Hele volksstammen gebruiken met regelmaat wat op een feestje hoor. Zo vergezocht is dat niet. En dan toont MCW ook nog eens een lijst aan kenmerken die voor sommigen nogal herkenbaar zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:17 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Even dit,
Sorry hoor maar je kunt niet zomaar roepen dat iemand❄gebruikt( weet niet wat er precies wordt bedoeld maar ik gok dat het geen ijsje is)
Er is geen bewijs, we hebben het niet gezien.
Ja ze is niet iemand die in de standaard norm past, of een saai leven leeft.
Maar om te insinueren dat zij en eerder ook jvp en Koen ❄gebruiken vind ik niet ok.
Misschien ligt het aan mij hoor maar ik had dat vorige week ook met Annick waar over werd geschreven dat ze vreemd was gegaan, je kwetst mensen enorm met zomaar iets roepen zonder dat je erbij was of bewijs hebt.
Gaat mij gewoon wat te ver.
Dat is wel een hoe het in SHO gaat hoor, af en toe een beetje speculerenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:17 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Even dit,
Sorry hoor maar je kunt niet zomaar roepen dat iemand❄gebruikt( weet niet wat er precies wordt bedoeld maar ik gok dat het geen ijsje is)
Maar om te insinueren dat zij en eerder ook jvp en Koen ❄gebruiken vind ik niet ok.
Misschien ligt het aan mij hoor maar ik had dat vorige week ook met Annick waar over werd geschreven dat ze vreemd was gegaan, je kwetst mensen enorm met zomaar iets roepen zonder dat je erbij was of bewijs hebt.
In het geval van Annick zou ik daar nog in kunnen komen. Je kan niet op basis van haar gedrag op insta zien dat ze wel of niet vreemdgaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:17 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Even dit,
Ja en waarom dan dit onderwerp specifiek extra kwetsend zou zijn snap ik ook niet, want los van eventueel drugsgebruik is de kritiek op MCW sowieso niet mals.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:35 schreef Kaatje35 het volgende:
Ik denk niet dat we Mies er mee kwetsen. Ze haalt het onderwerp drugs zelf ook graag aan.
Dacht even dat ze filmde hoe ze ging kotsen... durfde bijna niet te kijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat trekt Sanneke trouwens een maf gezicht aan het begin van haar story net? 🤣 Gister al dat hokie tokie dansje 🙃😅
Tot zover Maarten zijn geweldige research skillsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:42 schreef Missinglink24 het volgende:
Gut, de e-reader gaat retour en er komt toch maar een andere. The saga continues!
Wat zal zn straf zijn voor het verkeerd adviseren van dag ding🫣quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tot zover Maarten zijn geweldige research skills
Inderdaad ik was, ben natuurlijk, heel braaf 🤪quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat is al verder dan ik ooit gekomen ben 😆
Lotte zou me ook niks verbazen als die af en toe wat doetquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:29 schreef Missinglink24 het volgende:
Zo denk ik bijvoorbeeld dat Lotte Ballijns ook wel eens op een feestje ergens aan zit, en Ellen zie ik er ook wel voor aan.
Zou ze toch een sponsor gevonden hebben?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:42 schreef Missinglink24 het volgende:
Gut, de e-reader gaat retour en er komt toch maar een andere. The saga continues!
En ze moet echt een datenight met Dion inplannen, dit gaat niet lekker daar volgens mijquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat trekt Sanneke trouwens een maf gezicht aan het begin van haar story net? 🤣 Gister al dat hokie tokie dansje 🙃😅
Ik blijkbaar ook 😆quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:50 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Inderdaad ik was, ben natuurlijk, heel braaf 🤪
Sowieso pikstrafquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:49 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat zal zn straf zijn voor het verkeerd adviseren van dag ding🫣
Sneeuw is coke of sosquote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat MWC aan de pillen zou zitten.
De speculaties hier zijn weer niet van de lucht
Ik denk niet dat MB hier meeleest hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:17 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Even dit,
niet alleen dat, ze wil ook gewoon massa's complimenten op haar "afgetrainde" lijf met minimale inspanning en iedereen die dat niet heeft/kan is daarmee af, want de Geertsen doen het zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Wie denkt AM te overtuigen met haar gelul dat ze van dat ene rondje rennen en 1 x huisvrouwengym per week weer spieren heeft en conditie?
Sorry hoor, maar schat ze haar volgers nu echt zo laag in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |