abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221313783
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 11:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; ik begrijp ook niet wat Julia met zo'n Rens moet. Maar we zijn de opmerking van Maarten over de vislucht van Julia als ze dr benen uit elkaar had (of iets in die trant) niet vergeten toch?

Noem mij een zeikerd, maar ik ben er van overtuigd dat je zoekt in een relatie zoals je thuis ook bent behandeld. Klinkt misschien wat zwaar, maar als er thuis constant over je grens wordt gegaan zal je dat van een (toekomstig) partner ook sneller accepteren denk ik.
Dit, ik heb op dit vlak ook totaal geen verwachtingen van Maarten. Die lijkt zelf ook van dit soort opmerkingen en gedrag te genieten.
pi_221313814
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 12:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke is sowieso zo. Als zij een post of story heeft geplaatst en er komt commentaar op komt ze ook altijd met dat ze het niet zo bedoelde.
Maar ik denk dat ze 1 op 1 niet mondig is. Dan slaat ze dicht. Online is veiliger, krijgt ze geen direct weerwoord. Denk dat ze als je te mondig bent gaat huilen of in ieder geval tranen in dr ogen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lalaland79 op 12-07-2026 12:08:50 (Toevoeging ) ]
pi_221313816
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 11:59 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Ik zit me net af te vragen of ik als docent zou ingrijpen als een van die kinderen bij mij in de klas zouden zitten en ik dit dus allemaal zie, net zoals de rest van de wereld . En ja , ik denk dat ik niet zou zwijgen en zelfs instanties zou benaderen . Lijkt wel alsof niemand dat durft bij AM .
Vaak is er ook een andere, meer positieve kant, waardoor mensen denken: " ik zie het vast verkeerd" of " mijn gevoel hierbij klopt vast niet want..."
pi_221313840
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 11:57 schreef Weerikier het volgende:
Ligt het aan mij of overdrijft DBM nogal met die laatste post over het ziekenhuis? Ik weet het oprecht niet hoor, geen ervaring verder met kinderen die geopereerd moeten worden. Maar het klinkt mij nogal Middeleeuws in de oren dat de kinderen in een wachtrij voor de operatie kamer staan en er een kapje op hun snufferd wordt gedrukt en als de operatie klaar is dat ze dan zonder ouders in een zaal worden gegooid met zn 12en en dan allemaal liggen te janken en schreeuwen.
De reacties onder haar post zijn ook allemaal dat mensen het totaal niet herkennen en dat het in andere ziekenhuizen niet zo gaat.
Uiteraard overdrijft ze. En Heeft Zij Wel Die Ffing Ervaring Jah!

Maar hoe meer reacties, hoe beter. Dan hoeven haar alter-ego’s niet als enige te reageren.
pi_221313926
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 12:08 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar ik denk dat ze 1 op 1 niet mondig is. Dan slaat ze dicht. Online is veiliger, krijgt ze geen direct weerwoord. Denk dat ze als je te mondig bent gaat huilen of in ieder geval tranen in dr ogen.
Dat weet ik wel zeker. Ze jankte al toen iemand er iets van zei dat ze op het fietspad liep.
pi_221313954
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:15 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zo moet eerlijk zeggen dat Dion ontzettend goed geklust heeft in hun slaapkamer!

Betonlook is zo betonlook dat je zelfs de gaatjes ziet van het beton! Wat een gave betonlook! :D

#sarcasme uit

Om te janken die 2 en maar commentaar leveren op een ander.
Iemand schrijft in de reacties: ik dacht eerst dat het allemaal muggen achter je waren

Die gaat in de blokkendoos 🤪
  zondag 12 juli 2026 @ 12:15:34 #132
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221314016
Nou eat that DBM, als ik een halve marathon op karakter kan, kun jij ook wel de was doen!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221314030
Heeft iemand de podcast al geluisterd?
Ik ben afgehaakt toen Michelle zei dat ze de aller aller aller laatste is die om hulp zou vragen.
Die vrouw spoort niet, ik ken niemand die zo afhankelijk is van hulp en niet eens zou kunnen functioneren zonder anderen. Er valt niet nog meer hulp te vragen 🤣🤣
pi_221314065
Maar even..wat zijn dat dan voor gaatjes?
pi_221314074
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 12:18 schreef Annika2016 het volgende:
Heeft iemand de podcast al geluisterd?
Ik ben afgehaakt toen Michelle zei dat ze de aller aller aller laatste is die om hulp zou vragen.
Die vrouw spoort niet, ik ken niemand die zo afhankelijk is van hulp en niet eens zou kunnen functioneren zonder anderen. Er valt niet nog meer hulp te vragen 🤣🤣
Ik wilde een poging wagen maar las eerst de reacties op Youtube en daarin schrijft iemand: bedankt voor het mooie diepgaande gesprek. Nu weet ik niet of ik het een kans moet geven. Ik kan me bij I en M niks voorstellen bij een diepgaand gesprek maar zou ook wel verrast willen worden.
pi_221314080
Over welke Judith hebben jullie het?
pi_221314081
quote:
Ligt het aan mij of overdrijft DBM nogal met die laatste post over het ziekenhuis? Ik weet het oprecht niet hoor, geen ervaring verder met kinderen die geopereerd moeten worden. Maar het klinkt mij nogal Middeleeuws in de oren dat de kinderen in een wachtrij voor de operatie kamer staan en er een kapje op hun snufferd wordt gedrukt en als de operatie klaar is dat ze dan zonder ouders in een zaal worden gegooid met zn 12en en dan allemaal liggen te janken en schreeuwen.
De reacties onder haar post zijn ook allemaal dat mensen het totaal niet herkennen en dat het in andere ziekenhuizen niet zo gaat.
Gaat ze er nu morgen een operatie doorheen duwen bij 'hun eigen KNO arts' omdat die van vorige week het helemaal niet over opereren had? Waarom zou deze KNO arts dan wel gaan opereren? Of hebben we het hier gewoon over een schoonmaak en nieuwe buisjes plaatsen en adertje dichtschroeien in zijn neus. Want hij had toch ook elke dag bloedneuzen, hoor je ook niks meer over. Overdrijven is ook een vak hoor.
pi_221314084
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 12:27 schreef S_E het volgende:
Over welke Judith hebben jullie het?
Juuds_singlemom_life
pi_221314089
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 12:24 schreef brilduiker1973 het volgende:
Maar even..wat zijn dat dan voor gaatjes?
Luchtbelletjes in het beton. Slechte klussers smeren dat dicht, plakken er behang over of brengen stuc aan. Maar deze toppers hebben er gewoon overheen gesausd.
pi_221314096
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 12:27 schreef papierentas het volgende:

[..]
Gaat ze er nu morgen een operatie doorheen duwen bij 'hun eigen KNO arts' omdat die van vorige week het helemaal niet over opereren had? Waarom zou deze KNO arts dan wel gaan opereren? Of hebben we het hier gewoon over een schoonmaak en nieuwe buisjes plaatsen en adertje dichtschroeien in zijn neus. Want hij had toch ook elke dag bloedneuzen, hoor je ook niks meer over. Overdrijven is ook een vak hoor.
Ze kan wel snel terecht. vorige week een mislukte afspraak bij een arts die niet naar dr zin was en nu al bij haar lievelings arts
pi_221314175
quote:
Telkens denk ik dat het niet erger kan en dan kijk ik naar de story van MCW of DBM en blijkt het toch weer te kunnen.

Is er nu echt geen arts die ingrijpt bij deze vrouw? Het is niet normaal hoe zij dit kind opzadeld met trauma's en andere ziektebeelden. Shopt net zolang tot Flip een operatie krijgt en wat gaat ze er goed op.

Weet iemand waarom zij niet werkt? Misschien bewuste keuze hoor maar het geld lijkt daar niet tegen de plinten op te klotsen.
pi_221314178
Het zijn toch allemaal slappe zakken die mannen van die influencers. Allemaal staan ze toe hoe hun kinderen misbruikt worden voor de portomonee van moeders en ook van hun zelf!
pi_221314207
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 12:13 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Iemand schrijft in de reacties: ik dacht eerst dat het allemaal muggen achter je waren

Die gaat in de blokkendoos 🤪
_O- _O- _O-
pi_221314255
Mijn jongste is meer dan 20x geopereerd/onder narcose geweest in verschillende ziekenhuizen in Friesland en in het wkz in Utrecht en die middeleeuwse praktijken zijn er hier echt niet hoor. Mijn zoon werd voor de zoveelste keer “geopereerd” aan buisjes en elke keer weer kwam de pedagogische mevrouw langs met hetzelfde boekje en dezelfde verhalen en elke keer weer was de begeleiding top. En de andere operaties in Utrecht waren ook altijd top, genoeg tijd en aandacht voor het kind. Geen wachtrijen op de gang voor de ok, altijd meedenken want ook mijn zoon was angstig maar nooit een vip behandeling gehad of geeist. 1 keer mocht hij voor een operatie in een snoezelkamer om rustig te worden maar dat hielp niet 😆 Daarna vooraf een pilletje erin en hij ging moppentappend onder narcose, tenminste dat was zijn plan 😴

Mijn zoon is meer dan 20x onder narcose geweest in verschillende ziekenhuizen in Friesland en in het WKZ en altijd was de begeleiding top en voelde ik nooit iets van druk of spanning. (Natuurlijk wel spanning maar niet kwa sfeer daar, de begeleiding was altijd geweldig) Maar goed wij zijn ook maar simpele zielen natuurlijk die genoegen nemen met het dat wat iedereen krijg.
pi_221314257
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 11:37 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Beste juf Mirjam. Als je dit soort beelden ziet en ze zouden niet van je bestie AM zijn. Vind je het dan alsnog pedagogisch verantwoord wat hier gebeurt? Zou je dit accepteren in je eigen gezin? Lot die haar grens aangeeft, maar hihihahahoho wat is Rens toch grappig. En naar Saar en Suus die mogen shoppen maar belachelijk gemaakt worden omdat ze op de mannenafdeling gaan kijken. Na eerst heel hard gewerkt hebben om bij de Hema te moeten shoppen. En de lol van een zak snoep scheppen is er zo ook wel af. De onveiligheid straalt er aan alle kanten vanaf. Of ben je bang dat als je er iets van zegt AM jou ook aan de kant schuift, net zoals ze bij haar ouders, broer en schoonmoeder (en wie weet nog meer) gedaan heeft en je dan de 'leuke uitjes' en knolhobbelritjes moet missen.

Het is niet alleen niet kunnen aansluiten, er is totaal geen verbinding, laat staan veiligheid. Jet durft af en toe commentaar te geven, maar dat zal vast gevolgen hebben. AM houdt niet van kritiek, en al helemaal niet van haar eigen kinderen. Dat ze zuur is waar een Gerda nog van kan leren, is al triest, maar dat je zo over de grenzen van je kinderen gaat, en dan iets over je eigen ouders durft te zeggen...
Of je genadeloos voor de bus gooit, zoals ze bij zoveel heeft gedaan?
pi_221314283
Sanneke woonde eerder op zichzelf in ik dacht Rotterdam. Toen ook eindeloze klaagstories over de bovenburen die veel geluid maakten. Maar in dat geval waren het ouders die hun kinderen mishandelden. En wat deed Sanneke? Klagen op insta. Verdere actie ondernemen ho maar, want die mensen spraken de Nederlandse taal niet dus tja. Wmb ben je af als je op die manier getuige bent van kindermishandeling en je te beroerd bent om een poot uit te steken.
pi_221314290
Mijn zoon kreeg op zijn 18e nog bezoek van de cliniclowns. Eat that, DBM.

NB. En het is gewoon een "normaal" kind, die zijn pre-ok-gesprek twee weken voor zijn 18e verjaardag kreeg en de keuze had tussen kinderafdeling en volwassenen. Hij koos voor kinderafdeling ivm de privileges die daarbij horen, maar die cliniclowns had hij niet aan zien komen... ik ook niet 😂😂
pi_221314326
Iedereen doet de was.

Maar dbm heeft dat als levensdoel en persoonlijkheid verheven.
Net zoals dat Am.

Ik doe de was gewoon tussendoor, zonder er over na te denken of veel aandacht aan te besteden. Net zoals vrijwel alle andere mensen.

Er hangen hier drie wassen aan de droogmolen in de tuin. Heeft me nog geen kwartier gekost denk ik. Maar ja, ik heb er dan ook geen foto's en filmpjes van gemaakt.
pi_221314332
De manier van omgaan met elkaar is bij de Geertsen sowieso wat plagerig, randje pesterig. Dat is hun stijl. Kan, maar ga dan zelf niet lopen mauwen over onveiligheid en gevaarlijke kinderfeestjes.
De Geertsen hebben wel andere issues die wel serieus aandacht behoeven.
Ik verdenk ook bijna niemand van emotionele volwassenheid daar.
pi_221314343
Nu ik erover nadenken, verdenk ik naar weinig fluflu's van een uitgebalanceerde volwassen groei. Zouden het daarom fluflu's zonder enig talent voor zelfreflectie zijn?

Ik heb wel "smakelijk" gelachen om SanneKE die zelf een urn kan draaien naar iets smikkelbeergerelateerds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')