Maar dat weerhoudt Sanneke er natuurlijk niet van om alvast vooruit te spenderen he... straks weer boos op moeder dat het zo tegen viel wat ze krijgt 👌quote:Op maandag 29 juni 2026 07:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zoals ik het lees moet dat huis nog verkocht worden. Over dat geld zal ze nu nog niet kunnen beschikken.
Hoe werkt dat, geld uitgeven voordat je het hebt?quote:Op maandag 29 juni 2026 08:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar dat weerhoudt Sanneke er natuurlijk niet van om alvast vooruit te spenderen he... straks weer boos op moeder dat het zo tegen viel wat ze krijgt 👌
We herinneren ons allemaal nog de tranen toen er ‘opeens’ een huis was en, achteraf gezien zogenaamd, te weinig geld voor de verhuizing.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:01 schreef LeSage het volgende:
Zou Sanneke nou zelf niet snappen dat ze een erfenis niet uit moet geven zomaar?
Ze heeft geen enkele voorziening voor haar toekomst. Geen pensioen, geen koopwoning.
En daar is ze echt niet de enige in. Maar als je dan de ‘gelukkige’ bent die een erfenis krijgt, zou je dat toch moeten gebruiken voor die toekomst? Niet voor de Action zeg maar.
Als ik die moeder was zou ik lekker op wereldreis gaan en allerlei mensen spekken die wel iets bijdragen aan de vooruitgang van de wereld 👌quote:Op maandag 29 juni 2026 08:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, geld uitgeven voordat je het hebt?
Nu geen cent opzij zetten omdat je verwacht dat je spaarrekening vanzelf een keer gevuld gaat worden? Als ik haar moeder was zou ik haar geen geld geven. Misschien een betere auto maar ik zou niet willen dat mijn geld wordt besteed aan meuk en de nieuwste snack trends.
Is dat deze?quote:Op maandag 29 juni 2026 08:20 schreef Iris2.0 het volgende:
God ik zit voor de vlog maar wat is onze Tim irritant en overdreven zeg.. Voor iemand die eerst niet in beeld wou, pakt ie z'n fame aardig!
Maar dat snapt ze niet, Sanneke moet kopen kopen kopen…. Wel heel grappig dat ik nu een ad krijg met div scootmobielen op deze pagina 😂😂misschien is dat wat voor Sanneke😂quote:Op maandag 29 juni 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als ik die moeder was zou ik lekker op wereldreis gaan en allerlei mensen spekken die wel iets bijdragen aan de vooruitgang van de wereld 👌
Of het op een rekening zetten voor mijan/kleinkinderen wat vrij komt als hij 21 is 👍 zodat Sanneke het met de boekencollectie moet doen 👌
Maar dat Sanneke iedere cent uitgeeft die binnen komt is wel duidelijk... hoe meer meuk hoe beter
Dat heeft niemand haar verteld.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:01 schreef LeSage het volgende:
Zou Sanneke nou zelf niet snappen dat ze een erfenis niet uit moet geven zomaar?
Ze heeft geen enkele voorziening voor haar toekomst. Geen pensioen, geen koopwoning.
En daar is ze echt niet de enige in. Maar als je dan de ‘gelukkige’ bent die een erfenis krijgt, zou je dat toch moeten gebruiken voor die toekomst? Niet voor de Action zeg maar.
Nog nooit laten doenquote:Op maandag 29 juni 2026 08:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je gaat voor kamp de medicatie laten checken bij de apotheek. AM is het normaal niet nodig dan? Zo veel vragen
Met dat geld kan ze wel een hele stoet foodtrucks inhuren voor de bruiloft, een droom die in vervulling gaat 🫣quote:Op maandag 29 juni 2026 08:58 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik vrees dat het kopen helemaal uit de hand loopt. En geld voor een mega bruiloft waar niemand komt. Ze zal best veel uitnodigingen versturen hoor maar denk niet dat er veel komen. Als je al zo weinig contact hebt met iemand dan voel ik me niet geroepen om naar een bruiloft te gaan van iemand. Maar goed dit denk ik.
Ik vind bruiloften ook zonde van het geld 🫣quote:Op maandag 29 juni 2026 09:18 schreef proud_mami het volgende:
Jaarlijkse vrijstelling ¤ 6.908 per kind.
Eenmalig verhoogde vrijstelling.
Je mag in dat jaar de reguliere jaarlijkse vrijstelling niet daarnaast gebruiken. De eenmalige vrijstelling is: ¤ 33.129,-
Ben benieuwd hoe snel dat er doorheen is, vooral met en foodtruck bruiloft zal dat heel hard gaan. Ze had het daar laatst toch over dat ze de prijzen zo vonden tegenvallen voor een bruiloft?
Wij zijn jaren geleden heel simpel getrouwd toen ik 7 maanden zwanger was omdat op die manier alles makkelijk wettelijk geregeld werd mbt tot kind. Maar ik heb ook nooit gedroomd van een grote bruiloft, persoonlijk vonden we dat zonde van het geld.
Vroeger droomde ik daar wel van, tot ik alle prijzen zag en me bedacht wat ik met dat geld allemaal kon doen🙈quote:Op maandag 29 juni 2026 09:18 schreef proud_mami het volgende:
Jaarlijkse vrijstelling ¤ 6.908 per kind.
Eenmalig verhoogde vrijstelling.
Je mag in dat jaar de reguliere jaarlijkse vrijstelling niet daarnaast gebruiken. De eenmalige vrijstelling is: ¤ 33.129,-
Ben benieuwd hoe snel dat er doorheen is, vooral met en foodtruck bruiloft zal dat heel hard gaan. Ze had het daar laatst toch over dat ze de prijzen zo vonden tegenvallen voor een bruiloft?
Wij zijn jaren geleden heel simpel getrouwd toen ik 7 maanden zwanger was omdat op die manier alles makkelijk wettelijk geregeld werd mbt tot kind. Maar ik heb ook nooit gedroomd van een grote bruiloft, persoonlijk vonden we dat zonde van het geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |