abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221197423
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft geen kiepramen. Geen idee waarom ze dat zo noemt. Ze heeft ramen die je aan de onderkant naar buiten steekt.
Ok klinkt logischer, maar dan nog past Mijan daar niet doorheen lijkt mij?
Ik wil het niet bagatelliseren maar ik snap haar punt niet😅
pi_221197434
Of MCW nu wel of niet gebruikt.. ik heb altijd het gevoel dat ik kijk naar een incoming trainwreck.
  Moderator / Colorchick dinsdag 30 juni 2026 @ 14:55:52 #153
382129 crew  Donna
pi_221197440
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:45 schreef poohenzo het volgende:

[..]
maar geef je ze ook standaard aan je kinderen of neem je ze zelf in ookal heb je op dat moment geen klachten?

ik heb er nooit mee te maken gehad dus heb werkelijk geen idee. Gevoelsmatig zeg ik: neem niks als het niet nodig is.
Ja en nee. Als 1 van de kinderen ze heeft, wordt aangeraden om de rest van het gezin ook te ontwormen. Dus dan neem ik ze idd ondanks dat ik geen klachten heb. En het 'schone' kind krijgt dan ook.
Als zij met haar gezin van geen idee hoeveel er nog thuis wonen, bijv totaal 9 dus 1 persoon met wormpjes heeft, is ze al 18 pillen lichter (2 per kuur). :P

Toevoeging. Die dingen zijn zo'n hell op aarde dat ik echt niet ga wachten tot het nodig is. :P
pi_221197441
Net als Leonie heeft ook mijn andere grote irritainment influencer weer een pareltje. Wieteke van Diggele, degene die mensen die negatieve reacties naar haar sturen aan de publieke schandpaal nagelt draagt een jurk van Shein. Dat wordt goed gepraat door te zeggen dat ze alles meer dan 10 jaar draagt. Nou deze jurk echt niet, want die gaat echt geen 10 jaar mee. Behalve als je hem om de vijf jaar één keer draagt. Dat deze jurk onder zeer slechte arbeidsomstandigheden mogelijk door kinderen is gemaakt, zien we voor het gemak maar door de vingers. Want volgens Wieteke heeft iedereen een reden om iets wel of niet te doen. Dat vind ik zo zo’n vreselijke dubbele moraal. Een kut opmerking maken bij iemand van Instagram kan niet, maar mensen uitbuiten kan wel, dat is een eigen keuze. Het is jammer dat de kinderen die deze kleding maken geen Instagram hebben en haar kunnen namen en shamen.
Disclaimer: ik snap best dat mensen bij Shein kopen, maar ben dan in andere gevallen niet zo’n enorme deugneus die anderen de maat neemt.
pi_221197478
Ellen loopt wel lekker binnen he met haar manifestatie cursusjes. Vandaar dat ze nu ook een stoomreiniger is gaan promoten, net als 873 andere influencers. En zelfs die promotie moet over daten gaan. 😂
pi_221197479
En maar prediken dat we zacht en lief naar elkaar moeten zijn. Maar niet zacht en lief zijn naar de mensen die uitgebuit worden. In dat geval is een goedkoop jurkje belangrijker. STOMME TRUT.
Zo, dit lucht op
pi_221197508
Ik wist niet wat ik zag: Sanneke zet de versnelling in z'n twee.
pi_221197513
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:00 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
En maar prediken dat we zacht en lief naar elkaar moeten zijn. Maar niet zacht en lief zijn naar de mensen die uitgebuit worden. In dat geval is een goedkoop jurkje belangrijker. STOMME TRUT.
Zo, dit lucht op
Wil je ook je huil nog kwijt? Mag hoor, wij oordelen niet😊
pi_221197514
Ik vind al die wormen maar bijzonder. Zo vaak kun je dat toch niet krijgen?
pi_221197524
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:44 schreef Donna het volgende:

[..]
Nee ❄️.

Grapje. Mijn broer is al 30 jaar verslaafd (ook volledig functionerend) dus ik zal dat spul nooit aanraken. Koffie gaat er idd wel in.

Wat betreft wormpjes. Ik was er vroeger heel gevoelig voor (nu nog 😭) en mijn kinderen ook (en hun vader ook) dus ik koop die pillen ook in bulk. _O_
Je moet wel het hele gezin ontwormen ook, dus als bij AM 'altijd' iemand ze heeft, gaan er heel wat doosjes doorheen.
Lijkt me heftig om zo'n heftige en langdurige verslaving van zo dichtbij mee te maken. Hier wel een alcoholist in de familie (wel al langdurig gestopt inmiddels), maar blijft toch altijd zorgen met zich meebrengen omdat je hoopt dat er geen terugval zal zijn.
pi_221197539
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Of MCW nu wel of niet gebruikt.. ik heb altijd het gevoel dat ik kijk naar een incoming trainwreck.
Ja ik ook. Of je haar verhalen nou wel of niet met een korreltje ❄️ moet nemen, ze is wel al 2x ingestort kennelijk zodanig dat er een 'ambulancemevrouw' moest komen.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221197541
Zout mensen, zout. Het is een zoutkristal natuurlijk.
pi_221197549
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:04 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Nee zoals alles bij AM is het òf niet gebeurd, òf 1x maar wordt het zo vaak herkauwd dat je denkt dat dit aan de lopende band aan de hand is.
pi_221197557
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Verklaard ook waarom ze na zoiets 9 vd 10x in een dip beland
En let maar op het patroon: als de kinderen thuis zijn vaak afspraken niet na kunnen komen en ineens even de klok rond slapen.
  Moderator / Colorchick dinsdag 30 juni 2026 @ 15:13:04 #165
382129 crew  Donna
pi_221197559
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:04 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Wat vind je vaak?
pi_221197563
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:13 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat vind je vaak?
AM geeft die pillen elke 2 maanden als ik het me goed herinner en dat lijkt me dus inderdaad heel vaak.
  Moderator / Colorchick dinsdag 30 juni 2026 @ 15:14:51 #167
382129 crew  Donna
pi_221197571
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:13 schreef poohenzo het volgende:

[..]
AM geeft die pillen elke 2 maanden als ik het me goed herinner en dat lijkt me dus inderdaad heel vaak.
Oh dat redden wij ook wel. :')
Helaas.
pi_221197579
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:14 schreef Donna het volgende:

[..]
Oh dat redden wij ook wel. :')
Helaas.
nu is de shock nog groter! Er is iets 'normaals' gaande bij familie Geerts hahaha
pi_221197580
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft geen kiepramen. Geen idee waarom ze dat zo noemt. Ze heeft ramen die je aan de onderkant naar buiten steekt.
Sanneke heeft idd geen kiepramen, maar klapramen en laatst zeurde ze nog dat deze niet ver genoeg open konden. Gelukkig is dat probleem opgelost.
pi_221197635
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:27 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik dacht dat dr schoonvader bij het klussen een traphekje had gemonteerd?
Anders zou het betekenen dat iemand het hekje niet dicht heeft gedaan.
En ze zijn al vliegensvlug op die leeftijd
Het traphekje doe ze toen liet zien was boven.
pi_221197663
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:29 schreef AnnArt het volgende:
Het is duidelijk dat MG de bijbaan heeft in huize Geerts, met die werktijden van hem. Te pas en te onpas verschijnt hij in beeld bij AM. Laat beginnen, op tijd stoppen, lunchen, koffietjes met AM. Nu weer te teutebellen met de oudste pannekoek. Daar verdien je de titel HOOFDkostwinner niet mee.
Ze hebben het samen wat dat betreft erg goed voor elkaar.
Daar kan ik wel eens jaloers op zijn. Al zou ik nooit willen ruilen (hopelijk snappen jullie het nog ;) ).
pi_221197664
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:55 schreef Dikkiedik1966 het volgende:

Disclaimer: ik snap best dat mensen bij Shein kopen, maar ben dan in andere gevallen niet zo’n enorme deugneus die anderen de maat neemt.
Oh dit wekt bij mij enorme irritaties op. Ik had iemand in mijn omgeving die alles bij Chinese webshops kocht, heel veel vlees at, twee motoren en twee auto’s had, drie keer per jaar een verre vliegvakantie maakte… en dan op GroenLinks of PvdD stemde, want die waren goed voor het milieu 🤡🤡🤡
pi_221197669
Wat fijn voor Zayn (hvk) dat de logopedie is opgestart😃
pi_221197706
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:53 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ok klinkt logischer, maar dan nog past Mijan daar niet doorheen lijkt mij?
Ik wil het niet bagatelliseren maar ik snap haar punt niet😅
Jawel, dat zijn van die ramen die je meestal vastzet met een raamuitzetter (zo’n stang met gaatjes). Als je die losmaakt kan het raam helemaal open.
pi_221197707
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:16 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Sanneke heeft idd geen kiepramen, maar klapramen en laatst zeurde ze nog dat deze niet ver genoeg open konden. Gelukkig is dat probleem opgelost.
Haha, dat is ook zo. Toen filmde ze vanuit bed. Was het ook zo warm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')