De pukkels op haar gezicht ook 🫣quote:Op maandag 29 juni 2026 22:29 schreef Raradefayee het volgende:
Debby’s (of is het debbie?) bril heeft meer volume dan debby’s haar…
Jij zegt het, ik d8 het! Straks wordt ze weer verliefd. Holy moly weer een poly...quote:Op maandag 29 juni 2026 22:08 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ben ik de enige die dit best eng vind om zo’n persoonlijke oproep te plaatsen op je account voor meer als 100.000 volgers dat je op zoek bent naar een nanny/PA/schoonmaker. Je weet toch bij God niet wat je in huis haalt. Los van sieraden, tassen en kleding is het ook de zorg voor de kinderen.
Je zou maar een geobsedeerde volger hebben die er alles voor over heeft om jouw leven binnen te stappen met hele andere intenties. Maar Michelle vindt iedereen lief 🫶🏻
Dat is een pracht topic titel 🤣quote:Op maandag 29 juni 2026 22:31 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik d8 het! Straks wordt ze weer verliefd. Holy moly weer een poly...
Ik zie dit ook iddquote:Op maandag 29 juni 2026 22:39 schreef Fleur2.0 het volgende:
Bij iedereen die ervaring heeft met mensen die aan de ❄️zitten, moeten toch de alarmbellen afgaan als je naar MCW kijkt?
Klopt en is ook al wel vaker benoemd hier.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:39 schreef Fleur2.0 het volgende:
Bij iedereen die ervaring heeft met mensen die aan de ❄️zitten, moeten toch de alarmbellen afgaan als je naar MCW kijkt?
Ja. Ik herken ook het wisselende/ ingewikkelde contact met vrienden/familie. Familieleden die wellicht hun kinderen niet zo daarbij in de buurt willen hebben, of minder. Het verzamelen van mensen om hen heen die de levensstijl ondersteunen. Het laten vallen van anderen. Het 'knallen op het werk', het slechte slapen, etc etc. Het drankgebruik, het egoistische gedrag, en dan het totaal grenzenloos worden bij feestjes en partijen. De smoesjes, het rechtpraten, het bewijzen dat dingen ergens anders aan liggen. En het steeds meer afglijden.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:42 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt en is ook al wel vaker benoemd hier.
Yes, ik zie het (helaas) ook heel duidelijk.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:39 schreef Fleur2.0 het volgende:
Bij iedereen die ervaring heeft met mensen die aan de ❄️zitten, moeten toch de alarmbellen afgaan als je naar MCW kijkt? Ik lees hier al een tijdje mee, maar ik denk nu: ik ga het gesprek toch maar eens aan. Want het is zo overduidelijk. En zeker niet onschuldig. Onlangs is er een bekende van mij op jonge leeftijd overleden aan een hartstilstand. Zelfde verhaal, zelfde financiële omstandigheden, zelfde levensstijltje, zelfde kenmerkende gedrag, gewichtsverlies, constante verkoudheid etc etc.
Ja, dat is geen misschien.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:52 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Yes, ik zie het (helaas) ook heel duidelijk.
Maar zoiets houdt niet eeuwig stand. Dat gaat langzaam maar zeker mis.quote:
En als het zo is dan zou ik mogen hopen dat een Koen de voogdij aan zou vechten. Ik weet niet of ze al officieel gescheiden zijn enzo, maar ik mag toch hopen dat ie dan in de actie schiet.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:13 schreef Fleur2.0 het volgende:
[..]
Maar zoiets houdt niet eeuwig stand. Dat gaat langzaam maar zeker mis.
En als het echt zo is, dan weten K&J daar van, of hebben daar ook aan meegedaan toentertijd.
Het hele idee van zo'n bieb is toch dat je het meeneemt en ergens weer terugzet? Niet per se daar waar je het hebt meegenomen? Hier in t dorp staan er meerdere en als ik op de fiets ergens heen ga fiets ik regelmatig langs, neem wat mee, zet wat weg.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie krijgt dus boeken van iemand in haar minibieb als mystery pack... Debbie heeft natuurlijk geen idee... snapt nog steeds niet hoe minibieb überhaupt werkt... dus pakt pakket uit en je ziet gewoon aan alles dat ze helemaal hebberig ervan is geworden en deze boeken in haar eigen kast gaat zetten...
Ze gaat alle andere boeken ook weer stickeren dat ze terug naar haar bieb moeten 🤦♂️ zou voor mij al reden zijn om ze te laten liggen... ik hou van mini biebs vooral op vakantie.. dan pak je een boek en lees hem en zet hem ergens anders weer in een kast! (Neem ook wel eens boeken mee die ik weg wil doen en zet deze op vakantie in kastjes.. zou echt niet tof vinden dat de eigenaar dan die boeken claimed)
Ik moet steeds denken aan de jonge, lieve moeder die ze was. De kinderen zijn die moeder kwijt.quote:
Wat is ❄?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:39 schreef Fleur2.0 het volgende:
Bij iedereen die ervaring heeft met mensen die aan de ❄️zitten, moeten toch de alarmbellen afgaan als je naar MCW kijkt? Ik lees hier al een tijdje mee, maar ik denk nu: ik ga het gesprek toch maar eens aan. Want het is zo overduidelijk. En zeker niet onschuldig. Onlangs is er een bekende van mij op jonge leeftijd overleden aan een hartstilstand. Zelfde verhaal, zelfde financiële omstandigheden, zelfde levensstijltje, zelfde kenmerkende gedrag, gewichtsverlies, constante verkoudheid etc etc.
Zoals jij het doet werkt het ook.. je zet wat neer je haalt wat weg... je zet het dan eventueel ergens anders terug.. bij haar zitten er stickers in dat het eigendom is van haar bieb... en kalkt ze in boeken dat ze niet voor verkoop zijn maar haar eigendom enzo... ik zou het daarom echt links laten liggen die kastquote:Op maandag 29 juni 2026 23:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het hele idee van zo'n bieb is toch dat je het meeneemt en ergens weer terugzet? Niet per se daar waar je het hebt meegenomen? Hier in t dorp staan er meerdere en als ik op de fiets ergens heen ga fiets ik regelmatig langs, neem wat mee, zet wat weg.
Waarom moet dat terug naar 'haar' bieb?
Degene die het pakket in de kast heeft gezet heeft gereageerd dat ze het leuk vond als de serie compleet zou blijven.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie krijgt dus boeken van iemand in haar minibieb als mystery pack... Debbie heeft natuurlijk geen idee... snapt nog steeds niet hoe minibieb überhaupt werkt... dus pakt pakket uit en je ziet gewoon aan alles dat ze helemaal hebberig ervan is geworden en deze boeken in haar eigen kast gaat zetten...
Ze gaat alle andere boeken ook weer stickeren dat ze terug naar haar bieb moeten 🤦♂️ zou voor mij al reden zijn om ze te laten liggen... ik hou van mini biebs vooral op vakantie.. dan pak je een boek en lees hem en zet hem ergens anders weer in een kast! (Neem ook wel eens boeken mee die ik weg wil doen en zet deze op vakantie in kastjes.. zou echt niet tof vinden dat de eigenaar dan die boeken claimed)
ik heb ook geen ideequote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:00 schreef Raradefayee het volgende:
❄ heb het gegoogled. Sorry ben wereldvreemd met dit soort dingen.
Dat MWC aan de pillen zou zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:00 schreef Raradefayee het volgende:
❄ heb het gegoogled. Sorry ben wereldvreemd met dit soort dingen.
En dan ook nog om voetbal 🫣 het was niet eens de finale ofzo 🤦♀quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:03 schreef Lizzylana het volgende:
Puurleonie post zichzelf ook jankend op de gram. Whyyy?
En dan te bedenken dat dit een volwassen vrouw is 🫣quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En dan ook nog om voetbal 🫣 het was niet eens de finale ofzo 🤦♀
Pillen? Die noem je toch geen sneeuw?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat MWC aan de pillen zou zitten.
De speculaties hier zijn weer niet van de lucht
Ik zou vooral janken als ik mijn nachtrust had opgeofferd voor een voetbalwedstrijd 😂😂😂quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En dan ook nog om voetbal 🫣 het was niet eens de finale ofzo 🤦♀
Pillen/poeder, ik ben niet zo thuis in die materie, dus voor mij is het een beetje potato potatoquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Pillen? Die noem je toch geen sneeuw?
En wanneer iets er uit ziet als een paard, hinnikt als een paard, loopt als een paard en zich gedraagt als een paard dan is het toch ook vrijwel altijd een paard?
Dat dan weer wel ja 😆quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:08 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik zou vooral janken als ik mijn nachtrust had opgeofferd voor een voetbalwedstrijd 😂😂😂
Zou alleen niet op social media terechtkomen in mijn geval.
Niet aan de pillen maar aan de poederquote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo leerzaam dit topic, verder dan een jointje ben ik nooit gekomenquote:
Dat is al verder dan ik ooit gekomen ben 😆quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo leerzaam dit topic, verder dan een jointje ben ik nooit gekomen
Ja je bent een beetje late to the party 😉 maar dat stond er echt ja 😅quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:38 schreef Kaatje35 het volgende:
AM moest een puffer na laten kijken bij de apotheek? Een puffer die schijnbaar al jaren niet wordt gebruikt?
Desnoods in nood kan ze even een puffer van een klasgenoot gebruiken, stond dat er echt 🤣
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pillen/poeder, ik ben niet zo thuis in die materie, dus voor mij is het een beetje potato potato
[ afbeelding ]
Ik sta ook te gapen hier idd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:08 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik zou vooral janken als ik mijn nachtrust had opgeofferd voor een voetbalwedstrijd 😂😂😂
Zou alleen niet op social media terechtkomen in mijn geval.
Haha nee snow oftewel cokequote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:09 schreef Donna het volgende:
Ik dacht even dat jullie met het icoontje ice bedoelden.
Vrij drastisch wel.
🤣 het moest echt even landen hier.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:56 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja je bent een beetje late to the party 😉 maar dat stond er echt ja 😅
Iris moest er duidelijk niets van hebben dus trok ze haar keutel in. Ik vermoed dat ze anders nog wel even was doorgegaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle trekt haar neus er voor op.
Maar ze heeft ook toegegeven pillen te hebben gebruikt of wel eens te nemen omdat haar ouders zo ontzettend anti harddrugs waren en haar psycholoog had gezegd dat ze dit misschien eens moest doen dan?
Even dit,quote:Op maandag 29 juni 2026 23:13 schreef Fleur2.0 het volgende:
[..]
Maar zoiets houdt niet eeuwig stand. Dat gaat langzaam maar zeker mis.
En als het echt zo is, dan weten K&J daar van, of hebben daar ook aan meegedaan toentertijd.
Hele volksstammen gebruiken met regelmaat wat op een feestje hoor. Zo vergezocht is dat niet. En dan toont MCW ook nog eens een lijst aan kenmerken die voor sommigen nogal herkenbaar zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:17 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Even dit,
Sorry hoor maar je kunt niet zomaar roepen dat iemand❄gebruikt( weet niet wat er precies wordt bedoeld maar ik gok dat het geen ijsje is)
Er is geen bewijs, we hebben het niet gezien.
Ja ze is niet iemand die in de standaard norm past, of een saai leven leeft.
Maar om te insinueren dat zij en eerder ook jvp en Koen ❄gebruiken vind ik niet ok.
Misschien ligt het aan mij hoor maar ik had dat vorige week ook met Annick waar over werd geschreven dat ze vreemd was gegaan, je kwetst mensen enorm met zomaar iets roepen zonder dat je erbij was of bewijs hebt.
Gaat mij gewoon wat te ver.
Dat is wel een hoe het in SHO gaat hoor, af en toe een beetje speculerenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:17 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Even dit,
Sorry hoor maar je kunt niet zomaar roepen dat iemand❄gebruikt( weet niet wat er precies wordt bedoeld maar ik gok dat het geen ijsje is)
Maar om te insinueren dat zij en eerder ook jvp en Koen ❄gebruiken vind ik niet ok.
Misschien ligt het aan mij hoor maar ik had dat vorige week ook met Annick waar over werd geschreven dat ze vreemd was gegaan, je kwetst mensen enorm met zomaar iets roepen zonder dat je erbij was of bewijs hebt.
In het geval van Annick zou ik daar nog in kunnen komen. Je kan niet op basis van haar gedrag op insta zien dat ze wel of niet vreemdgaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:17 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Even dit,
Ja en waarom dan dit onderwerp specifiek extra kwetsend zou zijn snap ik ook niet, want los van eventueel drugsgebruik is de kritiek op MCW sowieso niet mals.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:35 schreef Kaatje35 het volgende:
Ik denk niet dat we Mies er mee kwetsen. Ze haalt het onderwerp drugs zelf ook graag aan.
Dacht even dat ze filmde hoe ze ging kotsen... durfde bijna niet te kijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat trekt Sanneke trouwens een maf gezicht aan het begin van haar story net? 🤣 Gister al dat hokie tokie dansje 🙃😅
Tot zover Maarten zijn geweldige research skillsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:42 schreef Missinglink24 het volgende:
Gut, de e-reader gaat retour en er komt toch maar een andere. The saga continues!
Wat zal zn straf zijn voor het verkeerd adviseren van dag ding🫣quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tot zover Maarten zijn geweldige research skills
Inderdaad ik was, ben natuurlijk, heel braaf 🤪quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat is al verder dan ik ooit gekomen ben 😆
Lotte zou me ook niks verbazen als die af en toe wat doetquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:29 schreef Missinglink24 het volgende:
Zo denk ik bijvoorbeeld dat Lotte Ballijns ook wel eens op een feestje ergens aan zit, en Ellen zie ik er ook wel voor aan.
Zou ze toch een sponsor gevonden hebben?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:42 schreef Missinglink24 het volgende:
Gut, de e-reader gaat retour en er komt toch maar een andere. The saga continues!
En ze moet echt een datenight met Dion inplannen, dit gaat niet lekker daar volgens mijquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat trekt Sanneke trouwens een maf gezicht aan het begin van haar story net? 🤣 Gister al dat hokie tokie dansje 🙃😅
Ik blijkbaar ook 😆quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:50 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Inderdaad ik was, ben natuurlijk, heel braaf 🤪
Sowieso pikstrafquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:49 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat zal zn straf zijn voor het verkeerd adviseren van dag ding🫣
Sneeuw is coke of sosquote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat MB hier meeleest hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:17 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Even dit,
niet alleen dat, ze wil ook gewoon massa's complimenten op haar "afgetrainde" lijf met minimale inspanning en iedereen die dat niet heeft/kan is daarmee af, want de Geertsen doen het zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Wie denkt AM te overtuigen met haar gelul dat ze van dat ene rondje rennen en 1 x huisvrouwengym per week weer spieren heeft en conditie?
Sorry hoor, maar schat ze haar volgers nu echt zo laag in?
Ja. Want ze moet ook stories lang uitwijden over een medicijnpaspoort, gaat voor de 50+ers uitleggen waar je informatie over haar doos kan vinden en een ereader moet ook in Jip-en-Janneketaal worden uitgelegd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Wie denkt AM te overtuigen met haar gelul dat ze van dat ene rondje rennen en 1 x huisvrouwengym per week weer spieren heeft en conditie?
Dan moet wel iemand dat IRL gezien hebben en ook nog eens melden aan die channels, denk ik. En dan nog... Niet op basis van 'symptomen'.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:14 schreef Raradefayee het volgende:
Als mcw echt aan de ❄ (jaja ik leer snel) zit, dan was dat toch al wel op de juicechannels verschenen?
Tja, tuurlijk zullen er zijn die dit geloven. Maar als ik haar was zou ik nu even niet meer paardrijden, want je weet maar nooit he.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
De volgmoekes van AM timmeren niet zo hoog en die geloven haar blindelings.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we dat eens vaker zouden moeten aankaarten, zorgwekkend gedrag bij ouders die zorg dragen over kinderen. In bepaalde kringen is het heel erg genormaliseerd om te snuiven. Woon zelf in een dergelijke buurt en het komt zo ontzettend veel voor, en herken bij haar alle rode vlaggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:17 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Even dit,
Op dinsdag 30 juni 2026 10:14 schreef Raradefayee het volgende:
Fatigue (met een G, maar Nederlanders maken van elke G graag iets hard) is Engels/Frans voor vermoeidheid.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:17 schreef opwegnaar het volgende:
Wat is toch dat fatique waar DBM last van krijgt als ze met de gewichten aan het gooien is?
Zoals altijd, net niet....quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:05 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vond het idee van dat ze ingepakt waren ook erg leuk. Hoop dat ze ze weer inpakt.
Zag dat het boek, in ieder geval 1 van AM er ook nog in stond
Het feit dat ze wil dat de boeken terugkoppeling is ook raar, er komen ook boeken bij. Da zit zo'n kast straks propvol, net als haar huis🤔
En ze heeft last van de warmte...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:17 schreef opwegnaar het volgende:
Wat is toch dat fatique waar DBM last van krijgt als ze met de gewichten aan het gooien is?
Wat vreslijk dat je dat hebt moeten meemaken, maar inderdaad, dat is wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:23 schreef Riveressie1 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat we dat eens vaker zouden moeten aankaarten, zorgwekkend gedrag bij ouders die zorg dragen over kinderen. In bepaalde kringen is het heel erg genormaliseerd om te snuiven. Woon zelf in een dergelijke buurt en het komt zo ontzettend veel voor, en herken bij haar alle rode vlaggen.
Ik ben zelf opgegroeid met een moeder die ‘functioneel’ alcoholist was en in het weekend ook drugs gebruikte. Kan je vertellen dat ik had gewild dat mensen hierover iets hadden gezegd, ipv tegen elkaar insinueren dat het zo’n vaart niet zal lopen of allemaal wel meevalt.
Zeker. Maar zeker het influencer-like leven dat mensen denken te moeten hebben speelt ook een rol, ook in de hippe woonwijken waar 30+ers het allemaal denken te moeten kunnen en hebben. Maar ook bij allerlei beroepen waar mensen scherp moeten blijven en lange uren maken. Je zou kunnen denken; in alle lagen van de bevolking. maar het is vooral duur. dus het financiele plaatje speelt een grote rol.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
@:Fleur2.0 het klopt wat je zegt.
Van de Zuidas is het bij veel mensen bekend, hoewel daar uiteraard ook gewoon mensen werken die nooit gebruiken.
Toen ik daar werkte en daardoor ook in kringen terecht kwam waar o.a. veel ondernemers zaten was dit ook echt volledig geaccepteerd.
Die had ze vorige week over moeten slaan, toen het zo warm was en het risico voor de dieren te groot was.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:04 schreef miep123456 het volgende:
AM slaat de paardrijles over omdat het risico te groot is, natuurlijk is daar altijd een risico maar mijn god, ongelooflijk. Ook dat haar conditie beter is geworden doordat ze 1 keer per week traint. Bijzondere vrouw is het toch. Nu zal ze wel stoppen na de reis!
Verklaard ook waarom ze na zoiets 9 vd 10x in een dip belandquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Lotte zou me ook niks verbazen als die af en toe wat doet
Na de vakantie zal de samenwerking met het vrouwenclubje wel voorbij zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:04 schreef miep123456 het volgende:
AM slaat de paardrijles over omdat het risico te groot is, natuurlijk is daar altijd een risico maar mijn god, ongelooflijk. Ook dat haar conditie beter is geworden doordat ze 1 keer per week traint. Bijzondere vrouw is het toch. Nu zal ze wel stoppen na de reis!
Ik had het nog niet gezien en weet niet wat ik had verwacht maar ik moest hardop lachen 😂😂quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Was ze op LagoLago dit weekend net als o.a. Sanny Verhoeven, Rebecca Boektje, Ellen Hoog etc etc? Als influencer zijnde moet je toch nog enigszins je kop erbij houden mbt hoe je op de gram komt. En de dagen erna misschien pas wat postenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Verklaard ook waarom ze na zoiets 9 vd 10x in een dip beland
Ze heeft van t weekend alleen die enorme zooi in huis gedeeld dacht ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:01 schreef Fleur2.0 het volgende:
[..]
Was ze op LagoLago dit weekend net als o.a. Sanny Verhoeven, Rebecca Boektje, Ellen Hoog etc etc? Als influencer zijnde moet je toch nog enigszins je kop erbij houden mbt hoe je op de gram komt. En de dagen erna misschien pas wat posten
Ja die Sanny is ook echt zo'n type hoor, die doet het hele feest op een flesje water toch 😉quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:01 schreef Fleur2.0 het volgende:
[..]
Was ze op LagoLago dit weekend net als o.a. Sanny Verhoeven, Rebecca Boektje, Ellen Hoog etc etc? Als influencer zijnde moet je toch nog enigszins je kop erbij houden mbt hoe je op de gram komt. En de dagen erna misschien pas wat posten
ik heb de conditie van een oude ezel maar zelfs ik red dat hahaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:26 schreef popje het volgende:
Echt best kansloos, dat AM 6:30 2 km als een serieuze, snelle workout beschouwt.
ik heb me er nooit in verdiept maar heeft die zooi geen bijwerkingen of gewoon geen werking als je dit geeft zonder reden?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alle kinderen moeten ze preventief slikken. Je weet tog.. 🙄
Bron: Google AI:quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:54 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik heb me er nooit in verdiept maar heeft die zooi geen bijwerkingen of gewoon geen werking als je dit geeft zonder reden?
In de serie vertelde ze ook dat zij en haar man aan het afvallen warenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:45 schreef Fleur2.0 het volgende:
[..]
Zeker. Maar zeker het influencer-like leven dat mensen denken te moeten hebben speelt ook een rol, ook in de hippe woonwijken waar 30+ers het allemaal denken te moeten kunnen en hebben. Maar ook bij allerlei beroepen waar mensen scherp moeten blijven en lange uren maken. Je zou kunnen denken; in alle lagen van de bevolking. maar het is vooral duur. dus het financiele plaatje speelt een grote rol.
Zo, jeetje, nu wel weer genoeg woorden getypt.
Volgen jullie Florine Hofstee trouwens ook? Zij en haar man zijn echt maximaal aan het afvallen. Je ziet dat het haar echt een zelfvertrouwen boost geeft
Vind het echt zo bijzonder... ik heb zelf nog nooit wormen gehad en mijn kinderen ook nog nooit.. nooit preventief iets genomen maar wel echt kampeerders dus echt buiten mensen 🤷 nu snap ik dat het echt iedereen kan overkomen... maar bij sommige mensen snap ik dan niet dat het standaard is dat ze het krijgen of dat ze om het niet te krijgen preventief dingen slikken 🤷🤔 doe ik iets raars? Dat wij het nog nooit hebben gehad??quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alle kinderen moeten ze preventief slikken. Je weet tog.. 🙄
Die vrouw die tikt gewoon niet, en dan wijst ze naar haar ouders, kijk wat ze zelf doet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vind het echt zo bijzonder... ik heb zelf nog nooit wormen gehad en mijn kinderen ook nog nooit.. nooit preventief iets genomen maar wel echt kampeerders dus echt buiten mensen 🤷 nu snap ik dat het echt iedereen kan overkomen... maar bij sommige mensen snap ik dan niet dat het standaard is dat ze het krijgen of dat ze om het niet te krijgen preventief dingen slikken 🤷🤔 doe ik iets raars? Dat wij het nog nooit hebben gehad??
Onze oudste had/heeft ze nooit, de middelste om de haverklap. Nog nooit preventief gegeven, want dat heeft geen zin.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:07 schreef MonaB het volgende:
Ik vind het ook heel raar, die wormenpillen. Zelf ook een buitenmens en ik eet alles wat los en vast zit, ben niet gauw vies van iets, maar nooit wormen gehad, ook nog nooit gehoord van mensen in mijn omgeving. Komt het zo vaak voor dan? Ik dacht dat iets vrij uitzonderlijk was, en dat je dan inderdaad behandelde als het gebeurde, maar niet preventief.
Slecht voorbeeld om zomaar medicatie te nemen als het nergens op slaat.
Zet jij geen laarzen met paardenstront op de eettafel?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vind het echt zo bijzonder... ik heb zelf nog nooit wormen gehad en mijn kinderen ook nog nooit.. nooit preventief iets genomen maar wel echt kampeerders dus echt buiten mensen 🤷 nu snap ik dat het echt iedereen kan overkomen... maar bij sommige mensen snap ik dan niet dat het standaard is dat ze het krijgen of dat ze om het niet te krijgen preventief dingen slikken 🤷🤔 doe ik iets raars? Dat wij het nog nooit hebben gehad??
Nee... maar eerlijkheidshalve... ook niet ergens anders bij gebrek aan paardrij behoefte...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zet jij geen laarzen met paardenstront op de eettafel?
Dat van Annick is nergens bevestigdquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:31 schreef Moedervan4kids het volgende:
En puntje bij paaltje is Annick gewoon vreemdgegaan. Zelfde als de hele poly breuk en MB haar slippertje. Mocht hier door personen absoluut niet benoemd worden want was echt niet zo.
En Guess what? Het was allemaal wél zo. Alles is uitgekomen. Beetje speculeren moet kunnen toch?
En als dat nou het enige smerige was wat ze daar deden… 😅quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik later ook. Onzichtbaar gemaakt ofzo las ik hierquote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:29 schreef Danielle_ het volgende:
Ik las trouwens gister iets over het IQ van een van de kinderen van Tamara maar zag dat toen ik keek niet terug, alleen één story over twee gesprekken op school voor de twee kinderen die ernaartoe gaan. Dus ik denk dat ze het verstandig verwijderd had?
Maar je snapt toch dat dat niet geldt voor de familie Geerts? Net zoals zoveel andere regels niet voor hen gelden...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:58 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Bron: Google AI:
In Nederland wordt het preventief slikken van anti-wormpillen bij kinderen niet aangeraden. Volgens de NHG-richtlijnen voor huisartsen gebruikt u een wormenkuur (zoals mebendazol) alleen als er daadwerkelijk sprake is van een actieve infectie met klachten, zoals zichtbare wormpjes of hevige jeuk.Het medicijn voorkomt namelijk niet dat een kind in de toekomst opnieuw besmet raakt. Daarnaast kan onnodig gebruik bijdragen aan resistentie van de wormen.Waarom preventief slikken niet werktGeen beschermende werking: Anti-wormpillen doden de wormen die op dat moment in de darmen zitten. Het legt geen beschermend laagje aan. Een kind kan de dag na de kuur direct weer een nieuw eitje inslikken en opnieuw besmet raken.Resistentie: Het structureel of onnodig slikken van deze medicijnen vergroot de kans dat wormen ongevoelig worden voor de werkzame stof.Leeftijdsgrens: Zelfzorgtabletten met mebendazol zijn niet geschikt voor kinderen jonger dan 2 jaar, tenzij een huisarts dit specifiek voorschrijft.
Maar ja, AM weet het beter hè?
Van Debbie is ook nooit ergens bevestigd dat ze long COVID heeft. En toch roept iedereen het. Inclusief zijzelfquote:
Klopt ze had het wazig gemaakt. Had het wel al gezien daarvoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:29 schreef Danielle_ het volgende:
Ik las trouwens gister iets over het IQ van een van de kinderen van Tamara maar zag dat toen ik keek niet terug, alleen één story over twee gesprekken op school voor de twee kinderen die ernaartoe gaan. Dus ik denk dat ze het verstandig verwijderd had?
Nee bij mij ook niet, toch hebben de kinderen hier ook wel eens wormpjes gehad en ik kan me herinneren dat ik als kind het ook eens had.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee... maar eerlijkheidshalve... ook niet ergens anders bij gebrek aan paardrij behoefte...
Wandelschoenen staan echter ook nooit op tafel
Nee een normaal denkend mens doet dat niet maar goed daar gaat het al fout normaal denkend, daar valt AM niet onder.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
In de tijd die Sanneke nodig heeft om van de bank af te komen kan M misschien al boven staan. Maakt ze zich zo druk om die ramen, maar een deurkruk omhoog of een traphekje is er niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke die zegt dat Mijan ineens boven aan de trap stond? Waar was zij dan? En hebben ze geen traphekjes?
Het is altijd al DebbIE geweestquote:Op maandag 29 juni 2026 22:29 schreef Raradefayee het volgende:
Debby’s (of is het debbie?) bril heeft meer volume dan debby’s haar…
op d'r telefoon.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke die zegt dat Mijan ineens boven aan de trap stond? Waar was zij dan? En hebben ze geen traphekjes?
Waar lees je dit?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:31 schreef Moedervan4kids het volgende:
En puntje bij paaltje is Annick gewoon vreemdgegaan. Zelfde als de hele poly breuk en MB haar slippertje. Mocht hier door personen absoluut niet benoemd worden want was echt niet zo.
En Guess what? Het was allemaal wél zo. Alles is uitgekomen. Beetje speculeren moet kunnen toch?
Ze zegt later dat het om de voetballer gaat wiens kind onlangs stil is geboren en die nu een goal maakt. Ik kan me voorstellen dat het je ontroert. Maar in Godshemelsnaam, wat doet je dan besluiten om je telefoon te pakken en een foto te maken en die vervolgens te posten. Dan ben je toch echt aandachtsgeil over de rug van iemand anders.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:03 schreef Lizzylana het volgende:
Puurleonie post zichzelf ook jankend op de gram. Whyyy?
En DBM zit in die hogere frequentie?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM deelt een filmpje:
‘Alleen mensen die écht niet tevreden zijn met zichzelf, zijn gemeen tegen jou.
Dat zegt zoveel over de frequentie van die ander. Als je zelf zit in een tekort, in een onrust, je leven is niet fijn, gun je dat ook niet een ander.
Je zit dan in een frequentie van overleven, van boosheid, van onrust. Ik gun mensen juist de shift naar een hogere frequentie, waarin je verbinding kunt maken. En dan hoef je het niet eens te zijn met elkaar, maar dan reageer je wel vanuit verbinding met elkaar. Zonder daarin voorbij te stappen aan wat je voelt. Dus grenzen zijn nog steeds goed, radicaal eerlijk zijn in wat je voelt. Zonder gemeen te zijn, want daarin zit een lading in van onvrede van die persoon
Wat een zweefteefgewauwel.
Misschien was het een note-to-self 😁quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En DBM zit in die hogere frequentie?
Ik ben er vrij zeker van dat DBM van veel woorden in deze tekst de betekenis helemaal niet weet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM deelt een filmpje:
‘Alleen mensen die écht niet tevreden zijn met zichzelf, zijn gemeen tegen jou.
Dat zegt zoveel over de frequentie van die ander. Als je zelf zit in een tekort, in een onrust, je leven is niet fijn, gun je dat ook niet een ander.
Je zit dan in een frequentie van overleven, van boosheid, van onrust. Ik gun mensen juist de shift naar een hogere frequentie, waarin je verbinding kunt maken. En dan hoef je het niet eens te zijn met elkaar, maar dan reageer je wel vanuit verbinding met elkaar. Zonder daarin voorbij te stappen aan wat je voelt. Dus grenzen zijn nog steeds goed, radicaal eerlijk zijn in wat je voelt. Zonder gemeen te zijn, want daarin zit een lading in van onvrede van die persoon
Wat een zweefteefgewauwel.
3de keer gisteravond toen vriendinnie moest sporten liep de op de loopbandquote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En DBM zit in die hogere frequentie?
Dan zit ik maar een lagere frequentie en ben ik écht niet tevreden met mezelf.
Wat een gejank zeg.
Om maar ff een stapje richting die hogere frequentie te gaan; ze is voor de 2e x deze week in de sportschool 🏅
dat vroeg ik me dus ook af! Ik hoop stiekem dat ze hem weer terug krijgt met de melding: je hebt zelf eraan zitten te klooien dus helaas,geen garantie. ( maar als je 20K per maand binnen harkt maakt dat vast niets uit )quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:53 schreef Kaascroissantje het volgende:
Stuurt AM nou die E-reader waar Maarten al aan heeft zitten rommelen om hem te kraken gewoon terug?
Yep🤣quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:53 schreef Kaascroissantje het volgende:
Stuurt AM nou die E-reader waar Maarten al aan heeft zitten rommelen om hem te kraken gewoon terug?
En niet zomaar een rug, maar over de rug van iemand die in de rouw is over zn overleden kindje. Dat vind ik eigenlijk nog ergerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:51 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Ze zegt later dat het om de voetballer gaat wiens kind onlangs stil is geboren en die nu een goal maakt. Ik kan me voorstellen dat het je ontroert. Maar in Godshemelsnaam, wat doet je dan besluiten om je telefoon te pakken en een foto te maken en die vervolgens te posten. Dan ben je toch echt aandachtsgeil over de rug van iemand anders.
Ik dacht dat dr schoonvader bij het klussen een traphekje had gemonteerd?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Een ‘how can i make this about me’. Maar dan 10x zo ergquote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:25 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En niet zomaar een rug, maar over de rug van iemand die in de rouw is over zn overleden kindje. Dat vind ik eigenlijk nog erger
Copy paste heeft ze onder de knie 🥳🥳quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat DBM van veel woorden in deze tekst de betekenis helemaal niet weet.
En ontzettend zweefteefgehalte ja🤣
Ja precies dit, howcanimakethisaboutmequote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:51 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Ze zegt later dat het om de voetballer gaat wiens kind onlangs stil is geboren en die nu een goal maakt. Ik kan me voorstellen dat het je ontroert. Maar in Godshemelsnaam, wat doet je dan besluiten om je telefoon te pakken en een foto te maken en die vervolgens te posten. Dan ben je toch echt aandachtsgeil over de rug van iemand anders.
Niet eens. Ze re-poste een filmpje met dit gewauwel van iemand anders.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:36 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Copy paste heeft ze onder de knie 🥳🥳
Nee ❄️.quote:
maar geef je ze ook standaard aan je kinderen of neem je ze zelf in ookal heb je op dat moment geen klachten?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat betreft wormpjes. Ik was er vroeger heel gevoelig voor (nu nog 😭) en mijn kinderen ook (en hun vader ook) dus ik koop die pillen ook in bulk.
Ze heeft geen kiepramen. Geen idee waarom ze dat zo noemt. Ze heeft ramen die je aan de onderkant naar buiten steekt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:39 schreef Lalaland79 het volgende:
Niet dat ik een supermoeder ben🤪. Maar hier klommen ze nooit op de leuning van de bank of in de vensterbank.
En als Sanneke kiep ramen boven heeft dan is die kier toch maximaal 15 cm? Daar past toch geen kind doorheen?
Ok klinkt logischer, maar dan nog past Mijan daar niet doorheen lijkt mij?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft geen kiepramen. Geen idee waarom ze dat zo noemt. Ze heeft ramen die je aan de onderkant naar buiten steekt.
Ja en nee. Als 1 van de kinderen ze heeft, wordt aangeraden om de rest van het gezin ook te ontwormen. Dus dan neem ik ze idd ondanks dat ik geen klachten heb. En het 'schone' kind krijgt dan ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:45 schreef poohenzo het volgende:
[..]
maar geef je ze ook standaard aan je kinderen of neem je ze zelf in ookal heb je op dat moment geen klachten?
ik heb er nooit mee te maken gehad dus heb werkelijk geen idee. Gevoelsmatig zeg ik: neem niks als het niet nodig is.
Wil je ook je huil nog kwijt? Mag hoor, wij oordelen niet😊quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:00 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
En maar prediken dat we zacht en lief naar elkaar moeten zijn. Maar niet zacht en lief zijn naar de mensen die uitgebuit worden. In dat geval is een goedkoop jurkje belangrijker. STOMME TRUT.
Zo, dit lucht op
Lijkt me heftig om zo'n heftige en langdurige verslaving van zo dichtbij mee te maken. Hier wel een alcoholist in de familie (wel al langdurig gestopt inmiddels), maar blijft toch altijd zorgen met zich meebrengen omdat je hoopt dat er geen terugval zal zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee ❄️.
Grapje. Mijn broer is al 30 jaar verslaafd (ook volledig functionerend) dus ik zal dat spul nooit aanraken. Koffie gaat er idd wel in.
Wat betreft wormpjes. Ik was er vroeger heel gevoelig voor (nu nog 😭) en mijn kinderen ook (en hun vader ook) dus ik koop die pillen ook in bulk.
Je moet wel het hele gezin ontwormen ook, dus als bij AM 'altijd' iemand ze heeft, gaan er heel wat doosjes doorheen.
Ja ik ook. Of je haar verhalen nou wel of niet met een korreltje ❄️ moet nemen, ze is wel al 2x ingestort kennelijk zodanig dat er een 'ambulancemevrouw' moest komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Of MCW nu wel of niet gebruikt.. ik heb altijd het gevoel dat ik kijk naar een incoming trainwreck.
Nee zoals alles bij AM is het òf niet gebeurd, òf 1x maar wordt het zo vaak herkauwd dat je denkt dat dit aan de lopende band aan de hand is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:04 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik vind al die wormen maar bijzonder. Zo vaak kun je dat toch niet krijgen?
En let maar op het patroon: als de kinderen thuis zijn vaak afspraken niet na kunnen komen en ineens even de klok rond slapen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Verklaard ook waarom ze na zoiets 9 vd 10x in een dip beland
Wat vind je vaak?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:04 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik vind al die wormen maar bijzonder. Zo vaak kun je dat toch niet krijgen?
AM geeft die pillen elke 2 maanden als ik het me goed herinner en dat lijkt me dus inderdaad heel vaak.quote:
Oh dat redden wij ook wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:13 schreef poohenzo het volgende:
[..]
AM geeft die pillen elke 2 maanden als ik het me goed herinner en dat lijkt me dus inderdaad heel vaak.
Sanneke heeft idd geen kiepramen, maar klapramen en laatst zeurde ze nog dat deze niet ver genoeg open konden. Gelukkig is dat probleem opgelost.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft geen kiepramen. Geen idee waarom ze dat zo noemt. Ze heeft ramen die je aan de onderkant naar buiten steekt.
Het traphekje doe ze toen liet zien was boven.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:27 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dr schoonvader bij het klussen een traphekje had gemonteerd?
Anders zou het betekenen dat iemand het hekje niet dicht heeft gedaan.
En ze zijn al vliegensvlug op die leeftijd
Ze hebben het samen wat dat betreft erg goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:29 schreef AnnArt het volgende:
Het is duidelijk dat MG de bijbaan heeft in huize Geerts, met die werktijden van hem. Te pas en te onpas verschijnt hij in beeld bij AM. Laat beginnen, op tijd stoppen, lunchen, koffietjes met AM. Nu weer te teutebellen met de oudste pannekoek. Daar verdien je de titel HOOFDkostwinner niet mee.
Oh dit wekt bij mij enorme irritaties op. Ik had iemand in mijn omgeving die alles bij Chinese webshops kocht, heel veel vlees at, twee motoren en twee auto’s had, drie keer per jaar een verre vliegvakantie maakte… en dan op GroenLinks of PvdD stemde, want die waren goed voor het milieu 🤡🤡🤡quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:55 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Disclaimer: ik snap best dat mensen bij Shein kopen, maar ben dan in andere gevallen niet zo’n enorme deugneus die anderen de maat neemt.
Jawel, dat zijn van die ramen die je meestal vastzet met een raamuitzetter (zo’n stang met gaatjes). Als je die losmaakt kan het raam helemaal open.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:53 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ok klinkt logischer, maar dan nog past Mijan daar niet doorheen lijkt mij?
Ik wil het niet bagatelliseren maar ik snap haar punt niet😅
Haha, dat is ook zo. Toen filmde ze vanuit bed. Was het ook zo warm.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:16 schreef Manuela007 het volgende:
[..]
Sanneke heeft idd geen kiepramen, maar klapramen en laatst zeurde ze nog dat deze niet ver genoeg open konden. Gelukkig is dat probleem opgelost.
Oh ja, dat zal het zijn. Mijn huil zit vast 😂quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:04 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wil je ook je huil nog kwijt? Mag hoor, wij oordelen niet😊
Ik vraag me oprecht af hoe dat werkt in het hoofd van deze mensen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:32 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Oh dit wekt bij mij enorme irritaties op. Ik had iemand in mijn omgeving die alles bij Chinese webshops kocht, heel veel vlees at, twee motoren en twee auto’s had, drie keer per jaar een verre vliegvakantie maakte… en dan op GroenLinks of PvdD stemde, want die waren goed voor het milieu 🤡🤡🤡
Dit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Of MCW nu wel of niet gebruikt.. ik heb altijd het gevoel dat ik kijk naar een incoming trainwreck.
Zo denk ik:quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:49 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe dat werkt in het hoofd van deze mensen.
En de fidget spinner en ze kan anders bewegen dan andere Barbies. Er is zo’n lijn van Barbie met allemaal aandoeningen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom heeft die pop die Sanneke deelt autisme? Vanwege de koptelefoon?
Ik dacht dat het een bloem was🤣quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:10 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
En de fidget spinner en ze kan anders bewegen dan andere Barbies. Er is zo’n lijn van Barbie met allemaal aandoeningen.
Echt gvd. Ik trap er nog steeds in. Hoe kan dat???quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:46 schreef Harper het volgende:
OMG wat een controlfreak is AM toch. Ze is al maaaanden bezig met spullen verzamelen/kopen/krijgen voor IJsland. Ze weet dat ze alles op de lijst heeft.
Maar nee, ze heeft pas rust als alles op de eettafel uitgestald ligt.
![]()
(en dan waarschijnlijk nog steeds niet)
Die ereader is nu opeens ook een gadget die buitenproportioneel onmisbaar is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:46 schreef Harper het volgende:
OMG wat een controlfreak is AM toch. Ze is al maaaanden bezig met spullen verzamelen/kopen/krijgen voor IJsland. Ze weet dat ze alles op de lijst heeft.
Maar nee, ze heeft pas rust als alles op de eettafel uitgestald ligt.
![]()
(en dan waarschijnlijk nog steeds niet)
En als ze wel vreemdgaat vertelt ze dat eerlijk?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:30 schreef Lipisu het volgende:
Ik weet uit betrouwbare bron dat dat van A niet waar is
En de motorkledingshit....en de ereader waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:34 schreef Harper het volgende:
[..]
Echt gvd. Ik trap er nog steeds in. Hoe kan dat???
Haar inpakstories zijn "paid partnership".
Voor de zoetstof repen maar ook voor Hema packing cubes.
Dan zou ze het niet ontkennen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:38 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
En als ze wel vreemdgaat vertelt ze dat eerlijk?
😂🤡quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:47 schreef Snaky het volgende:
Michelle 'egggt opragggt' is niet graag van huis!
Ook voor voor mensen die geen vlees eten?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:55 schreef Johanna38 het volgende:
Lekker bijna gratis frikandellen voor iedereen!!!
Ik kijk niet vaak meer, maar is die oude buurman (van de paardjes) nog wel eens in beeld? Valt mij ook op hoe weinig/niet die kinderen met vriendjes/vriendinnetjes spelen. De boerderie is daar toch top voor? Alleen B is wel eens met zijn vriendje B, maar dan moeten ze ook gelijk poseren met de armen om elkaar heen en is Maudje de oppas.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:09 schreef Babbelaertje het volgende:
Vraag mij ook af wat MCW zo fantastisch vind aan het “farmlife” ze doet namelijk niks wat daarbij past en nu ook niet meer het gras maaien..
ze leeft gewoon in een villa maar geen farmlife.
En wat een cringe reclame weer met alleen maar geklef met Timmie en de kindjes
Betreft de vermoedens van ❄, zou mij niet verbazen!
Hahaha, ik voldoe wel aardig aan het stereotype van Barbie. Zeer gehecht aan mijn NC-koptelefoon, alleen geen fidget spinner maar een tangle. En dat was al heel ver voor mijn diagnose 🙈.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een bloem was🤣
Wel lekker generaliserend, een koptelefoon een fidget spinner. We zien Sanneke daar binnenkort vast ook mee.
Ik vind haar ook gruwelijk niet te doen. Los van die jurk. Gruwelijk. Om dat soort vrouwen loop ik met een grote boog.🤮quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:55 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Net als Leonie heeft ook mijn andere grote irritainment influencer weer een pareltje. Wieteke van Diggele, degene die mensen die negatieve reacties naar haar sturen aan de publieke schandpaal nagelt draagt een jurk van Shein. Dat wordt goed gepraat door te zeggen dat ze alles meer dan 10 jaar draagt. Nou deze jurk echt niet, want die gaat echt geen 10 jaar mee. Behalve als je hem om de vijf jaar één keer draagt. Dat deze jurk onder zeer slechte arbeidsomstandigheden mogelijk door kinderen is gemaakt, zien we voor het gemak maar door de vingers. Want volgens Wieteke heeft iedereen een reden om iets wel of niet te doen. Dat vind ik zo zo’n vreselijke dubbele moraal. Een kut opmerking maken bij iemand van Instagram kan niet, maar mensen uitbuiten kan wel, dat is een eigen keuze. Het is jammer dat de kinderen die deze kleding maken geen Instagram hebben en haar kunnen namen en shamen.
Disclaimer: ik snap best dat mensen bij Shein kopen, maar ben dan in andere gevallen niet zo’n enorme deugneus die anderen de maat neemt.
Ik denk dat AM L beter ook wat lange mouwen aan kan doen als zij op dat onmogelijk kleine fietsje moet balanceren. Dadelijk is er ook een stuk vel van de arm af.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:19 schreef Shuri het volgende:
Het blijft bevreemdend te zien dat L. amper fietsen kan. Uiteraard is het fietsje ook te klein om lekker door te fietsen. Stel je voor zeg, een passende fiets.
Dr benen zijn te lang dus ze kan geen kracht zetten met trappen. Hebben ze geen fietsje meer staan, met zoveel kinderen boven je zou je toch zeggen dat er in die schroothoop op de oprit toch iets moet staanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:19 schreef Shuri het volgende:
Het blijft bevreemdend te zien dat L. amper fietsen kan. Uiteraard is het fietsje ook te klein om lekker door te fietsen. Stel je voor zeg, een passende fiets.
En da heeft D ook nog die andere moeder en kind opgehaald. Als het echt te veel prikkels voor dr zou zijn dan laat je je rijden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 kijk Debbie lopen 👍👌 lekker bezug mijd!! En dikke wow dat zij met de jongens iets doet... er is zeker iets van regionaal nieuws aanwezig waar ze naar kan zwaaien ofzo?? Debbie zal wel in de picture moeten staan...
En Sanneke die de wegren trend doet 🤣😂 en gelijk ziet dat mijan gehechter is aan de camera dan aan zijn moeder... mama weg? Prima doei 👍
Debbie heeft tot 14 uur in haar nest liggen slapen? Hoe dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 kijk Debbie lopen 👍👌 lekker bezug mijd!! En dikke wow dat zij met de jongens iets doet... er is zeker iets van regionaal nieuws aanwezig waar ze naar kan zwaaien ofzo?? Debbie zal wel in de picture moeten staan...
En Sanneke die de wegren trend doet 🤣😂 en gelijk ziet dat mijan gehechter is aan de camera dan aan zijn moeder... mama weg? Prima doei 👍
Ander topic? Ben hier nog nooit de naam Wieteke tegengekomen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:04 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Hé Wieteke, zie net dat je me oproept om me te melden. Maar zo werktafel niet bij mij. Laten we hier in alle openheid discussiëren over onze meningen.
Nope, gaat over Wieteke van Diggele. Zie mijn post van een paar uur geleden. Ze leest hier mee en heeft in haar insta stories mij opgeroepen om contact met haar op te nemen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ander topic? Ben hier nog nooit de naam Wieteke tegengekomen.
Is ze bestie met Sanneke en DBM? Die houden ook de camera zo dicht op hun gezicht 😅🤪quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:09 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Nope, gaat over Wieteke van Diggele. Zie mijn post van een paar uur geleden. Ze leest hier mee en heeft in haar insta stories mij opgeroepen om contact met haar op te nemen.
arme lot, fiets is gewoon veel te klein.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:59 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dr benen zijn te lang dus ze kan geen kracht zetten met trappen. Hebben ze geen fietsje meer staan, met zoveel kinderen boven je zou je toch zeggen dat er in die schroothoop op de oprit toch iets moet staan
Pff wat kansloos van haar en behoorlijk agressief hoe ze doetquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:09 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Nope, gaat over Wieteke van Diggele. Zie mijn post van een paar uur geleden. Ze leest hier mee en heeft in haar insta stories mij opgeroepen om contact met haar op te nemen.
Nooit van gehoord. Ik dacht dat een user met de naam Wieteke jou via DM had benaderd. Ik moet minder denken😉quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:09 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Wat ze ook doet, gezond is het iig nietquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:07 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik denk bij MCW eerder aan het misbruiken van medicatie (bv voor adhd, ook een soort amfetamine) dan echt drugs. Dit kun je meenemen naar het buitenland, zit niet zo in de taboesfeer als drugs en het is medicatie dus tjaaa
Mede mogelijk gemaakt door Roy en betaalde kinderopvangquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Debbie heeft tot 14 uur in haar nest liggen slapen? Hoe dan?
Dat vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:27 schreef papierentas het volgende:
Am die bij een drogisterij Wild koopt? Is Wild ook al afgehaakt bij haar ?
Jammer dat ze het forum niet noemt. Kunnen nog meer mensen lezen hoe hypocriet ze is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:09 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Ga net even bij haar kijken, maar dit is ook al zo’n lekker gekke mijt 🤪quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:09 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet en wil ik ook niet kennen. Lijkt wel de oudere zus van Sanneke 😂.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:09 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Niet nog meer gezeik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:29 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Jammer dat ze het forum niet noemt. Kunnen nog meer mensen lezen hoe hypocriet ze is.
Juist wel is goed om wat nieuwe aanwas te krijgen hier 😁quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:49 schreef Harper het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Niet nog meer gezeik.
Ze moest HELEMAAL Wild gaan zoeken in de stad en haar tas inpakkenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:50 schreef Harper het volgende:
Maarten is er niet met het eten vanavond. Dus ze eten brood.
Anne zelf was te druk vandaag natuurlijk.
Ik ben hier, of eigenlijk op het Viva forum, gekomen doordat AM jullie noemde. De schellen vielen hier van mijn ogen 😉. En hoe meer mensen door die neppe fluflu wereld prikken hoe beter denk ik. Meer besef waarom je je kinderen niet online inzet enz.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:49 schreef Harper het volgende:
[..]
Niet per se, want zij geeft ze preventief, wat dus geen zin heeft. Ze tagde ooit de vragendokter over haar preventieve wormentabletjes, die toen aangaf dat dat geen zin had (die heeft ze dan weer niet gerepost volgens mij haha). Dus waarschijnlijk hebben ze daar niet zo vaak wormen. Maar alle Geertsen krijgen preventief een wormenkuur.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:16 schreef poohenzo het volgende:
[..]
nu is de shock nog groter! Er is iets 'normaals' gaande bij familie Geerts hahaha
Daarom noemt ze alles haar 'home away from home' zo is ze altijd thuisquote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:47 schreef Snaky het volgende:
Michelle 'egggt opragggt' is niet graag van huis!
Ik zat me ook al af te vragen waarom er daar een scheepslading aan deo doorheen gaat per dag kennelijk. Misschien toch eens wat vaker douchen 😉quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:59 schreef Harper het volgende:
Afgelopen weekend liet AM verschillende navullingen Wild van deoppasvan te krijgen. Dus het verhaal van vanochtend dat ze zogenaamd allemaal samen met één stick doen is lekker overdreven. Bovendien zou zo´n stick maanden meegaan.
Mallorca, moraira, Parijs, die meit voelt zich overal thuisquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Daarom noemt ze alles haar 'home away from home' zo is ze altijd thuis
Ik zat al zeker 15 jaar op Viva maar hier ben ik gekomen doordat het daar niet meer mocht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:55 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik ben hier, of eigenlijk op het Viva forum, gekomen doordat AM jullie noemde. De schellen vielen hier van mijn ogen 😉. En hoe meer mensen door die neppe fluflu wereld prikken hoe beter denk ik. Meer besef waarom je je kinderen niet online inzet enz.
Ja ik kom daar ook vandaan, was sinds 2007 op Viva tot er steeds ergere censuur kwam enkele jaren geleden gestopt daar.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:06 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik zat al zeker 15 jaar op Viva maar hier ben ik gekomen doordat het daar niet meer mocht.
Wat een domme troel die Wieteke, echt een kansparel jaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:04 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Hé Wieteke, zie net dat je me oproept om me te melden. Maar zo werktafel niet bij mij. Laten we hier in alle openheid discussiëren over onze meningen.
Tja je bent patiënt of je bent t niet hèquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:22 schreef AnnArt het volgende:
Wat is dat voor chaotische antireclame voor die wilde Deodorant bij AM? Als er geen samenwerking meer is gaat AM onder geen beding het merk in beeld brengen. Dus wat dit voor paniekerig gedoe is?
AM kan geen groot gezin runnen zonder MG. Zonder MG wordt er zelfs voor 5 kinderen niet gekookt. Waar is vrouw zo druk mee geweest vandaag dat er zelfs geen griekse salade af kan. Komkommer en tomaat snij je in 5 minuten. Pot fetakaas erop en klaar is het. Die stoere AM heeft echt maar een beperkte draagkracht.
Dus iedereen doet dezelfde roller onder zn oksels🤢🤢. Een spray snap ik. Maar dit...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:59 schreef Harper het volgende:
Afgelopen weekend liet AM verschillende navullingen Wild van deoppasvan te krijgen. Dus het verhaal van vanochtend dat ze zogenaamd allemaal samen met één stick doen is lekker overdreven. Bovendien zou zo´n stick maanden meegaan.
De levering van haar bestelling duurde lang dus vandaar dit dramaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dus iedereen doet dezelfde roller onder zn oksels🤢🤢. Een spray snap ik. Maar dit...
Leuk juist eens een andere zeur erbijquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:49 schreef Harper het volgende:
[..]
Maar wat doe je al die tijd in je nest? Je bent toch wel een keer uitgeslapen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Roy en betaalde kinderopvang
Nee. Jet heeft ook tot haar 8e op dit minifietsje gefietst. Ivm dezelfde visie als bij alle Geerts-kinderen. Ze zijn onzeker, dus daarom op dit kleutermodel totdat ze met de knieën de kin raken. Dat ze onzeker zijn omdat je in deze houding geen kracht kunt zetten, komt niet bij AM op.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:59 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dr benen zijn te lang dus ze kan geen kracht zetten met trappen. Hebben ze geen fietsje meer staan, met zoveel kinderen boven je zou je toch zeggen dat er in die schroothoop op de oprit toch iets moet staan
Dat is dus niet waar. Ze overdrijft weer eens.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dus iedereen doet dezelfde roller onder zn oksels🤢🤢. Een spray snap ik. Maar dit...
Ik destijds ook door AM. Naar mijn idee was dat rond de geboorte van haar jongste. Toen al heel gauw gestopt met AM volgen en later de stap van VF naar hier gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:55 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik ben hier, of eigenlijk op het Viva forum, gekomen doordat AM jullie noemde. De schellen vielen hier van mijn ogen 😉. En hoe meer mensen door die neppe fluflu wereld prikken hoe beter denk ik. Meer besef waarom je je kinderen niet online inzet enz.
Geile boekjes lezen en scrollenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar wat doe je al die tijd in je nest? Je bent toch wel een keer uitgeslapen?
Preciesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:35 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Ze overdrijft weer eens.
Ja, herken wel meer usernames 😉quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:21 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ja ik kom daar ook vandaan, was sinds 2007 op Viva tot er steeds ergere censuur kwam enkele jaren geleden gestopt daar.
Lot en eerst ook Jet hebben ook 0,0 oefening gehad om te fietsen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:34 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Nee. Jet heeft ook tot haar 8e op dit minifietsje gefietst. Ivm dezelfde visie als bij alle Geerts-kinderen. Ze zijn onzeker, dus daarom op dit kleutermodel totdat ze met de knieën de kin raken. Dat ze onzeker zijn omdat je in deze houding geen kracht kunt zetten, komt niet bij AM op.
Is dit niet een peuterfietsje?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:34 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Nee. Jet heeft ook tot haar 8e op dit minifietsje gefietst. Ivm dezelfde visie als bij alle Geerts-kinderen. Ze zijn onzeker, dus daarom op dit kleutermodel totdat ze met de knieën de kin raken. Dat ze onzeker zijn omdat je in deze houding geen kracht kunt zetten, komt niet bij AM op.
De burgemeester!😂quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 kijk Debbie lopen 👍👌 lekker bezug mijd!! En dikke wow dat zij met de jongens iets doet... er is zeker iets van regionaal nieuws aanwezig waar ze naar kan zwaaien ofzo?? Debbie zal wel in de picture moeten staan
Met al die reisjes die zij maakt? Je moet bij elk reisje op tijd bij het CAK een aanvraag doen als je ADHD-medicatie de grens mee over wil nemen omdat deze onder de Opiumwet vallen. En zij reist 'spontaan'. Daarbij zegt ze zelf ADHD te hebben, dan zouden deze medicatie juist zorgen dat ze niet zo hyper is. Ik vul in op basis van wat ik zie en dan denk ik meer aan het eerdergenoemde dan aan medicatiemisbruik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:07 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik denk bij MCW eerder aan het misbruiken van medicatie (bv voor adhd, ook een soort amfetamine) dan echt drugs. Dit kun je meenemen naar het buitenland, zit niet zo in de taboesfeer als drugs en het is medicatie dus tjaaa
Vorige week bleef ze maar herhalen dat de bestelling nog niet binnen was. Appie kon ook niet leveren. Dus probeert ze nu toch weer bij Wild onder de aandacht te komen door het zelf te kopen en te promoten? Dan wordt het wel heel sneu. Samenwerkingen waar ze zelf echt achter staat. Wild wordt dan blijkbaar toch niet zo wild van haar...quote:
Rotterdam laatst toch ook al... Amsterdam heeft ze haar clubhouse. Ze geeft altijd dat 'nooit meer naar huis' gevoel en tegelijk is haar farmleven het helemaal. Zo verwarrend...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:05 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Mallorca, moraira, Parijs, die meit voelt zich overal thuis
Jaaa ik dacht huh broodmaaltijd?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:22 schreef AnnArt het volgende:
Wat is dat voor chaotische antireclame voor die wilde Deodorant bij AM? Als er geen samenwerking meer is gaat AM onder geen beding het merk in beeld brengen. Dus wat dit voor paniekerig gedoe is?
AM kan geen groot gezin runnen zonder MG. Zonder MG wordt er zelfs voor 5 kinderen niet gekookt. Waar is vrouw zo druk mee geweest vandaag dat er zelfs geen griekse salade af kan. Komkommer en tomaat snij je in 5 minuten. Pot fetakaas erop en klaar is het. Die stoere AM heeft echt maar een beperkte draagkracht.
Wij zijn de Geertsen en zo doen wij dat... je weet toch!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:39 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Is dit niet een peuterfietsje?
Je kan hier toch onmogelijk op fietsen als je 8 bent!
Ja zo vies, bah!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Lekker kronkelen 🤪quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Geile boekjes lezen en scrollen
Ik kom ook op Viva.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:37 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, herken wel meer usernames 😉
Ja ongeveer 264 topics 🤪quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:34 schreef SophiaLoren het volgende:
Wieteke vindt er nog wel eens ergens wat van. Nou wij vinden ook wel eens ergens wat van.
Hoe Jan haar ook gisteren ophemelen. Mijn hemel. Die kreeg denk extra kroeltijd in bed gisteravond 🫣quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:19 schreef Lynnyl het volgende:
En Sofie met haar hele drukke baan, die heeft vooral tijd om hier en op FB mee te lezen en plaatst daarom bewust wat extra selfies. Is goed Soof, lekker swifferen en temperatuurborden plaatsen, zo wordt je vanzelf zakenvrouw van het jaar. Maar dat Jan dan noemt dat ze al een hele tijd weten dat Junior geen talenman is. Hoe verdrietig is dat met een moeder die de pabo gedaan heeft. Dan ga je toch niet elke dag vanuit je roze stoel op je kantoor naar beneden kijken en dat 'werk' noemen (als je al thuis bent), maar ga je elke dag met dat mannetje oefenen. Als hij alleen maar goed is in gym, zal de slogan van Jan dat je altijd nog bakker kan worden lastig worden
Zij voelt zich overal thuis behalve thuis.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:02 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Rotterdam laatst toch ook al... Amsterdam heeft ze haar clubhouse. Ze geeft altijd dat 'nooit meer naar huis' gevoel en tegelijk is haar farmleven het helemaal. Zo verwarrend...
Volgens mij het best lopende topic van Fok 😅quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Sinds 19 juni van vorig jaar trouwens. Wauw. 5 topics per week ongeveer.
Ik heb gisteren de vlog geprobeerd, maar na 5 minuten al afgehaakt. Ze heeft werkelijk niets boeiends te vertellen en het was of ik naar een vlog van een puber zat te kijken in plaats van de 'business boss' zoals ze zichzelf graag ziet. Een Tim die onzinnig rondloopt en niets lijkt te doen, Maudje die in de badkamer bezig is met een kledingrek. En ik mezelf even afvroeg of zij dan ook de koffer van MW inpakt. En MW die vooral heel vol van zichzelf is en wat onzinnige dingen uit staat te kramen. Maar het zal ongetwijfeld views dus knaken opleveren...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:53 schreef Mirp het volgende:
[..]
Zij voelt zich overal thuis behalve thuis.
Ik heb trouwens respect voor jullie wie de podcast luisteren en de vlogs kunnen kijken. Ik ben er de laatste dagen meermaals mee begonnen, maar ik trek het niet.
Good old viva tijd 👌🏻. Hoewel, ik ben pas echt actief mee gaan schrijven toen ‘we’ overgingen naar fok. Tamara was daar ook best actief.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:37 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, herken wel meer usernames 😉
Een permaban nog wel, en weet je ook waarom? Want daar werd wat uitgedeeld wat heel vaak nergens op sloeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik daar een permanente ban heb 😅🤣 vond ik grappig...
Lekker op tijd ook!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:33 schreef Lalaland79 het volgende:
Wat fijn voor Zayn (hvk) dat de logopedie is opgestart😃
Nou precies wat jij zegt inderdaad. En dan ook zo ´welke dag is het vandaag? Ja ik weet het niet hoor, zonder Maudje ben ik nergens'. Ze voelt zich zo belangrijk, ze voelt zich zo knap, ze voelt zich zo verheven boven de rest. Iemand zei het hier laatst; waar is die leuke vlotte vrouw gebleven waar de meeste vrouwen zich in herkenden, die gewoon lekker normaal en leuk met de kinderen was. Zij is de laatste jaren echt 360 graden gedraaid.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:00 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de vlog geprobeerd, maar na 5 minuten al afgehaakt. Ze heeft werkelijk niets boeiends te vertellen en het was of ik naar een vlog van een puber zat te kijken in plaats van de 'business boss' zoals ze zichzelf graag ziet. Een Tim die onzinnig rondloopt en niets lijkt te doen, Maudje die in de badkamer bezig is met een kledingrek. En ik mezelf even afvroeg of zij dan ook de koffer van MW inpakt. En MW die vooral heel vol van zichzelf is en wat onzinnige dingen uit staat te kramen. Maar het zal ongetwijfeld views dus knaken opleveren...
In de viva blokkendoos 😆quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik daar een permanente ban heb 😅🤣 vond ik grappig...
Ik verwacht niet dat deze vrouw begrijpt wat discussiëren betekent. Maar wie weet .....quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:04 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
180 bedoel je denk ik 😅quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:05 schreef Mirp het volgende:
[..]
Nou precies wat jij zegt inderdaad. En dan ook zo ´welke dag is het vandaag? Ja ik weet het niet hoor, zonder Maudje ben ik nergens'. Ze voelt zich zo belangrijk, ze voelt zich zo knap, ze voelt zich zo verheven boven de rest. Iemand zei het hier laatst; waar is die leuke vlotte vrouw gebleven waar de meeste vrouwen zich in herkenden, die gewoon lekker normaal en leuk met de kinderen was. Zij is de laatste jaren echt 360 graden gedraaid.
Ik heb gisteren de hele vlog gezien. Het was niet gemakkelijk om ‘m helemaal af te kijken hahaha.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:00 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de vlog geprobeerd, maar na 5 minuten al afgehaakt. Ze heeft werkelijk niets boeiends te vertellen en het was of ik naar een vlog van een puber zat te kijken in plaats van de 'business boss' zoals ze zichzelf graag ziet. Een Tim die onzinnig rondloopt en niets lijkt te doen, Maudje die in de badkamer bezig is met een kledingrek. En ik mezelf even afvroeg of zij dan ook de koffer van MW inpakt. En MW die vooral heel vol van zichzelf is en wat onzinnige dingen uit staat te kramen. Maar het zal ongetwijfeld views dus knaken opleveren...
Ik ben haat wel eens tegengekomen op TikTok en die discobal refereert aan haar verzameling discoballen volgens mij. (Waar dom scrollen op TT al niet goed voor is 🤪)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:08 schreef Lynnyl het volgende:
Die Wieteke: je online bestie die shinend als een discobal door het leven gaat. Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie alleen maar plaatjes van een moeilijk kijkend gezicht op haar pagina. Maar goed, 15.400 volgers doen wel een discodansje met haar, dus duidelijk dat ik niet bij haar besties hoor. En dat vind ik helemaal prima
Jammer dat ze niet reageert. Online haten is zeker niet oké, maar bijdragen aan de uitbuiting van mensen is wat mij betreft nog veel minder oké. En daar luchtig aan voorbij gaan terwijl je je over van alles en nogwat uitspreekt vind ik getuigen van een erg dubbele standaard. Verder vind ik oprecht dat ze moet posten wat ze wil. Zoals al gezegd, voor mij is het een soort irritainment. Het is niet mijn soort humor. Maar ik zou nooit een haatbericht sturen. Ik krijg ook posts op mijn tijdlijn van meeëters die worden uitgeknepen. Wil ik eigenlijk ook niet zijn maar vind het toch fascinerend.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat deze vrouw begrijpt wat discussiëren betekent. Maar wie weet .....
Haha oeps, dat bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:26 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
180 bedoel je denk ik 😅
Met 360 zou ze weer precies op dezelfde plek staan 🙃
Ik ookquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hmm dan kom je weer bij hetzelfde punt uit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:05 schreef Mirp het volgende:
[..]
Zij is de laatste jaren echt 360 graden gedraaid.
Oh was al gezegd zie ik nuquote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:44 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Hmm dan kom je weer bij hetzelfde punt uit.
Nope geen idee... weet dat we toen van daar hierheen zijn gegaan en ik daar nog af en toe mee schreef bij b&b vol liefde... maar toen was seizoen om en raakte ik viva uit het oog... toen wilde ik weer eens kijken voor b&b maar kreeg ik dus dat ik er niet meer in kon 😅 denk dat iemand een losse vinger had en een hekel aan mequote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:01 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Een permaban nog wel, en weet je ook waarom? Want daar werd wat uitgedeeld wat heel vaak nergens op sloeg.
Ik heb ooit een ban gekregen voor iets wat ik niet heb gedaan. Daar veel over gemaild met de mods. En die gaven toen toe dat mijn ban inderdaad niet terecht was, maar die bleef wel staan (een maandban) om een punt te maken tegenover de anderen van het topic.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nope geen idee... weet dat we toen van daar hierheen zijn gegaan en ik daar nog af en toe mee schreef bij b&b vol liefde... maar toen was seizoen om en raakte ik viva uit het oog... toen wilde ik weer eens kijken voor b&b maar kreeg ik dus dat ik er niet meer in kon 😅 denk dat iemand een losse vinger had en een hekel aan me
Na x aantal tijd inactief werd het account daar verwijderd. Misschien dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nope geen idee... weet dat we toen van daar hierheen zijn gegaan en ik daar nog af en toe mee schreef bij b&b vol liefde... maar toen was seizoen om en raakte ik viva uit het oog... toen wilde ik weer eens kijken voor b&b maar kreeg ik dus dat ik er niet meer in kon 😅 denk dat iemand een losse vinger had en een hekel aan me
Ik heb gisteren een poging gedaan een vlog te kijken, ben in slaap gevallen op de bank 🙈. En ik wilde eigenlijk nog even terugkijken of het echt zo was; dat haar hand zo trilt in de badkamer tot ze verdergaat met make op. Vond het te slaapverwekkend om nog op te zoeken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:53 schreef Mirp het volgende:
[..]
Zij voelt zich overal thuis behalve thuis.
Ik heb trouwens respect voor jullie wie de podcast luisteren en de vlogs kunnen kijken. Ik ben er de laatste dagen meermaals mee begonnen, maar ik trek het niet.
Ze zorgen er daar wel voor dat accounts op inactief raken met al die inlog moeilijkheden en onbeantwoorde mails naar de mods.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:02 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Na x aantal tijd inactief werd het account daar verwijderd. Misschien dat?
😂😂😂 Ik hou hier van. Dikke vinger!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:01 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ban gekregen voor iets wat ik niet heb gedaan. Daar veel over gemaild met de mods. En die gaven toen toe dat mijn ban inderdaad niet terecht was, maar die bleef wel staan (een maandban) om een punt te maken tegenover de anderen van het topic.
Ik heb ze toen de tering gewenst en gevraagd om een perma. Niet gekregen want zo werkte het niet. Toen heb ik ze nog voor wat uit gemaakt en kreeg ik wel een perma.zelf verdient
Zeg dat... wachtwoord moet steeds veranderd worden etc etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:05 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ze zorgen er daar wel voor dat accounts op inactief raken met al die inlog moeilijkheden en onbeantwoorde mails naar de mods.
Dat Viel mij ook op. maud had echte interactie met het kind, mcw enkel alleen voor de content, niet vanuit opraaagte interesse.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:26 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de hele vlog gezien. Het was niet gemakkelijk om ‘m helemaal af te kijken hahaha.
MW en Maud zaten op een gegeven moment in de tuin en toen kwam 1 van de kinderen bij hun omdat MW kleding had gekocht bij de Action voor de kinderen. Wat mij opviel is dat MW eigenlijk ook helemaal niet omkijkt naar de kinderen en dat Maud het initiatief neemt met het kind. Op dat moment leek er weinig connectie tussen MW en kind.
Op dinsdag 30 juni 2026 22:12 schreef Snaky het volgende:
Daar krijg ik altijd buikpijn van. Net zoals het in bed liggen. Of soms op de bank voor een dutje. Ze schermt zich vaak af met een knuffel of stuk deken. Vaak wordt het dan van haar af getrokken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:54 schreef popje het volgende:
Ik werd ineens helemaal geirriteerd dat arme Lot nooit eens een keer kan eten zonder dat er een camera elke mesbeweging vastlegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |