Ja ook daar.quote:Op maandag 13 juli 2026 00:08 schreef Harper het volgende:
[..]
Net als Sanneke, DBM en de rest bedoel je?
Zo kunnen we het topic wel opdoeken.
Had je gezien dat dat niet Teddy is? Een ander blond meisje zit in het bootjequote:Op maandag 13 juli 2026 07:42 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Ze laat niet alleen de 2 jongens alleen. Ook Teddy zit in een bootje. Alleen nog wel. En zit nog niet eens op zwemles. Heel onverantwoord. Snap er ook niets van dat je dat doet. Kinderen kunnen ook in een klein beetje water verdrinken. Bijvoorbeeld als ze in paniek raken. Niet meer weten wat boven of onder is. Of onder de boot terecht komen. Dat zijn juist zaken die je op zwemles leert.
Haha lekker beredeneerd inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2026 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:
Soms helpt zeiken zegt Sanneke, de buren maakten gisteren geen lawaai.
Zouden de buren haar volgen op insta? Zijn ze het gesprek aangegaan? Zo niet, dan ligt het niet aan het zeiken maar hebben ze gewoon niet geklust.
In de volgende story zie je haar niet "nog" maar "weer". Zij naar het eindpunt van de kinderen gefietst. Je kunt zien dat je (niet altijd) langs het water kan fietsen.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:00 schreef Lodelie het volgende:
Tamara roept naar de kinderen dat ze naar huis gaat en wenst ze een goede reis.
Vervolgens zie je een story dat ze er gewoon nog is en dat ze de boot uit het water moeten halen.
Ik denk niet dat ze echt gegaan is hoor, ze riep dat gewoon naar ze omdat ze zo lekker aan het varen waren.
Zo heb ik het opgevat.
Maar dat is óók zo bij DBM, Debbie enz. Waar jij altijd lekker over los gaat. Eigenlijk bij alle flu’s. We zien van niemand (oké behalve AM) alle 24 uur van de dag wat ze doen. Prima hoor, maar laat anderen dan ook lekker hun gang gaan.quote:Op maandag 13 juli 2026 07:58 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ach ,sommigen vinden altijd een stok om mee te slaan, laat ik het daar maar bij houden.
Je ziet het totaalplaatje niet, het is een momentopname en op basis daarvan kun je niet zomaar dingen concluderen.
Nou, dit dus. Natuurlijk wordt hier regelmatig wat overdreven en misschien wel te negatief gedaanquote:Op maandag 13 juli 2026 08:15 schreef Mirp het volgende:
[..]
Maar dat is óók zo bij DBM, Debbie enz. Eigenlijk bij alle flu’s. We zien van niemand (oké behalve AM) alle 24 uur van de dag wat ze doen. Waar jij altijd lekker over los gaat. Prima hoor, maar laat anderen dan ook lekker hun gang gaan.
Het is Sanneke... grote mond online janken bij confrontatie... ik betwijfel of het met haar gezeik te maken heeft...quote:Op maandag 13 juli 2026 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:
Soms helpt zeiken zegt Sanneke, de buren maakten gisteren geen lawaai.
Zouden de buren haar volgen op insta? Zijn ze het gesprek aangegaan? Zo niet, dan ligt het niet aan het zeiken maar hebben ze gewoon niet geklust.
In dit geval is een momentopname genoeg. Kinderen zonder zwemdiploma alleen in een bootje.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:05 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik vind het soms gewoon wat te ver gaan, dat kan en mag .
We zien momentopnamen en er worden naar mijn mening soms te snel conclusies getrokken.
Het word steeds negatiever , en sommigen kunnen werkelijk niets goed doen.
Misschien is Dion langs gegaan bij die mensen, om te vragen of ze een dag niet konden klussen omdat zijn verloofde in pannetje 5 zit. Ik geloof er niks van. En meestal ga je niet op instagram zitten zeiken en de dag erna is het dan stil, hier zou het de dag erna nog een veel ergere herrie zijn puur om de boel op te naaien.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Het is Sanneke... grote mond online janken bij confrontatie... ik betwijfel of het met haar gezeik te maken heeft...
Ik denk dat de buurman (vind het ook knap dat die man alles alleen doet trouwens!) Gewoon wat anders gedaan heeft gisteren... ik zie dion ook niet langs gaan namelijk 🤷quote:Op maandag 13 juli 2026 08:23 schreef papierentas het volgende:
[..]
Misschien is Dion langs gegaan bij die mensen, om te vragen of ze een dag niet konden klussen omdat zijn verloofde in pannetje 5 zit. Ik geloof er niks van. En meestal ga je niet op instagram zitten zeiken en de dag erna is het dan stil, hier zou het de dag erna nog een veel ergere herrie zijn puur om de boel op te naaien.
Ik ga nu wel uit van een positieve, actieve dag bij haar. Maar ze had nu vast weer last van muggen, of haar grote teen.
Goedemorgen 🙂.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:30 schreef Donna het volgende:
Nickhinten levert een ban op, ik zeg het maar even.
Goedemorgen.
Er zat paprika in... ik was eigenlijk in shock dat er groente mee gingquote:Op maandag 13 juli 2026 08:27 schreef Miepje77 het volgende:
De lunchtrommels bij HvK zijn ook om te janken...
Dat maakt voor de topic vervuiling niet uit. Ik zit de laatste tijd in elk topic dit soort knipoogjes weg te halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |