Misschien waren het tranen van gelukquote:Op zondag 28 juni 2026 11:29 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed hoor! Als je haar eraf moet vanwege chemotherapie dan snap ik het, maar vanwege beschadigd haar en uitgezakte matten huilen? Dan moeten ze allemaal een schop onder hun kont krijgen. Stelletje idioten.
Haar vader zei volgens Michelle 'mijn meisje is terug'.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Misschien waren het tranen van geluk
Ik ben vooral afgeleid door haar wijsvinger vaak. Die ziet er nog weer anders uit dan de rest van haar vingers.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:56 schreef AnnArt het volgende:
[..]
😂😂 nu heb ik het gezien en kan ik het niet meer niet-zien.
Zij heeft echt een prachtig huis, igg een adembenemende 😉 mooie plek.
Jamaar, ze ging voor het eten!quote:Op zondag 28 juni 2026 12:03 schreef tulpje19 het volgende:
Hoor ik in dat gemompel van Sanneke nou goed dat ze niet snapt dat sommige marktkramen niet zijn opgebouwd? 😂😂😂
De temperatuur is weer hoger dan haar IQ.
Wat dan?quote:Op zondag 28 juni 2026 12:39 schreef tulpje19 het volgende:
Ik belandde net op de insta van jelstyle…
Dacht inmiddels wel alles gezien te hebben, maar dit is ook echt weer een parel
En weer de hele nacht niet geslapen.. 🤫quote:Op zondag 28 juni 2026 10:50 schreef meesterinbreekster het volgende:
Mcw klinkt en ziet eruit alsof ze gister een oppertje genomen heeft ❄️. En nu de uren aftellen tot de kindjes weer komen 🤡
Als iets goedkoop is maakt ze zich niet druk om dierenleed. Bijzonder.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:50 schreef Earring het volgende:
Sanneke heeft kilo zalm voor 17 euro
Normaal koopt ze een pond voor 8 zegt ze
Ze bedoelt natuurlijk 2 ons maar ik vind t wel een grappige verspreking. Last van de warmte die meid. En maar plukken aan haar gezicht, bah
Nee huilen als ze een auto met varkens voorbij rijdt maar hoe een zalm in de winkel komt boeit niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als iets goedkoop is maakt ze zich niet druk om dierenleed. Bijzonder.
Eens maar ik zt net te luisteren en er is wel een nuance. Ze huilden omdat het voelde als een stukje bevrijding en pa Walk zn meisje weer een beetje terug heeft. Ze noemt zelf haar lange lokken 'ordinaire bimbo fase'quote:Op zondag 28 juni 2026 11:29 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed hoor! Als je haar eraf moet vanwege chemotherapie dan snap ik het, maar vanwege beschadigd haar en uitgezakte matten huilen? Dan moeten ze allemaal een schop onder hun kont krijgen. Stelletje idioten.
Hahahahah, ik verdenk haar er altijd van dat ze dit zelf bedenkt, dat die pa zich eerder schaamt voor haar dan dit soort onzin uitkraamtquote:Op zondag 28 juni 2026 12:27 schreef Cyan het volgende:
[..]
Haar vader zei volgens Michelle 'mijn meisje is terug'.
Die lange lokken heeft ze toch haar hele leven gehad. Vind het met nuance ook overdreven dat je daarom moet janken. Geloof niet dat de familie Walk en ik een match zijnquote:Op zondag 28 juni 2026 13:28 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Eens maar ik zt net te luisteren en er is wel een nuance. Ze huilden omdat het voelde als een stukje bevrijding en pa Walk zn meisje weer een beetje terug heeft. Ze noemt zelf haar lange lokken 'ordinaire bimbo fase'
Eens hoor en ze zegt in de podcast ook direct oh ik maak er weer een Mies drama van. Ze zitten ook echt in mijn allergie maar we moeten wel goed blijven luisteren.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:32 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Die lange lokken heeft ze toch haar hele leven gehad. Vind het met nuance ook overdreven dat je daarom moet janken. Geloof niet dat de familie Walk en ik een match zijn
😂🤣😂 echt ik moest lachen "nooit zo goedkoop!!" En dan een pond voor 8 euro normaal maar nu een kilo voor 17... 🤔 2x8=16.... en waarom zou je zoveel voorraad STEEDS halen? Eet die voorraad eens op!quote:Op zondag 28 juni 2026 12:50 schreef Earring het volgende:
Sanneke heeft kilo zalm voor 17 euro
Normaal koopt ze een pond voor 8 zegt ze
Ze bedoelt natuurlijk 2 ons maar ik vind t wel een grappige verspreking. Last van de warmte die meid. En maar plukken aan haar gezicht, bah
En MCW kon het niet laten om die Hetty met naam en toenaamquote:Op zondag 28 juni 2026 13:06 schreef Weerikier het volgende:
[..]
En weer de hele nacht niet geslapen.. 🤫
Maar dus ene Hetty heeft haar een ordinaire snol genoemd en daar is ze dus al de hele nacht en ochtend mee bezig en helemaal van slag van en er zijn onderhand meer dan 8 stories aan vuil gemaakt. Mission accomplished voor Hetty 😂. Dan zie je maar weer hoe onzeker Michelle is. Een wildvreemde noemt haar een snol en ze is helemaal van de kaart. Tim zal nog wel in bed zn roes uit liggen slapen. Wat een lam lul vind ik die gozer.
En ze denkt nu dat ze wel classy is 🫣quote:Op zondag 28 juni 2026 13:28 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Eens maar ik zt net te luisteren en er is wel een nuance. Ze huilden omdat het voelde als een stukje bevrijding en pa Walk zn meisje weer een beetje terug heeft. Ze noemt zelf haar lange lokken 'ordinaire bimbo fase'
Ik vind Pa creepy vibes afgevenquote:Op zondag 28 juni 2026 12:27 schreef Cyan het volgende:
[..]
Haar vader zei volgens Michelle 'mijn meisje is terug'.
quote:Op zondag 28 juni 2026 13:32 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Die lange lokken heeft ze toch haar hele leven gehad. Vind het met nuance ook overdreven dat je daarom moet janken. Geloof niet dat de familie Walk en ik een match zijn
quote:Op zondag 28 juni 2026 13:46 schreef lila01 het volgende:
[..]
En MCW kon het niet laten om die Hetty met naam en toenaam
voor haar 221k volgers te noemen. Niet oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |