abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221181100
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Alsof alle juffen (&meesters) hetzelfde zijn ook.
Ons mam was juf op een basisschool en kreeg ook wel dingen waarvan ze dacht: tja.. had je de moeite bespaard. Ze had ook ongeveer 20 'beste/liefste juf' mokken, hoefde ze ook niet per se te krijgen ieder jaar. Maar het gaat om het idee. Dat er wat moeite wordt gedaan en als er niks gegeven werd vond ze het ook goed.
Ja hierom maak ik gewoon het tikkie over. En als er eens een jaar komt waarbij er extra aandacht of iets is geweest voor mijn kind dan zoek ik zelf wel wat extra’s uit. Maar dat is nog niet aan de hand geweest.
pi_221181103
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Sanneke gaat zo boodschappen doen om onnodige meuk in de voorraad te stouwen en daarna gaat ze op de bank wachten tot dion thuis komt terwijl ze probeert haar kind in leven te houden...
Als dion thuis komt kan hij in de tuin met mijan spelen
Ik vraag me af hoe de familie van Dion hier tegenaan kijkt, dit wil je toch niet voor je zoon en kleinkind?
pi_221181114
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:59 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik ga stuk: het draait volgens AM niet om geld. Haar hele leven draait om geld, voor haarzelf weliswaar, want zij is hoofd kostwinner. En wie betaalt, die bepaalt. En dat is wel weer duidelijk met het juffencadeau...
Dit!
Hoe krijgt AM die hypocrisie haar strot uit?! Vrouw die niets voor een ander wenst te doen, als dat geen geld oplevert? En zelfs haar kinderen inzet voor geld. Dit gaat irritainment voorbij.
pi_221181123
AM ‘mijn hele leven bestaat uit moetjes en zo hoort het. Zo klaar mee’

Mens, stel je niet zo aan. De meeste moetjes leg je jezelf op omdat je een error krijgt als dingen niet zo gaan zoals ze van jezelf moeten óf je verdient geld aan de moetjes.

Jankerd.
pi_221181145
Ik heb ooit de
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:13 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja hierom maak ik gewoon het tikkie over. En als er eens een jaar komt waarbij er extra aandacht of iets is geweest voor mijn kind dan zoek ik zelf wel wat extra’s uit. Maar dat is nog niet aan de hand geweest.
kinderen koekjes laten bakken en in een leuk trommeltje gedaan, kost geen drol , meiden kunnen het zelf . Als am er zelf geen energie in wil stoppen kan ze het de meisjes toch laten doen?
pi_221181183
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Jim heeft niks te willen want AM betaald en hij is een prop die ze nodig heeft voor haar content.
Ik heb ook betaald ☺. , maar nog steeds samen beslissen , wat we gingen doen , het was ook zijn vakantie en of hij alleen ergens naar toe wilde, prima hij is 27 , en geen klein kind denk ik dan die je bij de hand moet nemen .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221181186
Het is paybacktime voor Suus. AM wil dat S iets voor haar naait. Komt ie, Suus: 🖕
pi_221181193
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:21 schreef Lipisu het volgende:
Ik heb ooit de
[..]
kinderen koekjes laten bakken en in een leuk trommeltje gedaan, kost geen drol , meiden kunnen het zelf . Als am er zelf geen energie in wil stoppen kan ze het de meisjes toch laten doen?
Dat levert niets op, behalve wat content. Maar omdat ze anti-juffencadeau is kan dat niet in haar stories natuurlijk. En... dan moet ze koekjes bakken met die meiden. Moet ze zelf deeg draaien, instructies geven, koekjes afbakken. En ze 'moet' al zoveel. Dat kan niet meer bij haar mental load.
pi_221181199
Am zit volgens mij midden in de overgang en/of kan slecht tegen de hitte.

Jeetje zeg.
pi_221181202
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:29 schreef AnnArt het volgende:
Het is paybacktime voor Suus. AM wil dat S iets voor haar naait. Komt ie, Suus: 🖕
Risico is juist groot dat ze haar belachelijk gaat maken als het niet naar haar zin is. Kan de IJslandse vriendin het niet beter doen, die durft ze niet af te kraken.
pi_221181204
AM zou eens een keer aan Lot en Jet kunnen denken ipv haarzelf , dat de kinderen het ook leuk vinden om de juf wat te geven .
Toch raar dat ze dat niet mogen
Maar ik vind haar schijnheilig , misschien zegt ze dit alleen maar weer omdat dit veel reakties oplevert
Je weet niet meer of ze echt is of nep
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221181212
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:30 schreef Lodelie het volgende:
Am zit volgens mij midden in de overgang en/of kan slecht tegen de hitte.

Jeetje zeg.
Nou als dit haar premenopauze periode is dan zal haar content er niet beter op worden. Zeurflu is het, meer niet. Karen en Gerda zijn er heilig bij.
pi_221181231
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 08:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Is dat deze?
#4: Michelle X Kapten & Son Mallorca trip
Ja
pi_221181248
Ik versta het niet goed, denk ik.. Zegt Sanneke nu dat ze normaal 75F draagt qua bh en nu een keer 95D heeft gekocht?
pi_221181258
Sanneke over bh 😂🤣😂🤣 o jommes ik heb gewoon buikpijn van het lachen.... "ik heb dus maat 75F of G 🤣😂🤣😂🤣😂🤣 ow veeg me op....
En deze is dan maat 95D ...

Sanneke weet echt niet hoe dit werkt he???? Ow zoveel buikpijn nu van het lachen... 75F 🤣😂🤣👍👌 15 jaar geleden misschien schat....
pi_221181260
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:39 schreef Hope88 het volgende:
Ik versta het niet goed, denk ik.. Zegt Sanneke nu dat ze normaal 75F draagt qua bh en nu een keer 95D heeft gekocht?
Ja!! 🤣😂 helemaal goed gehoord 🤣😂
pi_221181266
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En binnenkort weer Moraira! Wat is er gebeurd met de betonnen bak op Mallorca?
Ze ruilt haar home away from home net zo snel in als haar partner, zegt ookal weer genoeg. Echt deze vrouw!
  maandag 29 juni 2026 @ 12:42:10 #93
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221181269
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:39 schreef MonaB het volgende:

[..]
Uh? Na twee à drie dagen Kos nu ook twee à drie dagen IJsland? Da's nu toch echt een bestemming waar je voor minstens een goeie week naartoe gaat, niet? Wat een korte trips gezien de afstanden...
Nee ze gaan ook langer, staat ook in de door jou gequote bericht. Die motorrit duurt 5 of 6 dagen en ervoor en erna hebben ze nog een klein beetje "vrije" tijd.
pi_221181285
quote:
17s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp en Koen gaan, net als vorig jaar, er regelmatig op uit richting een plas oid met de kinderen. MCW was daar vorig toch ook zo enthousiast over? Duidelijk is dat dat initiatief nooit van haar kwam. De kinderen komen niet verder dan een terras als ze nu bij haar zijn.
Koen ziet er wat voller uit, minder zorgelijk.
Fijn voor hem
pi_221181311
De tweeling komt thuis, er kan niet eens een hallo vanaf. Maar meteen ‘er is toch geen tropenrooster meer?…. Zij ook?… ik heb een naaiklusje voor je’.
pi_221181338
Juffenkadootjes, tikkies voor juffenkadootjes, groepsapp voor de klas, er staat Sanneke nog heel wat te wachten
pi_221181354
Had niemand alleen Sannekr verteld dat muggen door een open raam vliegen?
pi_221181356
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:53 schreef IlseMarije het volgende:
Juffenkadootjes, tikkies voor juffenkadootjes, groepsapp voor de klas, er staat Sanneke nog heel wat te wachten
Iemand moet het haar nu al vast zeggen anders vergeet ze het weer
pi_221181397
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:42 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Nee ze gaan ook langer, staat ook in de door jou gequote bericht. Die motorrit duurt 5 of 6 dagen en ervoor en erna hebben ze nog een klein beetje "vrije" tijd.
De horror, vrije tijd😱😱😱
pi_221181407
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 09:18 schreef proud_mami het volgende:
Jaarlijkse vrijstelling ¤ 6.908 per kind.

Eenmalig verhoogde vrijstelling.
Je mag in dat jaar de reguliere jaarlijkse vrijstelling niet daarnaast gebruiken. De eenmalige vrijstelling is: ¤ 33.129,-

Ben benieuwd hoe snel dat er doorheen is, vooral met en foodtruck bruiloft zal dat heel hard gaan. Ze had het daar laatst toch over dat ze de prijzen zo vonden tegenvallen voor een bruiloft?

Wij zijn jaren geleden heel simpel getrouwd toen ik 7 maanden zwanger was omdat op die manier alles makkelijk wettelijk geregeld werd mbt tot kind. Maar ik heb ook nooit gedroomd van een grote bruiloft, persoonlijk vonden we dat zonde van het geld.
Bruiloft, nieuwe meubels, vakanties en horeca. Dat geld is er doorheen binnen een jaar. Het is nu al uitgegeven in haar hoofd.
En ik denk dat ze nu ook al wat toegestopt krijgt van haar moeder.

Ik denk ook dat ze verwacht dat ze haar deel van de erfenis al krijgt. Daar had ze eerder een vraag over of iemand hier meer over wist. Vroegtijdig uitbetalen van het kindsdeel. Dus ik verwacht dat zij meer verwacht dan die 33.000. En dat is een mooi bedrag om te sparen/beleggen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')