Dat snap ik, maar ik vind dat wat anders dan ‘er is besloten haar geen hulp meer te bieden’.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:33 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Op straat zullen ze haar wel oprapen, maar het is goed mogelijk dat ze in het ziekenhuis een gesprek hebben gevoerd en samen is besloten om bij opname niet meer intensief levensverlengend te behandelen, maar meer palliatief beleid. Wat ik mij overigens goed kan voorstellen.
Deze beslissing wordt doorgaans samen genomen. Niet eenzijdig.
Ja echt heel lucky, met een dochter die al jarenlang zeer ziek en zo ongeveer terminaal is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
Iemand zegt in de comments van haar met haar vader in het zwembad ‘lucky guy ‘
🙄
Nou inderdaad zeg, wat een rare commentquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:57 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja echt heel lucky, met een dochter die al jarenlang zeer ziek en zo ongeveer terminaal is.
Ik heb het idee ook aan andere comments te zien dat er niet alleen vaste volgers bij zitten. Er waren ook een paar comments in slecht Engels. Misschien dat die denken dat dit haar man is?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, wat een rare comment
Ik kan niet meer teruglezen, want ik heb gerapporteerd, maar zij uit zich meestal vanuit slachtofferpositie. Alsof zij geen enkele verantwoordelijkheid en zeggenschap heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind dat wat anders dan ‘er is besloten haar geen hulp meer te bieden’.
Nu weet ik niet of dat ook háár exacte woorden waren hoor, heb het niet gelezen.
Ja met 2974 abonnees kan ze niet de kostwinner zijn😉quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:12 schreef Weerikier het volgende:
AM probeert nog even haar subscribers kanaal te promoten. "Mocht je ons niet kunnen missen"
Je zou je kinderen eens 1 dagje in de week gunnen dat er geen camera op een hun koppies staat. En Lot zou eens een dag gaan slapen zonder moeder met telefoon die boven haar hangt. Ziek vind ik het.
Dit is wel een interessante discussie voor een ander topic misschien SHO feedback.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:28 schreef Lodelie het volgende:
Ik heb Pascal maar weer eens gerapporteerd.
Het gaat duidelijk enorm slecht met haar, de eetstoornis is veel sterker. Ik heb al vaker gezegd, maar het niet eerlijk om haar hier te bespreken.
Want wat wij zien en lezen dat is haar eetstoornis die spreekt. En dan lees ik hier dingen over persoonlijkheid, maar zij is ziek, dat is een feit. En het is de ziekte die spreekt, niet zij zelf.
Aangezien ze nog steeds gefocust is op de behandeling in het Spaarne (ook in haar laatste story), denk ik niet dat ze zichzelf als palliatief beschouwt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind dat wat anders dan ‘er is besloten haar geen hulp meer te bieden’.
Nu weet ik niet of dat ook háár exacte woorden waren hoor, heb het niet gelezen.
De slowchat is hier een prima topic voor SHO / [ShowChat #1258] Waar we gezellig over Show posten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:42 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Dit is wel een interessante discussie voor een ander topic misschien SHO feedback.
Ik denk hier net anders over, maar dan vullen we straks pagina's alleen maar hierover en dat lijkt me ook niet de bedoeling.
Oh ja zie het al.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees de laatste story van MCW maar even
De comment waar ze op reageerde is verwijderd, dus ik kan er geen screenshot maken. Maar dat is (bijna) letterlijk wat Pascal zelf zei. Inmiddels zijn alleen nog maar prijzende reacties te lezen, de rest verwijderd ze zoals gebruikelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Is al een tijdje terug,maar dat was Creato Pris.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:57 schreef meesterinbreekster het volgende:
Een tijdje geleden kwam ik langs/via hier op een insta van een moeder die met haar gezin in partytenten in de tuin ging wonen voor een paar maanden door een verbouwing ofzo. Weet iemand wie ik bedoel?
Dat was maar 1 tent en al een jaar of twee geledenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef BriannaFraser42 het volgende:
[..]
Is al een tijdje terug,maar dat was Creato Pris.
Dat ze daar energie voor heeftquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
De comment waar ze op reageerde is verwijderd, dus ik kan er geen screenshot maken. Maar dat is (bijna) letterlijk wat Pascal zelf zei. Inmiddels zijn alleen nog maar prijzende reacties te lezen, de rest verwijderd ze zoals gebruikelijk
Die mensen hebben vast een rood/witte stok.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:52 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Aangezien ze nog steeds gefocust is op de behandeling in het Spaarne (ook in haar laatste story), denk ik niet dat ze zichzelf als palliatief beschouwt.
Ik vind sommige reacties onder haar berichten heel dom, vooral als mensen zeggen dat ze er goed, mooi, stralend uitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |