abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221319280
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 17:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
OK.... tip voor Debbie.. zorg dat het recept een keer is gelukt voor je het online laat zien.. deze was weer mislukt
Zag er echt niet lekker uit
pi_221319296
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 22:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze hebben toch wel een zwemdiploma?
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 22:09 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
‘Het doet niet eens pijn pijn maar dat geplop en gekraak breekt hem op’

Wat kan dbm overdrijven zeg, jeetje. Die kinderen zullen een keer echt ziek zijn. Heftig ook voor hen om op te groeien met zo’n moeder
naast Flip en Flap nu ook Plopperdeplop
pi_221319298
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 22:40 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Zelfde met al haar blauwe plekken op haar been. Ik tel er drie 😒
Ik heb er meer en groter 😂
pi_221319311
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 22:37 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
O wow, echt?
Ik dacht dat ze allebei wel diploma A en B hadden. Dan zou ik ze ook niet alleen laten. Maar zonder?
Wie denk je dat filmt dan?
pi_221319318
Michelle; ik vind die bestie er erg ongemakkelijk bij zitten op de foto en op foto 2 staan Michelle haar ogen raar. (Vind ik)
pi_221319331
Elke keer als ik denk dat het niet verstoorder kan, tovert Miesje weer een nieuwe frats onder haar te korte jurkje vandaan. Werkelijk ongelooflijk dat er niemand ingrijpt.
pi_221319372
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 22:52 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Vanaf een brug. En ze zei: ik ga naar huis, ik zie jullie zo.
pi_221319374
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 22:52 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ze zegt "ik ga naar huis, zie jullie zo!".
Op welke manier moet ik dat volgens jou interpreteren?
Het zwem A, B, C is mij uitgelegd als: bij diploma A ben je erbij in het water, je kind kan zich redden, maar heeft je nog nodig.
B: je kijkt vanaf de kant toe, als iemand verkeerd op je kind duikt of er gebeurt iets onverwachts, dan moet je in staat zijn erin te springen.
Pas bij C zijn kinderen zwemvaardig. En zelfs dan moet je het wel echt bijhouden. Natuurwater is ook weer anders dan zwembadwater. Nu zegt ze dat ze er kunnen staan, maar ik vind het zonder diploma wel erg tricky.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_221319478
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 23:15 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ze zegt "ik ga naar huis, zie jullie zo!".
Op welke manier moet ik dat volgens jou interpreteren?
Het zwem A, B, C is mij uitgelegd als: bij diploma A ben je erbij in het water, je kind kan zich redden, maar heeft je nog nodig.
B: je kijkt vanaf de kant toe, als iemand verkeerd op je kind duikt of er gebeurt iets onverwachts, dan moet je in staat zijn erin te springen.
Pas bij C zijn kinderen zwemvaardig. En zelfs dan moet je het wel echt bijhouden. Natuurwater is ook weer anders dan zwembadwater. Nu zegt ze dat ze er kunnen staan, maar ik vind het zonder diploma wel erg tricky.
Ja dat kan dat jij dat vind.
Ik kan de situatie niet inschatten door het zien van zo'n kort filmpje.
Misschien is het water wel tot kniehoogte,.
En ik ken de kinderen en hun zwemvaardigheid niet.
Kortom; ik denk dat Tamara dat heel goed zelf kan inschatten wat wel of niet kan.
pi_221319505
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 23:50 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Kortom; ik denk dat Tamara dat heel goed zelf kan inschatten wat wel of niet kan.
Lekkere dooddoener.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_221319510
quote:

[..]
Net als Sanneke, DBM en de rest bedoel je?
Zo kunnen we het topic wel opdoeken.
pi_221319523
K*tmuggen zeg.
pi_221319576
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 00:08 schreef Harper het volgende:

[..]
Net als Sanneke, DBM en de rest bedoel je?
Zo kunnen we het topic wel opdoeken.
Nee Tamara kan bij vele weinig fout doen, doodeng wat ze doet naar huis gaan en twee jongens alleen op het water laten!

Waneer het om MW DBM AM en Sanneke gaat dan ja doen ze alles fout, en kunnen we dat wel zien in een paar seconden, maar bij Tamara is het niet van toepassing. Want ze is “alleen” en ze krijgen eten elke dag!
pi_221319681
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 01:59 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Nee Tamara kan bij vele weinig fout doen, doodeng wat ze doet naar huis gaan en twee jongens alleen op het water laten!

Waneer het om MW DBM AM en Sanneke gaat dan ja doen ze alles fout, en kunnen we dat wel zien in een paar seconden, maar bij Tamara is het niet van toepassing. Want ze is “alleen” en ze krijgen eten elke dag!
Dit. Als een Annemarie of een Sanneke of Debbie of hoe ze ook allemaal heten dit gedaan had, waren de rapen gaar geweest.
pi_221319741
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 22:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Geplop en gekraak: daar gaat de kno-arts echt niks aan doen.
En als dat wel zo is laten jullie dat wel weten toch? Want dan moet ik naar Friesland. Ik heb al zo lang ik me herinner geklop en gekraak in mijn oor, heel irritant, maar doen ze niks aan hier inderdaad.
pi_221319742
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 06:11 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dit. Als een Annemarie of een Sanneke of Debbie of hoe ze ook allemaal heten dit gedaan had, waren de rapen gaar geweest.
Amen. Voor Debbie was zeer zeker Veilig Thuis ingeschakeld. Ik vind het doodeng wat Tamara doet. Ze zal vast een hoop goed doen, maar met water (ook bij dat zwembad en meertje) is ze echt super laks. Het zal maar mis gaan…
pi_221319743
Ach het is de grote dag voor DBM. Niet geslapen, op karakter met een redbull erin naar het ziekenhuis. Op haar haar gewenste operatie met weer een portie aandacht. En oh wee als HAAR kno arts niet opereren gaat. Dan krijgt Flip weer een paniekaanval en mag hij weer lekker knuffeltjes shoppen.

Oh en helaas niet kunnen sporten, even een middag dutje en haar man mag vast koken omdat zij alweer voor de derde keer weekboodschappen moet doen voor de chili con carne met ananas. En vergeet de was niet!

Wat een drukke dag in flu flu land.
pi_221319769
Ik lees heel af en toe bij dbm als ik hier iets lees, dus geen idee wat ze daar allemaal mankeren.

Laatst zat ze nog te wachten op een erfelijk onderzoek?
En één van de kinderen gaat om de 4 maanden onder narcose voor botox?

Haar laatste post gelezen met reacties. Ze kent in iedergeval schijnbaar van élk ziekenhuis de werkwijzen 😯
pi_221319785
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 01:59 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Ze laat niet alleen de 2 jongens alleen. Ook Teddy zit in een bootje. Alleen nog wel. En zit nog niet eens op zwemles. Heel onverantwoord. Snap er ook niets van dat je dat doet. Kinderen kunnen ook in een klein beetje water verdrinken. Bijvoorbeeld als ze in paniek raken. Niet meer weten wat boven of onder is. Of onder de boot terecht komen. Dat zijn juist zaken die je op zwemles leert.
pi_221319798
DBM heeft flink geswifferd in de reacties? Alleen maar ‘ik duim mee’ en mensen die ook slechte ervaringen hebben?
pi_221319801
Michelle heeft opeens weer een allerbeste vriendin ergens vandaan getoverd. Maar dit is écht haar beste vriendin vanaf vroeger ook en zo, al 33 jaar....
Zeker al vanaf dat ze baby waren haar beste vriendin...
Net als Tim, die ook al 20 jaar haar beste vriend was... 😑
pi_221319808
quote:

[..]
Blijkbaar niet dus.
pi_221319811
Soms helpt zeiken zegt Sanneke, de buren maakten gisteren geen lawaai.
Zouden de buren haar volgen op insta? Zijn ze het gesprek aangegaan? Zo niet, dan ligt het niet aan het zeiken maar hebben ze gewoon niet geklust.
pi_221319813
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 00:02 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Lekkere dooddoener.
Ach ,sommigen vinden altijd een stok om mee te slaan, laat ik het daar maar bij houden.
Je ziet het totaalplaatje niet, het is een momentopname en op basis daarvan kun je niet zomaar dingen concluderen.
pi_221319814
.

[ Bericht 34% gewijzigd door Donna op 13-07-2026 08:27:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')