Heel vreemd, je weet toch zelf ook wat nodig is. En normale neusdruppels ipv ontstekingsremmende....Waarom??? Die hebben een hele andere werking, snap er niks van. Zou ze weten dat die voorzetkamer wekelijks gereinigd dient te worden? Daar zie ik never content van.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je gaat voor kamp de medicatie laten checken bij de apotheek. AM is het normaal niet nodig dan? Zo veel vragen
Vertel , waarover is ze zo vol van zich zelfquote:Op maandag 29 juni 2026 09:30 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje zeg, hoe vól van zichzelf kan DBM zijn zeg🙈
Geen idee, maar als je dr bezwete gezicht niet wil zien even een story skippen.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:47 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Vertel , waarover is ze zo vol van zich zelf
Recent over de geweldige foto's die ze maakt, maar ze steekt het ook niet onder stoelen of banken hoe gespierd en sterk ze wel niet is, en dat ze cute outfits aanheeft...quote:Op maandag 29 juni 2026 09:47 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Vertel , waarover is ze zo vol van zich zelf
De apothekersassistente keek op de houdbaarheidsdatum, zag dat de verpakking niet beschadigd was en de inhaler niet stuk en zei ‘dit is nog goed’quote:Op maandag 29 juni 2026 10:09 schreef Lodelie het volgende:
Volgens mij heeft ze die pufjes puur voor nood en zijn zeker tot nooit nodig.
Ik denk dat ze heeft laten controleren of het nog goed is.
En weer schermen met "6 jaar geleden lag ze in het ziekenhuis."
Am kan haast stories amper nog maar gevuld krijgen: veel boodschappen en to do lijstjes,en terugblikken.
Nou dat. Zelfs bij de Action heb je van die horren die je met klittenband vast kan plakken op het kozijn.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Een dag niet geklaagd, is een dag niet geleefd: muggen!
Misschien investeren in horren i.p.v. troep. Zomaar een idee.
Zou ik ook doen maar ik kan me bij Sanneke ook voorstellen dat zij weigert te investeren in een huurwoning. Ze vindt zoiets vast de verantwoordelijkheid van de woningcorporatie.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nou dat. Zelfs bij de Action heb je van die horren die je met klittenband vast kan plakken op het kozijn.
Perfect? Nee. Goedkoop en waarschijnlijk afdoende? Ja.
Ik zou met de erfenis in ieder geval investeren in horren en zonwering aan de buitenkant. Rolluiken, desnoods. Daar heb je heel veel jaren plezier van.
😆quote:Op maandag 29 juni 2026 10:31 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Ik moet echt stoppen hier. Toen de hond net aan het eten was zei ik tegen hem “ben je lekker aan het smikkelberen“. Gelukkig was er niemand thuis, maar dit gaat geheid een keer fout.
Ongetwijfeld. En dan heel lang klagen dat die niks doen.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou ik ook doen maar ik kan me bij Sanneke ook voorstellen dat zij weigert te investeren in een huurwoning. Ze vindt zoiets vast de verantwoordelijkheid van de woningcorporatie.
Hier verbaasde ik me ook over. Dat is veel. Plus dat die activiteiten al snel 100 euro pp kosten.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft 4 extra (!) activiteiten geboekt. Volgens mij is ze er 1 of 2 dagen voor de motorrit en 1 dag er na. En die moeten natuurlijk helemaal volgeplanned zijn want anders komt er een error in haar hoofd.
😂😂quote:Op maandag 29 juni 2026 10:31 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Ik moet echt stoppen hier. Toen de hond net aan het eten was zei ik tegen hem “ben je lekker aan het smikkelberen“. Gelukkig was er niemand thuis, maar dit gaat geheid een keer fout.
Ik kan me niet voorstellen wat ze dan gedaan hebben.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De apothekersassistente keek op de houdbaarheidsdatum, zag dat de verpakking niet beschadigd was en de inhaler niet stuk en zei ‘dit is nog goed’
Zoiets ?
Uh? Na twee à drie dagen Kos nu ook twee à drie dagen IJsland? Da's nu toch echt een bestemming waar je voor minstens een goeie week naartoe gaat, niet? Wat een korte trips gezien de afstanden...quote:Op maandag 29 juni 2026 10:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft 4 extra (!) activiteiten geboekt. Volgens mij is ze er 1 of 2 dagen voor de motorrit en 1 dag er na. En die moeten natuurlijk helemaal volgeplanned zijn want anders komt er een error in haar hoofd.
Heerlijk om te zien, koen lekker helpen met zandkastelen bouwenquote:Op maandag 29 juni 2026 10:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp en Koen gaan, net als vorig jaar, er regelmatig op uit richting een plas oid met de kinderen. MCW was daar vorig toch ook zo enthousiast over? Duidelijk is dat dat initiatief nooit van haar kwam. De kinderen komen niet verder dan een terras als ze nu bij haar zijn.
Ze kunnen het hele pakketje nakijken en dan inderdaad nog aanraden om iets tegen uitdroging etc mee te nemen... Maar goed, dat soort lijstjes van 'vakantieapotheek' vind je op het internet ook wel. Maar als je het in de apotheek zelf vraagt, kan je het meteen open? Waarschijnlijk bedoelde ze het zo.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:38 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen wat ze dan gedaan hebben.
Er klost iemand op klompen binnen, met grote ogen want interactie, die heeft een diepvrieszakje met medicatie tegen astma (?) bij zich en wil dat dat gecontroleerd wordt want haar dochter gaat op kamp en zes jaar geleden lag ze in het ziekenhuis.
Wat valt er te controleren? Het recept, de gegevens van de patiënt en de medicatie zelf.
En binnenkort weer Moraira! Wat is er gebeurd met de betonnen bak op Mallorca?quote:Op maandag 29 juni 2026 10:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp en Koen gaan, net als vorig jaar, er regelmatig op uit richting een plas oid met de kinderen. MCW was daar vorig toch ook zo enthousiast over? Duidelijk is dat dat initiatief nooit van haar kwam. De kinderen komen niet verder dan een terras als ze nu bij haar zijn.
Kijken we naar dezelfde persoon?quote:Op maandag 29 juni 2026 10:15 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Recent over de geweldige foto's die ze maakt, maar ze steekt het ook niet onder stoelen of banken hoe gespierd en sterk ze wel niet is, en dat ze cute outfits aanheeft...
Hahaha, spot on.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:38 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen wat ze dan gedaan hebben.
Er klost iemand op klompen binnen, met grote ogen want interactie, die heeft een diepvrieszakje met medicatie tegen astma (?) bij zich en wil dat dat gecontroleerd wordt want haar dochter gaat op kamp en zes jaar geleden lag ze in het ziekenhuis.
Wat valt er te controleren? Het recept, de gegevens van de patiënt en de medicatie zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |