abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221173531
Dbm gooit er weer eens een like for like in 🫣
pi_221173535
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:30 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Hahahahah, ik verdenk haar er altijd van dat ze dit zelf bedenkt, dat die pa zich eerder schaamt voor haar dan dit soort onzin uitkraamt
Ik heb bij MCW heel vaak het idee dat zij dingen ter plekke verzint. Ze stopt heel vaak midden in haar verhaal om na te denken wat ze gaat zeggen.
pi_221173566
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:47 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind Pa creepy vibes afgeven
De hele gezinsdynamiek daar is bijzonder.
pi_221173570
Ging iets gout, ik had gereageerd op een reactie dat Hetty met naam en toenaam werd genoemd, tsja dat had Hetty in kunnen calculeren, wie kaatst kan de bal verwachten.
Als je zo stoer bent om iemand een snol te noemen moet je ook de reactie kunnen incasseren .
pi_221173602
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De hele gezinsdynamiek daar is bijzonder.
Ik had hier een bijnaam voor hem bedacht die niet meer gebruikt mocht worden (terecht he) maar dat vind ik van hem.
pi_221173611
Het is ook weer Kaptenandson reclamedag
Janneke, Kim, Esmee en SaskiaWeerstand zijn fan hoor.
Waarom dat altijd net als die Creamy en Wild allemaal tegelijk moet vind ik een vreemde manier van promotie
pi_221173612
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:57 schreef Lipisu het volgende:
Ging iets gout, ik had gereageerd op een reactie dat Hetty met naam en toenaam werd genoemd, tsja dat had Hetty in kunnen calculeren, wie kaatst kan de bal verwachten.
Als je zo stoer bent om iemand een snol te noemen moet je ook de reactie kunnen incasseren .
Ook eens maar aan Hetty haar profielfoto te zien is ze niet helemaal thuis in de socials, pak dan iemand van je eigen "rang" MCW. Mij bijv. 😂 Ik reageer ook te pas en onpas bij haar
pi_221173614
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:02 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik had hier een bijnaam voor hem bedacht die niet meer gebruikt mocht worden (terecht he) maar dat vind ik van hem.
Dat vind ik ook van hem hoor.
pi_221173632
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:02 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik moest altijd wel lachen om die bijnaam, ik noem hem in mijn hoofd af en toe ‘The Walkfather’
pi_221173636
Die eetstories van Sanneke, echt, waarom? Zo onsmakelijk. Volgens mij heeft ze bonje met Dion gehad ofzo, dat hij met Mijan lekker op stap gegaan is en hij haar thuis afgezet heeft
pi_221173638
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:04 schreef Earring het volgende:
Waarom dat altijd net als die Creamy en Wild allemaal tegelijk moet vind ik een vreemde manier van promotie
En Debbie zit weer aan het zwembad aan de Waterdrop
pi_221173651
quote:
En sommige fluflus mogen voor dat merk volgens mij 2 dagen naar Ibiza.
pi_221173659
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die eetstories van Sanneke, echt, waarom? Zo onsmakelijk. Volgens mij heeft ze bonje met Dion gehad ofzo, dat hij met Mijan lekker op stap gegaan is en hij haar thuis afgezet heeft
En iedereen heeft knalerwten en weet je wel hoeveel herrie dat gaf.
pi_221173662
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik moest altijd wel lachen om die bijnaam, ik noem hem in mijn hoofd af en toe ‘The Walkfather’
Hahahaha nog beter!
pi_221173755
quote:
Wekt bij mij zoveel weerstand op dat ik het daarom niet koop
pi_221173800
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ja die was wel duidelijk... Dion is steeds boos omdat ze dingen vergeet.. ze zouden naar de kinderboerderij gaan maar dat was ze vergeten en nu zit ze thuis en is hij met mijan naar de kinderboerderij 🤷 dat ik of partner iets vergeet wilt niet zeggen dat we dan niet toch samen gaan 😂🤷 hoe werkt dit bij hun? Ze is het vergeten dus kan niet gaan? Ik weet niet maar ergens tussen de regels merk je aan alles dat het daar de laatste tijd echt op klappen staat (niet als in slaan he mensen) Sanneke zit gewoon aan de eettafel of op de bank te wachten tot dion klaar is met werk en dan is ze blij dat het kind nog leeft ofzo 🤷
pi_221173805
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:12 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Heel de nacht kinderen op de straat en buren denken ook wtf.. 🤷 goed verhaal 👍
pi_221173824
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja die was wel duidelijk... Dion is steeds boos omdat ze dingen vergeet.. ze zouden naar de kinderboerderij gaan maar dat was ze vergeten en nu zit ze thuis en is hij met mijan naar de kinderboerderij 🤷 dat ik of partner iets vergeet wilt niet zeggen dat we dan niet toch samen gaan 😂🤷 hoe werkt dit bij hun? Ze is het vergeten dus kan niet gaan? Ik weet niet maar ergens tussen de regels merk je aan alles dat het daar de laatste tijd echt op klappen staat (niet als in slaan he mensen) Sanneke zit gewoon aan de eettafel of op de bank te wachten tot dion klaar is met werk en dan is ze blij dat het kind nog leeft ofzo 🤷
Misschien begint Dion door te krijgen dat haar gedrag/houding/wezen niet iets tijdelijks is en het eigenlijk alleen maar erger wordt
pi_221173841
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Heel de nacht kinderen op de straat en buren denken ook wtf.. 🤷 goed verhaal 👍
Wanneer moet Nederland weer voetballen ‘s nachts? Kan ze daar alvast rekening mee houden. Oordoppen in, haar verloofde hoort M vast wel.
pi_221173845
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:12 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Echt he, zoveel herrie geven die dingen nog niet eens volgens mij. Maar ze moet en zal iets vinden om te klagen
pi_221173850
Die foto's van dbm... 😂🤣 ik hoop dat die mensen niet veel hebben betaald 🤣😂 voeten kwijt haren in gezicht kinderen weggedraaid... scherpte hebben we het maar niet over 👍
Prachtig meid! Enige plusje is dat ze weer lekker op karakter bezig is geweest
pi_221173853
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik hoop oprecht dat Dion goed nadenkt of een huwelijk op deze manier een goed idee js
pi_221173861
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Die foto's van dbm... 😂🤣 ik hoop dat die mensen niet veel hebben betaald 🤣😂 voeten kwijt haren in gezicht kinderen weggedraaid... scherpte hebben we het maar niet over 👍
Prachtig meid! Enige plusje is dat ze weer lekker op karakter bezig is geweest
Hoeveel zou zij voor een shoot vragen 🫣
pi_221173870
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wanneer moet Nederland weer voetballen ‘s nachts? Kan ze daar alvast rekening mee houden. Oordoppen in, haar verloofde hoort M vast wel.
Nederland Marokko.... 3 uur snachts dus rond 6 uur breekt de P uit... (maandag op dinsdag nacht)
pi_221173876
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hoeveel zou zij voor een shoot vragen 🫣
Dat vroeg ik me ook af. En deze familie is er al voor de 3de keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')