abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221196866
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:29 schreef Raradefayee het volgende:
Debby’s (of is het debbie?) bril heeft meer volume dan debby’s haar…
Het is altijd al DebbIE geweest :)
pi_221196868
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke die zegt dat Mijan ineens boven aan de trap stond? Waar was zij dan? En hebben ze geen traphekjes?
op d'r telefoon.
pi_221196897
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:31 schreef Moedervan4kids het volgende:
En puntje bij paaltje is Annick gewoon vreemdgegaan. Zelfde als de hele poly breuk en MB haar slippertje. Mocht hier door personen absoluut niet benoemd worden want was echt niet zo.

En Guess what? Het was allemaal wél zo. Alles is uitgekomen. Beetje speculeren moet kunnen toch?
Waar lees je dit?
pi_221196906
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het is altijd al DebbIE geweest :)
Ezelsbruggetje: debiele diagnoses maar de fam let her
pi_221196912
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 06:03 schreef Lizzylana het volgende:
Puurleonie post zichzelf ook jankend op de gram. Whyyy?
Ze zegt later dat het om de voetballer gaat wiens kind onlangs stil is geboren en die nu een goal maakt. Ik kan me voorstellen dat het je ontroert. Maar in Godshemelsnaam, wat doet je dan besluiten om je telefoon te pakken en een foto te maken en die vervolgens te posten. Dan ben je toch echt aandachtsgeil over de rug van iemand anders.
pi_221196918
Stuurt AM nou die E-reader waar Maarten al aan heeft zitten rommelen om hem te kraken gewoon terug?
pi_221196937
DBM deelt een filmpje:
Alleen mensen die écht niet tevreden zijn met zichzelf, zijn gemeen tegen jou.
Dat zegt zoveel over de frequentie van die ander. Als je zelf zit in een tekort, in een onrust, je leven is niet fijn, gun je dat ook niet een ander.
Je zit dan in een frequentie van overleven, van boosheid, van onrust. Ik gun mensen juist de shift naar een hogere frequentie, waarin je verbinding kunt maken. En dan hoef je het niet eens te zijn met elkaar, maar dan reageer je wel vanuit verbinding met elkaar. Zonder daarin voorbij te stappen aan wat je voelt. Dus grenzen zijn nog steeds goed, radicaal eerlijk zijn in wat je voelt. Zonder gemeen te zijn, want daarin zit een lading in van onvrede van die persoon

Wat een zweefteefgewauwel.
pi_221196966
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM deelt een filmpje:
Dat zegt zoveel over de frequentie van die ander. Als je zelf zit in een tekort, in een onrust, je leven is niet fijn, gun je dat ook niet een ander.
Je zit dan in een frequentie van overleven, van boosheid, van onrust. Ik gun mensen juist de shift naar een hogere frequentie, waarin je verbinding kunt maken. En dan hoef je het niet eens te zijn met elkaar, maar dan reageer je wel vanuit verbinding met elkaar. Zonder daarin voorbij te stappen aan wat je voelt. Dus grenzen zijn nog steeds goed, radicaal eerlijk zijn in wat je voelt. Zonder gemeen te zijn, want daarin zit een lading in van onvrede van die persoon

En DBM zit in die hogere frequentie?

Dan zit ik maar een lagere frequentie en ben ik écht niet tevreden met mezelf.
Wat een gejank zeg.

Om maar ff een stapje richting die hogere frequentie te gaan; ze is voor de 2e x deze week in de sportschool 🏅
pi_221197002
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien was het een note-to-self 😁
pi_221197017
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:10 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik sta ook te gapen hier idd.
Koffie-infuusje nodig? 😂
pi_221197198
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM deelt een filmpje:

Ik ben er vrij zeker van dat DBM van veel woorden in deze tekst de betekenis helemaal niet weet.

En ontzettend zweefteefgehalte ja🤣
I can't help it, if I'm lucky
pi_221197206
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Dan zit ik maar een lagere frequentie en ben ik écht niet tevreden met mezelf.
Wat een gejank zeg.

Om maar ff een stapje richting die hogere frequentie te gaan; ze is voor de 2e x deze week in de sportschool 🏅
3de keer gisteravond toen vriendinnie moest sporten liep de op de loopband
pi_221197212
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:53 schreef Kaascroissantje het volgende:
Stuurt AM nou die E-reader waar Maarten al aan heeft zitten rommelen om hem te kraken gewoon terug?
dat vroeg ik me dus ook af! Ik hoop stiekem dat ze hem weer terug krijgt met de melding: je hebt zelf eraan zitten te klooien dus helaas,geen garantie. ( maar als je 20K per maand binnen harkt maakt dat vast niets uit )
pi_221197220
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:53 schreef Kaascroissantje het volgende:
Yep🤣

Ach wat kan hij nou werkelijk gesleuteld hebben. Gewoon pielen met de instellingen. Met zijn research 😉.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221197230
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:51 schreef Dikkiedik1966 het volgende:

[..]
Ze zegt later dat het om de voetballer gaat wiens kind onlangs stil is geboren en die nu een goal maakt. Ik kan me voorstellen dat het je ontroert. Maar in Godshemelsnaam, wat doet je dan besluiten om je telefoon te pakken en een foto te maken en die vervolgens te posten. Dan ben je toch echt aandachtsgeil over de rug van iemand anders.
En niet zomaar een rug, maar over de rug van iemand die in de rouw is over zn overleden kindje. Dat vind ik eigenlijk nog erger
pi_221197266
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke die zegt dat Mijan ineens boven aan de trap stond? Waar was zij dan? En hebben ze geen traphekjes?
Ik dacht dat dr schoonvader bij het klussen een traphekje had gemonteerd?
Anders zou het betekenen dat iemand het hekje niet dicht heeft gedaan.
En ze zijn al vliegensvlug op die leeftijd
pi_221197280
Het is duidelijk dat MG de bijbaan heeft in huize Geerts, met die werktijden van hem. Te pas en te onpas verschijnt hij in beeld bij AM. Laat beginnen, op tijd stoppen, lunchen, koffietjes met AM. Nu weer te teutebellen met de oudste pannekoek. Daar verdien je de titel HOOFDkostwinner niet mee.
pi_221197334
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:25 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En niet zomaar een rug, maar over de rug van iemand die in de rouw is over zn overleden kindje. Dat vind ik eigenlijk nog erger
Een ‘how can i make this about me’. Maar dan 10x zo erg
pi_221197343
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:24 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik ben er vrij zeker van dat DBM van veel woorden in deze tekst de betekenis helemaal niet weet.

En ontzettend zweefteefgehalte ja🤣
Copy paste heeft ze onder de knie 🥳🥳
pi_221197350
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:51 schreef Dikkiedik1966 het volgende:

[..]
Ja precies dit, howcanimakethisaboutme
pi_221197360
Niet dat ik een supermoeder ben🤪. Maar hier klommen ze nooit op de leuning van de bank of in de vensterbank.
En als Sanneke kiep ramen boven heeft dan is die kier toch maximaal 15 cm? Daar past toch geen kind doorheen?
pi_221197380
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:36 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Copy paste heeft ze onder de knie 🥳🥳
Niet eens. Ze re-poste een filmpje met dit gewauwel van iemand anders.
  Moderator / Colorchick dinsdag 30 juni 2026 @ 14:44:40 #148
382129 crew  Donna
pi_221197388
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:12 schreef Maremare het volgende:

[..]
Koffie-infuusje nodig? 😂
Nee ❄️.

Grapje. Mijn broer is al 30 jaar verslaafd (ook volledig functionerend) dus ik zal dat spul nooit aanraken. Koffie gaat er idd wel in.

Wat betreft wormpjes. Ik was er vroeger heel gevoelig voor (nu nog 😭) en mijn kinderen ook (en hun vader ook) dus ik koop die pillen ook in bulk. _O_
Je moet wel het hele gezin ontwormen ook, dus als bij AM 'altijd' iemand ze heeft, gaan er heel wat doosjes doorheen.
pi_221197393
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:44 schreef Donna het volgende:

[..]

Wat betreft wormpjes. Ik was er vroeger heel gevoelig voor (nu nog 😭) en mijn kinderen ook (en hun vader ook) dus ik koop die pillen ook in bulk. _O_
maar geef je ze ook standaard aan je kinderen of neem je ze zelf in ookal heb je op dat moment geen klachten?

ik heb er nooit mee te maken gehad dus heb werkelijk geen idee. Gevoelsmatig zeg ik: neem niks als het niet nodig is.
pi_221197399
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:39 schreef Lalaland79 het volgende:
Niet dat ik een supermoeder ben🤪. Maar hier klommen ze nooit op de leuning van de bank of in de vensterbank.
En als Sanneke kiep ramen boven heeft dan is die kier toch maximaal 15 cm? Daar past toch geen kind doorheen?
Ze heeft geen kiepramen. Geen idee waarom ze dat zo noemt. Ze heeft ramen die je aan de onderkant naar buiten steekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')