abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221311711
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 04:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Join the club, al meer dan een uur wakker. Sta dan ook meteen ‘aan’ als ik wakker word, irritant.

Misschien ook maar een klaag-en-eet insta beginnen 😁
Dat wordt op karakter vandaag! 😉
pi_221311734
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 04:14 schreef Utopica het volgende:

[..]
Dat heb ik ook met Debbie. Ik leerde haar pas kennen via dit forum, maar was blijkbaar ook al geblokkeerd?

En ik wou dat ik het slaapritme van Sanneke had, kan niet slapen :(
Ik precies zo door Debbie!
  zondag 12 juli 2026 @ 07:49:10 #53
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221311736
Urgh, nou nu ga ik ook eens een keer iets op karakter moeten doen, na 3 uur en 11 minuten slaap vanwege irritante *** muggen moet ik conform mijn trainingsschema nu 22 km gaan hardlopen met progressieve snelheid. Uiteraard kon ik veel langer slapen, maar die beesten hielden mij uit mijn slaap en dus ben ik maar opgestaan en sta ik nu klaar om naar buiten te gaan... Op karakter zou DBM zeggen en er een redbulletje ingooien!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221311744
Die verschrikkelijke camping bij Judith😲😲😲😲😲 Daar wil je toch nog niet gratis gaan zitten?
pi_221311779
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 07:33 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Dat wordt op karakter vandaag! 😉
En zonder redbull! 💪
pi_221311785
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 07:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die verschrikkelijke camping bij Judith😲😲😲😲😲 Daar wil je toch nog niet gratis gaan zitten?
Vreselijk, echt hutje mutje zo op een rijtje. Totaal geen privacy. Niets voor mij. Moet er echt niet aan denken.
pi_221311797
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 07:53 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Judith wil overal zitten als het gratis is !
pi_221311835
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 07:01 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
AM geeft aan dat óók de tweeling de tijd mag nemen/krijgen om uiteindelijk toe te zijn aan weinig verhullende kleding zoals ultra korte broeken en mini bikini's.

Het viel me al op dat Julia ook altijd, weer of geen weer, in korte broeken loopt.
Zou ze weten dat een groot deel van de 16 tot 26 jarigen dat helemaal niet doet? Dat dit niet iets is wat je als meisje standaard gaat doen als je maar genoeg tijd krijgt?

Die meiden lijken me heel creatief en alternatief. Precies de categorie die vaak niet in " weinig bedekkende" kleding loopt.

Zou dat mogen bij " wij Geertsen"? Of gaat AM dan straks bij haar vriendin en zelfbenoemde deskundige op consult om te vragen hoe ze ermee moet omgaan dat haar kinderen zich anders kleden dan hun boomerouders verwacht hadden en mooi vinden?
Julia doet graag wat haar ouders verwachten en vormt zich naar het beeld dat haar ouders hebben van hoe een vrouw van haar leeftijd moet zijn.

Ik hoop toch zo dat Saar en Suus meer ballen hebben dan hun oudere zus! Ze zijn samen, dat helpt misschien om die dominante ouders te weerstaan.

Maar wat laat ze met dit soort stupide uitspraken toch keer op keer zien dat boeken ( zeggen te ) lezen echt iets totaal anders is dan ze begrijpen en toepassen.

Door zich te kleden zoals ze doen zijn S&S redelijk mainstream. En is het J die opvalt door zich anders te kleden. Toevallig veel in korte tuinbroek. En die houding èn kledingstijl valt net bij AM in de smaak. Wat verder haar smaak is, hangt af van de sponsor of samenwerking.
J is ook wel een beetje een mini-AM, lomp vooral. Grote verschil is dat J wèl is gaan werken na haar opleiding.
Ik hoop ook dat de tweeling ook mooi hun eigen gang gaan, favoriet worden ze toch al niet meer. Ze bezorgden AM een postnatale depressie, een huwelijkscrisis en wat al niet meer. Gelukkig hebben ze elkaar.

Moraal: AM heeft precies geen kennis of talent om zich te verbinden met wie dan ook, behalve haar bankrekening. Dus luister vooral niet naar haar wijsheden of adviezen.
pi_221311858
En het ‘nee/stop, dat wil ik niet’ van L is voor Rens een teken om door te gaan en AM om door te filmen.

En dan durft AM ook nog af te geven op haar ouders die haar zo’n vreselijke jeugd hebben gegeven en de verkrachting door de skileraar in een skilift niet goed hebben behandeld.

Kotsvrouw.
pi_221311863
Demammavan: Ik vind de kledingstijl van S en S hartstikke leuk. Het is mij ook een raadsel waarom Annemarie daar zo over moet zeuren. Die meiden zijn prima zoals ze zijn, ze hoeven helemaal niet ergens naar toe te groeien of tijd te nemen. En dan dat gezeik over een zakje snoep (dat Annemarie betaalt, ik meld het maar even, ze was daar niet zo duidelijk over), echt waarom doe je daar zo zeikerig over. Zie je nou echt niet dat je de lol voor je kinderen verknalt zo?

Ik vind het wel leuk dat de scoutingleiding bij hun mogen bbq'en. Ik ben ook blij, als ik die eed zie, dat mijn kinderen geen interesse in scouting hadden. Ik vind dat echt helemaal niets 😁.
pi_221311868
Ik bedoel: zeiken over een paar euro aan snoep 1x per jaar, als je 10.000 euro per maand aan je kinderen verdient. Dat vind ik best wel onbegrijpelijk.
  zondag 12 juli 2026 @ 08:52:49 #62
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221311870
Zouden de mensen die een weekje op vakantie zijn waar Judith is weten waar ze de beelden voor gebruikt? Ik zou zelf nooit met zoiets meegaan maar zou toch klagen over het maken van beelden. Verder had Judith van mij mogen wegblijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 12-07-2026 09:36:32 ]
pi_221311888
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 08:50 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Ik vind de kledingstijl van S en S hartstikke leuk. Het is mij ook een raadsel waarom Annemarie daar zo over moet zeuren. Die meiden zijn prima zoals ze zijn, ze hoeven helemaal niet ergens naar toe te groeien of tijd te nemen. En dan dat gezeik over een zakje snoep (dat Annemarie betaalt, ik meld het maar even, ze was daar niet zo duidelijk over), echt waarom doe je daar zo zeikerig over. Zie je nou echt niet dat je de lol voor je kinderen verknalt zo?

Ik vind het wel leuk dat de scoutingleiding bij hun mogen bbq'en. Ik ben ook blij, als ik die eed zie, dat mijn kinderen geen interesse in scouting hadden. Ik vind dat echt helemaal niets 😁.
Je ziet ook de gevoelens van teleurstelling/ongemak bij die meiden op hun gezicht staan tijdens het geschreeuw van moeder over de dure zak smoep. Zou zij nou nooit eens écht naar haar kinderen kijken?

Dat scouting-gebeuren vind ik ook echt helemaal niks. Heb de fascinatie ervoor van AM ook nooit zo goed begrepen eerlijk gezegd.
En met types als Rens en Julia als leiding zou ik als ouder sws een deur verder gaan geloof ik.
pi_221311890
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 08:52 schreef Tarantelle het volgende:
Ik bedoel: zeiken over een paar euro aan snoep 1x per jaar, als je 10.000 euro per maand aan je kinderen verdient. Dat vind ik best wel onbegrijpelijk.
En het bedrag per ons zal wel ergens vermeld staan bij de Jamin? Is volgens mij wettelijk verplicht?
pi_221311898
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 08:52 schreef Tarantelle het volgende:
Het zal niet letterlijk om het geld gaan, maar om het feit dat snoep bij Jamin zo "extreem" duur is in vergelijking met het Kruidvat.

Maar dat soort dingen braak je als ouder natuurlijk niet op deze toon uit als het kind dat dit van jou krijgt erbij staat.
Maar AM is gewoon geen fijne ouder.
pi_221311908
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 07:48 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Ik precies zo door Debbie!
Idem.
pi_221311919
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 09:06 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Idem.
Sanneke en Debbie hebben destijds heel fanatiek iedereen geblokkeerd die dat account ging volgen dat momfluencers afkeurde.
pi_221311923
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 08:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Je ziet ook de gevoelens van teleurstelling/ongemak bij die meiden op hun gezicht staan tijdens het geschreeuw van moeder over de dure zak smoep. Zou zij nou nooit eens écht naar haar kinderen kijken?

Dat scouting-gebeuren vind ik ook echt helemaal niks. Heb de fascinatie ervoor van AM ook nooit zo goed begrepen eerlijk gezegd.
En met types als Rens en Julia als leiding zou ik als ouder sws een deur verder gaan geloof ik.
Dat is een overtuigende Nee.
pi_221311936
quote:

[..]

Ik word er ook echt verdrietig van.. zelf keek ik haar eindeloze stories nooit met geluid, maar door jullie dat af en toe toch gaan doen. Nou vond ik er altijd al veel van, maar met geluid maakt het me nog verdrietiger.
pi_221311988
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 09:09 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Sanneke en Debbie hebben destijds heel fanatiek iedereen geblokkeerd die dat account ging volgen dat momfluencers afkeurde.
Daarvoor blokkeerden ze er ook al op los. En niet alleen zij. Mirthe, mijngelukje, AM, Huisje.in.brabant blokkeren ook zonder aanleiding.
pi_221312004
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 09:02 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Het zal niet letterlijk om het geld gaan, maar om het feit dat snoep bij Jamin zo "extreem" duur is in vergelijking met het Kruidvat.

Maar dat soort dingen braak je als ouder natuurlijk niet op deze toon uit als het kind dat dit van jou krijgt erbij staat.
Ze is een onveilige ouder, en maar zeuren over haar eigen ouders.
pi_221312009
quote:

[..]

Ik zou die zak terug geven aan mijn moeder en haar meedelen dat ze erin kan stikken.
pi_221312010
B van Juud is superenthousiast over deze vakantiedag. Snap ik wel, allemaal kinderen om hem heen ipv autonoom met moeder en tante van historisch punt naar historisch punt in Kroatië te wandelen.
pi_221312050
Mcw die zegt dat tijd voor zichzelf tijd met de kinderen is 🫣
pi_221312057
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 08:16 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Vreselijk, echt hutje mutje zo op een rijtje. Totaal geen privacy. Niets voor mij. Moet er echt niet aan denken.
En het gras is helemaal kaal/uitgedroogd
pi_221312100
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 01:45 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Oh hahaha! Wat was ik daar graag een vlieg op de muur geweest.

Ik zat ineens ook even te denken aan onze parel Mevrouw Lether. Hebben we de laatste tijd nog….
- haar rolstoel gezien
- zonnebril en oortjes gezien?
- al haar hulpverlening gezien?
- zoomcalls met hulpverleners gezien?
- b12 prikken gezien?
- afspraken gezien ?
- draaiende ogen gezien?

Enz.

Of is alle wonderbaarlijk genezen met vage ‘retatrutide’ spuiten.

Moeten we toch gaan geloven in de wonderbaarlijke opstanding van mevrouw Lether?

Maar wie gaat ooit haar onzin verhalen vergeten en haar nog serieus nemen?
De wonderbaarlijke herrijzing van de feniks
pi_221312103
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 09:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En het gras is helemaal kaal/uitgedroogd
Niet zo gek met de droogte van de afgelopen dagen/weken, toch?

Hadden wij vroeger ook regelmatig op de camping, maakte niets uit voor het speelplezier
pi_221312246
quote:

[..]

Nee, dat inderdaad. Ik zou echt niet zo blij zijn als mijn kinderen leiding zouden hebben van een type zoals Rens, afgaande op wat ik van hem in beeld zie. Misschien is het een schat van een jongen, maar bij Annemarie komt hij niet echt positief in beeld. Ik ben het filmpje waarop hij J. een best wel harde tik op de hand gaf niet vergeten, ik vind dat echt een totale no go, voor iemand die wekelijks met jonge kinderen werkt.

Met S en S heb ik echt een beetje medelijden. Misschien totaal onterecht, maar ik zie bij beiden eigenlijk weinig enthousiasme voor zowel scouting als paardrijden. Zo jammer dat ze vanuit hun ouders ook totaal niet gestimuleerd lijken te worden om een hobby te zoeken waarvoor ze wel interesse hebben. Misschien vinden ze paardrijden en scouting wel heel leuk, misschien doen ze het gewoon omdat ze aanvoelen dat het zo hoort vanuit hun moeder.

Ik vind het ook wel een beetje pijnlijk om te zien hoe enthousiast Annemarie altijd is over haar oudste kinderen en hoe negatief over de jongere kinderen, waarbij het dan ook nog eens lijkt dat ze met een van de tweeling veel meer heeft dan met de andere. En dat terwijl ze ook ontzettend leuke kinderen heeft.
pi_221312247
Iris en MCW doen in de podcast een poging tot een diepgaand gesprek. Maar elke keer als het een beetje interessant dreigt te worden (hoe denken ze over het feit dat hun kinderen opgroeien in weelde bijvoorbeeld) verzanden ze in weer in gezwalk over barbies, olily, bjorn bjorg onderbroeken en pata negra. En weer "mijn mama is zooo mooi, ja mijn mama is ook zooo mooiiiii"

Wel weer een paar pareltjes
MCW die zegt dat ze het moeilijk vindt om hulp te vragen (hoezo heeft je PA/vriendin dan 10 gemiste oproepen tijdens familieweekend)
Iris die "ineens een fotografisch geheugen krijgt" als ze zich iets herinnert
pi_221312292
quote:

[..]

Dan nog. Zeiken over een paar euro met zo'n inkomen is gewoon heel onsympathiek. Echt, waar maak je je druk om? Al zou het 10 euro per kind kosten.
Ik vind dat gemekker over geld zo naar. En als iets een samenwerking is (hallo HEMA!) hoor je haar nergens over.

Ik heb dus ook zo'n kennis. Altijd zieken over de prijs van een kopje koffie in plaats van gewoon je bek houden en genieten. Die mensen hebben echt niet door dat ze hier de lol van een ander ook verpesten.
pi_221312415
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 09:53 schreef Sophine het volgende:
Iris en MCW doen in de podcast een poging tot een diepgaand gesprek. Maar elke keer als het een beetje interessant dreigt te worden (hoe denken ze over het feit dat hun kinderen opgroeien in weelde bijvoorbeeld) verzanden ze in weer in gezwalk over barbies, olily, bjorn bjorg onderbroeken en pata negra. En weer "mijn mama is zooo mooi, ja mijn mama is ook zooo mooiiiii"

Wel weer een paar pareltjes
MCW die zegt dat ze het moeilijk vindt om hulp te vragen (hoezo heeft je PA/vriendin dan 10 gemiste oproepen tijdens familieweekend)
Iris die "ineens een fotografisch geheugen krijgt" als ze zich iets herinnert
Ik zag de snippet voorbij komen net.. MW die doodleuk zegt dat tijd voor haarzelf tijd met haar kinderen is. Humor!
pi_221312429
AM met dat gezanik over kleding; ze mag dan wel een hoop kinderen hebben, ze heeft toch echt pas 1 dochter door de puberteit heen geloodst. Ze heeft echt geen feeling met de kwetsbare onzekerheid van tieners.
En wijd is ook gewoon trendy nu.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221312447
De story is inmiddels al weg, maar zei AM nou gister tegen L (omdat AM die blouse was vergeten! En zij dus de slechterik was!) “dan kan je daar later een boek over schrijven L!” 😳😳😳 Het was niet heel duidelijk maar dit haalde ik er wel duidelijk uit
pi_221312468
Sow, zeg! Dbm heeft ook een hele 'rider list' voor de operatie van Flipje🙈Meine gute, zij eist méér dan een vip behandeling!

Overigens heeft vriendje de afgelopen week de hele week last gehad van zijn oor, maar kon hij wel volop zwemmen op vakantie??

Ik snap het niet meer..
pi_221312472
Zo moet eerlijk zeggen dat Dion ontzettend goed geklust heeft in hun slaapkamer!

Betonlook is zo betonlook dat je zelfs de gaatjes ziet van het beton! Wat een gave betonlook! :D

#sarcasme uit

Om te janken die 2 en maar commentaar leveren op een ander.
pi_221312474
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:14 schreef opwegnaar het volgende:
Sow, zeg! Dbm heeft ook een hele 'rider list' voor de operatie van Flipje🙈Meine gute, zij eist méér dan een vip behandeling!

Overigens heeft vriendje de afgelopen week de hele week last gehad van zijn oor, maar kon hij wel volop zwemmen op vakantie??

Ik snap het niet meer..
Ik kwam om dit te zeggen! Wauw hele week druppelen maar wel gewoon zwemmen?
Ze kan beter een VIP kamer voor hem huren jeetje, zorg is voor iedereen en de arts kan niet Flipje zijn handje overal bij vasthouden pff
pi_221312480
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 23:55 schreef poohenzo het volgende:
Ik ben vast een ontzettende zeur maar zo’n knul als Rens zou ik thuis niet om mijn jonge dochters heen willen hebben. Gedraag je normaal of rot op . Misselijk mannetje . Snap ook niet wat Julia met die stumperd moet .
Ik ook niet, en dat is ook nog leiding bij Scouting. Bah
pi_221312482
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
De story is inmiddels al weg, maar zei AM nou gister tegen L (omdat AM die blouse was vergeten! En zij dus de slechterik was!) “dan kan je daar later een boek over schrijven L!” 😳😳😳 Het was niet heel duidelijk maar dit haalde ik er wel duidelijk uit
Ik heb het niet gehoord maar het zou passen in de hilarische humor van Am.

Als deze kinderen zich ooit los kunnen/durven maken van deze ouders dan hebben ze wel wat meer nodig dan enkel een boek om van zich af te schrijven.
pi_221312488
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 09:53 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nee, dat inderdaad. Ik zou echt niet zo blij zijn als mijn kinderen leiding zouden hebben van een type zoals Rens, afgaande op wat ik van hem in beeld zie. Misschien is het een schat van een jongen, maar bij Annemarie komt hij niet echt positief in beeld. Ik ben het filmpje waarop hij J. een best wel harde tik op de hand gaf niet vergeten, ik vind dat echt een totale no go, voor iemand die wekelijks met jonge kinderen werkt.

Met S en S heb ik echt een beetje medelijden. Misschien totaal onterecht, maar ik zie bij beiden eigenlijk weinig enthousiasme voor zowel scouting als paardrijden. Zo jammer dat ze vanuit hun ouders ook totaal niet gestimuleerd lijken te worden om een hobby te zoeken waarvoor ze wel interesse hebben. Misschien vinden ze paardrijden en scouting wel heel leuk, misschien doen ze het gewoon omdat ze aanvoelen dat het zo hoort vanuit hun moeder.

Ik vind het ook wel een beetje pijnlijk om te zien hoe enthousiast Annemarie altijd is over haar oudste kinderen en hoe negatief over de jongere kinderen, waarbij het dan ook nog eens lijkt dat ze met een van de tweeling veel meer heeft dan met de andere. En dat terwijl ze ook ontzettend leuke kinderen heeft.
Mee eens, ze had na 3 kinderen moeten stoppen. Ik hoop dat de meiden eens flink in opstand komen
pi_221312514
Judith gooit anderen op die vakantie ook gewoon weer online, zou ze daar toestemming voor hebben? Aso
pi_221312536
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 07:49 schreef popje het volgende:
Urgh, nou nu ga ik ook eens een keer iets op karakter moeten doen, na 3 uur en 11 minuten slaap vanwege irritante *** muggen moet ik conform mijn trainingsschema nu 22 km gaan hardlopen met progressieve snelheid. Uiteraard kon ik veel langer slapen, maar die beesten hielden mij uit mijn slaap en dus ben ik maar opgestaan en sta ik nu klaar om naar buiten te gaan... Op karakter zou DBM zeggen en er een redbulletje ingooien!
Nou, dat vind ik sowieso een prestatie, al zou je 16 uur aaneengesloten hebben geslapen.
Ik zou op een kwart als bezwijken en maximaal janken natuurlijk 🤣

Maar SanneKE is wakker hoor, knappe meid 👏
pi_221312537
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 08:33 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Door zich te kleden zoals ze doen zijn S&S redelijk mainstream. En is het J die opvalt door zich anders te kleden. Toevallig veel in korte tuinbroek. En die houding èn kledingstijl valt net bij AM in de smaak. Wat verder haar smaak is, hangt af van de sponsor of samenwerking.
J is ook wel een beetje een mini-AM, lomp vooral. Grote verschil is dat J wèl is gaan werken na haar opleiding.
Ik hoop ook dat de tweeling ook mooi hun eigen gang gaan, favoriet worden ze toch al niet meer. Ze bezorgden AM een postnatale depressie, een huwelijkscrisis en wat al niet meer. Gelukkig hebben ze elkaar.

Moraal: AM heeft precies geen kennis of talent om zich te verbinden met wie dan ook, behalve haar bankrekening. Dus luister vooral niet naar haar wijsheden of adviezen.

Zo eens met jullie beiden. Julia is wat Annemarie had willen zijn. Middelvinger omhoog, paardrijden, brommerrijden, tuinbroeken en dan zo'n topvriend als Rens :r .
De tweeling wijkt van haar ideaalbeeld af en wordt bijna gedwongen om er wel zo uit te gaan zien. Ze gunt hen zogenaamd wat tijd, wat duidelijk niet zo is.
Dat krijgen ze nog heel vaak te horen.
En de mini bikini's die showt ze zelf aan iedereen en zijn moeder, als goed voorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 12-07-2026 19:31:36 ]
pi_221312542
quote:

Ik snap het niet meer..
Dit.... ze weet precies wat de wensen zijn!

Ik moet steeds aan het verhaal van gypsy rose denken... meisje onderging ook operaties en behandelingen en werd bij goed gedrag in ziekenhuis ook getrakteerd op knuffels en speelgoed. Mocht ook niet zonder moeder erbij bijkomen na een operatie en die moeder wist ook precies wat te zeggen om de behandelingen te krijgen... en als een arts argwaan kreeg gingen ze naar een ander... uiteindelijk blijkt in haar dossier meerdere keren twijfels te staan..
Ik moet daar toch steeds aan denken als je ziet dat kind gewoon kan zwemmen met ernstige oorpijn.. en een koptelefoon draagt...
Uit onderzoek blijkt dat kind niets heeft.. moeders gaat weer verder shoppen
pi_221312554
quote:

Ik snap het niet meer..
zwemt die met oordopjes in dat er geen water in kan
pi_221312558
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith gooit anderen op die vakantie ook gewoon weer online, zou ze daar toestemming voor hebben? Aso
Die mogen ook lekker op haar kind passen want ze is geen ochtend mens!
(Ik ook niet.. maar daarom zal je mij ook niet betrappen op groepsvakantie met vreemde)
pi_221312571
quote:

[..]

Dat ze eerst maar leert dat het geen Kruitvat is, muts.
pi_221312573
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:32 schreef miep123456 het volgende:

[..]
zwemt die met oordopjes in dat er geen water in kan
Dacht ik eerst ook maar op een foto kon je duidelijk zijn oren zien en daar zat niets in
pi_221312579
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:28 schreef Snaky het volgende:

[..]
Zo eens met jullie beiden. Julia is wat Annemarie had willen zijn. Middelvinger omhoog, paardrijden, brommerrijden, tuinbroeken en dan zo'n topvriend als Rens :r .
De tweeling wijkt van haar ideaalbeeld af en worden bijna gedwongen om er wel zo uit te gaan zien. Ze gunt hen zogenaamd wat tijd, wat duidelijk niet zo is.
Dat krijgen ze nog heel vaak te horen.
En de mini bikini's die showt ze zelf aan iedereen en zijn moeder, als goed voorbeeld.
Ze had ipv bikini's en kleding, wel wat meer aandacht kunnen geven aan de fysieke gezondheid van enkele van haar kinderen.
Straks zitten zij als ze ouder zijn met allerlei pijnklachten oid omdat moeder het niet nodig vond fatsoenlijk schoeisel aan te schaffen en medisch advies te vragen voor de stand van voeten/benen/heupen.
pi_221312646
DBM Flip wil princess treatment.
pi_221312668
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:33 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ze had ipv bikini's en kleding, wel wat meer aandacht kunnen geven aan de fysieke gezondheid van enkele van haar kinderen.
Straks zitten zij als ze ouder zijn met allerlei pijnklachten oid omdat moeder het niet nodig vond fatsoenlijk schoeisel aan te schaffen en medisch advies te vragen voor de stand van voeten/benen/heupen.
Dat interesseert AM helemaal niks, als ze er in haar ogen maar goed uitzien en dat alleen is al heel triest .

Ik vind de tweeling normale kleding dragen maar oppermoeder stuurt nu al aan op kleine bikini’s . Waarom ?? Omdat ze dat zelf draagt en denkt een bepaalde status te krijgen als vrouw als je dat doet . Ze is te dom om te beseffen dat in 2026 vrouwen en jonge meiden lekker zelf mogen weten wat ze aantrekken .

Ik heb mijn hoop gevestigd op Jet die de boel overhoop gaat gooien bij AM. Ze is pas 9 maar heeft steeds vaker gevatte opmerkingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')