Dat wordt op karakter vandaag! 😉quote:Op zondag 12 juli 2026 04:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Join the club, al meer dan een uur wakker. Sta dan ook meteen ‘aan’ als ik wakker word, irritant.
Misschien ook maar een klaag-en-eet insta beginnen 😁
Ik precies zo door Debbie!quote:Op zondag 12 juli 2026 04:14 schreef Utopica het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Debbie. Ik leerde haar pas kennen via dit forum, maar was blijkbaar ook al geblokkeerd?
En ik wou dat ik het slaapritme van Sanneke had, kan niet slapen
Vreselijk, echt hutje mutje zo op een rijtje. Totaal geen privacy. Niets voor mij. Moet er echt niet aan denken.quote:Op zondag 12 juli 2026 07:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die verschrikkelijke camping bij Judith😲😲😲😲😲 Daar wil je toch nog niet gratis gaan zitten?
Judith wil overal zitten als het gratis is !quote:Op zondag 12 juli 2026 07:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die verschrikkelijke camping bij Judith😲😲😲😲😲 Daar wil je toch nog niet gratis gaan zitten?
Door zich te kleden zoals ze doen zijn S&S redelijk mainstream. En is het J die opvalt door zich anders te kleden. Toevallig veel in korte tuinbroek. En die houding èn kledingstijl valt net bij AM in de smaak. Wat verder haar smaak is, hangt af van de sponsor of samenwerking.quote:Op zondag 12 juli 2026 07:01 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
AM geeft aan dat óók de tweeling de tijd mag nemen/krijgen om uiteindelijk toe te zijn aan weinig verhullende kleding zoals ultra korte broeken en mini bikini's.
Het viel me al op dat Julia ook altijd, weer of geen weer, in korte broeken loopt.
Zou ze weten dat een groot deel van de 16 tot 26 jarigen dat helemaal niet doet? Dat dit niet iets is wat je als meisje standaard gaat doen als je maar genoeg tijd krijgt?
Die meiden lijken me heel creatief en alternatief. Precies de categorie die vaak niet in " weinig bedekkende" kleding loopt.
Zou dat mogen bij " wij Geertsen"? Of gaat AM dan straks bij haar vriendin en zelfbenoemde deskundige op consult om te vragen hoe ze ermee moet omgaan dat haar kinderen zich anders kleden dan hun boomerouders verwacht hadden en mooi vinden?
Julia doet graag wat haar ouders verwachten en vormt zich naar het beeld dat haar ouders hebben van hoe een vrouw van haar leeftijd moet zijn.
Ik hoop toch zo dat Saar en Suus meer ballen hebben dan hun oudere zus! Ze zijn samen, dat helpt misschien om die dominante ouders te weerstaan.
Maar wat laat ze met dit soort stupide uitspraken toch keer op keer zien dat boeken ( zeggen te ) lezen echt iets totaal anders is dan ze begrijpen en toepassen.
Je ziet ook de gevoelens van teleurstelling/ongemak bij die meiden op hun gezicht staan tijdens het geschreeuw van moeder over de dure zak smoep. Zou zij nou nooit eens écht naar haar kinderen kijken?quote:Op zondag 12 juli 2026 08:50 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Ik vind de kledingstijl van S en S hartstikke leuk. Het is mij ook een raadsel waarom Annemarie daar zo over moet zeuren. Die meiden zijn prima zoals ze zijn, ze hoeven helemaal niet ergens naar toe te groeien of tijd te nemen. En dan dat gezeik over een zakje snoep (dat Annemarie betaalt, ik meld het maar even, ze was daar niet zo duidelijk over), echt waarom doe je daar zo zeikerig over. Zie je nou echt niet dat je de lol voor je kinderen verknalt zo?
Ik vind het wel leuk dat de scoutingleiding bij hun mogen bbq'en. Ik ben ook blij, als ik die eed zie, dat mijn kinderen geen interesse in scouting hadden. Ik vind dat echt helemaal niets 😁.
En het bedrag per ons zal wel ergens vermeld staan bij de Jamin? Is volgens mij wettelijk verplicht?quote:Op zondag 12 juli 2026 08:52 schreef Tarantelle het volgende:
Ik bedoel: zeiken over een paar euro aan snoep 1x per jaar, als je 10.000 euro per maand aan je kinderen verdient. Dat vind ik best wel onbegrijpelijk.
Het zal niet letterlijk om het geld gaan, maar om het feit dat snoep bij Jamin zo "extreem" duur is in vergelijking met het Kruidvat.quote:Op zondag 12 juli 2026 08:52 schreef Tarantelle het volgende:
Ik bedoel: zeiken over een paar euro aan snoep 1x per jaar, als je 10.000 euro per maand aan je kinderen verdient. Dat vind ik best wel onbegrijpelijk.
Sanneke en Debbie hebben destijds heel fanatiek iedereen geblokkeerd die dat account ging volgen dat momfluencers afkeurde.quote:
Dat is een overtuigende Nee.quote:Op zondag 12 juli 2026 08:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Je ziet ook de gevoelens van teleurstelling/ongemak bij die meiden op hun gezicht staan tijdens het geschreeuw van moeder over de dure zak smoep. Zou zij nou nooit eens écht naar haar kinderen kijken?
Dat scouting-gebeuren vind ik ook echt helemaal niks. Heb de fascinatie ervoor van AM ook nooit zo goed begrepen eerlijk gezegd.
En met types als Rens en Julia als leiding zou ik als ouder sws een deur verder gaan geloof ik.
Ik word er ook echt verdrietig van.. zelf keek ik haar eindeloze stories nooit met geluid, maar door jullie dat af en toe toch gaan doen. Nou vond ik er altijd al veel van, maar met geluid maakt het me nog verdrietiger.quote:Op zondag 12 juli 2026 08:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Je ziet ook de gevoelens van teleurstelling/ongemak bij die meiden op hun gezicht staan tijdens het geschreeuw van moeder over de dure zak smoep. Zou zij nou nooit eens écht naar haar kinderen kijken?
Dat scouting-gebeuren vind ik ook echt helemaal niks. Heb de fascinatie ervoor van AM ook nooit zo goed begrepen eerlijk gezegd.
En met types als Rens en Julia als leiding zou ik als ouder sws een deur verder gaan geloof ik.
Daarvoor blokkeerden ze er ook al op los. En niet alleen zij. Mirthe, mijngelukje, AM, Huisje.in.brabant blokkeren ook zonder aanleiding.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:09 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Sanneke en Debbie hebben destijds heel fanatiek iedereen geblokkeerd die dat account ging volgen dat momfluencers afkeurde.
Ze is een onveilige ouder, en maar zeuren over haar eigen ouders.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Het zal niet letterlijk om het geld gaan, maar om het feit dat snoep bij Jamin zo "extreem" duur is in vergelijking met het Kruidvat.
Maar dat soort dingen braak je als ouder natuurlijk niet op deze toon uit als het kind dat dit van jou krijgt erbij staat.
Maar AM is gewoon geen fijne ouder.
Ik zou die zak terug geven aan mijn moeder en haar meedelen dat ze erin kan stikken.quote:Op zondag 12 juli 2026 09:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Het zal niet letterlijk om het geld gaan, maar om het feit dat snoep bij Jamin zo "extreem" duur is in vergelijking met het Kruidvat.
Maar dat soort dingen braak je als ouder natuurlijk niet op deze toon uit als het kind dat dit van jou krijgt erbij staat.
Maar AM is gewoon geen fijne ouder.
En het gras is helemaal kaal/uitgedroogdquote:Op zondag 12 juli 2026 08:16 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Vreselijk, echt hutje mutje zo op een rijtje. Totaal geen privacy. Niets voor mij. Moet er echt niet aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |