Ik vind ze ook niets hoor, maar denk als zij wat om handen heeft.. ze wel een ander leven heeft!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:47 schreef Moedervan4kids het volgende:
Die foto’s van DBM. Ik zeg maar niets.
Kinderbijslag komt er natuurlijk aanquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:53 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanneke met haar blijde gezicht op insta want uitgelaten en volgende week nr de winkels ( dat bedoelt ze met op stap met haar zoon)
Dan kan ze weer 'functioneren'... behalve haar pinpas gebruiken aan nutteloze dingen, wat was er anders dan de andere weken? Bankhangen, klagen en niets doen is toch haar functioneren, of dat nou bij -5 of +30 is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:54 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Kinderbijslag komt er natuurlijk aan
Geen idee hoe ze heet, of ze hier besproken is weet ik ook niet. Wel voorbij zien komen op insta of TT. Gekkenwerk.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:57 schreef meesterinbreekster het volgende:
Een tijdje geleden kwam ik langs/via hier op een insta van een moeder die met haar gezin in partytenten in de tuin ging wonen voor een paar maanden door een verbouwing ofzo. Weet iemand wie ik bedoel?
Sanneke hoeft helemaal niks te doen. Precies wat ze de rest van het jaar ook niet doet. Dat ze nu klaagt dat ze niks kan door de warmte is gewoon zielig doen en aandacht trekken.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:30 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb ook flink van me afgeklaagd hoor de afgelopen dagen. En zo'n beetje iedereen die ik sprak ook. Wel gewerkt hoor. Maar van sommigen kan je het gewoon niet zo hebben.
Villaverzetje, dacht ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:57 schreef meesterinbreekster het volgende:
Een tijdje geleden kwam ik langs/via hier op een insta van een moeder die met haar gezin in partytenten in de tuin ging wonen voor een paar maanden door een verbouwing ofzo. Weet iemand wie ik bedoel?
Dit is niet het account wat ik bedoel. Blijkbaar zijn er meer die in tenten bivakkeren.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:48 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Villaverzetje, dacht ik.
En ik vond haar wel stoer. Tot ze gisteren vertelde dat iemand anders de andere helft van het huis gekocht had. Vond haar bijna de helft minder stoer. (Meer omdat ze al maanden deed voorkomen alsof ze alles alleen deed had gedaan.)
Waar is de reismevrouw als je haar nodig hebt!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:59 schreef AnnArt het volgende:
AM heeft voor haar reis met haar pannekoek dezelfde hotels geboekt als haar reis met de oudste dochter. Waarom verbaast me dat weer niet? Je zou toch eens zomaar iets oncomfortabels doen. Een onbekend hotel, veel te spannend voor deze rigide angstige vrouw.
Ik weet niet of ‘ze’ dat kunnen besluiten. Als zij op straat valt en niet meer op kan staan want buiten bewustzijn, dan denkt niet een ambulanceverpleegkundige ‘oh, laat maar liggen’? En zullen ze tóch een infuus proberen te prikken en haar naar het ZH vervoeren. En of artsen daar, als zij niet zelf meer kan zeggen dat ze niet meer behandeld wil worden, helemaal niks meer doen? Mogen doen?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 18:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Pascal: In de reacties zegt ze ook dat is besloten dat in een levensbedreigende situatie haar geen hulp meer wordt geboden. Dan snap ik niet goed waarom ze afgelopen week is opgenomen, want haar gehele situatie is levensbedreigend
Heeft ze nog geoefend met rijden?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:59 schreef miep123456 het volgende:
Nou nou zeg, AM heeft nog steeds niet alles geregeld voor die reis naar Noorwegen, nog sokken, een buik ding.Ik dacht die is er helemaal ready voor.
nee joh heeft ze niet nodigquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:26 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Heeft ze nog geoefend met rijden?
Op straat zullen ze haar wel oprapen, maar het is goed mogelijk dat ze in het ziekenhuis een gesprek hebben gevoerd en samen is besloten om bij opname niet meer intensief levensverlengend te behandelen, maar meer palliatief beleid. Wat ik mij overigens goed kan voorstellen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik weet niet of ‘ze’ dat kunnen besluiten. Als zij op straat valt en niet meer op kan staan want buiten bewustzijn, dan denkt niet een ambulanceverpleegkundige ‘oh, laat maar liggen’? En zullen ze tóch een infuus proberen te prikken en haar naar het ZH vervoeren. En of artsen daar, als zij niet zelf meer kan zeggen dat ze niet meer behandeld wil worden, helemaal niks meer doen? Mogen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |