abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221175815
Ik hoop echt dat Sanneke hulp gaat zoeken.

Zij barst om het minste of geringste in tranen uit, ze kan helemaal hebben, ze onderneemt helemaal niks zonder Dion enz. Ik vind dat echt heel zorgelijk.

Ik denk indd ook dat ze gehuild heeft in(voor) die storie.

Ze is vergeten dat ze naar de kinderboerderij zouden gaan. Dat kan gebeuren. Maar waarom kan ze dan niet mee met Dion? Kan ze dat niet aan, is het te kort dag? Moest ze perse watermeloen eten en klagen op insta en kon dat niet verzet worden?
pi_221175817
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:48 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Naast die lange dikke nagels vind ik die krulduim altijd zo eng
Vooral die krulduim met die dikke nagel erop
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 18:44:26 #203
184769 crew  Deisyy
pi_221175866
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 15:03 schreef Riveressie1 het volgende:

[..]
Precies dat! Je etaleert jezelf van top tot teen, maar OH WEE als iemand daar dan iets van vindt?! Hoe werkt dat? Als je naar een theatervoorstelling of film of het museum oid gaat, mag je daar toch ook wat van vinden? Nee flu-flu’s zijn histrionische gekken die iets de ether in slingeren en eisen dat iedereen hen leuk vindt.
Tegen iemand zeggen dat ze een ordinaire snol is is heel iets anders dan ergens een mening over hebben, en als Hetty dan een mening mag hebben mag MCW daar ook weer een mening op hebben.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221175889
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 18:34 schreef Lodelie het volgende:
Ik hoop echt dat Sanneke hulp gaat zoeken.

Zij barst om het minste of geringste in tranen uit, ze kan helemaal hebben, ze onderneemt helemaal niks zonder Dion enz. Ik vind dat echt heel zorgelijk.

Ik denk indd ook dat ze gehuild heeft in(voor) die storie.

Ze is vergeten dat ze naar de kinderboerderij zouden gaan. Dat kan gebeuren. Maar waarom kan ze dan niet mee met Dion? Kan ze dat niet aan, is het te kort dag? Moest ze perse watermeloen eten en klagen op insta en kon dat niet verzet worden?
Ze vertelde dat Dion geïrriteerd is omdat ze steeds dingen vergeet. Misschien is het hem ook gewoon een keer teveel met haar.
pi_221175912
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 18:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze vertelde dat Dion geïrriteerd is omdat ze steeds dingen vergeet. Misschien is het hem ook gewoon een keer teveel met haar.
Ik ben ook echt een zeef tegenwoordig, dus ik zet alles in de agenda. Mijn man vond t ook echt irritant.
Maar ik denk dat Dion nog veel meer heeft om zich aan te irriteren dan alleen het vergeten.
pi_221175913
quote:

[..]
Het gaat natuurlijk niet om het vergeten an sich maar de gevolgen; namelijk dat ze zich er niet meer toe kan zetten om alsnog te gaan.
Maar het is goed dat Dion haar soms op haar donder geeft, hij lijkt de enige met een ingang bij haar.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221175926
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 18:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Tegen iemand zeggen dat ze een ordinaire snol is is heel iets anders dan ergens een mening over hebben, en als Hetty dan een mening mag hebben mag MCW daar ook weer een mening op hebben.
Zeker, het slaat gewoon nergens op en het heeft helemaal geen zin om zoiets te gaan zeggen.
MCW pikt deze er wel uit strategisch komt het op mij over, want ze krijgt ongetwijfeld veel meer berichten met daadwerkelijk goed onderbouwde kritiek, en die laat ze dan weer niet zien.
pi_221175940
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 18:53 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het gaat natuurlijk niet om het vergeten an sich maar de gevolgen; namelijk dat ze zich er niet meer toe kan zetten om alsnog te gaan.
Maar het is goed dat Dion haar soms op haar donder geeft, hij lijkt de enige met een ingang bij haar.
Maar waarom kon ze niet mee? Heb haar stories niet gezien
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 18:59:17 #209
184769 crew  Deisyy
pi_221175944
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 18:55 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zeker, het slaat gewoon nergens op en het heeft helemaal geen zin om zoiets te gaan zeggen.
MCW pikt deze er wel uit strategisch komt het op mij over, want ze krijgt ongetwijfeld veel meer berichten met daadwerkelijk goed onderbouwde kritiek, en die laat ze dan weer niet zien.
Misschien omdat met berichten met goede onderbouwde kritiek niets mis is, dat gescheld is pas ordinair en nergens voor nodig en misschien krijgt ze dat ook vaker over zich heen, maar was deze de druppel.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221175994
quote:

[..]
Misschien kan ze een planner kopen bij dr vriendin AM 🫣
pi_221175997
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 18:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar waarom kon ze niet mee? Heb haar stories niet gezien
Dat vermeld ze niet...
pi_221176031
Hahaha wat is deze Reel bij Sanneke 😂😂😂😂 whyyyy
pi_221176040
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 18:24 schreef Snaky het volgende:
Ik heb een keer het geluid aangezet bij Sanneke, maar getver dat gesmak op die meloen en dat misselijke lachje over de markt. Wat een onaangenaam persoon is zij.
Haar eerste hap begon al met de vork tegen haar tanden. Ik zat acuut in pannetje 6. #misofonie
pi_221176042
quote:

[..]
Natuurlijk gaat het niet om het vergeten op zich. Het zal een opeenstapeling van zijn. Maar dat zal Sanneke dan weer niet zien vermoed ik. Al die opmerkingen van hem op de achtergrond, daar zit frustratie in.
pi_221176051
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 18:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Misschien omdat met berichten met goede onderbouwde kritiek niets mis is, dat gescheld is pas ordinair en nergens voor nodig en misschien krijgt ze dat ook vaker over zich heen, maar was deze de druppel.
Klopt gescheld is ordinair en zinloos en nergens voor nodig ook.

Ben toch wel benieuwd hoe zij dan reageert op daadwerkelijk goed onderbouwde kritiek.
pi_221176073
Ik snap niet zo goed waarom ze die kussens van de tuinset zo pontificaal midden in de woonkamer opstapelen? Zelfs als de rest dan opgeruimd zou zijn ziet het er daardoor rommelig uit. Ze hebben toch gewoon een schuurtje?

En ik snap best dat als je een kind hebt dat er speelgoed rondslingert en dat je huis niet altijd super netjes is maar als je een thuisblijfmoeder bent hoef het nou ook weer niet zo’n bende te zijn als ze nu laat zien.
pi_221176095
Jemig wat een zooi daar bij Sanneke 😱
pi_221176122
quote:

[..]
En daarom snap ik niet dat ze bewust voor een kind gekozen hebben, ze gingen voor hun kind naar de kinderboerderij als je zo met jezelf (of zoals ze ons wil laten geloven met haar autisme) in de knoop zit waarom dan toch kiezen voor een kind en hardop nadenken over een tweede.
pi_221176133
Ik zie haar wel voor het eerst lachen vandaag, al is het geacteerd.
Dat ongecontroleerde krassende keelgeluid dat ze maakte toen D buiten stond met een bellenblaas, was eerder angstaanjagend.
pi_221176144
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 19:26 schreef Moondance het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom ze die kussens van de tuinset zo pontificaal midden in de woonkamer opstapelen? Zelfs als de rest dan opgeruimd zou zijn ziet het er daardoor rommelig uit. Ze hebben toch gewoon een schuurtje?

En ik snap best dat als je een kind hebt dat er speelgoed rondslingert en dat je huis niet altijd super netjes is maar als je een thuisblijfmoeder bent hoef het nou ook weer niet zo’n bende te zijn als ze nu laat zien.
Weet je wel hoe ver het lopen is naar het schuurtje?!
pi_221176234
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 19:38 schreef AnnArt het volgende:
Ik zie haar wel voor het eerst lachen vandaag, al is het geacteerd.
Dat ongecontroleerde krassende keelgeluid dat ze maakte toen D buiten stond met een bellenblaas, was eerder angstaanjagend.
🤣🤣 ik ben nu heel nieuwsgierig, had nog niet gekeken
pi_221176244
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 19:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt gescheld is ordinair en zinloos en nergens voor nodig ook.

Ben toch wel benieuwd hoe zij dan reageert op daadwerkelijk goed onderbouwde kritiek.
Dan word je geblokkeerd.
pi_221176333
Zo nog even een wijsheid van Deslimmemama, 'vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatje'.
pi_221176396
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 18:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Goed onderbouwde kritiek wordt in stilte verwijderd. Dat zegt wel degelijk iets over het incasseringsvermogen van Michelle. Vind ik het taalgebruik van die Hetty oké? Nee! Maar Michelle is ook te laf om een keer inhoudelijk te reageren op inhoudelijke berichten die er veel meer staan. Dit is een iitzondering en die pakt ze eruit
pi_221176429
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:05 schreef Snaky het volgende:
Zo nog even een wijsheid van Deslimmemama, 'vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatje'.
Ja want huidkanker rijmt niet. Ik snap niet dat ze zich vergeet in te smeren. De zon is zo sterk deze dagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')