abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221194955
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:17 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Even dit,

Sorry hoor maar je kunt niet zomaar roepen dat iemand❄gebruikt( weet niet wat er precies wordt bedoeld maar ik gok dat het geen ijsje is)
Er is geen bewijs, we hebben het niet gezien.
Ja ze is niet iemand die in de standaard norm past, of een saai leven leeft.
Maar om te insinueren dat zij en eerder ook jvp en Koen ❄gebruiken vind ik niet ok.
Misschien ligt het aan mij hoor maar ik had dat vorige week ook met Annick waar over werd geschreven dat ze vreemd was gegaan, je kwetst mensen enorm met zomaar iets roepen zonder dat je erbij was of bewijs hebt.
Gaat mij gewoon wat te ver.
Hele volksstammen gebruiken met regelmaat wat op een feestje hoor. Zo vergezocht is dat niet. En dan toont MCW ook nog eens een lijst aan kenmerken die voor sommigen nogal herkenbaar zijn.
I can't help it, if I'm lucky
  Moderator dinsdag 30 juni 2026 @ 09:26:25 #52
184769 crew  Deisyy
pi_221194961
quote:

[..]
Even dit,

Sorry hoor maar je kunt niet zomaar roepen dat iemand❄gebruikt( weet niet wat er precies wordt bedoeld maar ik gok dat het geen ijsje is)
Maar om te insinueren dat zij en eerder ook jvp en Koen ❄gebruiken vind ik niet ok.
Misschien ligt het aan mij hoor maar ik had dat vorige week ook met Annick waar over werd geschreven dat ze vreemd was gegaan, je kwetst mensen enorm met zomaar iets roepen zonder dat je erbij was of bewijs hebt.
Dat is wel een hoe het in SHO gaat hoor, af en toe een beetje speculeren ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221195012
Zo denk ik bijvoorbeeld dat Lotte Ballijns ook wel eens op een feestje ergens aan zit, en Ellen zie ik er ook wel voor aan.
pi_221195033
En puntje bij paaltje is Annick gewoon vreemdgegaan. Zelfde als de hele poly breuk en MB haar slippertje. Mocht hier door personen absoluut niet benoemd worden want was echt niet zo.

En Guess what? Het was allemaal wél zo. Alles is uitgekomen. Beetje speculeren moet kunnen toch?
pi_221195040
quote:

[..]
Even dit,

In het geval van Annick zou ik daar nog in kunnen komen. Je kan niet op basis van haar gedrag op insta zien dat ze wel of niet vreemdgaat.
Maar in het geval van MCW is het zoals iemand hier eerder schreef: het klinkt als een paard, ziet er uit als een paard enz.. Ik heb zelf en in mijn omgeving geen ervaring met deze drugs, maar degenen die er over schrijven wel. En als je googlet op ❄ lees je daar zo’n beetje de beschrijving van MCW’s gedrag. Er werd niet geïnsinueerd dat KB en JvP ook gebruiken, maar dat ze er dan toch wel van af zullen weten óf het zelf hebben gebruikt.
pi_221195061
Ik denk niet dat we Mies er mee kwetsen. Ze haalt het onderwerp drugs zelf ook graag aan.
pi_221195086
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:35 schreef Kaatje35 het volgende:
Ik denk niet dat we Mies er mee kwetsen. Ze haalt het onderwerp drugs zelf ook graag aan.
Ja en waarom dan dit onderwerp specifiek extra kwetsend zou zijn snap ik ook niet, want los van eventueel drugsgebruik is de kritiek op MCW sowieso niet mals.
pi_221195099
Wat trekt Sanneke trouwens een maf gezicht aan het begin van haar story net? 🤣 Gister al dat hokie tokie dansje 🙃😅
pi_221195111
Gut, de e-reader gaat retour en er komt toch maar een andere. The saga continues!
pi_221195140
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat trekt Sanneke trouwens een maf gezicht aan het begin van haar story net? 🤣 Gister al dat hokie tokie dansje 🙃😅
Dacht even dat ze filmde hoe ze ging kotsen... durfde bijna niet te kijken
pi_221195150
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:42 schreef Missinglink24 het volgende:
Gut, de e-reader gaat retour en er komt toch maar een andere. The saga continues!
Tot zover Maarten zijn geweldige research skills
pi_221195171
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tot zover Maarten zijn geweldige research skills
Wat zal zn straf zijn voor het verkeerd adviseren van dag ding🫣
pi_221195173
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 08:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat is al verder dan ik ooit gekomen ben 😆
Inderdaad ik was, ben natuurlijk, heel braaf 🤪
pi_221195178
Alles voor de content 🤣
pi_221195202
Ik heb het eerder al eens gezegd, alleen dacht ik pep of speed. Maar misschien wel coke.

En ik durf er ook mijn handen voor in het vuur te steken dat Lotte wel eens een pilletje neemt, als ik kijk naar welke feesten ze gaat, dan past dat wel.
pi_221195229
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:29 schreef Missinglink24 het volgende:
Zo denk ik bijvoorbeeld dat Lotte Ballijns ook wel eens op een feestje ergens aan zit, en Ellen zie ik er ook wel voor aan.
Lotte zou me ook niks verbazen als die af en toe wat doet
pi_221195233
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:42 schreef Missinglink24 het volgende:
Zou ze toch een sponsor gevonden hebben?
pi_221195238
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:40 schreef Missinglink24 het volgende:
En ze moet echt een datenight met Dion inplannen, dit gaat niet lekker daar volgens mij
pi_221195246
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:50 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Inderdaad ik was, ben natuurlijk, heel braaf 🤪
Ik blijkbaar ook 😆
pi_221195247
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:49 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Wat zal zn straf zijn voor het verkeerd adviseren van dag ding🫣
Sowieso pikstraf
pi_221195249
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 07:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat MWC aan de pillen zou zitten.

De speculaties hier zijn weer niet van de lucht _O-
Sneeuw is coke of sos

Het is een observatie, een waarneming. En iets dat ik helaas herken uit nabije omgeving. En juist bij welvarende mensen, met verantwoordelijkheden zowel zakelijk als privé en financiële welvaart, juist bij die mensen denken we vaak; ah nee, dat zal toch niet. Dat zal ik wel mis hebben. Of; ze zullen het wel onder controle hebben, het valt vast wel mee. Het is vast alleen in het weekend; of als de kinderen er niet zijn; of als er een feestje is. Dat hoort er ook allemaal bij.

Je hoeft het niet met me eens te zijn. Ik wil ook niemand overtuigen om hetzelfde te gaan vinden. Maar het niet benoemen, dat doe ik niet meer. Ik heb het gewoon te vaak gezien. En dan kun je denken: in wat voor kringen verkeer jij. Maar geloof mij; het gebeurt zoveel.

En zoals gezegd; onlangs is het voor een dierbaar iemand van mij te laat geweest. Een jonge, knappe succesvolle, charismatische ondernemende welvarende vrouw die het leven leefde dat velen zouden willen leven, en daarvan dacht waarschijnlijk ook iedereen; ah nee. Dat zal toch niet. Of; dat zal wel meevallen. Of: 'dat kun je niet zeggen'. Nee, hadden maar meer mensen het wel benoemd.

Het eerste uur na het gebruik van coke heb je 24x zoveel kans op een hartinfarct als normaal.
1 op de 4 mensen met een hartstilstand onder de 45 wordt in verband gebracht met cocaine.

Ik maak me oprecht zorgen om MCW. Ik zie een lichaam dat reserves inlevert. Als ze iemand in mijn omgeving was, had ik haar zeker aangesproken en de hand gereikt.
pi_221195263
quote:

[..]
Even dit,

Ik denk niet dat MB hier meeleest hoor.

Dit gaat natuurlijk ook wel even wat verder dan " zomaar iets roepen".
pi_221195268
AM slaat de paardrijles over omdat het risico te groot is, natuurlijk is daar altijd een risico maar mijn god, ongelooflijk. Ook dat haar conditie beter is geworden doordat ze 1 keer per week traint. Bijzondere vrouw is het toch. Nu zal ze wel stoppen na de reis!
pi_221195279
Wie denkt AM te overtuigen met haar gelul dat ze van dat ene rondje rennen en 1 x huisvrouwengym per week weer spieren heeft en conditie?

Sorry hoor, maar schat ze haar volgers nu echt zo laag in?
pi_221195302
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Wie denkt AM te overtuigen met haar gelul dat ze van dat ene rondje rennen en 1 x huisvrouwengym per week weer spieren heeft en conditie?

Sorry hoor, maar schat ze haar volgers nu echt zo laag in?
niet alleen dat, ze wil ook gewoon massa's complimenten op haar "afgetrainde" lijf met minimale inspanning en iedereen die dat niet heeft/kan is daarmee af, want de Geertsen doen het zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')