abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221312673
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:33 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ze had ipv bikini's en kleding, wel wat meer aandacht kunnen geven aan de fysieke gezondheid van enkele van haar kinderen.
Straks zitten zij als ze ouder zijn met allerlei pijnklachten oid omdat moeder het niet nodig vond fatsoenlijk schoeisel aan te schaffen en medisch advies te vragen voor de stand van voeten/benen/heupen.
Inderdaad, maar zij loopt zelf ook zo, dus het is goed. Ik denk dat ze zo redeneert. Dat is tenminste een ding waar haar ouders niet de schuld van krijgen. Daarnaast moet ze investeren in fatsoenlijke kappers voor de kinderen met krullen en passende verzorgingsproducten. Ze hebben mooi haar maar het ziet er uit als stro doordat de juiste behandeling mist.
pi_221312685
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 08:16 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Vreselijk, echt hutje mutje zo op een rijtje. Totaal geen privacy. Niets voor mij. Moet er echt niet aan denken.
Zou voor mij ook de horror zijn. Je kan amper om je tent lopen. Totaal geen privacy. Echt dan blijf ik liever thuis😅
pi_221312699
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:46 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Zou voor mij ook de horror zijn. Je kan amper om je tent lopen. Totaal geen privacy. Echt dan blijf ik liever thuis😅
Dat je gewoon de slaap geluiden van de buren hoort... 🥴 maar ook echt alsof ze naast je liggen 😨
pi_221312715
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:43 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Dat interesseert AM helemaal niks, als ze er in haar ogen maar goed uitzien en dat alleen is al heel triest .

Ik vind de tweeling normale kleding dragen maar oppermoeder stuurt nu al aan op kleine bikini’s . Waarom ?? Omdat ze dat zelf draagt en denkt een bepaalde status te krijgen als vrouw als je dat doet . Ze is te dom om te beseffen dat in 2026 vrouwen en jonge meiden lekker zelf mogen weten wat ze aantrekken .

Ik heb mijn hoop gevestigd op Jet die de boel overhoop gaat gooien bij AM. Ze is pas 9 maar heeft steeds vaker gevatte opmerkingen.
Wat droeg ze zelf in haar puberteit?

Zij kan zó enorm niet aansluiten bij (puber)meiden. Bij kinderen in het algemeen niet, maar deze leeftijd is zo'n kwetsbare fase.

Wat als ze ooit oma wordt. Relatie onderhouden met eventuele schoondochters? Ik zie het haar niet doen.
pi_221312718
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:33 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dat ze eerst maar leert dat het geen Kruitvat is, muts.
Snoep van de Jamin is ook wel veel lekkerder dan van de kruidvat 🫣
pi_221312731
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:52 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

Zij kan zó enorm niet aansluiten bij (puber)meiden. Bij kinderen in het algemeen niet, maar deze leeftijd is zo'n kwetsbare fase.

Wat als ze ooit oma wordt. Relatie onderhouden met eventuele schoondochters? Ik zie het haar niet doen.
En word het kleinkind dan ook online gegooid?
pi_221312736
Maar Rens wordt ook niet gecorrigeerd door Julia, Sam of Jim. Dat is ook apart. Je neemt toch je kleine zusjes in bescherming?
pi_221312742
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar Rens wordt ook niet gecorrigeerd door Julia, Sam of Jim. Dat is ook apart. Je neemt toch je kleine zusjes in bescherming?
En wat dacht je van Maarten..
pi_221312743
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Vanaf de 1ste seconde na de geboorte. Liefst de camera op het geboorte kanaal gericht.😬
pi_221312767
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat zouden nig weleens nieuwe gezinsbreuken kunnen betekenen. Aanhang zal dat logischerwijs veel minder vanzelfsprekend en normaal vinden.
En ik zie haar geen band opbouwen met eventuele schoondochters.
Ik heb 3 schoondochters en een dochter. Heb met mijn schoondochters een warme band en ben stapel gek met alle drie maar daar moet je ook je best voor doen. Je bij hen kunnen aansluiten, zorgvuldig zijn en ook je mond kunnen houden en jezelf wat meer op de achtergrond kunnen plaatsen wanneer nodig.
Dat zie ik haar niet doen.
pi_221312777
AM; ik begrijp ook niet wat Julia met zo'n Rens moet. Maar we zijn de opmerking van Maarten over de vislucht van Julia als ze dr benen uit elkaar had (of iets in die trant) niet vergeten toch?

Noem mij een zeikerd, maar ik ben er van overtuigd dat je zoekt in een relatie zoals je thuis ook bent behandeld. Klinkt misschien wat zwaar, maar als er thuis constant over je grens wordt gegaan zal je dat van een (toekomstig) partner ook sneller accepteren denk ik.
pi_221312828
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:15 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zo moet eerlijk zeggen dat Dion ontzettend goed geklust heeft in hun slaapkamer!

Betonlook is zo betonlook dat je zelfs de gaatjes ziet van het beton! Wat een gave betonlook! :D

#sarcasme uit

Om te janken die 2 en maar commentaar leveren op een ander.
Moet lachen. Maar lelijk hè! Het ziet er niet uit. Ik zou me hier zo aan storen ( en aan het badje wat werkloos in de woonkamer ligt)
pi_221312849
Sanneke kreeg de tip om cetrizine te gebruiken tegen de jeuk. Een bijwerking daarvan is vermoeidheid. Goede tip dus voor iemand die zegt dat ze al weken kapotmoe is.

En zou ze vandaag naar de buren stappen om de screenshots met klustijden te laten zien of is zij zo iemand die wel jankt en klaagt maar haar mond verder houdt?

En over dat klussen gesproken, waarom schaft ze geen koptelefoon met noice cancelling? Probleem opgelost.
pi_221312906
Waarom heeft Judith een esculaap sticker op de auto? Ze is toch geen arts? Of zou dat nog uit haar tijd als verloskundige zijn?
pi_221312911
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 11:18 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kreeg de tip om cetrizine te gebruiken tegen de jeuk. Een bijwerking daarvan is vermoeidheid. Goede tip dus voor iemand die zegt dat ze al weken kapotmoe is.

En zou ze vandaag naar de buren stappen om de screenshots met klustijden te laten zien of is zij zo iemand die wel jankt en klaagt maar haar mond verder houdt?

En over dat klussen gesproken, waarom schaft ze geen koptelefoon met noice cancelling? Probleem opgelost.
Ze denkt niet in oplossingen.
pi_221312941
Waarom doet Rens zo tegen L, tegen haar aanliggen?
Mijn volwassen zonen halen het niet in hun hoofd om dit te doen bij een jong meisje, zelfs niet bij familie. Gewoon not done.
pi_221312956
Ik ben een beetje mosterd, maar we hadden gisteren een bruiloft, dus geen tijd voor insta haha.

DBM; praat haar vriendje nog maar een paar extra angsten aan. Infuus prikken onder narcose, maar haar vriendje kan niet zomaar narcose. Of je bereid een kind gewoon voor. Ik heb een kind waarbij er een vermoeden is van autisme (onderzoeken moeten nog plaatsvinden), die gediagnosticeerd is met gegeneraliseerde angst en die regelmatig geopereerd is, die hebben we altijd voorbereid; dit is wat er gaat komen, dit is hoe het zal gaan. Ja een prikje doet zeer, maar is snel weer over.

Judith; HOE(!)? Heeft zij haar auto ingepakt?!

AM; demeiden krijgen kleedgeld, maar zijn bepaald wat ze er mee kopen? Dan is het hele doel weg toch?
En over Rens met Lot houd ik mijn mond maar, want ik word daar zo intens boos van.
pi_221313049
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:52 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

Beste juf Mirjam. Als je dit soort beelden ziet en ze zouden niet van je bestie AM zijn. Vind je het dan alsnog pedagogisch verantwoord wat hier gebeurt? Zou je dit accepteren in je eigen gezin? Lot die haar grens aangeeft, maar hihihahahoho wat is Rens toch grappig. En naar Saar en Suus die mogen shoppen maar belachelijk gemaakt worden omdat ze op de mannenafdeling gaan kijken. Na eerst heel hard gewerkt hebben om bij de Hema te moeten shoppen. En de lol van een zak snoep scheppen is er zo ook wel af. De onveiligheid straalt er aan alle kanten vanaf. Of ben je bang dat als je er iets van zegt AM jou ook aan de kant schuift, net zoals ze bij haar ouders, broer en schoonmoeder (en wie weet nog meer) gedaan heeft en je dan de 'leuke uitjes' en knolhobbelritjes moet missen.

Het is niet alleen niet kunnen aansluiten, er is totaal geen verbinding, laat staan veiligheid. Jet durft af en toe commentaar te geven, maar dat zal vast gevolgen hebben. AM houdt niet van kritiek, en al helemaal niet van haar eigen kinderen. Dat ze zuur is waar een Gerda nog van kan leren, is al triest, maar dat je zo over de grenzen van je kinderen gaat, en dan iets over je eigen ouders durft te zeggen...
pi_221313150
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 11:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; ik begrijp ook niet wat Julia met zo'n Rens moet. Maar we zijn de opmerking van Maarten over de vislucht van Julia als ze dr benen uit elkaar had (of iets in die trant) niet vergeten toch?

Noem mij een zeikerd, maar ik ben er van overtuigd dat je zoekt in een relatie zoals je thuis ook bent behandeld. Klinkt misschien wat zwaar, maar als er thuis constant over je grens wordt gegaan zal je dat van een (toekomstig) partner ook sneller accepteren denk ik.
Dat heb ik gelukkig gemist, maar de manier waarop hij met Julia en S en S omgaat vind ik ook wel op het randje vaak.
pi_221313328
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 11:41 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat heb ik gelukkig gemist, maar de manier waarop hij met Julia en S en S omgaat vind ik ook wel op het randje vaak.
Ze zijn allang over dat randje heen als ouders...
pi_221313453
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 11:18 schreef JaNeeDan het volgende:

Ik vind Sanneke en dion het type overal zeiken en als ineens die buurman voor hun deur staat omdat hij getipt is dat ze over hem kletsen dat ze het zo niet bedoeld hadden en helemaal begrijpen dat je moet klussen..
(Of hard gaan schreeuwen in de voortuin als echte tokkies...)
pi_221313514
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 11:37 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Beste juf Mirjam. Als je dit soort beelden ziet en ze zouden niet van je bestie AM zijn. Vind je het dan alsnog pedagogisch verantwoord wat hier gebeurt? Zou je dit accepteren in je eigen gezin? Lot die haar grens aangeeft, maar hihihahahoho wat is Rens toch grappig. En naar Saar en Suus die mogen shoppen maar belachelijk gemaakt worden omdat ze op de mannenafdeling gaan kijken. Na eerst heel hard gewerkt hebben om bij de Hema te moeten shoppen. En de lol van een zak snoep scheppen is er zo ook wel af. De onveiligheid straalt er aan alle kanten vanaf. Of ben je bang dat als je er iets van zegt AM jou ook aan de kant schuift, net zoals ze bij haar ouders, broer en schoonmoeder (en wie weet nog meer) gedaan heeft en je dan de 'leuke uitjes' en knolhobbelritjes moet missen.

Het is niet alleen niet kunnen aansluiten, er is totaal geen verbinding, laat staan veiligheid. Jet durft af en toe commentaar te geven, maar dat zal vast gevolgen hebben. AM houdt niet van kritiek, en al helemaal niet van haar eigen kinderen. Dat ze zuur is waar een Gerda nog van kan leren, is al triest, maar dat je zo over de grenzen van je kinderen gaat, en dan iets over je eigen ouders durft te zeggen...
Mirjam lijkt me geen vrouw die pedagogisch sterk is. Daarnaast ....wanneer je je zó voor het karretje van AM kunt laten spannen ben je niet het allerscherpste mes in de la . Geen krachtig persoon, dus die blijft wel meehobbelen.

De reactie van AM als Jet scherp uit de hoek komt is tekenend. Meteen in de aanval.
Ze is , vermoed ik, knetter genoeg om ook het contact met haar kinderen te verbreken als ze een andere richting kiezen dan die moeder bedacht had.
pi_221313597
Ligt het aan mij of overdrijft DBM nogal met die laatste post over het ziekenhuis? Ik weet het oprecht niet hoor, geen ervaring verder met kinderen die geopereerd moeten worden. Maar het klinkt mij nogal Middeleeuws in de oren dat de kinderen in een wachtrij voor de operatie kamer staan en er een kapje op hun snufferd wordt gedrukt en als de operatie klaar is dat ze dan zonder ouders in een zaal worden gegooid met zn 12en en dan allemaal liggen te janken en schreeuwen.
De reacties onder haar post zijn ook allemaal dat mensen het totaal niet herkennen en dat het in andere ziekenhuizen niet zo gaat.
pi_221313643
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 11:48 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ze zijn allang over dat randje heen als ouders...
Ik zit me net af te vragen of ik als docent zou ingrijpen als een van die kinderen bij mij in de klas zouden zitten en ik dit dus allemaal zie, net zoals de rest van de wereld . En ja , ik denk dat ik niet zou zwijgen en zelfs instanties zou benaderen . Lijkt wel alsof niemand dat durft bij AM .
pi_221313653
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 11:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind Sanneke en dion het type overal zeiken en als ineens die buurman voor hun deur staat omdat hij getipt is dat ze over hem kletsen dat ze het zo niet bedoeld hadden en helemaal begrijpen dat je moet klussen..
(Of hard gaan schreeuwen in de voortuin als echte tokkies...)
Sanneke is sowieso zo. Als zij een post of story heeft geplaatst en er komt commentaar op komt ze ook altijd met dat ze het niet zo bedoelde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')