abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221311711
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 04:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Join the club, al meer dan een uur wakker. Sta dan ook meteen ‘aan’ als ik wakker word, irritant.

Misschien ook maar een klaag-en-eet insta beginnen 😁
Dat wordt op karakter vandaag! 😉
pi_221311734
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 04:14 schreef Utopica het volgende:

[..]
Dat heb ik ook met Debbie. Ik leerde haar pas kennen via dit forum, maar was blijkbaar ook al geblokkeerd?

En ik wou dat ik het slaapritme van Sanneke had, kan niet slapen :(
Ik precies zo door Debbie!
  zondag 12 juli 2026 @ 07:49:10 #53
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221311736
Urgh, nou nu ga ik ook eens een keer iets op karakter moeten doen, na 3 uur en 11 minuten slaap vanwege irritante *** muggen moet ik conform mijn trainingsschema nu 22 km gaan hardlopen met progressieve snelheid. Uiteraard kon ik veel langer slapen, maar die beesten hielden mij uit mijn slaap en dus ben ik maar opgestaan en sta ik nu klaar om naar buiten te gaan... Op karakter zou DBM zeggen en er een redbulletje ingooien!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221311744
Die verschrikkelijke camping bij Judith😲😲😲😲😲 Daar wil je toch nog niet gratis gaan zitten?
pi_221311779
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 07:33 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Dat wordt op karakter vandaag! 😉
En zonder redbull! 💪
pi_221311785
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 07:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die verschrikkelijke camping bij Judith😲😲😲😲😲 Daar wil je toch nog niet gratis gaan zitten?
Vreselijk, echt hutje mutje zo op een rijtje. Totaal geen privacy. Niets voor mij. Moet er echt niet aan denken.
pi_221311797
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 07:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Judith wil overal zitten als het gratis is !
pi_221311835
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 07:01 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
AM geeft aan dat óók de tweeling de tijd mag nemen/krijgen om uiteindelijk toe te zijn aan weinig verhullende kleding zoals ultra korte broeken en mini bikini's.

Het viel me al op dat Julia ook altijd, weer of geen weer, in korte broeken loopt.
Zou ze weten dat een groot deel van de 16 tot 26 jarigen dat helemaal niet doet? Dat dit niet iets is wat je als meisje standaard gaat doen als je maar genoeg tijd krijgt?

Die meiden lijken me heel creatief en alternatief. Precies de categorie die vaak niet in " weinig bedekkende" kleding loopt.

Zou dat mogen bij " wij Geertsen"? Of gaat AM dan straks bij haar vriendin en zelfbenoemde deskundige op consult om te vragen hoe ze ermee moet omgaan dat haar kinderen zich anders kleden dan hun boomerouders verwacht hadden en mooi vinden?
Julia doet graag wat haar ouders verwachten en vormt zich naar het beeld dat haar ouders hebben van hoe een vrouw van haar leeftijd moet zijn.

Ik hoop toch zo dat Saar en Suus meer ballen hebben dan hun oudere zus! Ze zijn samen, dat helpt misschien om die dominante ouders te weerstaan.

Maar wat laat ze met dit soort stupide uitspraken toch keer op keer zien dat boeken ( zeggen te ) lezen echt iets totaal anders is dan ze begrijpen en toepassen.

Door zich te kleden zoals ze doen zijn S&S redelijk mainstream. En is het J die opvalt door zich anders te kleden. Toevallig veel in korte tuinbroek. En die houding èn kledingstijl valt net bij AM in de smaak. Wat verder haar smaak is, hangt af van de sponsor of samenwerking.
J is ook wel een beetje een mini-AM, lomp vooral. Grote verschil is dat J wèl is gaan werken na haar opleiding.
Ik hoop ook dat de tweeling ook mooi hun eigen gang gaan, favoriet worden ze toch al niet meer. Ze bezorgden AM een postnatale depressie, een huwelijkscrisis en wat al niet meer. Gelukkig hebben ze elkaar.

Moraal: AM heeft precies geen kennis of talent om zich te verbinden met wie dan ook, behalve haar bankrekening. Dus luister vooral niet naar haar wijsheden of adviezen.
pi_221311858
En het ‘nee/stop, dat wil ik niet’ van L is voor Rens een teken om door te gaan en AM om door te filmen.

En dan durft AM ook nog af te geven op haar ouders die haar zo’n vreselijke jeugd hebben gegeven en de verkrachting door de skileraar in een skilift niet goed hebben behandeld.

Kotsvrouw.
pi_221311863
Demammavan: Ik vind de kledingstijl van S en S hartstikke leuk. Het is mij ook een raadsel waarom Annemarie daar zo over moet zeuren. Die meiden zijn prima zoals ze zijn, ze hoeven helemaal niet ergens naar toe te groeien of tijd te nemen. En dan dat gezeik over een zakje snoep (dat Annemarie betaalt, ik meld het maar even, ze was daar niet zo duidelijk over), echt waarom doe je daar zo zeikerig over. Zie je nou echt niet dat je de lol voor je kinderen verknalt zo?

Ik vind het wel leuk dat de scoutingleiding bij hun mogen bbq'en. Ik ben ook blij, als ik die eed zie, dat mijn kinderen geen interesse in scouting hadden. Ik vind dat echt helemaal niets 😁.
pi_221311868
Ik bedoel: zeiken over een paar euro aan snoep 1x per jaar, als je 10.000 euro per maand aan je kinderen verdient. Dat vind ik best wel onbegrijpelijk.
  zondag 12 juli 2026 @ 08:52:49 #62
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221311870
Zouden de mensen die een weekje op vakantie zijn waar Judith is weten waar ze de beelden voor gebruikt? Ik zou zelf nooit met zoiets meegaan maar zou toch klagen over het maken van beelden. Verder had Judith van mij mogen wegblijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 12-07-2026 09:36:32 ]
pi_221311888
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 08:50 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Ik vind de kledingstijl van S en S hartstikke leuk. Het is mij ook een raadsel waarom Annemarie daar zo over moet zeuren. Die meiden zijn prima zoals ze zijn, ze hoeven helemaal niet ergens naar toe te groeien of tijd te nemen. En dan dat gezeik over een zakje snoep (dat Annemarie betaalt, ik meld het maar even, ze was daar niet zo duidelijk over), echt waarom doe je daar zo zeikerig over. Zie je nou echt niet dat je de lol voor je kinderen verknalt zo?

Ik vind het wel leuk dat de scoutingleiding bij hun mogen bbq'en. Ik ben ook blij, als ik die eed zie, dat mijn kinderen geen interesse in scouting hadden. Ik vind dat echt helemaal niets 😁.
Je ziet ook de gevoelens van teleurstelling/ongemak bij die meiden op hun gezicht staan tijdens het geschreeuw van moeder over de dure zak smoep. Zou zij nou nooit eens écht naar haar kinderen kijken?

Dat scouting-gebeuren vind ik ook echt helemaal niks. Heb de fascinatie ervoor van AM ook nooit zo goed begrepen eerlijk gezegd.
En met types als Rens en Julia als leiding zou ik als ouder sws een deur verder gaan geloof ik.
pi_221311890
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 08:52 schreef Tarantelle het volgende:
Ik bedoel: zeiken over een paar euro aan snoep 1x per jaar, als je 10.000 euro per maand aan je kinderen verdient. Dat vind ik best wel onbegrijpelijk.
En het bedrag per ons zal wel ergens vermeld staan bij de Jamin? Is volgens mij wettelijk verplicht?
pi_221311898
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 08:52 schreef Tarantelle het volgende:
Het zal niet letterlijk om het geld gaan, maar om het feit dat snoep bij Jamin zo "extreem" duur is in vergelijking met het Kruidvat.

Maar dat soort dingen braak je als ouder natuurlijk niet op deze toon uit als het kind dat dit van jou krijgt erbij staat.
Maar AM is gewoon geen fijne ouder.
pi_221311908
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 07:48 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Ik precies zo door Debbie!
Idem.
pi_221311919
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 09:06 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Idem.
Sanneke en Debbie hebben destijds heel fanatiek iedereen geblokkeerd die dat account ging volgen dat momfluencers afkeurde.
pi_221311923
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 08:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Je ziet ook de gevoelens van teleurstelling/ongemak bij die meiden op hun gezicht staan tijdens het geschreeuw van moeder over de dure zak smoep. Zou zij nou nooit eens écht naar haar kinderen kijken?

Dat scouting-gebeuren vind ik ook echt helemaal niks. Heb de fascinatie ervoor van AM ook nooit zo goed begrepen eerlijk gezegd.
En met types als Rens en Julia als leiding zou ik als ouder sws een deur verder gaan geloof ik.
Dat is een overtuigende Nee.
pi_221311936
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 08:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]

Ik word er ook echt verdrietig van.. zelf keek ik haar eindeloze stories nooit met geluid, maar door jullie dat af en toe toch gaan doen. Nou vond ik er altijd al veel van, maar met geluid maakt het me nog verdrietiger.
pi_221311988
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 09:09 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Sanneke en Debbie hebben destijds heel fanatiek iedereen geblokkeerd die dat account ging volgen dat momfluencers afkeurde.
Daarvoor blokkeerden ze er ook al op los. En niet alleen zij. Mirthe, mijngelukje, AM, Huisje.in.brabant blokkeren ook zonder aanleiding.
pi_221312004
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 09:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Het zal niet letterlijk om het geld gaan, maar om het feit dat snoep bij Jamin zo "extreem" duur is in vergelijking met het Kruidvat.

Maar dat soort dingen braak je als ouder natuurlijk niet op deze toon uit als het kind dat dit van jou krijgt erbij staat.
Ze is een onveilige ouder, en maar zeuren over haar eigen ouders.
pi_221312009
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 09:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]

Ik zou die zak terug geven aan mijn moeder en haar meedelen dat ze erin kan stikken.
pi_221312010
B van Juud is superenthousiast over deze vakantiedag. Snap ik wel, allemaal kinderen om hem heen ipv autonoom met moeder en tante van historisch punt naar historisch punt in Kroatië te wandelen.
pi_221312050
Mcw die zegt dat tijd voor zichzelf tijd met de kinderen is 🫣
pi_221312057
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 08:16 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Vreselijk, echt hutje mutje zo op een rijtje. Totaal geen privacy. Niets voor mij. Moet er echt niet aan denken.
En het gras is helemaal kaal/uitgedroogd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')