abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221181421
Zou Maarten wel een tikkie mogen betalen voor een collega die weggaat of voor de lief en leed pot?

Of geeft Maarten alleen een hand "want zo doen wij Geertsen dat"
pi_221181459
Sanneke en bh maat 75 F :D

Hoe dan? Dat snijdt toch in je rug. Of zijn de oude bh s zo oud en uitgerekt?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221181463
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:13 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke en bh maat 75 F :D

Hoe dan? Dat snijdt toch in je rug. Of zijn de oude bh s zo oud en uitgerekt?
Eerst zegt ze ‘ik had deze al in 75F, nu heb ik hem in het zwart in 95 D. Dus die eerste BH maat zal wel een foutje zijn geweest. Of wishful thinking.
pi_221181480
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:53 schreef IlseMarije het volgende:
Juffenkadootjes, tikkies voor juffenkadootjes, groepsapp voor de klas, er staat Sanneke nog heel wat te wachten
Luizenmoeder, klaar-over (bestaat dat nog?) de klas schoonmaken aan het einde van het jaar, versieren voor Sint/kerst.
Of zou ze dat al bij inschrijving aangeven: ik ben autist, dat kan ik niet.
pi_221181492
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:05 schreef Lodelie het volgende:
Zou Maarten wel een tikkie mogen betalen voor een collega die weggaat of voor de lief en leed pot?

Of geeft Maarten alleen een hand "want zo doen wij Geertsen dat"
Misschien krijgt hij zakgeld. En moet hij kiezen van de CEO: óf een bijdrage voor de lief- en leedpot óf een koffieknipkaart.
pi_221181499
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Eerst zegt ze ‘ik had deze al in 75F, nu heb ik hem in het zwart in 95 D. Dus die eerste BH maat zal wel een foutje zijn geweest. Of wishful thinking.
Nee ze zegt dat ze deze al in lila heeft... ze heeft eigenlijk maat 75F maar deze in maat 95D en ook al in het lila denk dat ze heel veel jaren geleden in haar pubertijd ofzo maat 75F heeft gekocht en denkt dat die maat altijd zo blijft ofzo 🤷
pi_221181508
Vraag mij niet waarom, maar ik kan mij herrineren dat Sanneke ooit eens naar de Bra store is geweest en die meten ook echt totaal anders en kom je vaak met een kleinere omvang en een grotere cupmaat terug. Lijkt mij erg knellen en oncomfortabel zitten,maar als de bh ook al net zo oud is als die shop sessie toen is hij nu zo uitgeleverd en past dan wel, maar of het goed zit, nee, denk het niet.
pi_221181510
Uitgelubberd!
pi_221181532
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Luizenmoeder, klaar-over (bestaat dat nog?) de klas schoonmaken aan het einde van het jaar, versieren voor Sint/kerst.
Wat dacht je van elke dag op het schoolplein staan , 2x, of meer. 5 dagen in de week ook in de hitte, wind, regen. Ik zie het haar niet doen!
pi_221181568
quote:

[..]
Ze raakt al overprikkeld als ze er aan denkt.
Ik vind haar wel zo'n type dat niks doet en vervolgens zeurt dat ze niet mee mag met het schoolreisje.
pi_221181593
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee ze zegt dat ze deze al in lila heeft... ze heeft eigenlijk maat 75F maar deze in maat 95D en ook al in het lila denk dat ze heel veel jaren geleden in haar pubertijd ofzo maat 75F heeft gekocht en denkt dat die maat altijd zo blijft ofzo 🤷
Zou de lila bh dan nu eens in de was gaan?
pi_221181598
AM die de juf cadeaus gebruikt om een les te geven over dat het niet om spullen draait.

Ook AM: graaide eerst wekelijks de groenrijk leeg en krijgt nu constant zooi van de drukke mama (om nog maar even te zwijgen over andere samenwerkingen).

Goed punt AM. Goed punt.
pi_221181600
AM was alleen de kussenslopen en onderlakens (= hoeslakens?) aangezien niemand onder een dekbed heeft gelegen afgelopen week. Maar die lakens die elke dag in de vriezer gingen dan?
pi_221181627
Omvang 75, ammehoela Sanneke 🤣
pi_221181631
AM over de tweeling die naar verschillende klassen is geweest de eerste paar maanden: ‘het heeft consequenties gehad die niet meer terug te draaien zijn.’

Wat een dramaqueen..
daar zal ze zelf wel weer een trauma van hebben, moeten er zelfhulpboeken op het nachtkastje liggen gelezen worden en het zal tot in lengte van dagen uitgemolken worden.
pi_221181640
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:44 schreef Riveressie1 het volgende:
Omvang 75, ammehoela Sanneke 🤣
Om haar bovenbeen gepast misschien? Want iemand heeft haar ooit verteld dat dat dan ook je bh maat is, en je je niet uit hoeft te kleden om te passen?
pi_221181648
Of supermarkten even rijstwafels met zoet willen maken. Denkt Sanneke nou dat supermarkten zelf de producten maken die ze verkopen?

Ze heeft maat 75F maar 95D zit goed. Dan heb je dus geen 75F. Ik heb 75D, een 95 kan ik twee keer om me heen wikkelen. Een 80C zou dan kunnen of een 70E maar dan houdt het wel op.

En een shortama gekocht die nog te groot is. Je kan het maar vast in huis hebben voor de winter.

Wat zou het budget worden voor juli?
pi_221181661
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze raakt al overprikkeld als ze er aan denkt.
Ik vind haar wel zo'n type dat niks doet en vervolgens zeurt dat ze niet mee mag met het schoolreisje.
Oohhh deja vu van de basisschool jaren hier.
Van die Gerda's die nooit ook maar iets voor school wilden betekenen, ( naar mijn mening is er altijd wel iets wat je past) maar bij de eindmusical en eindfeest wel alles wilden bepalen. Sommigen wisten nog alle kinderen niet na 8 jaar.
pi_221181666
Sanneke spreekt zo slecht dat haar verhaal over de beha, zoals gewoonlijk, kant noch wal raakt.
Volgens mij probeerde ze te zeggen dat haar beha-maat ooit gemeten is en toen op 75F kwam, maar dat het nu niet meer klopt en ze eigenlijk niet weet wat haar maat nu is.

Maar ze zegt: “ik heb eigenlijk 75F”.

De temperatuur is wat gedaald, maar nog steeds hoger dan haar IQ.
pi_221181685
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:27 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Wat dacht je van elke dag op het schoolplein staan , 2x, of meer. 5 dagen in de week ook in de hitte, wind, regen. Ik zie het haar niet doen!
Ze heeft geen auto/rijbewijs dus kan niet in de auto blijven zitten tot de school uitgaat zoals DBM doet, ze kan zich nog verschuilen in de bak van de bakfiets maar dat is zo”n gedoe 🤣
pi_221181715
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM over de tweeling die naar verschillende klassen is geweest de eerste paar maanden: ‘het heeft consequenties gehad die niet meer terug te draaien zijn.’

Wat een dramaqueen..
daar zal ze zelf wel weer een trauma van hebben, moeten er zelfhulpboeken op het nachtkastje liggen gelezen worden en het zal tot in lengte van dagen uitgemolken worden.
Ik kon dit even niet volgen.
Ik dacht dat ze wel op dezelfde school zaten maar niet in dezelfde klas? Dus ze zijn halverwege het schooljaar gewisseld om samen te komen? Dat heeft ze niet eerder verteld volgens mij.
En wat is dat over consequenties die niet meer terug te draaien zijn?

Ik vind het ook nogal dramatisch. Als ze niet hetzelfde niveau hebben, dan is dat gewoon zo.
Ik heb het idee dat dat samen zijn misschien wel belangrijker voor AM is dan voor S&S.
pi_221181732
Bizar toch, DBM straalt en is helemaal opgewekt dat ze met vriendje weer eens naar het ziekenhuis kan..
pi_221181758
quote:

[..]
Daar stuurt ze Dion voor naar school.
pi_221181793
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:39 schreef Hope88 het volgende:
Ik versta het niet goed, denk ik.. Zegt Sanneke nu dat ze normaal 75F draagt qua bh en nu een keer 95D heeft gekocht?
Maar jongens ze heeft geen tijd en geld om het een keer goed op te laten meten. Hoe krijgt ze het haar strot uit.
pi_221181821
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:13 schreef Mirp het volgende:

[..]
Maar jongens ze heeft geen tijd en geld om het een keer goed op te laten meten. Hoe krijgt ze het haar strot uit.
Ze heeft eigenlijk maat 75F, FF of G. Twintig jaar geleden misschien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')