quote:Op zondag 28 juni 2026 21:21 schreef Applepony het volgende:
Heel toevallig ligt Tim in de bosjes om MCW te filmen. Ze kijkt gelijk recht in de camera, dus hoezo ingestudeerd. En wat probeert ze vakkundig te verstoppen/buiten beeld te houden? Een blikje Red Bull of een blikje drank?
Wereldprobleem, een krulduim je zult het maar hebbenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Die was mij nog niet opgevallen.. en bedankt 🤣
😂🤣😂🤣😂quote:Op zondag 28 juni 2026 22:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik kijk nog eens goed naar de foto’s van DBM, die ze op haar fotografie account geplaatst heeft. Maar op de laatste foto, hebben zowel de man als de vrouw een witte vlek op hun broek. Een beetje fotograaf werkt dit toch gewoon weg?
Gelukkig support ze zichzelf met de reactie:
😍😍😍 Wat zijn ze mooi geworden hè!
Waarop ze weer reageert als fotograaf met een hartje. 🥲
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik kijk nog eens goed naar de foto’s van DBM, die ze op haar fotografie account geplaatst heeft. Maar op de laatste foto, hebben zowel de man als de vrouw een witte vlek op hun broek. Een beetje fotograaf werkt dit toch gewoon weg?
Ze was grieperig en er lag in dr directe omgeving iemand op sterven.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:12 schreef Inazan het volgende:
Ik mis Wiline, weet iemand waarom ze offline is ?
Die mistte ik ookquote:Op zondag 28 juni 2026 22:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]![]()
Zouden Nino en Lisanne (?) niet zo'n fan zijn van de foto's?
Hoe heet dat account?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
In haar spreekbeurt over Hetty (is hier al veel over gezegd en ik ben het wel eens met MCW; dit soort ongefundeerde op de vrouw spelende teksten sturen is niet nodig. Ik vind het ordinair zelfs, als een volwassen (?) vrouw een andere vrouw een "ordinaire snol" noemt; krijg er helemaal Oh Oh Cherso vibes van) lijkt het alsof haar lippen anders zijn en lijkt het alsof er recent botox in haar voorhoofd is gespoten want daar zat nauwelijks mimiek in. Is geen oordeel ofzo van mijn kant, maar viel me op.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:49 schreef Xmuis het volgende:
Ik herken MCW haar blik helemaal niet in dat restau samen met Timmie. Is er iets aan haar gezicht veranderd of geshopt?
Ik had het niet over Hetty of over specifiek die Michelle, ik volg haar niet. Ik reageerde instemmend op specifiek de comment waarop ik reageerde.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen iemand zeggen dat ze een ordinaire snol is is heel iets anders dan ergens een mening over hebben, en als Hetty dan een mening mag hebben mag MCW daar ook weer een mening op hebben.
Triest dat ze op zichzelf reageert, en ook totaal niet professioneelquote:Op zondag 28 juni 2026 22:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Dat gaat toch een keer onwijs fout daar?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:56 schreef Kiekembah het volgende:
MCW ook weer maximaal zonder gordel in de auto
Ik vraag me dan af hoe het moet als ze gaan trouwen? Hele dag geleefd worden, veel prikkels, sociaal doen, M die je in de gaten moet houden.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Hij moet het de volgende keer even goed voor haar voorstructureren: as zondag of ergens heen wat jij leuk vindt en onnodige boodschappen/spullen kopen of met je kind naar de kinderboerderij/ in de tuin spelen/fietsen/naar de speeltuin.
Twee activiteiten op één dag is duidelijk teveel voor jou, dat leg je steeds heel goed uit hoe het in je gefrituurde hersenen werkt. Dus het is belangrijk dat je keuzes maakt, dus zeg het maar wat prioriteit heeft.
Ze zijn net tegen openingstijd gegaan en dan is het altijd nog aan het opstarten... als ze uurtje later was gegaan had ze naar hartelust kunnen smikkelberen!quote:Op maandag 29 juni 2026 05:59 schreef brilduiker1973 het volgende:
Is toch raar… Die pasar malem ( zij zegt avondmarkt maar betekent niet dat dit automatisch in de avond wordt gehouden?) was toch even lopen langs de kraampjes, het was niet veel en hup door naar de kinderboerderij.
Snap.het.niet!
Ok door de hitte kan maar het was gisteren al minder warm.
Zoals ik het lees moet dat huis nog verkocht worden. Over dat geld zal ze nu nog niet kunnen beschikken.quote:Op maandag 29 juni 2026 06:46 schreef Jippiejappie het volgende:
Voor als jullie je afvragen waarom Sanneke opeens het ruim heeft en zoveel kan spenderen. Want er is opeens een omslag gekomen na de verhuizing;
@:r.o.b.e.r.t_l.o.o dat is keuzes maken.
Daarom verkoopt mijn moeder haar woning nu. Zodat ze nog van het geld kan genieten en het ook mij kan schenken. En dat lost ook het probleem van scheef wonen op.
Ik weet even niet hoe ik een foto kan toevoegen. Maar het is een reactie op een post van sander schimmelpenninck
Ze weet dus dat er geld haar kant op komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |