Niemand mag de echte namen van de kinderen weten! Al staan deze uitgebreid in allerlei artikelen online, op haar Facebook en op YouTube.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:55 schreef Jennyy01 het volgende:
En Waarom noemt ze die kinderen flip en flap? Ik loop nog niet zo lang mee maar heb zoveel vragen als ik flip en flap weer eens voorbij zie komen..
Even zalando en ulla popken de app zelf checken! Zo bestel ik studio untold altijd nooit via happy sizequote:Op maandag 29 juni 2026 15:30 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
https://www.happy-size.nl(...)_96uJF9JC2R6ln9M2GUQ
Aha ik dacht al zoiets. Maar kon het ook weer niet rijmen aangezien ze wel de volledige medische geschiedenis van beiden kinders online pleurt.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:59 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Niemand mag de echte namen van de kinderen weten! Al staan deze uitgebreid in allerlei artikelen online, op haar Facebook en op YouTube.
Maar we doen net alsof niemand de top 10 namen van haar flip en flap weet.
Ach ze plakt ook plaatjes op de foto's om ze elders herkenbaar te zetten... en als ze de trommels maakt zie je de namen... op de kamerdeur staat het.. maar ze word heel blij om te doen dat ze hun privé respecteert...quote:Op maandag 29 juni 2026 20:09 schreef Jennyy01 het volgende:
[..]
Aha ik dacht al zoiets. Maar kon het ook weer niet rijmen aangezien ze wel de volledige medische geschiedenis van beiden kinders online pleurt.
Ik moet zeggen dat ik werkelijk geen idee heb hoe oud ze was. Ze ging iig nog naar school. Daarna heeft ze alles laten vallen om moeder te zijn. En Maarten mocht wel werken. Dat zit haar nog het meeste dwars.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe oud was zij toen ze moeder werd? Ik was 22. Maar heb het bij 2 gehouden en een heerlijk leven waarin ik ben blijven werken en mezelf ben blijven ontwikkelen.
Haar kinderen op den duur ookquote:Op maandag 29 juni 2026 18:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik denk dat AM zo verbitterd is geworden omdat ze zo vroeg moeder is geworden. Alles wat ze wilde is niet gebeurd en die wrok koestert ze, na al die jaren, nog steeds. Ik heb het al vaker gezegd; die vrouw heeft een goede psycholoog nodig om haar jeugd te verwerken.
Echt he, bizar dat ze dit toelaat en ook nog eens staat te filmenquote:Op maandag 29 juni 2026 19:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
En die 2 jongens bij HVK die staan te springen in de bakfiets.. morgen weer klagen dat de bakfiets stuk is?
Daarom vertelt ze nu te onpas dat ze HOOFDkostwinner is. Zonder haar kwam er geen (zuurdesem-)brood op tafel en kreeg niemand een kwak voedsel op z'n bord. Nu kunnen ze iedere dag griekse salade eten. Dat kon anders niet.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik werkelijk geen idee heb hoe oud ze was. Ze ging iig nog naar school. Daarna heeft ze alles laten vallen om moeder te zijn. En Maarten mocht wel werken. Dat zit haar nog het meeste dwars.
Ze was er zelf bij toen ze zwanger werd. 25 jaar geleden bestond de pil, spiraal etc al voor vrouwen. Tenzij ze door de voorbehoedmiddelen heen zwanger is geworden.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik werkelijk geen idee heb hoe oud ze was. Ze ging iig nog naar school. Daarna heeft ze alles laten vallen om moeder te zijn. En Maarten mocht wel werken. Dat zit haar nog het meeste dwars.
Haar kinderen nog veel meer. Niet alleen door de rigide opvoeding waarbij het niet wil is wet maar AM is wet is, maar ook opgroeien met een mobiel voor je neus die alles in 100 momenten per dag registreert. Dat zijn er 600 per week voor de niet-abo's, oftewel ruim 31000 (!!) inkijkjes per jaar van het gezin waar jij in opgroeit. Vanaf dat je wakker wordt tot je gaat slapen, de rotzooi op je kamer, wat je op je boterham smeert, welke kwak er 's avonds op je bord ligt, welke kleding je aanhebt, gewoon alles...quote:
Ja het gebeurt ook zeker wel. Even niet opletten, of vergeten dat het openstaat. Mijn moeder haar zusje is verdronken toen ze 3 was, mijn oma was 1x vergeten het tuinhek op slot te doen.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ken helaas een gezin dat een kind verloren heeft die uit het raam gevallen is, een heel tragisch ongeluk. Het gebeurd denk ik niet mega vaak, naar het gebeurd wel
Ja en niemand heeft haar verplicht om er dan ook maar meteen 8 te krijgen. Als ze bij 2 gestopt was had het leven er ook heel anders uit gezien.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:28 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze was er zelf bij toen ze zwanger werd. 25 jaar geleden bestond de pil, spiraal etc al voor vrouwen. Tenzij ze door de voorbehoedmiddelen heen zwanger is geworden.
Natuurlijk gebeuren dit soort vreselijke ongelukken. Net als dat er mensen verdrinken. En beide situaties hoor je nu meer dan in de winter.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ken helaas een gezin dat een kind verloren heeft die uit het raam gevallen is, een heel tragisch ongeluk. Het gebeurd denk ik niet mega vaak, naar het gebeurd wel
AM is net 50 geworden en Jim is 26. In haar voorstelrondje is ze nog 47 en Jim 23.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Alles was te lezen, nu heeft ze er een filter overheen gegooid. Gelukkig maar.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:06 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Gewoon rapport achtig iets toch van speciaal onderwijs
Wat ontzettend triest 😭quote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja het gebeurt ook zeker wel. Even niet opletten, of vergeten dat het openstaat. Mijn moeder haar zusje is verdronken toen ze 3 was, mijn oma was 1x vergeten het tuinhek op slot te doen.
Wat mij vooral opviel: wat een enorme borsten heeft Aïda ineens! Zag het ook als opmerking bij de reacties maar daar mag je niks over zeggen van de fans. En dat zingen is niet om aan te horen!quote:Op maandag 29 juni 2026 18:34 schreef poohenzo het volgende:
AM zeikt erop los vandaag zeg. Ipv de medicijnen te controleren voor kamp kan ze beter met Lot naar de huisarts . Die wond is ontstoken en na een aantal dagen nog steeds niet dicht ( van het weken in die hottub lauwe pisbak natuurlijk )
Verdere irritatie : Janneke Jelies post een filmpje van zingende krijsende dochters en nog erger zijn de fans die het prachtig vinden . Wat een sekte is het toch .
Denk dat ze een goede voorgevormde push up beha aanheeft. Anders zitten ze best hoog naar verhouding 😅quote:Op maandag 29 juni 2026 20:41 schreef Earring het volgende:
[..]
Wat mij vooral opviel: wat een enorme borsten heeft Aïda ineens! Zag het ook als opmerking bij de reacties maar daar mag je niks over zeggen van de fans. En dat zingen is niet om aan te horen!
Vond het zo nep uitzien in ieder gevalquote:Op maandag 29 juni 2026 20:48 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Denk dat ze een goede voorgevormde push up beha aanheeft. Anders zitten ze best hoog naar verhouding 😅
Of ze is zwanger want bij gebrek aan een opleiding of werk is het best tijd om de Jelies sekte uit te breiden .quote:Op maandag 29 juni 2026 20:48 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Denk dat ze een goede voorgevormde push up beha aanheeft. Anders zitten ze best hoog naar verhouding 😅
Wat cringe! Haar zoon moet haar weer optillen. En die tekst. Die lijkt niet helemaal te kloppen. Ze propt 3 zinnen in 1 zin en vergeet een deel.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:04 schreef Hyacinth het volgende:
Zelfs in een reclame voor een robotgrasmaaier weet MCW het nog om haar te laten draaien. Met dat achterlijke geklef en gespring op iedereen. Het lijkt zelf nog wel een kind.
quote:Hij maakt volledig zelfstandig dankzij geavanceerde navigatie met camera’s, sensoren en GPS, er is geen gedoe met begrenzingsdraden en zelfs in een tuin als de onze met perkjes en paden vindt ie gewoon zelf zijn weg.
Sorryquote:Op maandag 29 juni 2026 18:56 schreef Shuri het volgende:
[..]
Dat staat echt nergens! Ik weet ook niet zo goed waar je het vandaan haalt. Ik lees alleen een heel slecht geformuleerd verhaal over dat ze spijt hebben S&S uit elkaar te hebben gehaald.
Of ik moet iets gigantisch missen natuurlijk.
Als ik in Uden (daar woont ze toch?) zou wonen zou ik bang zijn me op straat of in een winkel te begeven. Voor je het weet heb je MCW op je rug.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:04 schreef Hyacinth het volgende:
Zelfs in een reclame voor een robotgrasmaaier weet MCW het nog om haar te laten draaien. Met dat achterlijke geklef en gespring op iedereen. Het lijkt zelf nog wel een kind.
Dus dan zou 1 van de 2 een niveau lager gaan in de 2de klas?quote:Op maandag 29 juni 2026 21:18 schreef Harper het volgende:
[..]
SorryIk kreeg die indruk maar terugkijkend weet ik ook niet hoe.
Maar ze zegt nu toch wel dat ze hoopt dat S&S volgend jaar weer bij elkaar mogen?
Op treads reageerde ze bij iemand.( als ik het goed begreep)quote:Op maandag 29 juni 2026 21:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
Gewoon nieuwsgierig hoor, misschien heb ik eroverheen gelezen maar waar hebben jullie gelezen dat Sanneke een erfenis krijgt dan?
Ach ach, heeft Soof weer teveel kritiek gekregen op haar luie niets doen werkdagen, en moet Jan dat weer verdedigen? En... zou die kat op de 4e foto netjes zijn blijven zitten of heeft hij stiekem toch vlees van de bbq tafel gepakt...quote:Op maandag 29 juni 2026 21:23 schreef Snaky het volgende:
Jan schrijft vandaag over de belevenissen van de twee klefkezen. Even voor de duidelijkheid, het is zeker niet zo dat Sofie niks doet hoor. Jan wil niet ruilen. Verder nog even online dat Junior 'geen talenman' is net zoals zijn vader, dat ze daar aan moeten werken (wat ze niet gaan doen natuurlijk) maar dat wisten ze ook allang. Nou vind ik Jan beter schrijven dan zijn Sofieke, maar ala. Gelukkig had Junior een goed punt voor gym. Fijn dat iedereen dit weer weet.
Van alle wurksjops met Vera-maakt-je-niet-mooier. Ze doet er zelf nooit wat mee volgens mij. Maar hé, het staat in de planner dus kan ze weer een filmpje recyclen en de nodige posts maken.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:02 schreef Miepje77 het volgende:
Waarom heeft AM zoveel make up borstels en kwasten?
Ze zitten nog steeds niet bij elkaar in de klas hoor. AM hoopt juist dat ze volgend jaar weer bij elkaar komen.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, verschillende niveaus
‘Achteraf gezien was het beter om S en S bij elkaar te houden. Maar dat kom niet door het niveauverschil wat uit de testen kwam. We waren bang dat de een zich zou vervelen en de ander op de tenen zou moeten lopen’
En die paar maanden zijn niet meer terug te draaien, oh drama..
Ze had op de insta gereageerd van sander schimmelpenninck , zn laatste post over erven, belasting etc.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
Gewoon nieuwsgierig hoor, misschien heb ik eroverheen gelezen maar waar hebben jullie gelezen dat Sanneke een erfenis krijgt dan?
Ja, ze hoopt dat ze weer bij elkaar in de klas komen. Echt he, jezelf zijn en leren op je eigen niveau kan dus echt niet bij de Geertsen. En volgens mij is het haar wens en niet per se van de meisjes zelf.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:18 schreef Harper het volgende:
[..]
SorryIk kreeg die indruk maar terugkijkend weet ik ook niet hoe.
Maar ze zegt nu toch wel dat ze hoopt dat S&S volgend jaar weer bij elkaar mogen?
Als taal niet je sterkste vak is, is het een supergoed 🤪 idee van Sofie om half in België en half in Spanje te gaan wonen.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:23 schreef Snaky het volgende:
Jan schrijft vandaag over de belevenissen van de twee klefkezen. Even voor de duidelijkheid, het is zeker niet zo dat Sofie niks doet hoor. Jan wil niet ruilen. Verder nog even online dat Junior 'geen talenman' is net zoals zijn vader, dat ze daar aan moeten werken (wat ze niet gaan doen natuurlijk) maar dat wisten ze ook allang. Nou vind ik Jan beter schrijven dan zijn Sofieke, maar ala. Gelukkig had Junior een goed punt voor gym. Fijn dat iedereen dit weer weet.
En dat je ook beschikbaar moet zijn buiten je contract uren omquote:Op maandag 29 juni 2026 22:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle zet ook weer ff 2 kinderen in voor de reclame van een robot grasmaaier.
En ze zoekt een interieur verzorgster die graag wil werken in een informele sfeer.
Misschien moet ze er even bijzetten, dat je de ALLERLIEFSTE moet zijn en je er geen probleem mee moet hebben dat je constant omhelst wordt.
Ik moest de term googlenquote:Op maandag 29 juni 2026 22:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle zet ook weer ff 2 kinderen in voor de reclame van een robot grasmaaier.
En ze zoekt een interieur verzorgster die graag wil werken in een informele sfeer.
Misschien moet ze er even bijzetten, dat je de ALLERLIEFSTE moet zijn en je er geen probleem mee moet hebben dat je constant omhelst wordt.
En dat het oke moet zijn dat je uitbetaling even uitgesteld wordt.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:05 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En dat je ook beschikbaar moet zijn buiten je contract uren om
Één keer in de zoveel tijd moet Jan even een lofzang schrijven voor Sofie.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:23 schreef Snaky het volgende:
Me Moppie tochquote:Op maandag 29 juni 2026 19:35 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
24 ofzo toch?
Ik was 21, heb er ook 2. Ben nu bijna 43 en me oudste is bijna 22.
Me jongste is bijna 15, ik heb echt een lekker leven waar ik idd blijf leren, leuke baan en ontwikkel nog altijd! Moet er niet aan denken op me 50e nog een kleuter te hebben 😂😂
En dat het oké is om meermaals besprongen te worden...quote:Op maandag 29 juni 2026 22:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En dat het oke moet zijn dat je uitbetaling even uitgesteld wordt.
Zodat ze iig met elkaar en niet met AM gaan kletsen als ze weer eens onverwacht vervroegd vrij zijn en AM graag rust in haar huis wil, all by herself.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze zitten nog steeds niet bij elkaar in de klas hoor. AM hoopt juist dat ze volgend jaar weer bij elkaar komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |