enz.
Of is alle wonderbaarlijk genezen met vage ‘retatrutide’ spuiten.
Moeten we toch gaan geloven in de wonderbaarlijke opstanding van mevrouw Lether?
Maar wie gaat ooit haar onzin verhalen vergeten en haar nog serieus nemen?
Niet zo gek met de droogte van de afgelopen dagen/weken, toch?quote:Op zondag 12 juli 2026 09:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En het gras is helemaal kaal/uitgedroogd
Nee, dat inderdaad. Ik zou echt niet zo blij zijn als mijn kinderen leiding zouden hebben van een type zoals Rens, afgaande op wat ik van hem in beeld zie. Misschien is het een schat van een jongen, maar bij Annemarie komt hij niet echt positief in beeld. Ik ben het filmpje waarop hij J. een best wel harde tik op de hand gaf niet vergeten, ik vind dat echt een totale no go, voor iemand die wekelijks met jonge kinderen werkt.quote:Op zondag 12 juli 2026 08:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Je ziet ook de gevoelens van teleurstelling/ongemak bij die meiden op hun gezicht staan tijdens het geschreeuw van moeder over de dure zak smoep. Zou zij nou nooit eens écht naar haar kinderen kijken?
Dat scouting-gebeuren vind ik ook echt helemaal niks. Heb de fascinatie ervoor van AM ook nooit zo goed begrepen eerlijk gezegd.
En met types als Rens en Julia als leiding zou ik als ouder sws een deur verder gaan geloof ik.
Dan nog. Zeiken over een paar euro met zo'n inkomen is gewoon heel onsympathiek. Echt, waar maak je je druk om? Al zou het 10 euro per kind kosten.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Het zal niet letterlijk om het geld gaan, maar om het feit dat snoep bij Jamin zo "extreem" duur is in vergelijking met het Kruidvat.
Maar dat soort dingen braak je als ouder natuurlijk niet op deze toon uit als het kind dat dit van jou krijgt erbij staat.
Maar AM is gewoon geen fijne ouder.
Ik zag de snippet voorbij komen net.. MW die doodleuk zegt dat tijd voor haarzelf tijd met haar kinderen is. Humor!quote:Op zondag 12 juli 2026 09:53 schreef Sophine het volgende:
Iris en MCW doen in de podcast een poging tot een diepgaand gesprek. Maar elke keer als het een beetje interessant dreigt te worden (hoe denken ze over het feit dat hun kinderen opgroeien in weelde bijvoorbeeld) verzanden ze in weer in gezwalk over barbies, olily, bjorn bjorg onderbroeken en pata negra. En weer "mijn mama is zooo mooi, ja mijn mama is ook zooo mooiiiii"
Wel weer een paar pareltjes
MCW die zegt dat ze het moeilijk vindt om hulp te vragen (hoezo heeft je PA/vriendin dan 10 gemiste oproepen tijdens familieweekend)
Iris die "ineens een fotografisch geheugen krijgt" als ze zich iets herinnert
Ik kwam om dit te zeggen! Wauw hele week druppelen maar wel gewoon zwemmen?quote:Op zondag 12 juli 2026 10:14 schreef opwegnaar het volgende:
Sow, zeg! Dbm heeft ook een hele 'rider list' voor de operatie van Flipje🙈Meine gute, zij eist méér dan een vip behandeling!
Overigens heeft vriendje de afgelopen week de hele week last gehad van zijn oor, maar kon hij wel volop zwemmen op vakantie??
Ik snap het niet meer..
Ik ook niet, en dat is ook nog leiding bij Scouting. Bahquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:55 schreef poohenzo het volgende:
Ik ben vast een ontzettende zeur maar zo’n knul als Rens zou ik thuis niet om mijn jonge dochters heen willen hebben. Gedraag je normaal of rot op . Misselijk mannetje . Snap ook niet wat Julia met die stumperd moet .
Ik heb het niet gehoord maar het zou passen in de hilarische humor van Am.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
De story is inmiddels al weg, maar zei AM nou gister tegen L (omdat AM die blouse was vergeten! En zij dus de slechterik was!) “dan kan je daar later een boek over schrijven L!” 😳😳😳 Het was niet heel duidelijk maar dit haalde ik er wel duidelijk uit
Mee eens, ze had na 3 kinderen moeten stoppen. Ik hoop dat de meiden eens flink in opstand komenquote:Op zondag 12 juli 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nee, dat inderdaad. Ik zou echt niet zo blij zijn als mijn kinderen leiding zouden hebben van een type zoals Rens, afgaande op wat ik van hem in beeld zie. Misschien is het een schat van een jongen, maar bij Annemarie komt hij niet echt positief in beeld. Ik ben het filmpje waarop hij J. een best wel harde tik op de hand gaf niet vergeten, ik vind dat echt een totale no go, voor iemand die wekelijks met jonge kinderen werkt.
Met S en S heb ik echt een beetje medelijden. Misschien totaal onterecht, maar ik zie bij beiden eigenlijk weinig enthousiasme voor zowel scouting als paardrijden. Zo jammer dat ze vanuit hun ouders ook totaal niet gestimuleerd lijken te worden om een hobby te zoeken waarvoor ze wel interesse hebben. Misschien vinden ze paardrijden en scouting wel heel leuk, misschien doen ze het gewoon omdat ze aanvoelen dat het zo hoort vanuit hun moeder.
Ik vind het ook wel een beetje pijnlijk om te zien hoe enthousiast Annemarie altijd is over haar oudste kinderen en hoe negatief over de jongere kinderen, waarbij het dan ook nog eens lijkt dat ze met een van de tweeling veel meer heeft dan met de andere. En dat terwijl ze ook ontzettend leuke kinderen heeft.
Nou, dat vind ik sowieso een prestatie, al zou je 16 uur aaneengesloten hebben geslapen.quote:Op zondag 12 juli 2026 07:49 schreef popje het volgende:
Urgh, nou nu ga ik ook eens een keer iets op karakter moeten doen, na 3 uur en 11 minuten slaap vanwege irritante *** muggen moet ik conform mijn trainingsschema nu 22 km gaan hardlopen met progressieve snelheid. Uiteraard kon ik veel langer slapen, maar die beesten hielden mij uit mijn slaap en dus ben ik maar opgestaan en sta ik nu klaar om naar buiten te gaan... Op karakter zou DBM zeggen en er een redbulletje ingooien!
Zo eens met jullie beiden. Julia is wat Annemarie had willen zijn. Middelvinger omhoog, paardrijden, brommerrijden, tuinbroeken en dan zo'n topvriend als Rensquote:Op zondag 12 juli 2026 08:33 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Door zich te kleden zoals ze doen zijn S&S redelijk mainstream. En is het J die opvalt door zich anders te kleden. Toevallig veel in korte tuinbroek. En die houding èn kledingstijl valt net bij AM in de smaak. Wat verder haar smaak is, hangt af van de sponsor of samenwerking.
J is ook wel een beetje een mini-AM, lomp vooral. Grote verschil is dat J wèl is gaan werken na haar opleiding.
Ik hoop ook dat de tweeling ook mooi hun eigen gang gaan, favoriet worden ze toch al niet meer. Ze bezorgden AM een postnatale depressie, een huwelijkscrisis en wat al niet meer. Gelukkig hebben ze elkaar.
Moraal: AM heeft precies geen kennis of talent om zich te verbinden met wie dan ook, behalve haar bankrekening. Dus luister vooral niet naar haar wijsheden of adviezen.
Dit.... ze weet precies wat de wensen zijn!quote:Op zondag 12 juli 2026 10:14 schreef opwegnaar het volgende:
Sow, zeg! Dbm heeft ook een hele 'rider list' voor de operatie van Flipje🙈Meine gute, zij eist méér dan een vip behandeling!
Overigens heeft vriendje de afgelopen week de hele week last gehad van zijn oor, maar kon hij wel volop zwemmen op vakantie??
Ik snap het niet meer..
zwemt die met oordopjes in dat er geen water in kanquote:Op zondag 12 juli 2026 10:14 schreef opwegnaar het volgende:
Ik snap het niet meer..
Die mogen ook lekker op haar kind passen want ze is geen ochtend mens!quote:Op zondag 12 juli 2026 10:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith gooit anderen op die vakantie ook gewoon weer online, zou ze daar toestemming voor hebben? Aso
Dat ze eerst maar leert dat het geen Kruitvat is, muts.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Het zal niet letterlijk om het geld gaan, maar om het feit dat snoep bij Jamin zo "extreem" duur is in vergelijking met het Kruidvat.
Maar dat soort dingen braak je als ouder natuurlijk niet op deze toon uit als het kind dat dit van jou krijgt erbij staat.
Maar AM is gewoon geen fijne ouder.
Dacht ik eerst ook maar op een foto kon je duidelijk zijn oren zien en daar zat niets inquote:Op zondag 12 juli 2026 10:32 schreef miep123456 het volgende:
[..]
zwemt die met oordopjes in dat er geen water in kan
Ze had ipv bikini's en kleding, wel wat meer aandacht kunnen geven aan de fysieke gezondheid van enkele van haar kinderen.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:28 schreef Snaky het volgende:
[..]
Zo eens met jullie beiden. Julia is wat Annemarie had willen zijn. Middelvinger omhoog, paardrijden, brommerrijden, tuinbroeken en dan zo'n topvriend als Rens.
De tweeling wijkt van haar ideaalbeeld af en worden bijna gedwongen om er wel zo uit te gaan zien. Ze gunt hen zogenaamd wat tijd, wat duidelijk niet zo is.
Dat krijgen ze nog heel vaak te horen.
En de mini bikini's die showt ze zelf aan iedereen en zijn moeder, als goed voorbeeld.
Dat interesseert AM helemaal niks, als ze er in haar ogen maar goed uitzien en dat alleen is al heel triest .quote:Op zondag 12 juli 2026 10:33 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ze had ipv bikini's en kleding, wel wat meer aandacht kunnen geven aan de fysieke gezondheid van enkele van haar kinderen.
Straks zitten zij als ze ouder zijn met allerlei pijnklachten oid omdat moeder het niet nodig vond fatsoenlijk schoeisel aan te schaffen en medisch advies te vragen voor de stand van voeten/benen/heupen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |