Inderdaad, maar zij loopt zelf ook zo, dus het is goed. Ik denk dat ze zo redeneert. Dat is tenminste een ding waar haar ouders niet de schuld van krijgen. Daarnaast moet ze investeren in fatsoenlijke kappers voor de kinderen met krullen en passende verzorgingsproducten. Ze hebben mooi haar maar het ziet er uit als stro doordat de juiste behandeling mist.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:33 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ze had ipv bikini's en kleding, wel wat meer aandacht kunnen geven aan de fysieke gezondheid van enkele van haar kinderen.
Straks zitten zij als ze ouder zijn met allerlei pijnklachten oid omdat moeder het niet nodig vond fatsoenlijk schoeisel aan te schaffen en medisch advies te vragen voor de stand van voeten/benen/heupen.
Zou voor mij ook de horror zijn. Je kan amper om je tent lopen. Totaal geen privacy. Echt dan blijf ik liever thuis😅quote:Op zondag 12 juli 2026 08:16 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Vreselijk, echt hutje mutje zo op een rijtje. Totaal geen privacy. Niets voor mij. Moet er echt niet aan denken.
Dat je gewoon de slaap geluiden van de buren hoort... 🥴 maar ook echt alsof ze naast je liggen 😨quote:Op zondag 12 juli 2026 10:46 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zou voor mij ook de horror zijn. Je kan amper om je tent lopen. Totaal geen privacy. Echt dan blijf ik liever thuis😅
Wat droeg ze zelf in haar puberteit?quote:Op zondag 12 juli 2026 10:43 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Dat interesseert AM helemaal niks, als ze er in haar ogen maar goed uitzien en dat alleen is al heel triest .
Ik vind de tweeling normale kleding dragen maar oppermoeder stuurt nu al aan op kleine bikini’s . Waarom ?? Omdat ze dat zelf draagt en denkt een bepaalde status te krijgen als vrouw als je dat doet . Ze is te dom om te beseffen dat in 2026 vrouwen en jonge meiden lekker zelf mogen weten wat ze aantrekken .
Ik heb mijn hoop gevestigd op Jet die de boel overhoop gaat gooien bij AM. Ze is pas 9 maar heeft steeds vaker gevatte opmerkingen.
Snoep van de Jamin is ook wel veel lekkerder dan van de kruidvat 🫣quote:Op zondag 12 juli 2026 10:33 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dat ze eerst maar leert dat het geen Kruitvat is, muts.
En word het kleinkind dan ook online gegooid?quote:Op zondag 12 juli 2026 10:52 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Wat droeg ze zelf in haar puberteit?
Zij kan zó enorm niet aansluiten bij (puber)meiden. Bij kinderen in het algemeen niet, maar deze leeftijd is zo'n kwetsbare fase.
Wat als ze ooit oma wordt. Relatie onderhouden met eventuele schoondochters? Ik zie het haar niet doen.
En wat dacht je van Maarten..quote:Op zondag 12 juli 2026 10:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar Rens wordt ook niet gecorrigeerd door Julia, Sam of Jim. Dat is ook apart. Je neemt toch je kleine zusjes in bescherming?
Vanaf de 1ste seconde na de geboorte. Liefst de camera op het geboorte kanaal gericht.😬quote:Op zondag 12 juli 2026 10:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En word het kleinkind dan ook online gegooid?
Dat zouden nig weleens nieuwe gezinsbreuken kunnen betekenen. Aanhang zal dat logischerwijs veel minder vanzelfsprekend en normaal vinden.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En word het kleinkind dan ook online gegooid?
Moet lachen. Maar lelijk hè! Het ziet er niet uit. Ik zou me hier zo aan storen ( en aan het badje wat werkloos in de woonkamer ligt)quote:Op zondag 12 juli 2026 10:15 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zo moet eerlijk zeggen dat Dion ontzettend goed geklust heeft in hun slaapkamer!
Betonlook is zo betonlook dat je zelfs de gaatjes ziet van het beton! Wat een gave betonlook!![]()
#sarcasme uit
Om te janken die 2 en maar commentaar leveren op een ander.
Ze denkt niet in oplossingen.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:18 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kreeg de tip om cetrizine te gebruiken tegen de jeuk. Een bijwerking daarvan is vermoeidheid. Goede tip dus voor iemand die zegt dat ze al weken kapotmoe is.
En zou ze vandaag naar de buren stappen om de screenshots met klustijden te laten zien of is zij zo iemand die wel jankt en klaagt maar haar mond verder houdt?
En over dat klussen gesproken, waarom schaft ze geen koptelefoon met noice cancelling? Probleem opgelost.
Beste juf Mirjam. Als je dit soort beelden ziet en ze zouden niet van je bestie AM zijn. Vind je het dan alsnog pedagogisch verantwoord wat hier gebeurt? Zou je dit accepteren in je eigen gezin? Lot die haar grens aangeeft, maar hihihahahoho wat is Rens toch grappig. En naar Saar en Suus die mogen shoppen maar belachelijk gemaakt worden omdat ze op de mannenafdeling gaan kijken. Na eerst heel hard gewerkt hebben om bij de Hema te moeten shoppen. En de lol van een zak snoep scheppen is er zo ook wel af. De onveiligheid straalt er aan alle kanten vanaf. Of ben je bang dat als je er iets van zegt AM jou ook aan de kant schuift, net zoals ze bij haar ouders, broer en schoonmoeder (en wie weet nog meer) gedaan heeft en je dan de 'leuke uitjes' en knolhobbelritjes moet missen.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:52 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Wat droeg ze zelf in haar puberteit?
Zij kan zó enorm niet aansluiten bij (puber)meiden. Bij kinderen in het algemeen niet, maar deze leeftijd is zo'n kwetsbare fase.
Wat als ze ooit oma wordt. Relatie onderhouden met eventuele schoondochters? Ik zie het haar niet doen.
Dat heb ik gelukkig gemist, maar de manier waarop hij met Julia en S en S omgaat vind ik ook wel op het randje vaak.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; ik begrijp ook niet wat Julia met zo'n Rens moet. Maar we zijn de opmerking van Maarten over de vislucht van Julia als ze dr benen uit elkaar had (of iets in die trant) niet vergeten toch?
Noem mij een zeikerd, maar ik ben er van overtuigd dat je zoekt in een relatie zoals je thuis ook bent behandeld. Klinkt misschien wat zwaar, maar als er thuis constant over je grens wordt gegaan zal je dat van een (toekomstig) partner ook sneller accepteren denk ik.
Ze zijn allang over dat randje heen als ouders...quote:Op zondag 12 juli 2026 11:41 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig gemist, maar de manier waarop hij met Julia en S en S omgaat vind ik ook wel op het randje vaak.
Ik vind Sanneke en dion het type overal zeiken en als ineens die buurman voor hun deur staat omdat hij getipt is dat ze over hem kletsen dat ze het zo niet bedoeld hadden en helemaal begrijpen dat je moet klussen..quote:Op zondag 12 juli 2026 11:18 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kreeg de tip om cetrizine te gebruiken tegen de jeuk. Een bijwerking daarvan is vermoeidheid. Goede tip dus voor iemand die zegt dat ze al weken kapotmoe is.
En zou ze vandaag naar de buren stappen om de screenshots met klustijden te laten zien of is zij zo iemand die wel jankt en klaagt maar haar mond verder houdt?
En over dat klussen gesproken, waarom schaft ze geen koptelefoon met noice cancelling? Probleem opgelost.
Mirjam lijkt me geen vrouw die pedagogisch sterk is. Daarnaast ....wanneer je je zó voor het karretje van AM kunt laten spannen ben je niet het allerscherpste mes in de la . Geen krachtig persoon, dus die blijft wel meehobbelen.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:37 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Beste juf Mirjam. Als je dit soort beelden ziet en ze zouden niet van je bestie AM zijn. Vind je het dan alsnog pedagogisch verantwoord wat hier gebeurt? Zou je dit accepteren in je eigen gezin? Lot die haar grens aangeeft, maar hihihahahoho wat is Rens toch grappig. En naar Saar en Suus die mogen shoppen maar belachelijk gemaakt worden omdat ze op de mannenafdeling gaan kijken. Na eerst heel hard gewerkt hebben om bij de Hema te moeten shoppen. En de lol van een zak snoep scheppen is er zo ook wel af. De onveiligheid straalt er aan alle kanten vanaf. Of ben je bang dat als je er iets van zegt AM jou ook aan de kant schuift, net zoals ze bij haar ouders, broer en schoonmoeder (en wie weet nog meer) gedaan heeft en je dan de 'leuke uitjes' en knolhobbelritjes moet missen.
Het is niet alleen niet kunnen aansluiten, er is totaal geen verbinding, laat staan veiligheid. Jet durft af en toe commentaar te geven, maar dat zal vast gevolgen hebben. AM houdt niet van kritiek, en al helemaal niet van haar eigen kinderen. Dat ze zuur is waar een Gerda nog van kan leren, is al triest, maar dat je zo over de grenzen van je kinderen gaat, en dan iets over je eigen ouders durft te zeggen...
Ik zit me net af te vragen of ik als docent zou ingrijpen als een van die kinderen bij mij in de klas zouden zitten en ik dit dus allemaal zie, net zoals de rest van de wereld . En ja , ik denk dat ik niet zou zwijgen en zelfs instanties zou benaderen . Lijkt wel alsof niemand dat durft bij AM .quote:Op zondag 12 juli 2026 11:48 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ze zijn allang over dat randje heen als ouders...
Sanneke is sowieso zo. Als zij een post of story heeft geplaatst en er komt commentaar op komt ze ook altijd met dat ze het niet zo bedoelde.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind Sanneke en dion het type overal zeiken en als ineens die buurman voor hun deur staat omdat hij getipt is dat ze over hem kletsen dat ze het zo niet bedoeld hadden en helemaal begrijpen dat je moet klussen..
(Of hard gaan schreeuwen in de voortuin als echte tokkies...)
Dit, ik heb op dit vlak ook totaal geen verwachtingen van Maarten. Die lijkt zelf ook van dit soort opmerkingen en gedrag te genieten.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; ik begrijp ook niet wat Julia met zo'n Rens moet. Maar we zijn de opmerking van Maarten over de vislucht van Julia als ze dr benen uit elkaar had (of iets in die trant) niet vergeten toch?
Noem mij een zeikerd, maar ik ben er van overtuigd dat je zoekt in een relatie zoals je thuis ook bent behandeld. Klinkt misschien wat zwaar, maar als er thuis constant over je grens wordt gegaan zal je dat van een (toekomstig) partner ook sneller accepteren denk ik.
Maar ik denk dat ze 1 op 1 niet mondig is. Dan slaat ze dicht. Online is veiliger, krijgt ze geen direct weerwoord. Denk dat ze als je te mondig bent gaat huilen of in ieder geval tranen in dr ogen.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke is sowieso zo. Als zij een post of story heeft geplaatst en er komt commentaar op komt ze ook altijd met dat ze het niet zo bedoelde.
Vaak is er ook een andere, meer positieve kant, waardoor mensen denken: " ik zie het vast verkeerd" of " mijn gevoel hierbij klopt vast niet want..."quote:Op zondag 12 juli 2026 11:59 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Ik zit me net af te vragen of ik als docent zou ingrijpen als een van die kinderen bij mij in de klas zouden zitten en ik dit dus allemaal zie, net zoals de rest van de wereld . En ja , ik denk dat ik niet zou zwijgen en zelfs instanties zou benaderen . Lijkt wel alsof niemand dat durft bij AM .
Uiteraard overdrijft ze. En Heeft Zij Wel Die Ffing Ervaring Jah!quote:Op zondag 12 juli 2026 11:57 schreef Weerikier het volgende:
Ligt het aan mij of overdrijft DBM nogal met die laatste post over het ziekenhuis? Ik weet het oprecht niet hoor, geen ervaring verder met kinderen die geopereerd moeten worden. Maar het klinkt mij nogal Middeleeuws in de oren dat de kinderen in een wachtrij voor de operatie kamer staan en er een kapje op hun snufferd wordt gedrukt en als de operatie klaar is dat ze dan zonder ouders in een zaal worden gegooid met zn 12en en dan allemaal liggen te janken en schreeuwen.
De reacties onder haar post zijn ook allemaal dat mensen het totaal niet herkennen en dat het in andere ziekenhuizen niet zo gaat.
Dat weet ik wel zeker. Ze jankte al toen iemand er iets van zei dat ze op het fietspad liep.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:08 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ze 1 op 1 niet mondig is. Dan slaat ze dicht. Online is veiliger, krijgt ze geen direct weerwoord. Denk dat ze als je te mondig bent gaat huilen of in ieder geval tranen in dr ogen.
Iemand schrijft in de reacties: ik dacht eerst dat het allemaal muggen achter je warenquote:Op zondag 12 juli 2026 10:15 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zo moet eerlijk zeggen dat Dion ontzettend goed geklust heeft in hun slaapkamer!
Betonlook is zo betonlook dat je zelfs de gaatjes ziet van het beton! Wat een gave betonlook!![]()
#sarcasme uit
Om te janken die 2 en maar commentaar leveren op een ander.
Ik wilde een poging wagen maar las eerst de reacties op Youtube en daarin schrijft iemand: bedankt voor het mooie diepgaande gesprek. Nu weet ik niet of ik het een kans moet geven. Ik kan me bij I en M niks voorstellen bij een diepgaand gesprek maar zou ook wel verrast willen worden.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:18 schreef Annika2016 het volgende:
Heeft iemand de podcast al geluisterd?
Ik ben afgehaakt toen Michelle zei dat ze de aller aller aller laatste is die om hulp zou vragen.
Die vrouw spoort niet, ik ken niemand die zo afhankelijk is van hulp en niet eens zou kunnen functioneren zonder anderen. Er valt niet nog meer hulp te vragen 🤣🤣
Gaat ze er nu morgen een operatie doorheen duwen bij 'hun eigen KNO arts' omdat die van vorige week het helemaal niet over opereren had? Waarom zou deze KNO arts dan wel gaan opereren? Of hebben we het hier gewoon over een schoonmaak en nieuwe buisjes plaatsen en adertje dichtschroeien in zijn neus. Want hij had toch ook elke dag bloedneuzen, hoor je ook niks meer over. Overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:57 schreef Weerikier het volgende:
Ligt het aan mij of overdrijft DBM nogal met die laatste post over het ziekenhuis? Ik weet het oprecht niet hoor, geen ervaring verder met kinderen die geopereerd moeten worden. Maar het klinkt mij nogal Middeleeuws in de oren dat de kinderen in een wachtrij voor de operatie kamer staan en er een kapje op hun snufferd wordt gedrukt en als de operatie klaar is dat ze dan zonder ouders in een zaal worden gegooid met zn 12en en dan allemaal liggen te janken en schreeuwen.
De reacties onder haar post zijn ook allemaal dat mensen het totaal niet herkennen en dat het in andere ziekenhuizen niet zo gaat.
Luchtbelletjes in het beton. Slechte klussers smeren dat dicht, plakken er behang over of brengen stuc aan. Maar deze toppers hebben er gewoon overheen gesausd.quote:Op zondag 12 juli 2026 12:24 schreef brilduiker1973 het volgende:
Maar even..wat zijn dat dan voor gaatjes?
Ze kan wel snel terecht. vorige week een mislukte afspraak bij een arts die niet naar dr zin was en nu al bij haar lievelings artsquote:Op zondag 12 juli 2026 12:27 schreef papierentas het volgende:
[..]
Gaat ze er nu morgen een operatie doorheen duwen bij 'hun eigen KNO arts' omdat die van vorige week het helemaal niet over opereren had? Waarom zou deze KNO arts dan wel gaan opereren? Of hebben we het hier gewoon over een schoonmaak en nieuwe buisjes plaatsen en adertje dichtschroeien in zijn neus. Want hij had toch ook elke dag bloedneuzen, hoor je ook niks meer over. Overdrijven is ook een vak hoor.
Telkens denk ik dat het niet erger kan en dan kijk ik naar de story van MCW of DBM en blijkt het toch weer te kunnen.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:57 schreef Weerikier het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2026 12:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Iemand schrijft in de reacties: ik dacht eerst dat het allemaal muggen achter je waren
Die gaat in de blokkendoos 🤪
Of je genadeloos voor de bus gooit, zoals ze bij zoveel heeft gedaan?quote:Op zondag 12 juli 2026 11:37 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Beste juf Mirjam. Als je dit soort beelden ziet en ze zouden niet van je bestie AM zijn. Vind je het dan alsnog pedagogisch verantwoord wat hier gebeurt? Zou je dit accepteren in je eigen gezin? Lot die haar grens aangeeft, maar hihihahahoho wat is Rens toch grappig. En naar Saar en Suus die mogen shoppen maar belachelijk gemaakt worden omdat ze op de mannenafdeling gaan kijken. Na eerst heel hard gewerkt hebben om bij de Hema te moeten shoppen. En de lol van een zak snoep scheppen is er zo ook wel af. De onveiligheid straalt er aan alle kanten vanaf. Of ben je bang dat als je er iets van zegt AM jou ook aan de kant schuift, net zoals ze bij haar ouders, broer en schoonmoeder (en wie weet nog meer) gedaan heeft en je dan de 'leuke uitjes' en knolhobbelritjes moet missen.
Het is niet alleen niet kunnen aansluiten, er is totaal geen verbinding, laat staan veiligheid. Jet durft af en toe commentaar te geven, maar dat zal vast gevolgen hebben. AM houdt niet van kritiek, en al helemaal niet van haar eigen kinderen. Dat ze zuur is waar een Gerda nog van kan leren, is al triest, maar dat je zo over de grenzen van je kinderen gaat, en dan iets over je eigen ouders durft te zeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |