abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221166571
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221166588
Ik denk als DBM wat vaker wat voor zichzelf gaat doen, ze een veel leuker mens gaat worden..
Dan is ze tenminste onder de mensen, en gaat ze niet zo raaskallen!

Ik vind Sanneke wel zeuren hoor, ze kan gewoon niet begrijpen dat andere mensen anders denken.

En bij AM is het benauwd je zou denken met die 20k per maand er wel een airco vanaf kan!
pi_221166609
Die foto’s van DBM. Ik zeg maar niets.
pi_221166642
Sanneke met haar blijde gezicht op insta want uitgelaten en volgende week nr de winkels ( dat bedoelt ze met op stap met haar zoon)
pi_221166648
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:47 schreef Moedervan4kids het volgende:
Die foto’s van DBM. Ik zeg maar niets.
Ik vind ze ook niets hoor, maar denk als zij wat om handen heeft.. ze wel een ander leven heeft!

En ik vind de laatste story van Sanneke echt scary! Alsof ze een kinderlokker is
pi_221166653
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:53 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanneke met haar blijde gezicht op insta want uitgelaten en volgende week nr de winkels ( dat bedoelt ze met op stap met haar zoon)
Kinderbijslag komt er natuurlijk aan
pi_221166675
Een tijdje geleden kwam ik langs/via hier op een insta van een moeder die met haar gezin in partytenten in de tuin ging wonen voor een paar maanden door een verbouwing ofzo. Weet iemand wie ik bedoel?
pi_221166683
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:54 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Kinderbijslag komt er natuurlijk aan
Dan kan ze weer 'functioneren'... behalve haar pinpas gebruiken aan nutteloze dingen, wat was er anders dan de andere weken? Bankhangen, klagen en niets doen is toch haar functioneren, of dat nou bij -5 of +30 is.
pi_221166734
Ik word zo boos van Sanneke.

Ik werk in de zorg en wij werken gewoon door. Het is enorm warm op mijn werkplek, wij kunnen ook niet vertragen want de zorg gaat door, er is personeelstekort en werkdruk.
Wij maken er met z'n alle het beste van, maar ik kom uitgeput, oververhit en met hoofdpijn thuis.

En dan ben ik enorm dankbaar dat wij thuis airco hebben.
Zeuren helpt niet.
pi_221166752
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:57 schreef meesterinbreekster het volgende:
Een tijdje geleden kwam ik langs/via hier op een insta van een moeder die met haar gezin in partytenten in de tuin ging wonen voor een paar maanden door een verbouwing ofzo. Weet iemand wie ik bedoel?
Geen idee hoe ze heet, of ze hier besproken is weet ik ook niet. Wel voorbij zien komen op insta of TT. Gekkenwerk.
pi_221166794
Sanneke heeft echt een schop onder haar hol nodig. Dat gezeik over de warmte en opgesloten zitten in huis. Het is bij haar nooit goed. Ik weet niet in welk prinsessenhotel zij is opgegroeid maar ze snapt werkelijk niks van het leven.
pi_221166903
Ik heb ook flink van me afgeklaagd hoor de afgelopen dagen. En zo'n beetje iedereen die ik sprak ook. Wel gewerkt hoor. Maar van sommigen kan je het gewoon niet zo hebben.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221166943
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:30 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb ook flink van me afgeklaagd hoor de afgelopen dagen. En zo'n beetje iedereen die ik sprak ook. Wel gewerkt hoor. Maar van sommigen kan je het gewoon niet zo hebben.
Sanneke hoeft helemaal niks te doen. Precies wat ze de rest van het jaar ook niet doet. Dat ze nu klaagt dat ze niks kan door de warmte is gewoon zielig doen en aandacht trekken.
pi_221167090
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:57 schreef meesterinbreekster het volgende:
Villaverzetje, dacht ik.
En ik vond haar wel stoer. Tot ze gisteren vertelde dat iemand anders de andere helft van het huis gekocht had. Vond haar bijna de helft minder stoer. (Meer omdat ze al maanden deed voorkomen alsof ze alles alleen deed had gedaan.)
pi_221167153
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:48 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Villaverzetje, dacht ik.
En ik vond haar wel stoer. Tot ze gisteren vertelde dat iemand anders de andere helft van het huis gekocht had. Vond haar bijna de helft minder stoer. (Meer omdat ze al maanden deed voorkomen alsof ze alles alleen deed had gedaan.)
Dit is niet het account wat ik bedoel. Blijkbaar zijn er meer die in tenten bivakkeren.
pi_221167164
Nou nou zeg, AM heeft nog steeds niet alles geregeld voor die reis naar Noorwegen, nog sokken, een buik ding.Ik dacht die is er helemaal ready voor.
pi_221167165
AM heeft voor haar reis met haar pannekoek dezelfde hotels geboekt als haar reis met de oudste dochter. Waarom verbaast me dat weer niet? Je zou toch eens zomaar iets oncomfortabels doen. Een onbekend hotel, veel te spannend voor deze rigide angstige vrouw.
pi_221167189
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:59 schreef AnnArt het volgende:
AM heeft voor haar reis met haar pannekoek dezelfde hotels geboekt als haar reis met de oudste dochter. Waarom verbaast me dat weer niet? Je zou toch eens zomaar iets oncomfortabels doen. Een onbekend hotel, veel te spannend voor deze rigide angstige vrouw.
Waar is de reismevrouw als je haar nodig hebt!
pi_221167226
Laatste AM-irritainment voor vandaag: bij de Geertsen zitten ze in de veranda. Lekker tegendraads, want de rest van Nederland zit er op.
pi_221167352
Milou heeft het nog niet warm genoeg en gaat uitgebreid rond open vuur broodjes roosteren 😅
pi_221167367
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:59 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Pascal: In de reacties zegt ze ook dat is besloten dat in een levensbedreigende situatie haar geen hulp meer wordt geboden. Dan snap ik niet goed waarom ze afgelopen week is opgenomen, want haar gehele situatie is levensbedreigend
Ik weet niet of ‘ze’ dat kunnen besluiten. Als zij op straat valt en niet meer op kan staan want buiten bewustzijn, dan denkt niet een ambulanceverpleegkundige ‘oh, laat maar liggen’? En zullen ze tóch een infuus proberen te prikken en haar naar het ZH vervoeren. En of artsen daar, als zij niet zelf meer kan zeggen dat ze niet meer behandeld wil worden, helemaal niks meer doen? Mogen doen?
pi_221167375
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:59 schreef miep123456 het volgende:
Nou nou zeg, AM heeft nog steeds niet alles geregeld voor die reis naar Noorwegen, nog sokken, een buik ding.Ik dacht die is er helemaal ready voor.
Heeft ze nog geoefend met rijden?
pi_221167384
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 21:26 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Heeft ze nog geoefend met rijden?
nee joh heeft ze niet nodig
pi_221167391
Zelfs de slak is weerloos. Wie zegt dat ie dat lekker vindt met z'n huisje onder de kraan.
Niks mee te maken slak, zo doen wij Geertsen dat hier!
pi_221167431
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 21:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik weet niet of ‘ze’ dat kunnen besluiten. Als zij op straat valt en niet meer op kan staan want buiten bewustzijn, dan denkt niet een ambulanceverpleegkundige ‘oh, laat maar liggen’? En zullen ze tóch een infuus proberen te prikken en haar naar het ZH vervoeren. En of artsen daar, als zij niet zelf meer kan zeggen dat ze niet meer behandeld wil worden, helemaal niks meer doen? Mogen doen?
Op straat zullen ze haar wel oprapen, maar het is goed mogelijk dat ze in het ziekenhuis een gesprek hebben gevoerd en samen is besloten om bij opname niet meer intensief levensverlengend te behandelen, maar meer palliatief beleid. Wat ik mij overigens goed kan voorstellen.
Deze beslissing wordt doorgaans samen genomen. Niet eenzijdig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')