Ik denk dat ze het geluid van bubbeltjesplastic ook erg heftig vindtquote:Op zondag 28 juni 2026 14:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt he, zoveel herrie geven die dingen nog niet eens volgens mij. Maar ze moet en zal iets vinden om te klagen
Ik zou haar bijna gunnen dat Mijan als hij 2 is gillende krijsbuien krijgt 😆quote:Op zondag 28 juni 2026 14:34 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het geluid van bubbeltjesplastic ook erg heftig vindt
En nog niet geblokkeerd?quote:Op zondag 28 juni 2026 14:04 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ook eens maar aan Hetty haar profielfoto te zien is ze niet helemaal thuis in de socials, pak dan iemand van je eigen "rang" MCW. Mij bijv. 😂 Ik reageer ook te pas en onpas bij haar
Ze zouden geld toe moeten krijgen, met die Fischer price cameraquote:Op zondag 28 juni 2026 14:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hoeveel zou zij voor een shoot vragen 🫣
Sorry, maar dit zijn toch foto's die iedereen met zn telefoon kan schieten? Er is niet over compositie nagedacht, voeten eraf idd, scherpte ver te zoeken. En ook de bewerking laat nogal te wensen over...quote:Op zondag 28 juni 2026 14:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Die foto's van dbm... 😂🤣 ik hoop dat die mensen niet veel hebben betaald 🤣😂 voeten kwijt haren in gezicht kinderen weggedraaid... scherpte hebben we het maar niet over 👍
Prachtig meid! Enige plusje is dat ze weer lekker op karakter bezig is geweest
Naast die lange dikke nagels vind ik die krulduim altijd zo engquote:Op zondag 28 juni 2026 12:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik ben vooral afgeleid door haar wijsvinger vaak. Die ziet er nog weer anders uit dan de rest van haar vingers.
😂😂 iedere keer moet ik opnieuw kijken en komt er een walging bij... dikke nagels en krulduim 😂😂😂quote:Op zondag 28 juni 2026 14:48 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Naast die lange dikke nagels vind ik die krulduim altijd zo eng
Precies dat! Je etaleert jezelf van top tot teen, maar OH WEE als iemand daar dan iets van vindt?! Hoe werkt dat? Als je naar een theatervoorstelling of film of het museum oid gaat, mag je daar toch ook wat van vinden? Nee flu-flu’s zijn histrionische gekken die iets de ether in slingeren en eisen dat iedereen hen leuk vindt.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:41 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
En nog niet geblokkeerd?
Ik vind het ook zo’n drogreden dat ze zich afvraagt of je het normaal zou vinden als iemand bij je aanbelt en dan reageert zoals je online reageert.
Nee, dat vind ik niet.
Maar ik vind het ook niet normaal dat je je kinderen te pas en te onpas op de socials plaatst als ze spelen/douchen/eten/slapen, of dat je jezelf laat filmen als je een ijsje eet Michelle.
nee joh dat kan alleen DBM, kan echt niet met de telefoon, snap jezelf ook welquote:Op zondag 28 juni 2026 14:44 schreef Lizzylana het volgende:
[..]
Sorry, maar dit zijn toch foto's die iedereen met zn telefoon kan schieten? Er is niet over compositie nagedacht, voeten eraf idd, scherpte ver te zoeken. En ook de bewerking laat nogal te wensen over...
tja met zo weinig shoots, ben je geen eens ondernemer voor de belastingdienst, zij kan het ook zo opgeven natuurlijkquote:Op zondag 28 juni 2026 15:38 schreef Moedervan4kids het volgende:
Zal DBM ingeschreven staan bij de KVK?
Zoals ze het zegt is het eigenlijk altijd een faal als er iets georganiseerd wordt. Ze heeft ook wel pech hoor! Laatst was er iets georganiseerd voor kinderen. Maar dat was van 19.30-20.30 uur en dan liggen kinderen op bed volgens Sanneke.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom zou het iets ‘typisch Hellevoetsluis’ zijn als niet alle kramen bezet zijn?
Zou het niet in haar opkomen dat het (heel) warm is, mensen bederfelijke waar moeten inkopen en er misschien niet veel bezoekers komen?
Ja alles is verwijderd betreft vanmorgen op de markt na, zou Sanneke niet kunnen bedenken wat voor noodweer het was vannacht?quote:
En onscherpe foto's.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:47 schreef IlseMarije het volgende:
Overbelichting is DBM haar sterke kant 🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |