abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221173881
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:29 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt he, zoveel herrie geven die dingen nog niet eens volgens mij. Maar ze moet en zal iets vinden om te klagen
Ik denk dat ze het geluid van bubbeltjesplastic ook erg heftig vindt
pi_221173912
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:34 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze het geluid van bubbeltjesplastic ook erg heftig vindt
Ik zou haar bijna gunnen dat Mijan als hij 2 is gillende krijsbuien krijgt 😆
pi_221173926
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:04 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ook eens maar aan Hetty haar profielfoto te zien is ze niet helemaal thuis in de socials, pak dan iemand van je eigen "rang" MCW. Mij bijv. 😂 Ik reageer ook te pas en onpas bij haar
En nog niet geblokkeerd?
Ik vind het ook zo’n drogreden dat ze zich afvraagt of je het normaal zou vinden als iemand bij je aanbelt en dan reageert zoals je online reageert.
Nee, dat vind ik niet.
Maar ik vind het ook niet normaal dat je je kinderen te pas en te onpas op de socials plaatst als ze spelen/douchen/eten/slapen, of dat je jezelf laat filmen als je een ijsje eet Michelle.
pi_221173956
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hoeveel zou zij voor een shoot vragen 🫣
Ze zouden geld toe moeten krijgen, met die Fischer price camera
pi_221173957
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Die foto's van dbm... 😂🤣 ik hoop dat die mensen niet veel hebben betaald 🤣😂 voeten kwijt haren in gezicht kinderen weggedraaid... scherpte hebben we het maar niet over 👍
Prachtig meid! Enige plusje is dat ze weer lekker op karakter bezig is geweest
Sorry, maar dit zijn toch foto's die iedereen met zn telefoon kan schieten? Er is niet over compositie nagedacht, voeten eraf idd, scherpte ver te zoeken. En ook de bewerking laat nogal te wensen over...
  zondag 28 juni 2026 @ 14:48:23 #156
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221173992
quote:
17s.gif Op zondag 28 juni 2026 12:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik ben vooral afgeleid door haar wijsvinger vaak. Die ziet er nog weer anders uit dan de rest van haar vingers.
Naast die lange dikke nagels vind ik die krulduim altijd zo eng
pi_221174042
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:48 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Naast die lange dikke nagels vind ik die krulduim altijd zo eng
😂😂 iedere keer moet ik opnieuw kijken en komt er een walging bij... dikke nagels en krulduim 😂😂😂
pi_221174112
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:41 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
En nog niet geblokkeerd?
Ik vind het ook zo’n drogreden dat ze zich afvraagt of je het normaal zou vinden als iemand bij je aanbelt en dan reageert zoals je online reageert.
Nee, dat vind ik niet.
Maar ik vind het ook niet normaal dat je je kinderen te pas en te onpas op de socials plaatst als ze spelen/douchen/eten/slapen, of dat je jezelf laat filmen als je een ijsje eet Michelle.
Precies dat! Je etaleert jezelf van top tot teen, maar OH WEE als iemand daar dan iets van vindt?! Hoe werkt dat? Als je naar een theatervoorstelling of film of het museum oid gaat, mag je daar toch ook wat van vinden? Nee flu-flu’s zijn histrionische gekken die iets de ether in slingeren en eisen dat iedereen hen leuk vindt.
pi_221174233
Waarom zou het iets ‘typisch Hellevoetsluis’ zijn als niet alle kramen bezet zijn?

Zou het niet in haar opkomen dat het (heel) warm is, mensen bederfelijke waar moeten inkopen en er misschien niet veel bezoekers komen?
pi_221174237
Sanneke: Belachelijk dat ziekenhuisafspraken doorgaan met deze hitte. Het is bijna onmogelijk om iets te doen in deze hitte.
Ook Sanneke: Nou ja zeg is het Pasar Malam (spottende snuiflach: wat trouwens letterlijk avondmarkt betekent maar in de overdag was hier) hier en dan zijn er heel veel kramen helemaal niet opgebouwd!!

En in MCW haar leven zijn echt alle anderen slechts figurant. Ik kan me echt geen wereld voorstellen waarin men zo dramatisch zou doen over het vrijwillig afknippen van iemands haar. En laten we wel wezen hoeveel is er zonder de matten gerekend nou uiteindelijk af: 15 cm? En mocht het niet bevallen knalt ze morgen die matten er weer in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Moondance op 28-06-2026 15:21:48 ]
pi_221174311
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:44 schreef Lizzylana het volgende:

[..]
Sorry, maar dit zijn toch foto's die iedereen met zn telefoon kan schieten? Er is niet over compositie nagedacht, voeten eraf idd, scherpte ver te zoeken. En ook de bewerking laat nogal te wensen over...
nee joh dat kan alleen DBM, kan echt niet met de telefoon, snap jezelf ook wel _O- _O- _O-
pi_221174494
Zal DBM ingeschreven staan bij de KVK?
pi_221174547
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 15:38 schreef Moedervan4kids het volgende:
Zal DBM ingeschreven staan bij de KVK?
tja met zo weinig shoots, ben je geen eens ondernemer voor de belastingdienst, zij kan het ook zo opgeven natuurlijk
pi_221174674
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 15:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom zou het iets ‘typisch Hellevoetsluis’ zijn als niet alle kramen bezet zijn?

Zou het niet in haar opkomen dat het (heel) warm is, mensen bederfelijke waar moeten inkopen en er misschien niet veel bezoekers komen?
Zoals ze het zegt is het eigenlijk altijd een faal als er iets georganiseerd wordt. Ze heeft ook wel pech hoor! Laatst was er iets georganiseerd voor kinderen. Maar dat was van 19.30-20.30 uur en dan liggen kinderen op bed volgens Sanneke.
Als ik haar was zou ik urgentie aanvragen om te kunnen verhuizen omdat de gemeente geen activiteiten kan organiseren. Het zal ze leren!

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 28-06-2026 16:18:20 ]
pi_221174697
Heeft Sanneke haar stories weggehaald?
pi_221174786
Die foto's van DBM en deze mensen zijn dus al voor de 3e keer terug gekomen. Krijgen ze er geld bij? 🙈
Vraag me ook af wat zij aan nabewerking doet, want ze is altijd heel snel klaar 😅
pi_221174789
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 16:01 schreef Clavis het volgende:
Nee, ik zie nog alles
pi_221174792
Is er nog irritainment van het Geertsen-front @catolicca ?
pi_221174951

[ Bericht 30% gewijzigd door Cattolica op 28-06-2026 20:34:08 ]
pi_221175075
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 16:01 schreef Clavis het volgende:
Ja alles is verwijderd betreft vanmorgen op de markt na, zou Sanneke niet kunnen bedenken wat voor noodweer het was vannacht?
pi_221175096
Ik werd vandaag toch nog blij om Sanneke haar stories. Maar dat was voornamelijk omdat Dion na een week in een hittegolf buiten te werken toch nog de energie kon vinden om met zijn zoon in het weekend lekker naar de kinderboerderij te gaan. Vind het wel heel verdrietig voor dat jochie, dit lijkt me gewoon geen fijne thuis situatie. Deze spanning tussen zijn ouders krijgt hij ook weer mee. En als hij ouder wordt gaat er ook een ouder voorkeur komen. Ik vrees nu al hoe daar op gereageerd gaat worden.

Als ik Sanneke was meldde ik me morgen bij de huisarts om hier met spoed over te praten, want dit is niet gezond meer. Niks deugt en het coping mechanisme is kopen en eten.
pi_221175130
Toch handig dat AM vervanging heeft gevonden voor taken die zij zelf niet graag doet. Mag ze wel eens meer meer belonen dan een Ké en een Jah. Op z'n minst een waaaauw.
Die spullen van de uitwonende drie vindt AM leuk en aardig...buiten...in een krat. Niet in háár huis.

Ik zag Sanneke nog weer eens langskomen, zoon en vriend filmend die aan het bellenblazen zijn. Zij plaatst zich toch vrij vaak toeschouwer van het contact/spel tussen D en M. Kan ze het niet aan om een keer mee te doen? Zo doet ze idd niets meer dan hem in leven houden. Mits D er niet is, anders mag hij dat óók doen.
pi_221175148
Overbelichting is DBM haar sterke kant 🤣
pi_221175183

[ Bericht 100% gewijzigd door Cattolica op 28-06-2026 20:34:37 ]
pi_221175273
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 16:47 schreef IlseMarije het volgende:
Overbelichting is DBM haar sterke kant 🤣
En onscherpe foto's.

Dit zijn echt van die foto's die je krijgt wanneer je een voorbijganger vraagt of ie jouw gezin op de foto wil zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')