ik heb ook geen ideequote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:00 schreef Raradefayee het volgende:
❄ heb het gegoogled. Sorry ben wereldvreemd met dit soort dingen.
Dat MWC aan de pillen zou zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:00 schreef Raradefayee het volgende:
❄ heb het gegoogled. Sorry ben wereldvreemd met dit soort dingen.
En dan ook nog om voetbal 🫣 het was niet eens de finale ofzo 🤦♀quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:03 schreef Lizzylana het volgende:
Puurleonie post zichzelf ook jankend op de gram. Whyyy?
En dan te bedenken dat dit een volwassen vrouw is 🫣quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En dan ook nog om voetbal 🫣 het was niet eens de finale ofzo 🤦♀
Pillen? Die noem je toch geen sneeuw?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat MWC aan de pillen zou zitten.
De speculaties hier zijn weer niet van de lucht
Ik zou vooral janken als ik mijn nachtrust had opgeofferd voor een voetbalwedstrijd 😂😂😂quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En dan ook nog om voetbal 🫣 het was niet eens de finale ofzo 🤦♀
Pillen/poeder, ik ben niet zo thuis in die materie, dus voor mij is het een beetje potato potatoquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Pillen? Die noem je toch geen sneeuw?
En wanneer iets er uit ziet als een paard, hinnikt als een paard, loopt als een paard en zich gedraagt als een paard dan is het toch ook vrijwel altijd een paard?
Dat dan weer wel ja 😆quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:08 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik zou vooral janken als ik mijn nachtrust had opgeofferd voor een voetbalwedstrijd 😂😂😂
Zou alleen niet op social media terechtkomen in mijn geval.
Niet aan de pillen maar aan de poederquote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat MWC aan de pillen zou zitten.
De speculaties hier zijn weer niet van de lucht
Zo leerzaam dit topic, verder dan een jointje ben ik nooit gekomenquote:
Dat is al verder dan ik ooit gekomen ben 😆quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo leerzaam dit topic, verder dan een jointje ben ik nooit gekomen
Ja je bent een beetje late to the party 😉 maar dat stond er echt ja 😅quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:38 schreef Kaatje35 het volgende:
AM moest een puffer na laten kijken bij de apotheek? Een puffer die schijnbaar al jaren niet wordt gebruikt?
Desnoods in nood kan ze even een puffer van een klasgenoot gebruiken, stond dat er echt 🤣
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pillen/poeder, ik ben niet zo thuis in die materie, dus voor mij is het een beetje potato potato
[ afbeelding ]
Ik sta ook te gapen hier idd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:08 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik zou vooral janken als ik mijn nachtrust had opgeofferd voor een voetbalwedstrijd 😂😂😂
Zou alleen niet op social media terechtkomen in mijn geval.
Haha nee snow oftewel cokequote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:09 schreef Donna het volgende:
Ik dacht even dat jullie met het icoontje ice bedoelden.
Vrij drastisch wel.
🤣 het moest echt even landen hier.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:56 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja je bent een beetje late to the party 😉 maar dat stond er echt ja 😅
Iris moest er duidelijk niets van hebben dus trok ze haar keutel in. Ik vermoed dat ze anders nog wel even was doorgegaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle trekt haar neus er voor op.
Maar ze heeft ook toegegeven pillen te hebben gebruikt of wel eens te nemen omdat haar ouders zo ontzettend anti harddrugs waren en haar psycholoog had gezegd dat ze dit misschien eens moest doen dan?
Even dit,quote:Op maandag 29 juni 2026 23:13 schreef Fleur2.0 het volgende:
[..]
Maar zoiets houdt niet eeuwig stand. Dat gaat langzaam maar zeker mis.
En als het echt zo is, dan weten K&J daar van, of hebben daar ook aan meegedaan toentertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |