Onder schooltijd?quote:Op maandag 29 juni 2026 14:02 schreef opwegnaar het volgende:
Bizar toch, DBM straalt en is helemaal opgewekt dat ze met vriendje weer eens naar het ziekenhuis kan..
De jurk is leuk ook met riem. De skort vind ik niet leuk en het sjaaltje heel tuttigquote:Op maandag 29 juni 2026 14:35 schreef JaNeeDan het volgende:
De jurk die Sanneke in de reel draagt ziet er heel fijn uit! Ik vind hem leuk.
Uiteraard...quote:
Vind ik ook, die jurk staat haar leuk.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:38 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De jurk is leuk ook met riem. De skort vind ik niet leuk en het sjaaltje heel tuttig
Bizar weer hè!! Geen tijd? Gisteren kon ze toch toen Dion naar de kinderboerderij was.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:13 schreef Mirp het volgende:
[..]
Maar jongens ze heeft geen tijd en geld om het een keer goed op te laten meten. Hoe krijgt ze het haar strot uit.
Met haar uitstraling mijden mensen haar vanzelf. Kan ze daarna weer klagen dat ze zich buitengesloten voelt.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:55 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze heeft geen auto/rijbewijs dus kan niet in de auto blijven zitten tot de school uitgaat zoals DBM doet, ze kan zich nog verschuilen in de bak van de bakfiets maar dat is zo”n gedoe 🤣
How can I make it about me.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:28 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik heb vlogdag. Vlog 3, die vriend uit Barca. Mies loopt alweer te janken over zijn situatie. Hoe lang kent zij hem 🤣 Ik zou echt vet awkard zijn als een jankende MCW mij op stond te wachten op Schiphol
Deze had ze al, heeft al vaker outfits uitgezocht.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Vind ik ook, die jurk staat haar leuk.
En ze heeft eindelijk eens een samenwerking
Ja, verschillende niveausquote:Op maandag 29 juni 2026 13:59 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik kon dit even niet volgen.
Ik dacht dat ze wel op dezelfde school zaten maar niet in dezelfde klas? Dus ze zijn halverwege het schooljaar gewisseld om samen te komen? Dat heeft ze niet eerder verteld volgens mij.
En wat is dat over consequenties die niet meer terug te draaien zijn?
Ik vind het ook nogal dramatisch. Als ze niet hetzelfde niveau hebben, dan is dat gewoon zo.
Ik heb het idee dat dat samen zijn misschien wel belangrijker voor AM is dan voor S&S.
Die we nooit weer gezien hebben.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Deze had ze al, heeft al vaker outfits uitgezocht.
Oeh scherp van je, betrapt!quote:Op maandag 29 juni 2026 15:13 schreef Kaatjepuk het volgende:
DeViervanKim is al ruim drie jaar niet meer ongesteld geweest vanwege de spiraal.
Dezelfde Kim die de afgelopen jaren reclame is blijven maken voor Snugs. Diegene die heel hard roept transparant te zijn.
Ik kan me dit bij mn eigen alleen voorstellen bij een begrafenis van een vreemde. Dan kan ik zo meehuilen omdat het dan toch herinnerd aan een je eigen in die setting. Dan gaan zonder moeite de sluizen open.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
How can I make it about me.
Jij hebt een kutsituatie en dat vind IK zó emotioneel 😭
Die skort had een maatje groter gekund. Zit dan iets losser op de benen en dan zit dat losse flap ding wat zwieriger.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:38 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De jurk is leuk ook met riem. De skort vind ik niet leuk en het sjaaltje heel tuttig
Nee, ze gaat met Jim een (cross)motortocht maken in IJsland. Het gaat over de dagen voor de tocht en erna. Die heeft ze dus volgepropt met activiteiten.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:39 schreef MonaB het volgende:
[..]
Uh? Na twee à drie dagen Kos nu ook twee à drie dagen IJsland? Da's nu toch echt een bestemming waar je voor minstens een goeie week naartoe gaat, niet? Wat een korte trips gezien de afstanden...
Heb je een linkje voor me? 🤪 Geblokkeerd door Sanneke en Molly wil niet laden.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:27 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik zit nu gewoon te twijfelen om deze jurk te bestellen! Ik ga aankomende vrijdag naar de Amsterdamse zomer en vind hem eigenlijk te leuk met een leuk jasje 😱😱😱
Laat maar levertijd is 2-3 weken is dus dropshipping gok ikquote:Op maandag 29 juni 2026 15:27 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik zit nu gewoon te twijfelen om deze jurk te bestellen! Ik ga aankomende vrijdag naar de Amsterdamse zomer en vind hem eigenlijk te leuk met een leuk jasje 😱😱😱
https://www.happy-size.nl(...)_96uJF9JC2R6ln9M2GUQquote:Op maandag 29 juni 2026 15:29 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me? 🤪 Geblokkeerd door Sanneke en Molly wil niet laden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |