Eerst zegt ze ‘ik had deze al in 75F, nu heb ik hem in het zwart in 95 D. Dus die eerste BH maat zal wel een foutje zijn geweest. Of wishful thinking.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:13 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke en bh maat 75 F![]()
Hoe dan? Dat snijdt toch in je rug. Of zijn de oude bh s zo oud en uitgerekt?
Luizenmoeder, klaar-over (bestaat dat nog?) de klas schoonmaken aan het einde van het jaar, versieren voor Sint/kerst.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:53 schreef IlseMarije het volgende:
Juffenkadootjes, tikkies voor juffenkadootjes, groepsapp voor de klas, er staat Sanneke nog heel wat te wachten
Misschien krijgt hij zakgeld. En moet hij kiezen van de CEO: óf een bijdrage voor de lief- en leedpot óf een koffieknipkaart.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:05 schreef Lodelie het volgende:
Zou Maarten wel een tikkie mogen betalen voor een collega die weggaat of voor de lief en leed pot?
Of geeft Maarten alleen een hand "want zo doen wij Geertsen dat"
Nee ze zegt dat ze deze al in lila heeft... ze heeft eigenlijk maat 75F maar deze in maat 95D en ook al in het lila denk dat ze heel veel jaren geleden in haar pubertijd ofzo maat 75F heeft gekocht en denkt dat die maat altijd zo blijft ofzo 🤷quote:Op maandag 29 juni 2026 13:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Eerst zegt ze ‘ik had deze al in 75F, nu heb ik hem in het zwart in 95 D. Dus die eerste BH maat zal wel een foutje zijn geweest. Of wishful thinking.
Wat dacht je van elke dag op het schoolplein staan , 2x, of meer. 5 dagen in de week ook in de hitte, wind, regen. Ik zie het haar niet doen!quote:Op maandag 29 juni 2026 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Luizenmoeder, klaar-over (bestaat dat nog?) de klas schoonmaken aan het einde van het jaar, versieren voor Sint/kerst.
Of zou ze dat al bij inschrijving aangeven: ik ben autist, dat kan ik niet.
Ze raakt al overprikkeld als ze er aan denkt.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Luizenmoeder, klaar-over (bestaat dat nog?) de klas schoonmaken aan het einde van het jaar, versieren voor Sint/kerst.
Zou de lila bh dan nu eens in de was gaan?quote:Op maandag 29 juni 2026 13:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee ze zegt dat ze deze al in lila heeft... ze heeft eigenlijk maat 75F maar deze in maat 95D en ook al in het lila denk dat ze heel veel jaren geleden in haar pubertijd ofzo maat 75F heeft gekocht en denkt dat die maat altijd zo blijft ofzo 🤷
Om haar bovenbeen gepast misschien? Want iemand heeft haar ooit verteld dat dat dan ook je bh maat is, en je je niet uit hoeft te kleden om te passen?quote:
Oohhh deja vu van de basisschool jaren hier.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze raakt al overprikkeld als ze er aan denkt.
Ik vind haar wel zo'n type dat niks doet en vervolgens zeurt dat ze niet mee mag met het schoolreisje.
Ze heeft geen auto/rijbewijs dus kan niet in de auto blijven zitten tot de school uitgaat zoals DBM doet, ze kan zich nog verschuilen in de bak van de bakfiets maar dat is zo”n gedoe 🤣quote:Op maandag 29 juni 2026 13:27 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Wat dacht je van elke dag op het schoolplein staan , 2x, of meer. 5 dagen in de week ook in de hitte, wind, regen. Ik zie het haar niet doen!
Ik kon dit even niet volgen.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM over de tweeling die naar verschillende klassen is geweest de eerste paar maanden: ‘het heeft consequenties gehad die niet meer terug te draaien zijn.’
Wat een dramaqueen..
daar zal ze zelf wel weer een trauma van hebben, moeten er zelfhulpboeken op het nachtkastje liggen gelezen worden en het zal tot in lengte van dagen uitgemolken worden.
Daar stuurt ze Dion voor naar school.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar jongens ze heeft geen tijd en geld om het een keer goed op te laten meten. Hoe krijgt ze het haar strot uit.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:39 schreef Hope88 het volgende:
Ik versta het niet goed, denk ik.. Zegt Sanneke nu dat ze normaal 75F draagt qua bh en nu een keer 95D heeft gekocht?
Ze heeft eigenlijk maat 75F, FF of G. Twintig jaar geleden misschien.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:13 schreef Mirp het volgende:
[..]
Maar jongens ze heeft geen tijd en geld om het een keer goed op te laten meten. Hoe krijgt ze het haar strot uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |