Ja hierom maak ik gewoon het tikkie over. En als er eens een jaar komt waarbij er extra aandacht of iets is geweest voor mijn kind dan zoek ik zelf wel wat extra’s uit. Maar dat is nog niet aan de hand geweest.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Alsof alle juffen (&meesters) hetzelfde zijn ook.
Ons mam was juf op een basisschool en kreeg ook wel dingen waarvan ze dacht: tja.. had je de moeite bespaard. Ze had ook ongeveer 20 'beste/liefste juf' mokken, hoefde ze ook niet per se te krijgen ieder jaar. Maar het gaat om het idee. Dat er wat moeite wordt gedaan en als er niks gegeven werd vond ze het ook goed.
Ik vraag me af hoe de familie van Dion hier tegenaan kijkt, dit wil je toch niet voor je zoon en kleinkind?quote:Op maandag 29 juni 2026 11:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Sanneke gaat zo boodschappen doen om onnodige meuk in de voorraad te stouwen en daarna gaat ze op de bank wachten tot dion thuis komt terwijl ze probeert haar kind in leven te houden...
Als dion thuis komt kan hij in de tuin met mijan spelen
Dit!quote:Op maandag 29 juni 2026 11:59 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik ga stuk: het draait volgens AM niet om geld. Haar hele leven draait om geld, voor haarzelf weliswaar, want zij is hoofd kostwinner. En wie betaalt, die bepaalt. En dat is wel weer duidelijk met het juffencadeau...
kinderen koekjes laten bakken en in een leuk trommeltje gedaan, kost geen drol , meiden kunnen het zelf . Als am er zelf geen energie in wil stoppen kan ze het de meisjes toch laten doen?quote:Op maandag 29 juni 2026 12:13 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja hierom maak ik gewoon het tikkie over. En als er eens een jaar komt waarbij er extra aandacht of iets is geweest voor mijn kind dan zoek ik zelf wel wat extra’s uit. Maar dat is nog niet aan de hand geweest.
Ik heb ook betaald ☺. , maar nog steeds samen beslissen , wat we gingen doen , het was ook zijn vakantie en of hij alleen ergens naar toe wilde, prima hij is 27 , en geen klein kind denk ik dan die je bij de hand moet nemen .quote:Op maandag 29 juni 2026 12:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Jim heeft niks te willen want AM betaald en hij is een prop die ze nodig heeft voor haar content.
Dat levert niets op, behalve wat content. Maar omdat ze anti-juffencadeau is kan dat niet in haar stories natuurlijk. En... dan moet ze koekjes bakken met die meiden. Moet ze zelf deeg draaien, instructies geven, koekjes afbakken. En ze 'moet' al zoveel. Dat kan niet meer bij haar mental load.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:21 schreef Lipisu het volgende:
Ik heb ooit de
[..]
kinderen koekjes laten bakken en in een leuk trommeltje gedaan, kost geen drol , meiden kunnen het zelf . Als am er zelf geen energie in wil stoppen kan ze het de meisjes toch laten doen?
Risico is juist groot dat ze haar belachelijk gaat maken als het niet naar haar zin is. Kan de IJslandse vriendin het niet beter doen, die durft ze niet af te kraken.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:29 schreef AnnArt het volgende:
Het is paybacktime voor Suus. AM wil dat S iets voor haar naait. Komt ie, Suus: 🖕
Nou als dit haar premenopauze periode is dan zal haar content er niet beter op worden. Zeurflu is het, meer niet. Karen en Gerda zijn er heilig bij.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:30 schreef Lodelie het volgende:
Am zit volgens mij midden in de overgang en/of kan slecht tegen de hitte.
Jeetje zeg.
Jaquote:Op maandag 29 juni 2026 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat deze?
#4: Michelle X Kapten & Son Mallorca trip
Ja!! 🤣😂 helemaal goed gehoord 🤣😂quote:Op maandag 29 juni 2026 12:39 schreef Hope88 het volgende:
Ik versta het niet goed, denk ik.. Zegt Sanneke nu dat ze normaal 75F draagt qua bh en nu een keer 95D heeft gekocht?
Ze ruilt haar home away from home net zo snel in als haar partner, zegt ookal weer genoeg. Echt deze vrouw!quote:Op maandag 29 juni 2026 10:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En binnenkort weer Moraira! Wat is er gebeurd met de betonnen bak op Mallorca?
Nee ze gaan ook langer, staat ook in de door jou gequote bericht. Die motorrit duurt 5 of 6 dagen en ervoor en erna hebben ze nog een klein beetje "vrije" tijd.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:39 schreef MonaB het volgende:
[..]
Uh? Na twee à drie dagen Kos nu ook twee à drie dagen IJsland? Da's nu toch echt een bestemming waar je voor minstens een goeie week naartoe gaat, niet? Wat een korte trips gezien de afstanden...
Koen ziet er wat voller uit, minder zorgelijk.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp en Koen gaan, net als vorig jaar, er regelmatig op uit richting een plas oid met de kinderen. MCW was daar vorig toch ook zo enthousiast over? Duidelijk is dat dat initiatief nooit van haar kwam. De kinderen komen niet verder dan een terras als ze nu bij haar zijn.
Iemand moet het haar nu al vast zeggen anders vergeet ze het weerquote:Op maandag 29 juni 2026 12:53 schreef IlseMarije het volgende:
Juffenkadootjes, tikkies voor juffenkadootjes, groepsapp voor de klas, er staat Sanneke nog heel wat te wachten
De horror, vrije tijd😱😱😱quote:Op maandag 29 juni 2026 12:42 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Nee ze gaan ook langer, staat ook in de door jou gequote bericht. Die motorrit duurt 5 of 6 dagen en ervoor en erna hebben ze nog een klein beetje "vrije" tijd.
Bruiloft, nieuwe meubels, vakanties en horeca. Dat geld is er doorheen binnen een jaar. Het is nu al uitgegeven in haar hoofd.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:18 schreef proud_mami het volgende:
Jaarlijkse vrijstelling ¤ 6.908 per kind.
Eenmalig verhoogde vrijstelling.
Je mag in dat jaar de reguliere jaarlijkse vrijstelling niet daarnaast gebruiken. De eenmalige vrijstelling is: ¤ 33.129,-
Ben benieuwd hoe snel dat er doorheen is, vooral met en foodtruck bruiloft zal dat heel hard gaan. Ze had het daar laatst toch over dat ze de prijzen zo vonden tegenvallen voor een bruiloft?
Wij zijn jaren geleden heel simpel getrouwd toen ik 7 maanden zwanger was omdat op die manier alles makkelijk wettelijk geregeld werd mbt tot kind. Maar ik heb ook nooit gedroomd van een grote bruiloft, persoonlijk vonden we dat zonde van het geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |