Wat cringe! Haar zoon moet haar weer optillen. En die tekst. Die lijkt niet helemaal te kloppen. Ze propt 3 zinnen in 1 zin en vergeet een deel.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:04 schreef Hyacinth het volgende:
Zelfs in een reclame voor een robotgrasmaaier weet MCW het nog om haar te laten draaien. Met dat achterlijke geklef en gespring op iedereen. Het lijkt zelf nog wel een kind.
quote:Hij maakt volledig zelfstandig dankzij geavanceerde navigatie met camera’s, sensoren en GPS, er is geen gedoe met begrenzingsdraden en zelfs in een tuin als de onze met perkjes en paden vindt ie gewoon zelf zijn weg.
Sorryquote:Op maandag 29 juni 2026 18:56 schreef Shuri het volgende:
[..]
Dat staat echt nergens! Ik weet ook niet zo goed waar je het vandaan haalt. Ik lees alleen een heel slecht geformuleerd verhaal over dat ze spijt hebben S&S uit elkaar te hebben gehaald.
Of ik moet iets gigantisch missen natuurlijk.
Als ik in Uden (daar woont ze toch?) zou wonen zou ik bang zijn me op straat of in een winkel te begeven. Voor je het weet heb je MCW op je rug.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:04 schreef Hyacinth het volgende:
Zelfs in een reclame voor een robotgrasmaaier weet MCW het nog om haar te laten draaien. Met dat achterlijke geklef en gespring op iedereen. Het lijkt zelf nog wel een kind.
Dus dan zou 1 van de 2 een niveau lager gaan in de 2de klas?quote:Op maandag 29 juni 2026 21:18 schreef Harper het volgende:
[..]
SorryIk kreeg die indruk maar terugkijkend weet ik ook niet hoe.
Maar ze zegt nu toch wel dat ze hoopt dat S&S volgend jaar weer bij elkaar mogen?
Op treads reageerde ze bij iemand.( als ik het goed begreep)quote:Op maandag 29 juni 2026 21:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
Gewoon nieuwsgierig hoor, misschien heb ik eroverheen gelezen maar waar hebben jullie gelezen dat Sanneke een erfenis krijgt dan?
Ach ach, heeft Soof weer teveel kritiek gekregen op haar luie niets doen werkdagen, en moet Jan dat weer verdedigen? En... zou die kat op de 4e foto netjes zijn blijven zitten of heeft hij stiekem toch vlees van de bbq tafel gepakt...quote:Op maandag 29 juni 2026 21:23 schreef Snaky het volgende:
Jan schrijft vandaag over de belevenissen van de twee klefkezen. Even voor de duidelijkheid, het is zeker niet zo dat Sofie niks doet hoor. Jan wil niet ruilen. Verder nog even online dat Junior 'geen talenman' is net zoals zijn vader, dat ze daar aan moeten werken (wat ze niet gaan doen natuurlijk) maar dat wisten ze ook allang. Nou vind ik Jan beter schrijven dan zijn Sofieke, maar ala. Gelukkig had Junior een goed punt voor gym. Fijn dat iedereen dit weer weet.
Van alle wurksjops met Vera-maakt-je-niet-mooier. Ze doet er zelf nooit wat mee volgens mij. Maar hé, het staat in de planner dus kan ze weer een filmpje recyclen en de nodige posts maken.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:02 schreef Miepje77 het volgende:
Waarom heeft AM zoveel make up borstels en kwasten?
Ze zitten nog steeds niet bij elkaar in de klas hoor. AM hoopt juist dat ze volgend jaar weer bij elkaar komen.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, verschillende niveaus
‘Achteraf gezien was het beter om S en S bij elkaar te houden. Maar dat kom niet door het niveauverschil wat uit de testen kwam. We waren bang dat de een zich zou vervelen en de ander op de tenen zou moeten lopen’
En die paar maanden zijn niet meer terug te draaien, oh drama..
Ze had op de insta gereageerd van sander schimmelpenninck , zn laatste post over erven, belasting etc.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
Gewoon nieuwsgierig hoor, misschien heb ik eroverheen gelezen maar waar hebben jullie gelezen dat Sanneke een erfenis krijgt dan?
Ja, ze hoopt dat ze weer bij elkaar in de klas komen. Echt he, jezelf zijn en leren op je eigen niveau kan dus echt niet bij de Geertsen. En volgens mij is het haar wens en niet per se van de meisjes zelf.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:18 schreef Harper het volgende:
[..]
SorryIk kreeg die indruk maar terugkijkend weet ik ook niet hoe.
Maar ze zegt nu toch wel dat ze hoopt dat S&S volgend jaar weer bij elkaar mogen?
Als taal niet je sterkste vak is, is het een supergoed 🤪 idee van Sofie om half in België en half in Spanje te gaan wonen.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:23 schreef Snaky het volgende:
Jan schrijft vandaag over de belevenissen van de twee klefkezen. Even voor de duidelijkheid, het is zeker niet zo dat Sofie niks doet hoor. Jan wil niet ruilen. Verder nog even online dat Junior 'geen talenman' is net zoals zijn vader, dat ze daar aan moeten werken (wat ze niet gaan doen natuurlijk) maar dat wisten ze ook allang. Nou vind ik Jan beter schrijven dan zijn Sofieke, maar ala. Gelukkig had Junior een goed punt voor gym. Fijn dat iedereen dit weer weet.
En dat je ook beschikbaar moet zijn buiten je contract uren omquote:Op maandag 29 juni 2026 22:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle zet ook weer ff 2 kinderen in voor de reclame van een robot grasmaaier.
En ze zoekt een interieur verzorgster die graag wil werken in een informele sfeer.
Misschien moet ze er even bijzetten, dat je de ALLERLIEFSTE moet zijn en je er geen probleem mee moet hebben dat je constant omhelst wordt.
Ik moest de term googlenquote:Op maandag 29 juni 2026 22:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle zet ook weer ff 2 kinderen in voor de reclame van een robot grasmaaier.
En ze zoekt een interieur verzorgster die graag wil werken in een informele sfeer.
Misschien moet ze er even bijzetten, dat je de ALLERLIEFSTE moet zijn en je er geen probleem mee moet hebben dat je constant omhelst wordt.
En dat het oke moet zijn dat je uitbetaling even uitgesteld wordt.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:05 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En dat je ook beschikbaar moet zijn buiten je contract uren om
Één keer in de zoveel tijd moet Jan even een lofzang schrijven voor Sofie.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:23 schreef Snaky het volgende:
Me Moppie tochquote:Op maandag 29 juni 2026 19:35 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
24 ofzo toch?
Ik was 21, heb er ook 2. Ben nu bijna 43 en me oudste is bijna 22.
Me jongste is bijna 15, ik heb echt een lekker leven waar ik idd blijf leren, leuke baan en ontwikkel nog altijd! Moet er niet aan denken op me 50e nog een kleuter te hebben 😂😂
En dat het oké is om meermaals besprongen te worden...quote:Op maandag 29 juni 2026 22:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En dat het oke moet zijn dat je uitbetaling even uitgesteld wordt.
Zodat ze iig met elkaar en niet met AM gaan kletsen als ze weer eens onverwacht vervroegd vrij zijn en AM graag rust in haar huis wil, all by herself.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze zitten nog steeds niet bij elkaar in de klas hoor. AM hoopt juist dat ze volgend jaar weer bij elkaar komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |