Ik vind ze ook niets hoor, maar denk als zij wat om handen heeft.. ze wel een ander leven heeft!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:47 schreef Moedervan4kids het volgende:
Die foto’s van DBM. Ik zeg maar niets.
Kinderbijslag komt er natuurlijk aanquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:53 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanneke met haar blijde gezicht op insta want uitgelaten en volgende week nr de winkels ( dat bedoelt ze met op stap met haar zoon)
Dan kan ze weer 'functioneren'... behalve haar pinpas gebruiken aan nutteloze dingen, wat was er anders dan de andere weken? Bankhangen, klagen en niets doen is toch haar functioneren, of dat nou bij -5 of +30 is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:54 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Kinderbijslag komt er natuurlijk aan
Geen idee hoe ze heet, of ze hier besproken is weet ik ook niet. Wel voorbij zien komen op insta of TT. Gekkenwerk.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:57 schreef meesterinbreekster het volgende:
Een tijdje geleden kwam ik langs/via hier op een insta van een moeder die met haar gezin in partytenten in de tuin ging wonen voor een paar maanden door een verbouwing ofzo. Weet iemand wie ik bedoel?
Sanneke hoeft helemaal niks te doen. Precies wat ze de rest van het jaar ook niet doet. Dat ze nu klaagt dat ze niks kan door de warmte is gewoon zielig doen en aandacht trekken.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:30 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb ook flink van me afgeklaagd hoor de afgelopen dagen. En zo'n beetje iedereen die ik sprak ook. Wel gewerkt hoor. Maar van sommigen kan je het gewoon niet zo hebben.
Villaverzetje, dacht ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:57 schreef meesterinbreekster het volgende:
Een tijdje geleden kwam ik langs/via hier op een insta van een moeder die met haar gezin in partytenten in de tuin ging wonen voor een paar maanden door een verbouwing ofzo. Weet iemand wie ik bedoel?
Dit is niet het account wat ik bedoel. Blijkbaar zijn er meer die in tenten bivakkeren.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:48 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Villaverzetje, dacht ik.
En ik vond haar wel stoer. Tot ze gisteren vertelde dat iemand anders de andere helft van het huis gekocht had. Vond haar bijna de helft minder stoer. (Meer omdat ze al maanden deed voorkomen alsof ze alles alleen deed had gedaan.)
Waar is de reismevrouw als je haar nodig hebt!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:59 schreef AnnArt het volgende:
AM heeft voor haar reis met haar pannekoek dezelfde hotels geboekt als haar reis met de oudste dochter. Waarom verbaast me dat weer niet? Je zou toch eens zomaar iets oncomfortabels doen. Een onbekend hotel, veel te spannend voor deze rigide angstige vrouw.
Ik weet niet of ‘ze’ dat kunnen besluiten. Als zij op straat valt en niet meer op kan staan want buiten bewustzijn, dan denkt niet een ambulanceverpleegkundige ‘oh, laat maar liggen’? En zullen ze tóch een infuus proberen te prikken en haar naar het ZH vervoeren. En of artsen daar, als zij niet zelf meer kan zeggen dat ze niet meer behandeld wil worden, helemaal niks meer doen? Mogen doen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Pascal: In de reacties zegt ze ook dat is besloten dat in een levensbedreigende situatie haar geen hulp meer wordt geboden. Dan snap ik niet goed waarom ze afgelopen week is opgenomen, want haar gehele situatie is levensbedreigend
Heeft ze nog geoefend met rijden?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:59 schreef miep123456 het volgende:
Nou nou zeg, AM heeft nog steeds niet alles geregeld voor die reis naar Noorwegen, nog sokken, een buik ding.Ik dacht die is er helemaal ready voor.
nee joh heeft ze niet nodigquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:26 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Heeft ze nog geoefend met rijden?
Op straat zullen ze haar wel oprapen, maar het is goed mogelijk dat ze in het ziekenhuis een gesprek hebben gevoerd en samen is besloten om bij opname niet meer intensief levensverlengend te behandelen, maar meer palliatief beleid. Wat ik mij overigens goed kan voorstellen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik weet niet of ‘ze’ dat kunnen besluiten. Als zij op straat valt en niet meer op kan staan want buiten bewustzijn, dan denkt niet een ambulanceverpleegkundige ‘oh, laat maar liggen’? En zullen ze tóch een infuus proberen te prikken en haar naar het ZH vervoeren. En of artsen daar, als zij niet zelf meer kan zeggen dat ze niet meer behandeld wil worden, helemaal niks meer doen? Mogen doen?
Dat snap ik, maar ik vind dat wat anders dan ‘er is besloten haar geen hulp meer te bieden’.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:33 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Op straat zullen ze haar wel oprapen, maar het is goed mogelijk dat ze in het ziekenhuis een gesprek hebben gevoerd en samen is besloten om bij opname niet meer intensief levensverlengend te behandelen, maar meer palliatief beleid. Wat ik mij overigens goed kan voorstellen.
Deze beslissing wordt doorgaans samen genomen. Niet eenzijdig.
Ja echt heel lucky, met een dochter die al jarenlang zeer ziek en zo ongeveer terminaal is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
Iemand zegt in de comments van haar met haar vader in het zwembad ‘lucky guy ‘
🙄
Nou inderdaad zeg, wat een rare commentquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:57 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja echt heel lucky, met een dochter die al jarenlang zeer ziek en zo ongeveer terminaal is.
Ik heb het idee ook aan andere comments te zien dat er niet alleen vaste volgers bij zitten. Er waren ook een paar comments in slecht Engels. Misschien dat die denken dat dit haar man is?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, wat een rare comment
Ik kan niet meer teruglezen, want ik heb gerapporteerd, maar zij uit zich meestal vanuit slachtofferpositie. Alsof zij geen enkele verantwoordelijkheid en zeggenschap heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind dat wat anders dan ‘er is besloten haar geen hulp meer te bieden’.
Nu weet ik niet of dat ook háár exacte woorden waren hoor, heb het niet gelezen.
Ja met 2974 abonnees kan ze niet de kostwinner zijn😉quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:12 schreef Weerikier het volgende:
AM probeert nog even haar subscribers kanaal te promoten. "Mocht je ons niet kunnen missen"
Je zou je kinderen eens 1 dagje in de week gunnen dat er geen camera op een hun koppies staat. En Lot zou eens een dag gaan slapen zonder moeder met telefoon die boven haar hangt. Ziek vind ik het.
Dit is wel een interessante discussie voor een ander topic misschien SHO feedback.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:28 schreef Lodelie het volgende:
Ik heb Pascal maar weer eens gerapporteerd.
Het gaat duidelijk enorm slecht met haar, de eetstoornis is veel sterker. Ik heb al vaker gezegd, maar het niet eerlijk om haar hier te bespreken.
Want wat wij zien en lezen dat is haar eetstoornis die spreekt. En dan lees ik hier dingen over persoonlijkheid, maar zij is ziek, dat is een feit. En het is de ziekte die spreekt, niet zij zelf.
Aangezien ze nog steeds gefocust is op de behandeling in het Spaarne (ook in haar laatste story), denk ik niet dat ze zichzelf als palliatief beschouwt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind dat wat anders dan ‘er is besloten haar geen hulp meer te bieden’.
Nu weet ik niet of dat ook háár exacte woorden waren hoor, heb het niet gelezen.
De slowchat is hier een prima topic voor SHO / [ShowChat #1258] Waar we gezellig over Show posten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:42 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Dit is wel een interessante discussie voor een ander topic misschien SHO feedback.
Ik denk hier net anders over, maar dan vullen we straks pagina's alleen maar hierover en dat lijkt me ook niet de bedoeling.
Oh ja zie het al.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees de laatste story van MCW maar even
De comment waar ze op reageerde is verwijderd, dus ik kan er geen screenshot maken. Maar dat is (bijna) letterlijk wat Pascal zelf zei. Inmiddels zijn alleen nog maar prijzende reacties te lezen, de rest verwijderd ze zoals gebruikelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Is al een tijdje terug,maar dat was Creato Pris.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:57 schreef meesterinbreekster het volgende:
Dat was maar 1 tent en al een jaar of twee geledenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef BriannaFraser42 het volgende:
[..]
Is al een tijdje terug,maar dat was Creato Pris.
Dat ze daar energie voor heeftquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
De comment waar ze op reageerde is verwijderd, dus ik kan er geen screenshot maken. Maar dat is (bijna) letterlijk wat Pascal zelf zei. Inmiddels zijn alleen nog maar prijzende reacties te lezen, de rest verwijderd ze zoals gebruikelijk
Die mensen hebben vast een rood/witte stok.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:52 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Aangezien ze nog steeds gefocust is op de behandeling in het Spaarne (ook in haar laatste story), denk ik niet dat ze zichzelf als palliatief beschouwt.
Ik vind sommige reacties onder haar berichten heel dom, vooral als mensen zeggen dat ze er goed, mooi, stralend uitziet.
Een arts kan wel besluiten niet meer te behandelen. Dan zal er een niet reanimeren/niet beademen/geen ic opname verklaring zijn. Dit kan op medische gronden besloten worden,komt (in mijn ervaring) niet vaak voor. Gebeurd vooral als de inschatting is dat je heel slecht uit een reanimatie komt en er eigenlijk geen kans meer is op herstel. Zij heeft natuurlijk echt niks meer bij te zetten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik weet niet of ‘ze’ dat kunnen besluiten. Als zij op straat valt en niet meer op kan staan want buiten bewustzijn, dan denkt niet een ambulanceverpleegkundige ‘oh, laat maar liggen’? En zullen ze tóch een infuus proberen te prikken en haar naar het ZH vervoeren. En of artsen daar, als zij niet zelf meer kan zeggen dat ze niet meer behandeld wil worden, helemaal niks meer doen? Mogen doen?
Nee deze en villaverzetje waren het niet, het was best wel recent en ook best wel een bizarre setup met banken en keukenblokquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef BriannaFraser42 het volgende:
[..]
Is al een tijdje terug,maar dat was Creato Pris.
Keek net de vlog op haar eigen kanaal, maar niet te doen om naar deze vrouw te kijken. De hele wereld draait om Mies. Continu aan d'r haar zitten, het over haar haar hebben, anderen die maar herhalen hoe leuk en mooi het is.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:42 schreef meesterinbreekster het volgende:
Mcw weer lekker snachts opruimen 🙄
Ja die vingers, brr. Van de week al met dat ijsje in de auto..steeds die wijsvinger met die haviknagels in de lucht.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:36 schreef Iris2.0 het volgende:
MCW: God Tim krijgt ook sterallures zeg. Dat gegil op de achtergrond. Ik ben het ook niet met haar eens. Als je je leven deelt en mensen vinden dat gevaarlijk (zwemkledingfoto's kids) mag dat best gezegd worden. Word ook altijd kriegel van die hamervingers van dr brrrr.
Tuurlijk dat gekwijl met die kids moet toch opvallen, ben benieuwd hoe die oudergesprekken gaan....quote:Op zondag 28 juni 2026 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe zouden mensen in Uden en op de school van de kinderen eigenlijk tegen het gedrag van Mcw aankijken? Het kan toch niet anders dan dat er over haar gepraat word 🫣
De docent krijgt eerst een kus op de mond en met een beetje geluk springt MCW nog op zijn rug. Alleen maar liefde!!quote:Op zondag 28 juni 2026 09:45 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Tuurlijk dat gekwijl met die kids moet toch opvallen, ben benieuwd hoe die oudergesprekken gaan....
Sommige hier moeten Sanneke nodig eens ontvolgen. Er wordt meer over Sanneke gezeurd dan dat Sanneke zeurt. Het is gewoon knap.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:30 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb ook flink van me afgeklaagd hoor de afgelopen dagen. En zo'n beetje iedereen die ik sprak ook. Wel gewerkt hoor. Maar van sommigen kan je het gewoon niet zo hebben.
De allerliefste juf/meester🫶quote:Op zondag 28 juni 2026 09:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De docent krijgt eerst een kus op de mond en met een beetje geluk springt MCW nog op zijn rug. Alleen maar liefde!!
😂 ik zie dit voor mequote:Op zondag 28 juni 2026 09:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De docent krijgt eerst een kus op de mond en met een beetje geluk springt MCW nog op zijn rug. Alleen maar liefde!!
🤣🤣🤣quote:Op zondag 28 juni 2026 09:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Sommige hier moeten Sanneke nodig eens ontvolgen. Er wordt meer over Sanneke gezeurd dan dat Sanneke zeurt. Het is gewoon knap.
Oh en ik heb ook steen en been geklaagd over de warmte want het was ook gewoon niet te doen 👍🏻. Net als ieder ander die ik tegen kwam. Laat iedereen lekker klagen zeg in deze blafhitte, ook degene die niets te doen hebben.
Ik vind het sowieso bizar dat mensen zulke dingen online knallen, zeggen ze dat ook als ze voor haar staan? En het gaat nu om mcw maar ik zie het overal. Online winkels die kleding showen en dan dat daar van die vreselijk onaardige reacties onder komen.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:19 schreef AmbtenaarRO het volgende:
Laat ik voorop stellen: het was geen nette reactie van Hetty, door haar een snol te noemen, maar was dit nou echt zó verschrikkelijk? Ik krijg een raar gevoel bij de timing van MCW. Afleiding?
Ik praat ook heel snel maar Michelle wint van mij.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:22 schreef AnnArt het volgende:
Ik krijg het benauwd als ik MCW hoor praten. Hees, dichte neus en onophoudelijk door blijven tetteren. Vrouw, doe eens rustig.
Toetsenbordhelden, je ziet ze overalquote:Op zondag 28 juni 2026 09:53 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso bizar dat mensen zulke dingen online knallen, zeggen ze dat ook als ze voor haar staan? En het gaat nu om mcw maar ik zie het overal. Online winkels die kleding showen en dan dat daar van die vreselijk onaardige reacties onder komen.
Ik begrijp dat niet, waarom doen mensen dat.
Zou Hetty zich nu opgelucht voelen dat ze iemand even voor snol uitmaakte?
Je kunt ook gewoon iets denken of beter, ontvlogen als je hem/haar niet leuk vindt.
En zeker, als je alles deelt over je leven kun je reacties verwachten, risico van het vak , maar het kan ook op een nette manier.
quote:Op zondag 28 juni 2026 09:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Over blaffen gesproken: heeft AM het al weer gehad over de hondsdagen?
Nee en volgens mij was ze het vorig jaar vergeten?quote:Op zondag 28 juni 2026 09:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Over blaffen gesproken: heeft AM het al weer gehad over de hondsdagen?
Ik kon deze niet laten, maar gelukkig kan je er om lachenquote:
Tuurlijk wordt er over haar gepraat. Het is toch allemaal ons kent ons daar.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe zouden mensen in Uden en op de school van de kinderen eigenlijk tegen het gedrag van Mcw aankijken? Het kan toch niet anders dan dat er over haar gepraat word 🫣
Die moeten toch terugkijken op die periode en het gevoel hebben dat ze in een koortsdroom hebben geleefd. Ik kan me voorstellen dat zij vol verwondering naar die stories kijken en blij zijn dat ze uit elkaar zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe zouden Koen en Sjaak hier nu allemaal tegen aan kijken? Die hebben nu toch echt een heel andere leven dan Mcw, veel rustiger en stabieler
Tsja ze waren er zelf bij en deden net zo hard mee, dus ergens waren ze toen blijkbaar heel gelukkig met de situatie.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Die moeten toch terugkijken op die periode en het gevoel hebben dat ze in een koortsdroom hebben geleefd. Ik kan me voorstellen dat zij vol verwondering naar die stories kijken en blij zijn dat ze uit elkaar zijn.
Koekoek, serieus?!quote:Op zondag 28 juni 2026 10:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt er over haar gepraat. Het is toch allemaal ons kent ons daar.
In podcast vertelde ze dat niet alleen zij keihard moest huilen bij het afknippen van haar haar, Tim ook en zelfs haar ouders.
Volgens mij was het iets van haar moeder... en daar mag niets over gezegd worden meer dus vermoed dat daarom er niets meer gezegd word over hondsdagenquote:Op zondag 28 juni 2026 09:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee en volgens mij was ze het vorig jaar vergeten?
Hahahha.. helemaal deluluquote:Op zondag 28 juni 2026 10:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
In podcast vertelde ze dat niet alleen zij keihard moest huilen bij het afknippen van haar haar, Tim ook en zelfs haar ouders.
Ah ohja dat zou het verklaren.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets van haar moeder... en daar mag niets over gezegd worden meer dus vermoed dat daarom er niets meer gezegd word over hondsdagen
Dat meen jequote:Op zondag 28 juni 2026 10:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hoogstens in haar nieuwe opstel.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:42 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Trouwens he, zouden we ooit nog wat horen over het debacle op haar 50e verjaardag?
😂😂 nu heb ik het gezien en kan ik het niet meer niet-zien.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:03 schreef Applepony het volgende:
[..]
Ja die vingers, brr. Van de week al met dat ijsje in de auto..steeds die wijsvinger met die haviknagels in de lucht.
Hahahha en dan te bedenken dat het grotendeels matten waren. Papa eb mama toch, die zijn toch ook niet wijs. Rare verstandhouding hebben die lui met elkaar...quote:Op zondag 28 juni 2026 10:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze waren niet gelukkig, Koen moest 🤣quote:Op zondag 28 juni 2026 10:14 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Tsja ze waren er zelf bij en deden net zo hard mee, dus ergens waren ze toen blijkbaar heel gelukkig met de situatie.
En hoe zij er nu over denken en tegen aan kijken, zou het niet weten , ze lijken het met kinderen netjes met elkaar te hebben opgelost, dat is het belangrijkst.
Niet met modder gooien , respect voor elkaar.
Hij is een volwassen man toch? Dan kan je je eigen keuzes maken, en als je gedwongen wordt door je vrouw dit te doen en je doet mee… ben je net zo schuldig.quote:
In de tijd van de poly was mcw niet zo losbollig als dat ze nu isquote:Op zondag 28 juni 2026 10:14 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Tsja ze waren er zelf bij en deden net zo hard mee, dus ergens waren ze toen blijkbaar heel gelukkig met de situatie.
En hoe zij er nu over denken en tegen aan kijken, zou het niet weten , ze lijken het met kinderen netjes met elkaar te hebben opgelost, dat is het belangrijkst.
Niet met modder gooien , respect voor elkaar.
Dan ben je niet goed hoor! Als je haar eraf moet vanwege chemotherapie dan snap ik het, maar vanwege beschadigd haar en uitgezakte matten huilen? Dan moeten ze allemaal een schop onder hun kont krijgen. Stelletje idioten.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Take it easy, niet zo serieus.. dat snappe we toch allemaal, ik wil er gewoon een beetje grappig over doen.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Hij is een volwassen man toch? Dan kan je je eigen keuzes maken, en als je gedwongen wordt door je vrouw dit te doen en je doet mee… ben je net zo schuldig.
Dank je wel. Ik kreeg het niet goed verwoord omdat het mij persoonlijk raakt.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:29 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed hoor! Als je haar eraf moet vanwege chemotherapie dan snap ik het, maar vanwege beschadigd haar en uitgezakte matten huilen? Dan moeten ze allemaal een schop onder hun kont krijgen. Stelletje idioten.
Wtf dan spoor je toch totaal niet als gezinquote:Op zondag 28 juni 2026 10:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hear hear.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:29 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed hoor! Als je haar eraf moet vanwege chemotherapie dan snap ik het, maar vanwege beschadigd haar en uitgezakte matten huilen? Dan moeten ze allemaal een schop onder hun kont krijgen. Stelletje idioten.
Hahaha maximale aanstellerij, inderdaadquote:Op zondag 28 juni 2026 10:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat meen je![]()
Wat een maximale aanstellerij zeg.
Ik vraag me af hoe ze reageren als er iets 'echt' ergs gebeurt. Als dit al hun reactie bij zoiets is...quote:Op zondag 28 juni 2026 11:29 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik zie zuid-Europese plattelandstaferelen voor me 😃quote:Op zondag 28 juni 2026 12:01 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze reageren als er iets 'echt' ergs gebeurt. Als dit al hun reactie bij zoiets is...
Misschien waren het tranen van gelukquote:Op zondag 28 juni 2026 11:29 schreef Snaky het volgende:
[..]
Haar vader zei volgens Michelle 'mijn meisje is terug'.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Misschien waren het tranen van geluk
Ik ben vooral afgeleid door haar wijsvinger vaak. Die ziet er nog weer anders uit dan de rest van haar vingers.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:56 schreef AnnArt het volgende:
[..]
😂😂 nu heb ik het gezien en kan ik het niet meer niet-zien.
Zij heeft echt een prachtig huis, igg een adembenemende 😉 mooie plek.
Jamaar, ze ging voor het eten!quote:Op zondag 28 juni 2026 12:03 schreef tulpje19 het volgende:
Hoor ik in dat gemompel van Sanneke nou goed dat ze niet snapt dat sommige marktkramen niet zijn opgebouwd? 😂😂😂
De temperatuur is weer hoger dan haar IQ.
Wat dan?quote:Op zondag 28 juni 2026 12:39 schreef tulpje19 het volgende:
Ik belandde net op de insta van jelstyle…
Dacht inmiddels wel alles gezien te hebben, maar dit is ook echt weer een parel
En weer de hele nacht niet geslapen.. 🤫quote:Op zondag 28 juni 2026 10:50 schreef meesterinbreekster het volgende:
Mcw klinkt en ziet eruit alsof ze gister een oppertje genomen heeft ❄️. En nu de uren aftellen tot de kindjes weer komen 🤡
Als iets goedkoop is maakt ze zich niet druk om dierenleed. Bijzonder.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:50 schreef Earring het volgende:
Sanneke heeft kilo zalm voor 17 euro
Normaal koopt ze een pond voor 8 zegt ze
Ze bedoelt natuurlijk 2 ons maar ik vind t wel een grappige verspreking. Last van de warmte die meid. En maar plukken aan haar gezicht, bah
Nee huilen als ze een auto met varkens voorbij rijdt maar hoe een zalm in de winkel komt boeit niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als iets goedkoop is maakt ze zich niet druk om dierenleed. Bijzonder.
Eens maar ik zt net te luisteren en er is wel een nuance. Ze huilden omdat het voelde als een stukje bevrijding en pa Walk zn meisje weer een beetje terug heeft. Ze noemt zelf haar lange lokken 'ordinaire bimbo fase'quote:Op zondag 28 juni 2026 11:29 schreef Snaky het volgende:
[..]
Hahahahah, ik verdenk haar er altijd van dat ze dit zelf bedenkt, dat die pa zich eerder schaamt voor haar dan dit soort onzin uitkraamtquote:Op zondag 28 juni 2026 12:27 schreef Cyan het volgende:
[..]
Haar vader zei volgens Michelle 'mijn meisje is terug'.
Die lange lokken heeft ze toch haar hele leven gehad. Vind het met nuance ook overdreven dat je daarom moet janken. Geloof niet dat de familie Walk en ik een match zijnquote:Op zondag 28 juni 2026 13:28 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Eens maar ik zt net te luisteren en er is wel een nuance. Ze huilden omdat het voelde als een stukje bevrijding en pa Walk zn meisje weer een beetje terug heeft. Ze noemt zelf haar lange lokken 'ordinaire bimbo fase'
Eens hoor en ze zegt in de podcast ook direct oh ik maak er weer een Mies drama van. Ze zitten ook echt in mijn allergie maar we moeten wel goed blijven luisteren.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:32 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Die lange lokken heeft ze toch haar hele leven gehad. Vind het met nuance ook overdreven dat je daarom moet janken. Geloof niet dat de familie Walk en ik een match zijn
😂🤣😂 echt ik moest lachen "nooit zo goedkoop!!" En dan een pond voor 8 euro normaal maar nu een kilo voor 17... 🤔 2x8=16.... en waarom zou je zoveel voorraad STEEDS halen? Eet die voorraad eens op!quote:Op zondag 28 juni 2026 12:50 schreef Earring het volgende:
Sanneke heeft kilo zalm voor 17 euro
Normaal koopt ze een pond voor 8 zegt ze
Ze bedoelt natuurlijk 2 ons maar ik vind t wel een grappige verspreking. Last van de warmte die meid. En maar plukken aan haar gezicht, bah
En MCW kon het niet laten om die Hetty met naam en toenaamquote:Op zondag 28 juni 2026 13:06 schreef Weerikier het volgende:
[..]
En weer de hele nacht niet geslapen.. 🤫
Maar dus ene Hetty heeft haar een ordinaire snol genoemd en daar is ze dus al de hele nacht en ochtend mee bezig en helemaal van slag van en er zijn onderhand meer dan 8 stories aan vuil gemaakt. Mission accomplished voor Hetty 😂. Dan zie je maar weer hoe onzeker Michelle is. Een wildvreemde noemt haar een snol en ze is helemaal van de kaart. Tim zal nog wel in bed zn roes uit liggen slapen. Wat een lam lul vind ik die gozer.
En ze denkt nu dat ze wel classy is 🫣quote:Op zondag 28 juni 2026 13:28 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Eens maar ik zt net te luisteren en er is wel een nuance. Ze huilden omdat het voelde als een stukje bevrijding en pa Walk zn meisje weer een beetje terug heeft. Ze noemt zelf haar lange lokken 'ordinaire bimbo fase'
Ik vind Pa creepy vibes afgevenquote:Op zondag 28 juni 2026 12:27 schreef Cyan het volgende:
[..]
Haar vader zei volgens Michelle 'mijn meisje is terug'.
quote:Op zondag 28 juni 2026 13:32 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Die lange lokken heeft ze toch haar hele leven gehad. Vind het met nuance ook overdreven dat je daarom moet janken. Geloof niet dat de familie Walk en ik een match zijn
quote:Op zondag 28 juni 2026 13:46 schreef lila01 het volgende:
[..]
En MCW kon het niet laten om die Hetty met naam en toenaam
voor haar 221k volgers te noemen. Niet oké.
Ik heb bij MCW heel vaak het idee dat zij dingen ter plekke verzint. Ze stopt heel vaak midden in haar verhaal om na te denken wat ze gaat zeggen.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:30 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Hahahahah, ik verdenk haar er altijd van dat ze dit zelf bedenkt, dat die pa zich eerder schaamt voor haar dan dit soort onzin uitkraamt
Ik had hier een bijnaam voor hem bedacht die niet meer gebruikt mocht worden (terecht he) maar dat vind ik van hem.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De hele gezinsdynamiek daar is bijzonder.
Ook eens maar aan Hetty haar profielfoto te zien is ze niet helemaal thuis in de socials, pak dan iemand van je eigen "rang" MCW. Mij bijv. 😂 Ik reageer ook te pas en onpas bij haarquote:Op zondag 28 juni 2026 13:57 schreef Lipisu het volgende:
Ging iets gout, ik had gereageerd op een reactie dat Hetty met naam en toenaam werd genoemd, tsja dat had Hetty in kunnen calculeren, wie kaatst kan de bal verwachten.
Als je zo stoer bent om iemand een snol te noemen moet je ook de reactie kunnen incasseren .
Dat vind ik ook van hem hoor.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:02 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik had hier een bijnaam voor hem bedacht die niet meer gebruikt mocht worden (terecht he) maar dat vind ik van hem.
Ik moest altijd wel lachen om die bijnaam, ik noem hem in mijn hoofd af en toe ‘The Walkfather’quote:Op zondag 28 juni 2026 14:02 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik had hier een bijnaam voor hem bedacht die niet meer gebruikt mocht worden (terecht he) maar dat vind ik van hem.
En Debbie zit weer aan het zwembad aan de Waterdropquote:Op zondag 28 juni 2026 14:04 schreef Earring het volgende:
Het is ook weer Kaptenandson reclamedag
Janneke, Kim, Esmee en SaskiaWeerstand zijn fan hoor.
Waarom dat altijd net als die Creamy en Wild allemaal tegelijk moet vind ik een vreemde manier van promotie
En sommige fluflus mogen voor dat merk volgens mij 2 dagen naar Ibiza.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:04 schreef Earring het volgende:
Waarom dat altijd net als die Creamy en Wild allemaal tegelijk moet vind ik een vreemde manier van promotie
En iedereen heeft knalerwten en weet je wel hoeveel herrie dat gaf.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die eetstories van Sanneke, echt, waarom? Zo onsmakelijk. Volgens mij heeft ze bonje met Dion gehad ofzo, dat hij met Mijan lekker op stap gegaan is en hij haar thuis afgezet heeft
Hahahaha nog beter!quote:Op zondag 28 juni 2026 14:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik moest altijd wel lachen om die bijnaam, ik noem hem in mijn hoofd af en toe ‘The Walkfather’
Wekt bij mij zoveel weerstand op dat ik het daarom niet koopquote:Op zondag 28 juni 2026 14:04 schreef Earring het volgende:
Ja die was wel duidelijk... Dion is steeds boos omdat ze dingen vergeet.. ze zouden naar de kinderboerderij gaan maar dat was ze vergeten en nu zit ze thuis en is hij met mijan naar de kinderboerderij 🤷 dat ik of partner iets vergeet wilt niet zeggen dat we dan niet toch samen gaan 😂🤷 hoe werkt dit bij hun? Ze is het vergeten dus kan niet gaan? Ik weet niet maar ergens tussen de regels merk je aan alles dat het daar de laatste tijd echt op klappen staat (niet als in slaan he mensen) Sanneke zit gewoon aan de eettafel of op de bank te wachten tot dion klaar is met werk en dan is ze blij dat het kind nog leeft ofzo 🤷quote:Op zondag 28 juni 2026 14:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die eetstories van Sanneke, echt, waarom? Zo onsmakelijk. Volgens mij heeft ze bonje met Dion gehad ofzo, dat hij met Mijan lekker op stap gegaan is en hij haar thuis afgezet heeft
Heel de nacht kinderen op de straat en buren denken ook wtf.. 🤷 goed verhaal 👍quote:Op zondag 28 juni 2026 14:12 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
En iedereen heeft knalerwten en weet je wel hoeveel herrie dat gaf.
Misschien begint Dion door te krijgen dat haar gedrag/houding/wezen niet iets tijdelijks is en het eigenlijk alleen maar erger wordtquote:Op zondag 28 juni 2026 14:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja die was wel duidelijk... Dion is steeds boos omdat ze dingen vergeet.. ze zouden naar de kinderboerderij gaan maar dat was ze vergeten en nu zit ze thuis en is hij met mijan naar de kinderboerderij 🤷 dat ik of partner iets vergeet wilt niet zeggen dat we dan niet toch samen gaan 😂🤷 hoe werkt dit bij hun? Ze is het vergeten dus kan niet gaan? Ik weet niet maar ergens tussen de regels merk je aan alles dat het daar de laatste tijd echt op klappen staat (niet als in slaan he mensen) Sanneke zit gewoon aan de eettafel of op de bank te wachten tot dion klaar is met werk en dan is ze blij dat het kind nog leeft ofzo 🤷
Wanneer moet Nederland weer voetballen ‘s nachts? Kan ze daar alvast rekening mee houden. Oordoppen in, haar verloofde hoort M vast wel.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Heel de nacht kinderen op de straat en buren denken ook wtf.. 🤷 goed verhaal 👍
Echt he, zoveel herrie geven die dingen nog niet eens volgens mij. Maar ze moet en zal iets vinden om te klagenquote:Op zondag 28 juni 2026 14:12 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
En iedereen heeft knalerwten en weet je wel hoeveel herrie dat gaf.
Ik hoop oprecht dat Dion goed nadenkt of een huwelijk op deze manier een goed idee jsquote:Op zondag 28 juni 2026 14:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja die was wel duidelijk... Dion is steeds boos omdat ze dingen vergeet.. ze zouden naar de kinderboerderij gaan maar dat was ze vergeten en nu zit ze thuis en is hij met mijan naar de kinderboerderij 🤷 dat ik of partner iets vergeet wilt niet zeggen dat we dan niet toch samen gaan 😂🤷 hoe werkt dit bij hun? Ze is het vergeten dus kan niet gaan? Ik weet niet maar ergens tussen de regels merk je aan alles dat het daar de laatste tijd echt op klappen staat (niet als in slaan he mensen) Sanneke zit gewoon aan de eettafel of op de bank te wachten tot dion klaar is met werk en dan is ze blij dat het kind nog leeft ofzo 🤷
Hoeveel zou zij voor een shoot vragen 🫣quote:Op zondag 28 juni 2026 14:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Die foto's van dbm... 😂🤣 ik hoop dat die mensen niet veel hebben betaald 🤣😂 voeten kwijt haren in gezicht kinderen weggedraaid... scherpte hebben we het maar niet over 👍
Prachtig meid! Enige plusje is dat ze weer lekker op karakter bezig is geweest
Nederland Marokko.... 3 uur snachts dus rond 6 uur breekt de P uit... (maandag op dinsdag nacht)quote:Op zondag 28 juni 2026 14:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wanneer moet Nederland weer voetballen ‘s nachts? Kan ze daar alvast rekening mee houden. Oordoppen in, haar verloofde hoort M vast wel.
Dat vroeg ik me ook af. En deze familie is er al voor de 3de keer.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hoeveel zou zij voor een shoot vragen 🫣
Ik denk dat ze het geluid van bubbeltjesplastic ook erg heftig vindtquote:Op zondag 28 juni 2026 14:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt he, zoveel herrie geven die dingen nog niet eens volgens mij. Maar ze moet en zal iets vinden om te klagen
Ik zou haar bijna gunnen dat Mijan als hij 2 is gillende krijsbuien krijgt 😆quote:Op zondag 28 juni 2026 14:34 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het geluid van bubbeltjesplastic ook erg heftig vindt
En nog niet geblokkeerd?quote:Op zondag 28 juni 2026 14:04 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ook eens maar aan Hetty haar profielfoto te zien is ze niet helemaal thuis in de socials, pak dan iemand van je eigen "rang" MCW. Mij bijv. 😂 Ik reageer ook te pas en onpas bij haar
Ze zouden geld toe moeten krijgen, met die Fischer price cameraquote:Op zondag 28 juni 2026 14:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hoeveel zou zij voor een shoot vragen 🫣
Sorry, maar dit zijn toch foto's die iedereen met zn telefoon kan schieten? Er is niet over compositie nagedacht, voeten eraf idd, scherpte ver te zoeken. En ook de bewerking laat nogal te wensen over...quote:Op zondag 28 juni 2026 14:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Die foto's van dbm... 😂🤣 ik hoop dat die mensen niet veel hebben betaald 🤣😂 voeten kwijt haren in gezicht kinderen weggedraaid... scherpte hebben we het maar niet over 👍
Prachtig meid! Enige plusje is dat ze weer lekker op karakter bezig is geweest
Naast die lange dikke nagels vind ik die krulduim altijd zo engquote:Op zondag 28 juni 2026 12:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik ben vooral afgeleid door haar wijsvinger vaak. Die ziet er nog weer anders uit dan de rest van haar vingers.
😂😂 iedere keer moet ik opnieuw kijken en komt er een walging bij... dikke nagels en krulduim 😂😂😂quote:Op zondag 28 juni 2026 14:48 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Naast die lange dikke nagels vind ik die krulduim altijd zo eng
Precies dat! Je etaleert jezelf van top tot teen, maar OH WEE als iemand daar dan iets van vindt?! Hoe werkt dat? Als je naar een theatervoorstelling of film of het museum oid gaat, mag je daar toch ook wat van vinden? Nee flu-flu’s zijn histrionische gekken die iets de ether in slingeren en eisen dat iedereen hen leuk vindt.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:41 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
En nog niet geblokkeerd?
Ik vind het ook zo’n drogreden dat ze zich afvraagt of je het normaal zou vinden als iemand bij je aanbelt en dan reageert zoals je online reageert.
Nee, dat vind ik niet.
Maar ik vind het ook niet normaal dat je je kinderen te pas en te onpas op de socials plaatst als ze spelen/douchen/eten/slapen, of dat je jezelf laat filmen als je een ijsje eet Michelle.
nee joh dat kan alleen DBM, kan echt niet met de telefoon, snap jezelf ook welquote:Op zondag 28 juni 2026 14:44 schreef Lizzylana het volgende:
[..]
Sorry, maar dit zijn toch foto's die iedereen met zn telefoon kan schieten? Er is niet over compositie nagedacht, voeten eraf idd, scherpte ver te zoeken. En ook de bewerking laat nogal te wensen over...
tja met zo weinig shoots, ben je geen eens ondernemer voor de belastingdienst, zij kan het ook zo opgeven natuurlijkquote:Op zondag 28 juni 2026 15:38 schreef Moedervan4kids het volgende:
Zal DBM ingeschreven staan bij de KVK?
Zoals ze het zegt is het eigenlijk altijd een faal als er iets georganiseerd wordt. Ze heeft ook wel pech hoor! Laatst was er iets georganiseerd voor kinderen. Maar dat was van 19.30-20.30 uur en dan liggen kinderen op bed volgens Sanneke.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom zou het iets ‘typisch Hellevoetsluis’ zijn als niet alle kramen bezet zijn?
Zou het niet in haar opkomen dat het (heel) warm is, mensen bederfelijke waar moeten inkopen en er misschien niet veel bezoekers komen?
Ja alles is verwijderd betreft vanmorgen op de markt na, zou Sanneke niet kunnen bedenken wat voor noodweer het was vannacht?quote:
En onscherpe foto's.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:47 schreef IlseMarije het volgende:
Overbelichting is DBM haar sterke kant 🤣
Ik dacht dat mijn bril vies was 🫣 maar was niet het geval 😉quote:Op zondag 28 juni 2026 17:04 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
En onscherpe foto's.
Dit zijn echt van die foto's die je krijgt wanneer je een voorbijganger vraagt of ie jouw gezin op de foto wil zetten.
Al gezien dat Debbie een afgekloven grote teennagel heeft? Die meid is lenig!quote:Op zondag 28 juni 2026 14:54 schreef AnnArt het volgende:
[..]
😂😂 iedere keer moet ik opnieuw kijken en komt er een walging bij... dikke nagels en krulduim 😂😂😂
Ze had wel gehuild denk ik!quote:Op zondag 28 juni 2026 12:22 schreef JaNeeDan het volgende:
Gut, ik dacht even dat Sanneke weer in huilen zou uitbarsten. Fijn dat Dion het kon opbrengen om toch nog met hun zoon naar de kinderboerderij te gaan terwijl Sanneke thuis met haar shirt kon wapperen en eten.
Of Roy heeft tijdens het kronkelen lekker geknabbeld 🤮quote:Op zondag 28 juni 2026 17:14 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Al gezien dat Debbie een afgekloven grote teennagel heeft? Die meid is lenig!
Ze zei vorige week in de podcast (over red flags) dat haar kinderen niet veel/vaak kinderfeestjes (van andere kinderen) hebben. Maar dat kan 1000 redenen hebben natuurlijk (en hoeft ook niets schadelijks/vervelends/you name it te zijn). Geen idee waarom ik dit onthouden hebquote:Op zondag 28 juni 2026 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Of het waren vreugdetranen. Dat er nu eindelijk een last van hun meisjes schouders hoofd is afgevallen afgeknipt en dat ze nu écht, écht, écht helemaal de échte MCW kan zijnquote:Op zondag 28 juni 2026 11:29 schreef Snaky het volgende:
[..]
🤢🤢quote:Op zondag 28 juni 2026 17:14 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Al gezien dat Debbie een afgekloven grote teennagel heeft? Die meid is lenig!
De gedachte alleen al 🤢🤢🤮quote:Op zondag 28 juni 2026 17:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Of Roy heeft tijdens het kronkelen lekker geknabbeld 🤮
Dat gekke lachje van haar ook weer!quote:Op zondag 28 juni 2026 17:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke zit binnen op de bank terwijl Dion buiten met Mijan bellenblaast 🤦♀
Ja idd. Ik snapte ook niet wat er grappig was. Dat heb ik heel vaak als ze lacht om Dion🤷🏻♀quote:
Maar ‘ze heeft nog ruimte in haar agenda voor shoots 😂quote:Op zondag 28 juni 2026 17:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ze is 3 weken per jaar fotograaf. De laatste shoot was van 51 weken geleden, haha.
Heeft ze geen grote agenda voor nodig😂quote:Op zondag 28 juni 2026 18:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar ‘ze heeft nog ruimte in haar agenda voor shots’ 😂
😂 om te gieren ditquote:Op zondag 28 juni 2026 18:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar ‘ze heeft nog ruimte in haar agenda voor shoots 😂
Vreselijk he. En dan gewrijf over haar gezicht en weer met die vingers aan het bakje. Dat stomme snuivende lachje , ook boven het fruit.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:24 schreef Snaky het volgende:
Ik heb een keer het geluid aangezet bij Sanneke, maar getver dat gesmak op die meloen en dat misselijke lachje over de markt. Wat een onaangenaam persoon is zij.
Nein, of ze leest net steeds over mijn reacties en dm's heen 🤷🏼♀️quote:Op zondag 28 juni 2026 14:41 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
En nog niet geblokkeerd?
Ik vind het ook zo’n drogreden dat ze zich afvraagt of je het normaal zou vinden als iemand bij je aanbelt en dan reageert zoals je online reageert.
Nee, dat vind ik niet.
Maar ik vind het ook niet normaal dat je je kinderen te pas en te onpas op de socials plaatst als ze spelen/douchen/eten/slapen, of dat je jezelf laat filmen als je een ijsje eet Michelle.
Haar lach vind ik duivels en ik heb altijd het idee dat ze lacht omdat Dion weer iets doet en zij kan blijven plakken waar ze plakt (keukenstoel, bank, autostoel, bed etc.). M.a.w. ze lacht hem gewoon uit.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:46 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ja idd. Ik snapte ook niet wat er grappig was. Dat heb ik heel vaak als ze lacht om Dion🤷🏻♀
Zie niet wat er grappig is.
Vooral die krulduim met die dikke nagel eropquote:Op zondag 28 juni 2026 14:48 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Tegen iemand zeggen dat ze een ordinaire snol is is heel iets anders dan ergens een mening over hebben, en als Hetty dan een mening mag hebben mag MCW daar ook weer een mening op hebben.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:03 schreef Riveressie1 het volgende:
[..]
Precies dat! Je etaleert jezelf van top tot teen, maar OH WEE als iemand daar dan iets van vindt?! Hoe werkt dat? Als je naar een theatervoorstelling of film of het museum oid gaat, mag je daar toch ook wat van vinden? Nee flu-flu’s zijn histrionische gekken die iets de ether in slingeren en eisen dat iedereen hen leuk vindt.
Ze vertelde dat Dion geïrriteerd is omdat ze steeds dingen vergeet. Misschien is het hem ook gewoon een keer teveel met haar.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:34 schreef Lodelie het volgende:
Ik hoop echt dat Sanneke hulp gaat zoeken.
Zij barst om het minste of geringste in tranen uit, ze kan helemaal hebben, ze onderneemt helemaal niks zonder Dion enz. Ik vind dat echt heel zorgelijk.
Ik denk indd ook dat ze gehuild heeft in(voor) die storie.
Ze is vergeten dat ze naar de kinderboerderij zouden gaan. Dat kan gebeuren. Maar waarom kan ze dan niet mee met Dion? Kan ze dat niet aan, is het te kort dag? Moest ze perse watermeloen eten en klagen op insta en kon dat niet verzet worden?
Ik ben ook echt een zeef tegenwoordig, dus ik zet alles in de agenda. Mijn man vond t ook echt irritant.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze vertelde dat Dion geïrriteerd is omdat ze steeds dingen vergeet. Misschien is het hem ook gewoon een keer teveel met haar.
Het gaat natuurlijk niet om het vergeten an sich maar de gevolgen; namelijk dat ze zich er niet meer toe kan zetten om alsnog te gaan.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze vertelde dat Dion geïrriteerd is omdat ze steeds dingen vergeet. Misschien is het hem ook gewoon een keer teveel met haar.
Zeker, het slaat gewoon nergens op en het heeft helemaal geen zin om zoiets te gaan zeggen.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen iemand zeggen dat ze een ordinaire snol is is heel iets anders dan ergens een mening over hebben, en als Hetty dan een mening mag hebben mag MCW daar ook weer een mening op hebben.
Maar waarom kon ze niet mee? Heb haar stories niet gezienquote:Op zondag 28 juni 2026 18:53 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om het vergeten an sich maar de gevolgen; namelijk dat ze zich er niet meer toe kan zetten om alsnog te gaan.
Maar het is goed dat Dion haar soms op haar donder geeft, hij lijkt de enige met een ingang bij haar.
Misschien omdat met berichten met goede onderbouwde kritiek niets mis is, dat gescheld is pas ordinair en nergens voor nodig en misschien krijgt ze dat ook vaker over zich heen, maar was deze de druppel.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:55 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zeker, het slaat gewoon nergens op en het heeft helemaal geen zin om zoiets te gaan zeggen.
MCW pikt deze er wel uit strategisch komt het op mij over, want ze krijgt ongetwijfeld veel meer berichten met daadwerkelijk goed onderbouwde kritiek, en die laat ze dan weer niet zien.
Misschien kan ze een planner kopen bij dr vriendin AM 🫣quote:Op zondag 28 juni 2026 18:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat vermeld ze niet...quote:Op zondag 28 juni 2026 18:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar waarom kon ze niet mee? Heb haar stories niet gezien
Haar eerste hap begon al met de vork tegen haar tanden. Ik zat acuut in pannetje 6. #misofoniequote:Op zondag 28 juni 2026 18:24 schreef Snaky het volgende:
Ik heb een keer het geluid aangezet bij Sanneke, maar getver dat gesmak op die meloen en dat misselijke lachje over de markt. Wat een onaangenaam persoon is zij.
Natuurlijk gaat het niet om het vergeten op zich. Het zal een opeenstapeling van zijn. Maar dat zal Sanneke dan weer niet zien vermoed ik. Al die opmerkingen van hem op de achtergrond, daar zit frustratie in.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:53 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om het vergeten an sich maar de gevolgen; namelijk dat ze zich er niet meer toe kan zetten om alsnog te gaan.
Maar het is goed dat Dion haar soms op haar donder geeft, hij lijkt de enige met een ingang bij haar.
Klopt gescheld is ordinair en zinloos en nergens voor nodig ook.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien omdat met berichten met goede onderbouwde kritiek niets mis is, dat gescheld is pas ordinair en nergens voor nodig en misschien krijgt ze dat ook vaker over zich heen, maar was deze de druppel.
En daarom snap ik niet dat ze bewust voor een kind gekozen hebben, ze gingen voor hun kind naar de kinderboerderij als je zo met jezelf (of zoals ze ons wil laten geloven met haar autisme) in de knoop zit waarom dan toch kiezen voor een kind en hardop nadenken over een tweede.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:53 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver het lopen is naar het schuurtje?!quote:Op zondag 28 juni 2026 19:26 schreef Moondance het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom ze die kussens van de tuinset zo pontificaal midden in de woonkamer opstapelen? Zelfs als de rest dan opgeruimd zou zijn ziet het er daardoor rommelig uit. Ze hebben toch gewoon een schuurtje?
En ik snap best dat als je een kind hebt dat er speelgoed rondslingert en dat je huis niet altijd super netjes is maar als je een thuisblijfmoeder bent hoef het nou ook weer niet zo’n bende te zijn als ze nu laat zien.
🤣🤣 ik ben nu heel nieuwsgierig, had nog niet gekekenquote:Op zondag 28 juni 2026 19:38 schreef AnnArt het volgende:
Ik zie haar wel voor het eerst lachen vandaag, al is het geacteerd.
Dat ongecontroleerde krassende keelgeluid dat ze maakte toen D buiten stond met een bellenblaas, was eerder angstaanjagend.
Dan word je geblokkeerd.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:22 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt gescheld is ordinair en zinloos en nergens voor nodig ook.
Ben toch wel benieuwd hoe zij dan reageert op daadwerkelijk goed onderbouwde kritiek.
Goed onderbouwde kritiek wordt in stilte verwijderd. Dat zegt wel degelijk iets over het incasseringsvermogen van Michelle. Vind ik het taalgebruik van die Hetty oké? Nee! Maar Michelle is ook te laf om een keer inhoudelijk te reageren op inhoudelijke berichten die er veel meer staan. Dit is een iitzondering en die pakt ze eruitquote:Op zondag 28 juni 2026 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien omdat met berichten met goede onderbouwde kritiek niets mis is, dat gescheld is pas ordinair en nergens voor nodig en misschien krijgt ze dat ook vaker over zich heen, maar was deze de druppel.
Ja want huidkanker rijmt niet. Ik snap niet dat ze zich vergeet in te smeren. De zon is zo sterk deze dagenquote:Op zondag 28 juni 2026 20:05 schreef Snaky het volgende:
Zo nog even een wijsheid van Deslimmemama, 'vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatje'.
Oh serieus? ik dacht dat deze uitspraak ging over over haar hammen en weer in bikini kkunnen.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ja want huidkanker rijmt niet. Ik snap niet dat ze zich vergeet in te smeren. De zon is zo sterk deze dagen
Nee, ik lees het als verbrand door de zonquote:Op zondag 28 juni 2026 20:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Oh serieus? ik dacht dat deze uitspraak ging over over haar hammen en weer in bikini kkunnen.
Die is ook echt niet het helderste lichtquote:Op zondag 28 juni 2026 20:05 schreef Snaky het volgende:
Zo nog even een wijsheid van Deslimmemama, 'vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatje'.
Ik heb de post/stroy niet gezien. Ik las het alleen hier.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:16 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Nee, ik lees het als verbrand door de zon
Nou ben ik in de war. De blije mama deed deze uitspraak toch? Maar als het over hammen gaat moet ik aan AM denken?quote:Op zondag 28 juni 2026 20:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Oh serieus? ik dacht dat deze uitspraak ging over over haar hammen en weer in bikini kkunnen.
Precies. Vrijwel alle volgers zullen berichten met 'hoer' 'slet' en diverse ziektes afkeuren. Wij ook. Zo kan ze laten zien hoe oneerlijk ze behandeld wordt etc.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:09 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Goed onderbouwde kritiek wordt in stilte verwijderd. Dat zegt wel degelijk iets over het incasseringsvermogen van Michelle. Vind ik het taalgebruik van die Hetty oké? Nee! Maar Michelle is ook te laf om een keer inhoudelijk te reageren op inhoudelijke berichten die er veel meer staan. Dit is een iitzondering en die pakt ze eruit
Alle kritiek zit haar niet lekker. Ze haalde haar verbroken poly er voor de verandering ook weer eens bij.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:22 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt gescheld is ordinair en zinloos en nergens voor nodig ook.
Ben toch wel benieuwd hoe zij dan reageert op daadwerkelijk goed onderbouwde kritiek.
Klopt ik heb het ook al eerder gezegd; ik geef het tot de zomer van 2027quote:Op zondag 28 juni 2026 20:30 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Alle kritiek zit haar niet lekker. Ze haalde haar verbroken poly er voor de verandering ook weer eens bij.
Ik heb eens op iets heel onschuldig gereageerd, een grapje met een knipoog over haar hakken. Gelijk op de blokkeer.
Hetty melkt ze vooral uit nu.
Ik vond haar reactie in de vlog op Tim ook bizar. Ze was duidelijk gepikeerd en hij moest haar geruststellen en een kusje geven.
Zegt die gozer eens wat, gaat het meteen wéér over Mies.
Nu vond ik het ook nergens op slaan, heel verhaal over wielklem en boze mevrouw. Maar de wielklem enzo vond zij dan wel helemaal fantastico, maar het mocht niet over de mevrouw gaan schijnbaar.
Die relatie houdt geen stand. Zij is complex en volgens mij is hij ook niet makkelijk. Brugge heeft hem niet alleen ontslagen vanwege de slechte resultaten als ik de berichten daarover mag geloven. En welke zelfstandige man, met kleine kinderen en net uit een relatie, trekt meteen bij zijn nieuwe liefde in zonder baan, inkomen en eigen woonruimte.
Volgens Mies kunnen ze flink ruzie maken, maar ze is zó compleet en écht gelukkig met deze man.
De highs en lows.
Maar gelukkig zijn de kinderen zo flexibel en gelukkig met de situatie.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:30 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Alle kritiek zit haar niet lekker. Ze haalde haar verbroken poly er voor de verandering ook weer eens bij.
Ik heb eens op iets heel onschuldig gereageerd, een grapje met een knipoog over haar hakken. Gelijk op de blokkeer.
Hetty melkt ze vooral uit nu.
Ik vond haar reactie in de vlog op Tim ook bizar. Ze was duidelijk gepikeerd en hij moest haar geruststellen en een kusje geven.
Zegt die gozer eens wat, gaat het meteen wéér over Mies.
Nu vond ik het ook nergens op slaan, heel verhaal over wielklem en boze mevrouw. Maar de wielklem enzo vond zij dan wel helemaal fantastico, maar het mocht niet over de mevrouw gaan schijnbaar.
Die relatie houdt geen stand. Zij is complex en volgens mij is hij ook niet makkelijk. Brugge heeft hem niet alleen ontslagen vanwege de slechte resultaten als ik de berichten daarover mag geloven. En welke zelfstandige man, met kleine kinderen en net uit een relatie, trekt meteen bij zijn nieuwe liefde in zonder baan, inkomen en eigen woonruimte.
Volgens Mies kunnen ze flink ruzie maken, maar ze is zó compleet en écht gelukkig met deze man.
De highs en lows.
En ze hebben elkaar vooral heel hard nodig.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn de kinderen zo flexibel en gelukkig met de situatie.
Klinkt als een ongezonde relatie. Niet dat wij nooit ruzie hebben, maar zij zijn net bij elkaar (ja ja ze kennen elkaar al 20jaar! Ik weet het).
Zij houden bij elkaar probleem gedrag in stand.
MW blokkeert ook als je nog nooit gereageerd hebt maar alleen haar stories kijkt! Deed ze al voor de poly. Wat voor veel gewoon een rondje socials of irritainment is, is voor de fluflu's "werk". Vorige week merkte een fluflu op dat we soort van dankbaar als volgers moeten zijn voor alle content die zij makenquote:Op zondag 28 juni 2026 20:09 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Goed onderbouwde kritiek wordt in stilte verwijderd. Dat zegt wel degelijk iets over het incasseringsvermogen van Michelle. Vind ik het taalgebruik van die Hetty oké? Nee! Maar Michelle is ook te laf om een keer inhoudelijk te reageren op inhoudelijke berichten die er veel meer staan. Dit is een iitzondering en die pakt ze eruit
quote:Op zondag 28 juni 2026 20:09 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Ik vind niet dat een influencer hoeft te reageren op (opbouwende) kritiek, maar ik vind het wel heel flauw wanneer ze dat soort reacties verwijderd, wees eerlijk en laat dat dan ook staan.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Precies. Vrijwel alle volgers zullen berichten met 'hoer' 'slet' en diverse ziektes afkeuren. Wij ook. Zo kan ze laten zien hoe oneerlijk ze behandeld wordt etc.
Maar waar is de kritiek op de ingrijpende keuzes die ze maakt voor haar kinderen? Het introduceren van Tim in een razend tempo? De kinderen van JvP waar zo zo ontzettend veel van hield? Het tonen van haar halfblote dochter, met een zogezegd zelf een misbruikverleden te hebben?
Zou het heel interessant vinden als ze daar eens een spreekbeurt van 8 stories over zou houden.
Ja en dan moet ze met haar voeten door het gras de bagger en heermoes. Zo handig geen tegels naar je schuur. Ze moest toen meteen 2 stellingkasten hebben voor in de schuur, daar passen toch deze kussens wel op? Of staat die hele schuur vol met de 20 dozen voor vinted, waar ze nu al 4 maanden vakantie viert. Zoveel vragenquote:Op zondag 28 juni 2026 19:42 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver het lopen is naar het schuurtje?!
Ik zat ook met verbazing te kijken naar de hoeveelheid speelgoed. Zo onnodig en overweldigend voor een kind.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:46 schreef WinnieWana het volgende:
Iedereen weet dat in huizen geleefd wordt en wat speelgoed hier en daar is niet erg.
Maar Sanneke stapelt al het speelgoed bij elkaar en noemt het opruimen.
Koop een dichte kast.
Hier zou ik ( niet autistisch) nu overprikkelt van worden. En haar kind waarschijnlijk ook want die kan nu geen keuze maken en smijt daarom alle boeken maar door het huis.
En tuinkussens en een zwembad (!)in huis heb ik bij niemand gezien behalve bij haar.
Dat Mijam daar niet overprikkeld van raakt, zoveel keuze aan speelgoed dat je het niet meer weet als kleine dreumes.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:51 schreef papierentas het volgende:
Sanneke haar post met haar 'house tour'. Speelgoed en boeken nemen het huis over zegt ze. Wat een enorme berg zooi weer. Haar eigen zooi en verzameldrang vergeet ze even voor het mooie. Uitpuilende kasten met voedsel, kleding op eetstoelen, een kleine keuken vol gestouwd met nutteloze apparaten. Maar wel weer mooi, ook dit is iemand anders zijn schuld. En dan ook nog het badje binnen in huis? Leg dat in de schuur, of op zijn kop op de buitentafel.
Misschien dat ie daarom zo aan haar 'hangt' hij weet gewoon niet wat ie moet doen 😅quote:Op zondag 28 juni 2026 20:54 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat Mijam daar niet overprikkeld van raakt, zoveel keuze aan speelgoed dat je het niet meer weet als kleine dreumes.
Zo lang?quote:Op zondag 28 juni 2026 20:32 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt ik heb het ook al eerder gezegd; ik geef het tot de zomer van 2027
Hij moet het de volgende keer even goed voor haar voorstructureren: as zondag of ergens heen wat jij leuk vindt en onnodige boodschappen/spullen kopen of met je kind naar de kinderboerderij/ in de tuin spelen/fietsen/naar de speeltuin.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het niet om het vergeten op zich. Het zal een opeenstapeling van zijn. Maar dat zal Sanneke dan weer niet zien vermoed ik. Al die opmerkingen van hem op de achtergrond, daar zit frustratie in.
Vreselijk mens vind ik het!quote:Op zondag 28 juni 2026 21:02 schreef WinnieWana het volgende:
Minibelle denkt die elk bouwwerkje van haar kleuter op de foto zet en heel verhaal erbij dat ze ook 3d kan bouwen.
En weer duidelijk wie daar de dienst uitmaakt met dat wandelen door het park. Ze hoeft maar even te piepen en ze krijgt wat ze wil.
En de jongste is aan het einde van de dag klaar met gefilmt te worden en wil gewoon eten..maar moeders moet nog even vragen hoeveel een paar is en hoeveel ze denkt dat er in een zak eten zit.
Dat wordt janken😭quote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Hij moet het de volgende keer even goed voor haar voorstructureren: as zondag of ergens heen wat jij leuk vindt en onnodige boodschappen/spullen kopen of met je kind naar de kinderboerderij/ in de tuin spelen/fietsen/naar de speeltuin.
Twee activiteiten op één dag is duidelijk teveel voor jou, dat leg je steeds heel goed uit hoe het in je gefrituurde hersens werkt. Dus het is belangrijk dat je keuzes maakt, dus zeg het maar wat prioriteit heeft.
Blikje Steltz zo te zienquote:Op zondag 28 juni 2026 21:21 schreef Applepony het volgende:
Heel toevallig ligt Tim in de bosjes om MCW te filmen. Ze kijkt gelijk recht in de camera, dus hoezo ingestudeerd. En wat probeert ze vakkundig te verstoppen/buiten beeld te houden? Een blikje Red Bull of een blikje drank?
Ja ik denk ook dat zij het interpreteert dat hij het niet leuk vind en nog meer speelgoed moet hebben. Net als dat hij een binnenkind is. Ik hoop echt dat zij hulp zoekt/krijgtquote:Op zondag 28 juni 2026 21:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Te veel speelgoed, en hij speelt er amper mee. Voor haar een teken dat hij erop is uitgekeken en dus iets nieuws nodig heeft.
Die was mij nog niet opgevallen.. en bedankt 🤣quote:Op zondag 28 juni 2026 14:48 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het heel veel speelgoed ligt. Ik zou zeggen berg alles op in de content kamer en haal er steeds wisselend wat speelgoed uit voor in de woonkamer. Als je het idee hebt dat ie op dingen is uitgekeken leg je die weer een paar weken op de content kamer en haal je wat nieuwe dingen naar beneden.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Mijn zoon vond/ vindt het lastig spelen als er veel speelgoed is en als het overal ligt. Dan is er geen ruimte om te spelen en geen ruimte in zn hoofd om het te overzien. Dus hij kan zn eigen niet vermaken en verveelt zich dan. Terwijl er genoeg op zn kamer is. Is zn kamer en bureau netjes dan hoor en zie je hem uren niet. Misschien dat Sanneke dat ook heeft met Mijan. Te veel speelgoed, en hij speelt er amper mee. Voor haar een teken dat hij erop is uitgekeken en dus iets nieuws nodig heeft.
Ik vind het zeld heerlijk om met een lijstje te werken. Dingen die gedaan moeten worden schieten op de gekste momenten door je hoofd. Gelijk noteren in je telefoon geeft dan veel rust.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar Sanneke heeft een groot deel van de dag haar telefoon in handen. Dan kan ze toch de afspraken in de online agenda zetten?
Een to-do lijst maken, mocht ze ook vergeten dat de content-kamer nog opgeruimd moet worden? Een weekmenu maken met dingen die ze nog in huis heeft, die in de vriezer liggen?
Wat ze schoon moet maken tijdens het middagslaapje van M, of als Dion thuis komt van zijn werk?
Een BVO-tje! Biertje voor onderweg! Andre Hazes had altijd blikjes Heineken mee voor onderweg in de auto en noemde dat een BVO-tje. Michelle doet dat met een blikje Steltz. Lekker een beetje pre-gamen in de auto , moet kunnen toch.quote:
Ze rookt wel nog steeds zo te zien aan de sigaret in de asbak op tafel bij het etenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:21 schreef Applepony het volgende:
Heel toevallig ligt Tim in de bosjes om MCW te filmen. Ze kijkt gelijk recht in de camera, dus hoezo ingestudeerd. En wat probeert ze vakkundig te verstoppen/buiten beeld te houden? Een blikje Red Bull of een blikje drank?
Ik vind die dikke nagels altijd zo viezigquote:Op zondag 28 juni 2026 21:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Die was mij nog niet opgevallen.. en bedankt 🤣
Oh excuses. Ben een weekje van de online wereld geweest. Moet er weer even inkomen, haha.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:22 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nou ben ik in de war. De blije mama deed deze uitspraak toch? Maar als het over hammen gaat moet ik aan AM denken?
Ik voel me heel koppig en bem dan ook, maar nu zoek ik naar een asbak met sigaret maar zie het niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze rookt wel nog steeds zo te zien aan de sigaret in de asbak op tafel bij het eten
Eerste story met de menukaarten en de 2 glazen champagne/prosecco of wat dan ook...quote:Op zondag 28 juni 2026 22:04 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik voel me heel koppig en bem dan ook, maar nu zoek ik naar een asbak met sigaret maar zie het niet.
Ik wist niet dat ze rookte en dat mag ze zelf weten uiteraard, maar snap nu beter waarom ze zo'n vreselijke stem heeft.
Hier ook zo. En als ik het heb genoteerd hoef ik het niet te onthouden. Beter voor mijn nachtrust, want wakker worden en meteen ‘aan staan’ omdat je niet moet vergeten de volgende dag crackers te kopen/de afspraak met de tandarts verzetten/Gerda te feliciteren met haar verjaardag woensdag is geen pretje.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik vind het zeld heerlijk om met een lijstje te werken. Dingen die gedaan moeten worden schieten op de gekste momenten door je hoofd. Gelijk noteren in je telefoon geeft dan veel rust.
En dan is afstrepen de beloning en motivatie als dingen nog open staan.
Misschien toch ff langs de specsavers😉 storie met menukaarten en 2 glazen prosecco(?)quote:Op zondag 28 juni 2026 22:04 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik voel me heel koppig en bem dan ook, maar nu zoek ik naar een asbak met sigaret maar zie het niet.
Ik wist niet dat ze rookte en dat mag ze zelf weten uiteraard, maar snap nu beter waarom ze zo'n vreselijke stem heeft.
@Kaatje35 hier dus 🫣quote:Op zondag 28 juni 2026 22:06 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Eerste story met de menukaarten en de 2 glazen champagne/prosecco of wat dan ook...
quote:Op zondag 28 juni 2026 21:21 schreef Applepony het volgende:
Wereldprobleem, een krulduim je zult het maar hebbenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Die was mij nog niet opgevallen.. en bedankt 🤣
😂🤣😂🤣😂quote:Op zondag 28 juni 2026 22:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik kijk nog eens goed naar de foto’s van DBM, die ze op haar fotografie account geplaatst heeft. Maar op de laatste foto, hebben zowel de man als de vrouw een witte vlek op hun broek. Een beetje fotograaf werkt dit toch gewoon weg?
Gelukkig support ze zichzelf met de reactie:
😍😍😍 Wat zijn ze mooi geworden hè!
Waarop ze weer reageert als fotograaf met een hartje. 🥲
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik kijk nog eens goed naar de foto’s van DBM, die ze op haar fotografie account geplaatst heeft. Maar op de laatste foto, hebben zowel de man als de vrouw een witte vlek op hun broek. Een beetje fotograaf werkt dit toch gewoon weg?
Ze was grieperig en er lag in dr directe omgeving iemand op sterven.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:12 schreef Inazan het volgende:
Ik mis Wiline, weet iemand waarom ze offline is ?
Die mistte ik ookquote:Op zondag 28 juni 2026 22:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]![]()
Zouden Nino en Lisanne (?) niet zo'n fan zijn van de foto's?
Hoe heet dat account?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
In haar spreekbeurt over Hetty (is hier al veel over gezegd en ik ben het wel eens met MCW; dit soort ongefundeerde op de vrouw spelende teksten sturen is niet nodig. Ik vind het ordinair zelfs, als een volwassen (?) vrouw een andere vrouw een "ordinaire snol" noemt; krijg er helemaal Oh Oh Cherso vibes van) lijkt het alsof haar lippen anders zijn en lijkt het alsof er recent botox in haar voorhoofd is gespoten want daar zat nauwelijks mimiek in. Is geen oordeel ofzo van mijn kant, maar viel me op.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:49 schreef Xmuis het volgende:
Ik herken MCW haar blik helemaal niet in dat restau samen met Timmie. Is er iets aan haar gezicht veranderd of geshopt?
Ik had het niet over Hetty of over specifiek die Michelle, ik volg haar niet. Ik reageerde instemmend op specifiek de comment waarop ik reageerde.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen iemand zeggen dat ze een ordinaire snol is is heel iets anders dan ergens een mening over hebben, en als Hetty dan een mening mag hebben mag MCW daar ook weer een mening op hebben.
Triest dat ze op zichzelf reageert, en ook totaal niet professioneelquote:Op zondag 28 juni 2026 22:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Dat gaat toch een keer onwijs fout daar?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:56 schreef Kiekembah het volgende:
MCW ook weer maximaal zonder gordel in de auto
Ik vraag me dan af hoe het moet als ze gaan trouwen? Hele dag geleefd worden, veel prikkels, sociaal doen, M die je in de gaten moet houden.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Hij moet het de volgende keer even goed voor haar voorstructureren: as zondag of ergens heen wat jij leuk vindt en onnodige boodschappen/spullen kopen of met je kind naar de kinderboerderij/ in de tuin spelen/fietsen/naar de speeltuin.
Twee activiteiten op één dag is duidelijk teveel voor jou, dat leg je steeds heel goed uit hoe het in je gefrituurde hersenen werkt. Dus het is belangrijk dat je keuzes maakt, dus zeg het maar wat prioriteit heeft.
Ze zijn net tegen openingstijd gegaan en dan is het altijd nog aan het opstarten... als ze uurtje later was gegaan had ze naar hartelust kunnen smikkelberen!quote:Op maandag 29 juni 2026 05:59 schreef brilduiker1973 het volgende:
Is toch raar… Die pasar malem ( zij zegt avondmarkt maar betekent niet dat dit automatisch in de avond wordt gehouden?) was toch even lopen langs de kraampjes, het was niet veel en hup door naar de kinderboerderij.
Snap.het.niet!
Ok door de hitte kan maar het was gisteren al minder warm.
Zoals ik het lees moet dat huis nog verkocht worden. Over dat geld zal ze nu nog niet kunnen beschikken.quote:Op maandag 29 juni 2026 06:46 schreef Jippiejappie het volgende:
Voor als jullie je afvragen waarom Sanneke opeens het ruim heeft en zoveel kan spenderen. Want er is opeens een omslag gekomen na de verhuizing;
@:r.o.b.e.r.t_l.o.o dat is keuzes maken.
Daarom verkoopt mijn moeder haar woning nu. Zodat ze nog van het geld kan genieten en het ook mij kan schenken. En dat lost ook het probleem van scheef wonen op.
Ik weet even niet hoe ik een foto kan toevoegen. Maar het is een reactie op een post van sander schimmelpenninck
Ze weet dus dat er geld haar kant op komt
wat is haar fotografie acountquote:Op zondag 28 juni 2026 22:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |