abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221187081
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221187095
Debby’s (of is het debbie?) bril heeft meer volume dan debby’s haar…
pi_221187100
Goede topic titel👍🤣
pi_221187115
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:29 schreef Raradefayee het volgende:
Debby’s (of is het debbie?) bril heeft meer volume dan debby’s haar…
De pukkels op haar gezicht ook 🫣
pi_221187116
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:08 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ben ik de enige die dit best eng vind om zo’n persoonlijke oproep te plaatsen op je account voor meer als 100.000 volgers dat je op zoek bent naar een nanny/PA/schoonmaker. Je weet toch bij God niet wat je in huis haalt. Los van sieraden, tassen en kleding is het ook de zorg voor de kinderen.

Je zou maar een geobsedeerde volger hebben die er alles voor over heeft om jouw leven binnen te stappen met hele andere intenties. Maar Michelle vindt iedereen lief 🫶🏻
Jij zegt het, ik d8 het! Straks wordt ze weer verliefd. Holy moly weer een poly...
pi_221187134
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:31 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Jij zegt het, ik d8 het! Straks wordt ze weer verliefd. Holy moly weer een poly...
Dat is een pracht topic titel 🤣
pi_221187213
Bij iedereen die ervaring heeft met mensen die aan de ❄️zitten, moeten toch de alarmbellen afgaan als je naar MCW kijkt? Ik lees hier al een tijdje mee, maar ik denk nu: ik ga het gesprek toch maar eens aan. Want het is zo overduidelijk. En zeker niet onschuldig. Onlangs is er een bekende van mij op jonge leeftijd overleden aan een hartstilstand. Zelfde verhaal, zelfde financiële omstandigheden, zelfde levensstijltje, zelfde kenmerkende gedrag, gewichtsverlies, constante verkoudheid etc etc.
pi_221187237
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:39 schreef Fleur2.0 het volgende:
Bij iedereen die ervaring heeft met mensen die aan de ❄️zitten, moeten toch de alarmbellen afgaan als je naar MCW kijkt?
Ik zie dit ook idd
pi_221187250
quote:
Bij iedereen die ervaring heeft met mensen die aan de ❄️zitten, moeten toch de alarmbellen afgaan als je naar MCW kijkt?
Klopt en is ook al wel vaker benoemd hier.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221187322
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:42 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt en is ook al wel vaker benoemd hier.
Ja. Ik herken ook het wisselende/ ingewikkelde contact met vrienden/familie. Familieleden die wellicht hun kinderen niet zo daarbij in de buurt willen hebben, of minder. Het verzamelen van mensen om hen heen die de levensstijl ondersteunen. Het laten vallen van anderen. Het 'knallen op het werk', het slechte slapen, etc etc. Het drankgebruik, het egoistische gedrag, en dan het totaal grenzenloos worden bij feestjes en partijen. De smoesjes, het rechtpraten, het bewijzen dat dingen ergens anders aan liggen. En het steeds meer afglijden.
Het verdoven, het niet willen voelen.
Ook bij de bekende van mij dacht men dat het recreatief was, onder controle, of niet meer zo ernstig en dat er rust was gekomen. Niets bleek minder waar. Als je gaat opzoeken hoe hoog het risico is op een hartstilstand en hoeveel procent van de mensen onder de 40 die overlijden aan een hartstilstand gerelateerd is aan ❄️ .pfoe daar schrik je echt van.
pi_221187348
quote:
Bij iedereen die ervaring heeft met mensen die aan de ❄️zitten, moeten toch de alarmbellen afgaan als je naar MCW kijkt? Ik lees hier al een tijdje mee, maar ik denk nu: ik ga het gesprek toch maar eens aan. Want het is zo overduidelijk. En zeker niet onschuldig. Onlangs is er een bekende van mij op jonge leeftijd overleden aan een hartstilstand. Zelfde verhaal, zelfde financiële omstandigheden, zelfde levensstijltje, zelfde kenmerkende gedrag, gewichtsverlies, constante verkoudheid etc etc.
Yes, ik zie het (helaas) ook heel duidelijk.
pi_221187360
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:52 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Yes, ik zie het (helaas) ook heel duidelijk.
Ja, dat is geen misschien.
pi_221187429
Debbie krijgt dus boeken van iemand in haar minibieb als mystery pack... Debbie heeft natuurlijk geen idee... snapt nog steeds niet hoe minibieb überhaupt werkt... dus pakt pakket uit en je ziet gewoon aan alles dat ze helemaal hebberig ervan is geworden en deze boeken in haar eigen kast gaat zetten...
Ze gaat alle andere boeken ook weer stickeren dat ze terug naar haar bieb moeten 🤦‍♂️ zou voor mij al reden zijn om ze te laten liggen... ik hou van mini biebs vooral op vakantie.. dan pak je een boek en lees hem en zet hem ergens anders weer in een kast! (Neem ook wel eens boeken mee die ik weg wil doen en zet deze op vakantie in kastjes.. zou echt niet tof vinden dat de eigenaar dan die boeken claimed)
pi_221187577
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:54 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Maar zoiets houdt niet eeuwig stand. Dat gaat langzaam maar zeker mis.

En als het echt zo is, dan weten K&J daar van, of hebben daar ook aan meegedaan toentertijd.
pi_221187793
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 23:13 schreef Fleur2.0 het volgende:

[..]
Maar zoiets houdt niet eeuwig stand. Dat gaat langzaam maar zeker mis.

En als het echt zo is, dan weten K&J daar van, of hebben daar ook aan meegedaan toentertijd.
En als het zo is dan zou ik mogen hopen dat een Koen de voogdij aan zou vechten. Ik weet niet of ze al officieel gescheiden zijn enzo, maar ik mag toch hopen dat ie dan in de actie schiet.
pi_221187825
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie krijgt dus boeken van iemand in haar minibieb als mystery pack... Debbie heeft natuurlijk geen idee... snapt nog steeds niet hoe minibieb überhaupt werkt... dus pakt pakket uit en je ziet gewoon aan alles dat ze helemaal hebberig ervan is geworden en deze boeken in haar eigen kast gaat zetten...
Ze gaat alle andere boeken ook weer stickeren dat ze terug naar haar bieb moeten 🤦‍♂️ zou voor mij al reden zijn om ze te laten liggen... ik hou van mini biebs vooral op vakantie.. dan pak je een boek en lees hem en zet hem ergens anders weer in een kast! (Neem ook wel eens boeken mee die ik weg wil doen en zet deze op vakantie in kastjes.. zou echt niet tof vinden dat de eigenaar dan die boeken claimed)
Het hele idee van zo'n bieb is toch dat je het meeneemt en ergens weer terugzet? Niet per se daar waar je het hebt meegenomen? Hier in t dorp staan er meerdere en als ik op de fiets ergens heen ga fiets ik regelmatig langs, neem wat mee, zet wat weg.
Waarom moet dat terug naar 'haar' bieb?
pi_221188526
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:54 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik moet steeds denken aan de jonge, lieve moeder die ze was. De kinderen zijn die moeder kwijt.
pi_221189748
quote:
Wat is ❄?
En ik heb er geen ervaring mee, dus wat zie je dan?
pi_221189832
❄ heb het gegoogled. Sorry ben wereldvreemd met dit soort dingen.
pi_221193051
Puurleonie post zichzelf ook jankend op de gram. Whyyy?
pi_221193054
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 23:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het hele idee van zo'n bieb is toch dat je het meeneemt en ergens weer terugzet? Niet per se daar waar je het hebt meegenomen? Hier in t dorp staan er meerdere en als ik op de fiets ergens heen ga fiets ik regelmatig langs, neem wat mee, zet wat weg.
Waarom moet dat terug naar 'haar' bieb?
Zoals jij het doet werkt het ook.. je zet wat neer je haalt wat weg... je zet het dan eventueel ergens anders terug.. bij haar zitten er stickers in dat het eigendom is van haar bieb... en kalkt ze in boeken dat ze niet voor verkoop zijn maar haar eigendom enzo... ik zou het daarom echt links laten liggen die kast
En een mysterie pack is een cadeautje voor iemand die het vind in het kastje dus niet voor Debbie
Je kiest dan het boek om de omschrijving op het papier en niet op kaft en achterflap...
pi_221193555
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Degene die het pakket in de kast heeft gezet heeft gereageerd dat ze het leuk vond als de serie compleet zou blijven.
pi_221193772
Ik vond het idee van dat ze ingepakt waren ook erg leuk. Hoop dat ze ze weer inpakt.
Zag dat het boek, in ieder geval 1 van AM er ook nog in stond
Het feit dat ze wil dat de boeken terugkoppeling is ook raar, er komen ook boeken bij. Da zit zo'n kast straks propvol, net als haar huis🤔
pi_221193807
Er is een andere instagramer ( nu clean inmiddels) die ook ❄ maar jaren voor fam/vrienden verborgen wist te houden. Ik denk niet dat Mies al jaren gebruikt maar laatste jaar a 1,5 jaar denk ik wel en miss van eerst af en toe na nu vaker…
pi_221193935
AM moest een puffer na laten kijken bij de apotheek? Een puffer die schijnbaar al jaren niet wordt gebruikt?
Desnoods in nood kan ze even een puffer van een klasgenoot gebruiken, stond dat er echt 🤣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')